Over het hoofd gezien in het bantopic kennelijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij geen ban hebt
Waarom zou LR een ban moeten hebben? Gaat toch nauwelijks buiten zijn boekje normaliter?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij geen ban hebt
Te weinig slaap sloeg gister hard toe. Tel daar een als koe verkleed, luid zingende vrouw bij op en zie daar mijn doodzonde. Kon geen hap door mijn keel krijgen denkende aan de mogelijkheid tot een ban.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:57 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Waarom zou LR een ban moeten hebben? Gaat toch nauwelijks buiten zijn boekje normaliter?
quote:
even in een supermarkt flink wat uren draaien tot ik ga studerenquote:
Zekerquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
even in een supermarkt flink wat uren draaien tot ik ga studeren
maar beter dan niets, niet dan
maar het boeit je helemaal niks hoor!!!quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Te weinig slaap sloeg gister hard toe. Tel daar een als koe verkleed, luid zingende vrouw bij op en zie daar mijn doodzonde. Kon geen hap door mijn keel krijgen denkende aan de mogelijkheid tot een ban.
Ik geloof niet dat ik je punt helemaal begrijp maar oké. Tenzij je mijn post voor waarheid aanneemt, wat ik op zich wel lief zou vinden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar het boeit je helemaal niks hoor!!!
ggmm
Niet bepaald.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je punt helemaal begrijp maar oké. Tenzij je mijn post voor waarheid aanneemt, wat ik op zich wel lief zou vinden.
ggmm is vanaf nu onze aartsvijand typischquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar het boeit je helemaal niks hoor!!!
ggmm
dat laat ik aan jou over, jij bent de camapgneleiderquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm is vanaf nu onze aartsvijand typisch
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Tyron het volgende:
nouja eigenlijk vanaf een uur geleden ofzo
GGMM is vanaf nu ook mijn aartsvijand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat laat ik aan jou over, jij bent de camapgneleider
Bij een FA of admin.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoi René!![]()
Wat doe ik - hypothetisch gesproken natuurlijk - met jochies (zeg Dven) die in mijn DM meermaals de noodzaak voelen me uit te maken voor zaken als 'kankermongool'?Dit alles hypothetisch natuurlijk: DM openbaren is het laatste wat ik wil
.
Waar report je die shit?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is vanaf nu ook mijn aartsvijand.
#110%antiggmmquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is vanaf nu ook mijn aartsvijand.
Typisch slaat de plank wel vaker volledig mis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik je punt helemaal begrijp maar oké. Tenzij je mijn post voor waarheid aanneemt, wat ik op zich wel lief zou vinden.
zie DMquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is niet meer mijn aartsvijand.
Sorry
eikelquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[..]
GGMM is niet meer mijn aartsvijand.
Sorry
| Forum Opties | |
|---|---|