Sorry, ik mag de discussie hier niet voerenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij nu werkelijk gekwetst als iemand een 40-45 opmerking maakt? Serieuze vraag.
Bijzonder vind ik dat wel.
Hij krijgt iig verdomd weinig bijval in het fb topic.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij nu werkelijk gekwetst als iemand een 40-45 opmerking maakt? Serieuze vraag.
Bijzonder vind ik dat wel.
En terecht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:31 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Hij krijgt iig verdomd weinig bijval in het fb topic.
Typisch kan z'n dromen als moderator gedag zeggen.quote:
Niet zo gek.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n whiskydoos uit Japan is er nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:40 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Niet zo gek.Ik snap m niet of het is gewoon totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap m niet of het is gewoon totaal niet grappig.
Je kneep 'm wel he.quote:
Heel goed, altijd sterk overkomen als mod.quote:
okequote:Op woensdag 5 maart 2014 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel goed, altijd sterk overkomen als mod.
Ok.quote:
ggmm je weet dat ik jouw fok!carrière zo kan beëindigen he? ik zou maar eens oppassenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Typisch kan z'n dromen als moderator gedag zeggen.![]()
Zit je nou ook m'n naam al met kleine letters te schrijven?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm je weet dat ik jouw fok!carrière zo kan beëindigen he? ik zou maar eens oppassen
Ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie verwijdert mijn felicitatie aan Tyron?
Heb je dat met Don ook gedaan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm je weet dat ik jouw fok!carrière zo kan beëindigen he? ik zou maar eens oppassen
Wat gemeen.quote:
Jouw baas zal wel blij zijn met jouquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:22 schreef Cavaliers het volgende:
09:00 wekker, nu pas wakker.Dan maar een dagje vrij.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Holy shit nog maar 1 note en ik stop met fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |