Op Sport1 is er morgen Zuid Afrika v Brazilië en Spanje v Italiëquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet ga kijken, meestal heb je bij dat soort wedstrijden achteraf spijt dat je hebt gekeken.
Spanje - Italië lijkt me een betere kijkoptie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op Sport1 is er morgen Zuid Afrika v Brazilië en Spanje v Italië
Hugo is een prima gast. Jammer dat ie niks meer met voetbal doetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:33 schreef AFCNiels het volgende:
Hugo Borst vond ik trouwens wel een prima gast bij VI gisteren.
Hij heeft zelfs contacten met HMF.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hugo is een prima gast. Jammer dat ie niks meer met voetbal doet
Ja ik ook, en dat maakt mijn leven wel compleet zeg maarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft zelfs contacten met HMF.
Dat is fijn om te horen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja ik ook, en dat maakt mijn leven wel compleet zeg maar
Nee, mijn hamster heeft nog steeds last van hartritmestoornissen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is fijn om te horen.
Ben je al bekomen van het roerige weekend?
Sterkte met je hamsterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, mijn hamster heeft nog steeds last van hartritmestoornissen.
Italië die 90 in eigen 16 hangt en Spanje die huilt om elke overtreding, het is maar waar je van houdt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spanje - Italië lijkt me een betere kijkoptie.
2 Favorieten voor de titel. Ik vind Italië trouwens de laatste jaren heel erg meevallen wat dat betreft.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Italië die 90 in eigen 16 hangt en Spanje die huilt om elke overtreding, het is maar waar je van houdt.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Italië die 90 in eigen 16 hangt en Spanje die huilt om elke overtreding, het is maar waar je van houdt.
Posts zoals dit, ik erger me er kapot aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]Xavi
Iniesta
Pique
Xabi Alonso
Fabregas
Torres
![]()
Spanje
![]()
Mission accomplished.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Posts zoals dit, ik erger me er kapot aan.
bahquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]Xavi
Iniesta
Pique
Fabregas
Torres
![]()
Spanje
![]()
Ik hoop dat je ergernis zodanig wordt dat je dingen kapot gaat slaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Posts zoals dit, ik erger me er kapot aan.
Goedzo Stijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ergernis zodanig wordt dat je dingen kapot gaat slaan.
dan hoop ik dat hij jou tegenkomt hahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je ergernis zodanig wordt dat je dingen kapot gaat slaan.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij jou tegenkomt hahaha
Oei, nu word ik bang. Dan word ik nog eerder bang van een boze Piet Pellé.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij jou tegenkomt hahaha
Jongen als ik boos ben sla ik al je melktanden eruit man.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oei, nu word ik bang. Dan word ik nog eerder bang van een boze Piet Pellé.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jongen als ik boos ben sla ik al je melktanden eruit man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |