Wat is CSS?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
In dat forum post ik zelf zelden. Ik vind vooral de CSS wel handig. Het hoeft ook niet he, ik zeg alleen waarom ik het zelf heb gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is CSS?haha nee dan kun je bepaalde dingen aanpassen. Kleur van posts, van jezelf, header weghalen, dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FB / Het FOK!-custom-CSS topic!
Oud topic, maar de nieuwste staat dus wel in ABO![]()
[..]
Wat is CSS?cascade style sheets, zorgt voor de opmaak in webpagina's in combinatie met de html pagina waarin de inhoud wordt gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij fok kan je zelf de stijl aanpassen met een abo
Ik heb enkel diep respect voor Xavi uit dit rijtje. Enkel grootheden zullen die naam dragen toch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]Xavi
Iniesta
Pique
Xabi Alonso
Fabregas
Torres
![]()
Spanje
![]()
Mijn autistische hoofd houdt het wel gewoon bij de standaardwaarden van fok. Nergens geen poespas met kleurtjes enzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:08 schreef Adames het volgende:
[..]
cascade style sheets, zorgt voor de opmaak in webpagina's in combinatie met de html pagina waarin de inhoud wordt gezet.
bij fok kan je zelf de stijl aanpassen met een abo
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb enkel diep respect voor Xavi uit dit rijtje. Enkel grootheden zullen die naam dragen toch.
[..]
Wat is CSS?1.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat is alleen handig als je in GRTD postquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
het beste van abbo is dat je niet steeds 10 seconde moet wachten
GRTD is gelukkig een soort van failliet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je in GRTD post![]()
Ik heb nog nooit binnen 10 seconden gepost
Oh ja de belangrijkste 'feature' vergat ik nog. Heel handig op zondagavond ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
het beste van abbo is dat je niet steeds 10 seconde moet wachten
ja komt door mijn afwezigheid niveau zal binnekort weer omhoog gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GRTD is gelukkig een soort van failliet.
Je hebt het er maar druk mee he.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je in GRTD post![]()
Ik heb nog nooit binnen 10 seconden gepost
Waarmee?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee he.
wat is er zondagavondquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja de belangrijkste 'feature' vergat ik nog. Heel handig op zondagavond ook
De meeste reportage's heb ik al gezien. Dus vaak sla ik die over.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pepijn Bierenbroodspot is mijn favoriet.
Heb je al de reportage van afgelopen zondag gezien?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
De meeste reportage's heb ik al gezien. Dus vaak sla ik die over.
Welke was er? Zondag was ik niet de hele avond aanwezig, dus neit gekeken toen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al de reportage van afgelopen zondag gezien?
Over een moord op een tienermeisje in Wales.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke was er? Zondag was ik niet de hele avond aanwezig, dus neit gekeken toen.
Mmmm die komt me dan weer niet zo bekend voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over een moord op een tienermeisje in Wales.
''vermoord voor een gratis ontbijt''quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm die komt me dan weer niet zo bekend voor.
Dat is wel heel zuur.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''vermoord voor een gratis ontbijt''
Wat grappig, hier zat ik zondag avond volgens mij Reportage met Twan van Bierenhotsputbroodtonijnvliegwielknakker te kijken.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat grappig, hier zat ik zondag avond volgens mij Reportage met Twan van Bierenhotsputbroodtonijnvliegwielknakker te kijken.
Waarom met apostrofquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
De meeste reportage's heb ik al gezien. Dus vaak sla ik die over.
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyll-llantysiliogogogochquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi en rustgevend. Het accent is wel een drama daarentegen.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |