Op Sport1 is er morgen Zuid Afrika v Brazilië en Spanje v Italiëquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet ga kijken, meestal heb je bij dat soort wedstrijden achteraf spijt dat je hebt gekeken.
Spanje - Italië lijkt me een betere kijkoptie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Sport1 is er morgen Zuid Afrika v Brazilië en Spanje v Italië
Hugo is een prima gast. Jammer dat ie niks meer met voetbal doetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
Hugo Borst vond ik trouwens wel een prima gast bij VI gisteren.
Hij heeft zelfs contacten met HMF.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hugo is een prima gast. Jammer dat ie niks meer met voetbal doet
Ja ik ook, en dat maakt mijn leven wel compleet zeg maarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs contacten met HMF.
Dat is fijn om te horen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik ook, en dat maakt mijn leven wel compleet zeg maar
Nee, mijn hamster heeft nog steeds last van hartritmestoornissen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen.
Ben je al bekomen van het roerige weekend?
Sterkte met je hamsterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, mijn hamster heeft nog steeds last van hartritmestoornissen.
Italië die 90 in eigen 16 hangt en Spanje die huilt om elke overtreding, het is maar waar je van houdt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spanje - Italië lijkt me een betere kijkoptie.
2 Favorieten voor de titel. Ik vind Italië trouwens de laatste jaren heel erg meevallen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Italië die 90 in eigen 16 hangt en Spanje die huilt om elke overtreding, het is maar waar je van houdt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Italië die 90 in eigen 16 hangt en Spanje die huilt om elke overtreding, het is maar waar je van houdt.
Posts zoals dit, ik erger me er kapot aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]Xavi
Iniesta
Pique
Xabi Alonso
Fabregas
Torres
![]()
Spanje
![]()
Mission accomplished.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Posts zoals dit, ik erger me er kapot aan.
bahquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]Xavi
Iniesta
Pique
Fabregas
Torres
![]()
Spanje
![]()
Ik hoop dat je ergernis zodanig wordt dat je dingen kapot gaat slaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Posts zoals dit, ik erger me er kapot aan.
Goedzo Stijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ergernis zodanig wordt dat je dingen kapot gaat slaan.
dan hoop ik dat hij jou tegenkomt hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ergernis zodanig wordt dat je dingen kapot gaat slaan.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij jou tegenkomt hahaha
Oei, nu word ik bang. Dan word ik nog eerder bang van een boze Piet Pellé.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij jou tegenkomt hahaha
Jongen als ik boos ben sla ik al je melktanden eruit man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, nu word ik bang. Dan word ik nog eerder bang van een boze Piet Pellé.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jongen als ik boos ben sla ik al je melktanden eruit man.
Ik zal wel even een kunstgebit maken met al die losse melktanden in mijn kekke melktandenpotje. Dan kan je ze er met gemak uitslaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zal je tandjes laten tuffen verrekte Willie wortel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zal wel even een kunstgebit maken met al die losse melktanden in mijn kekke melktandenpotje. Dan kan je ze er met gemak uitslaan.
ZO jong is hij nou ook weer niet. Dat hij nog melktanden heeft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
100% massief en poreus gesteente kan je niet aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zal je tandjes laten tuffen verrekte Willie wortel.
Noem maar een station en ik laat het je zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
100% massief en poreus gesteente kan je niet aan.
Bij een treinstation spreek je alleen af met junkies, zwervers en al dat soort gevogelte. Ik hoop niet dat jij daar een van bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Noem maar een station en ik laat het je zien.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er schijnt een station ergens in Polen te zijn. Eentje waar Stijn prima tussen zou passen gezien zijn clubkeuze.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:52 schreef Doublepain het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nou manquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
IK HEB 1 NOTE GEKREGEN IN DE AFGELOPEN TIJD
Karina, waarvoor?
Ik geef jou niet de schuld. Maar ik was benieuwd waaromquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat nou manIk deed niks. Nu niet iig.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er schijnt een station ergens in Polen te zijn. Eentje waar Stijn prima tussen zou passen gezien zijn clubkeuze.Mjah iets beter, maar een station in Amsterdam is leuker heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah als je een abo neemt kun je het lezenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik geef jou niet de schuld. Maar ik was benieuwd waarom.
Dat kost Stijn een week zakgeld. Dat doet ie nooit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah als je een abo neemt kun je het lezen
Alsof ik geld uit ga geven aan FOK! om in te kunnen zien wat ik fout heb gedaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah als je een abo neemt kun je het lezen
Nou misschien ben jij zo aardig om hem er eentje kado te doen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kost Stijn een week zakgeld. Dat doet ie nooit.
Ik ben blij dat jij de gierige kant van me kent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat kost Stijn een week zakgeld. Dat doet ie nooit.
Daarom heb ik het niet gedaan, een abo nemen, reclames weg is wel chill en CSSquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof ik geld uit ga geven aan FOK! om in te kunnen zien wat ik fout heb gedaan.
Ik zie niet in waarom iemand zou willen weten wat je notes zijn. Derhalve boeit het mij ook geen ruk. Of ik er geen, 1 of 500 heb.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou misschien ben jij zo aardig om hem er eentje kado te doen?
Ik heb volgens mij twee keer een abo cadeau gekregen van Steven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom heb ik het niet gedaan, een abo nemen, reclames weg is wel chill en CSS
Dat zeg ik, niet alleen vanwege je notes. Die van mij zijn trouwens allemaal leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom iemand zou willen weten wat je notes zijn. Derhalve boeit het mij ook geen ruk. Of ik er geen, 1 of 500 heb.
Ik heb ze ook weleens kado gegeven, aan Jimbo o.a. Ach die 3 euro kan er nog wel af.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij twee keer een abo cadeau gekregen van Steven.
zijn opmerking aan het begin was wel mooi, hoe hij de trucjes van de vaste gasten benoemde. en zelf ging die alles nuanceren en tegenspreken als hij het beter wist. wel mooi, maar zorgde niet voor die jolige sfeer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
Hugo Borst vond ik trouwens wel een prima gast bij VI gisteren.
Waarom zou je een abbo nemen? Omdat je dan geen reclames meer hebt? Haha, laat me niet lachen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg ik, niet alleen vanwege je notes. Die van mij zijn trouwens allemaal leuk
In dat forum post ik zelf zelden. Ik vind vooral de CSS wel handig. Het hoeft ook niet he, ik zeg alleen waarom ik het zelf heb gedaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou je een abbo nemen? Omdat je dan geen reclames meer hebt? Haha, laat me niet lachen.
Of omdat je dan in een speciaal forum kan posten? Ik post bijna alleen maar vbl. Ik snap echt niet wat de meerwaarde is van een abbo.
Wat is CSS?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]
In dat forum post ik zelf zelden. Ik vind vooral de CSS wel handig. Het hoeft ook niet he, ik zeg alleen waarom ik het zelf heb gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is CSS?haha nee dan kun je bepaalde dingen aanpassen. Kleur van posts, van jezelf, header weghalen, dat soort dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FB / Het FOK!-custom-CSS topic!
Oud topic, maar de nieuwste staat dus wel in ABO![]()
[..]
Wat is CSS?cascade style sheets, zorgt voor de opmaak in webpagina's in combinatie met de html pagina waarin de inhoud wordt gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij fok kan je zelf de stijl aanpassen met een abo
Ik heb enkel diep respect voor Xavi uit dit rijtje. Enkel grootheden zullen die naam dragen toch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]Xavi
Iniesta
Pique
Xabi Alonso
Fabregas
Torres
![]()
Spanje
![]()
Mijn autistische hoofd houdt het wel gewoon bij de standaardwaarden van fok. Nergens geen poespas met kleurtjes enzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:08 schreef Adames het volgende:
[..]
cascade style sheets, zorgt voor de opmaak in webpagina's in combinatie met de html pagina waarin de inhoud wordt gezet.
bij fok kan je zelf de stijl aanpassen met een abo
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb enkel diep respect voor Xavi uit dit rijtje. Enkel grootheden zullen die naam dragen toch.
[..]
Wat is CSS?1.6SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Dat is alleen handig als je in GRTD postquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
het beste van abbo is dat je niet steeds 10 seconde moet wachten
GRTD is gelukkig een soort van failliet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je in GRTD post![]()
Ik heb nog nooit binnen 10 seconden gepost
Oh ja de belangrijkste 'feature' vergat ik nog. Heel handig op zondagavond ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
het beste van abbo is dat je niet steeds 10 seconde moet wachten
ja komt door mijn afwezigheid niveau zal binnekort weer omhoog gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GRTD is gelukkig een soort van failliet.
Je hebt het er maar druk mee he.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je in GRTD post![]()
Ik heb nog nooit binnen 10 seconden gepost
Waarmee?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee he.
wat is er zondagavondquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja de belangrijkste 'feature' vergat ik nog. Heel handig op zondagavond ook
De meeste reportage's heb ik al gezien. Dus vaak sla ik die over.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pepijn Bierenbroodspot is mijn favoriet.
Heb je al de reportage van afgelopen zondag gezien?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
De meeste reportage's heb ik al gezien. Dus vaak sla ik die over.
Welke was er? Zondag was ik niet de hele avond aanwezig, dus neit gekeken toen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al de reportage van afgelopen zondag gezien?
Over een moord op een tienermeisje in Wales.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke was er? Zondag was ik niet de hele avond aanwezig, dus neit gekeken toen.
Mmmm die komt me dan weer niet zo bekend voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over een moord op een tienermeisje in Wales.
''vermoord voor een gratis ontbijt''quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmmm die komt me dan weer niet zo bekend voor.
Dat is wel heel zuur.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''vermoord voor een gratis ontbijt''
Wat grappig, hier zat ik zondag avond volgens mij Reportage met Twan van Bierenhotsputbroodtonijnvliegwielknakker te kijken.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat grappig, hier zat ik zondag avond volgens mij Reportage met Twan van Bierenhotsputbroodtonijnvliegwielknakker te kijken.
Waarom met apostrofquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
De meeste reportage's heb ik al gezien. Dus vaak sla ik die over.
Llanfairpwllgwyngyllgogerychwyrndrobwyll-llantysiliogogogochquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel mooi en rustgevend. Het accent is wel een drama daarentegen.
Jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |