okquote:Op woensdag 5 maart 2014 07:18 schreef Neuroscience het volgende:
RVP doet niet mee vanavond, Robben misschien ook niet. Kansloze pot.
Daar helpt Strootgod niets aanquote:
Dit boeit echt niemand.quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:18 schreef Neuroscience het volgende:
RVP doet niet mee vanavond, Robben misschien ook niet. Kansloze pot.
Oekraïne speelt tegen de VS op Cyprus. Ook niet?quote:
quote:Op woensdag 5 maart 2014 07:35 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Oekraïne speelt tegen de VS op Cyprus. Ook niet?
quote:Eight[edit]
The word for "eight" (八 Pinyin: bā) sounds similar to the word which means "prosper" or "wealth" (發 – short for "發財", Pinyin: fā). In regional dialects the words for "eight" and "fortune" are also similar, e.g., Cantonese "baat3" and "faat3".
There is also a visual resemblance between two digits, "88", and 囍, the "shuāng xĭ" ("double joy"), a popular decorative design composed of two stylized characters 喜 ("xĭ" meaning "joy" or "happiness").
The number 8 is viewed as such an auspicious number that even being assigned a number with several eights is considered very lucky.
In 2003, A telephone number with all digits being eights was sold for CN¥2.33 million (approximately USD$280,000) to Sichuan Airlines in Chengdu, China.[2]
The opening ceremony of the Summer Olympics in Beijing began on 8/8/08 at 8 seconds and 8 minutes past 8 pm local time (UTC+08).[3]
A man in Hangzhou offered to sell his license plate reading A88888 for ¥1.12 million (roughly $164,000).[3]
The Petronas Twin Towers in Malaysia each have 88 floors.
The minivan that GM makes for the Chinese market is called the Buick GL8, but the minivans it sold in other countries didn't have that name.
The Air Canada route from Shanghai to Toronto is Flight AC88.
The KLM route from Hong Kong to Amsterdam is Flight KL888.
The United Airlines route from Beijing to San Francisco is Flight UA888, and the route from Beijing to Newark is Flight UA88.
The Air Astana route from Beijing to Almaty is Flight KC888.
The British Airways route from Chengdu to London is Flight BA88.
One of Cathay Pacific's flight numbers from Hong Kong to Vancouver and New York is CX888.
Singapore Airlines reserves flight numbers beginning with the number 8 to routes in China and Korea.
In Singapore, a breeder of rare Dragon fish (Asian Arowana) (which are "lucky fish" and being a rare species, are required to be microchipped), makes sure to use numbers with plenty of eights in their microchip tag numbers, and appears to reserve particular numbers especially rich in eights and sixes (e.g., 702088880006688) for particularly valuable specimens.[4][5]
As part of grand opening promotions, a Commerce Bank branch in New York's Chinatown raffled off safety deposit box No. 888.
An "auspicious" numbering system was adopted by the developers of 39 Conduit Road Hong Kong, where the top floor was "88" – Chinese for double fortune. It is already common in Hong Kong for ~4th floors not to exist; there is no requirement by the Buildings Department for numbering other than that it being "made in a logical order."[6] A total of 43 intermediate floor numbers are omitted from 39 Conduit Road: those missing include 14, 24, 34, 54, 64, all floors between 40 and 49; the floor number which follows 68 is 88.[6]
Similar to the common Western practice of using "9" for price points, it is common to see "8" being used in its place to achieve the same psychological effect. So for example menu prices like $58, $88 are frequently seen.
Is verwijderd waarschijnlijkquote:Op woensdag 5 maart 2014 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze vergeten dat 88 staat voor Heil Hitler.
Wie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godjte heeft een nespressomachine dwars in zn anus zitten geloof ik.
Epische outfit.quote:
twitter:voetbalzonenl twitterde op woensdag 05-03-2014 om 10:20:08Graziano Pellè accepteert het schikkingsvoorstel en is de aankomende vier wedstrijden uitgesloten. #feyenoord #officieel reageer retweet
Het zit je nogal hoog he. Volgens mij heb je er amper van geslapen vannacht. Sorry daarvoor.quote:
Donder gewoon eens op met je gejank, man. Het begint een beetje zielig te worden.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het zit je nogal hoog he. Volgens mij heb je er amper van geslapen vannacht. Sorry daarvoor.
Vechten?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Donder gewoon eens op met je gejank, man. Het begint een beetje zielig te worden.
En dan zeker met 200 komen, nee, dank je.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ok, afslag beverwijk. Ieder neemt 40-45 vrienden mee.
Kom op man, ik zit op fok, hoe kom ik aan 200 vriendenquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En dan zeker met 200 komen, nee, dank je.
Meelopers zat hier. En anders neem je de rellennegers wel mee zeker.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom op man, ik zit op fok, hoe kom ik aan 200 vrienden![]()
Voor die 45 heb ik m'n moeder al moeten uitnodigen.
Niet zo zuur doen man. Lighten up!quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Meelopers zat hier. En anders neem je de rellennegers wel mee zeker.
Daar was weinig zuurs aan vrindquote:Op woensdag 5 maart 2014 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet zo zuur doen man. Lighten up!
[ afbeelding ]
Hier een tros balonnen om je op te vrolijken.
Welke discussie?quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:56 schreef Mansjester het volgende:
Sandman, hou de discussie lekker in het fb topic (geldt eigenlijk ook voor Hmf)
Hier hebben wij altijd diepgaande discussies over voetbal
Gr gr mod Mansjester
Ik denk dat ook echt, en dat vind ik zonde voor hem. Ik heb prima geslapen. Jammer dat de wekker gingquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Die je weer aanslingert dat hmf niet heeft geslapen
Hoe heb jij geslapen?
Ben jij nu werkelijk gekwetst als iemand een 40-45 opmerking maakt? Serieuze vraag.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik denk dat ook echt, en dat vind ik zonde voor hem. Ik heb prima geslapen. Jammer dat de wekker ging.
Sorry, ik mag de discussie hier niet voerenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij nu werkelijk gekwetst als iemand een 40-45 opmerking maakt? Serieuze vraag.
Bijzonder vind ik dat wel.
Hij krijgt iig verdomd weinig bijval in het fb topic.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ben jij nu werkelijk gekwetst als iemand een 40-45 opmerking maakt? Serieuze vraag.
Bijzonder vind ik dat wel.
En terecht.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:31 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Hij krijgt iig verdomd weinig bijval in het fb topic.
Typisch kan z'n dromen als moderator gedag zeggen.quote:
Niet zo gek.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
M'n whiskydoos uit Japan is er nog steeds niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:40 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Niet zo gek.Ik snap m niet of het is gewoon totaal niet grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatste.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik snap m niet of het is gewoon totaal niet grappig.
Je kneep 'm wel he.quote:
Heel goed, altijd sterk overkomen als mod.quote:
okequote:Op woensdag 5 maart 2014 11:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heel goed, altijd sterk overkomen als mod.
Ok.quote:
ggmm je weet dat ik jouw fok!carrière zo kan beëindigen he? ik zou maar eens oppassenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
En terecht.
[..]
Typisch kan z'n dromen als moderator gedag zeggen.![]()
Zit je nou ook m'n naam al met kleine letters te schrijven?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm je weet dat ik jouw fok!carrière zo kan beëindigen he? ik zou maar eens oppassen
Ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wie verwijdert mijn felicitatie aan Tyron?
Heb je dat met Don ook gedaan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
ggmm je weet dat ik jouw fok!carrière zo kan beëindigen he? ik zou maar eens oppassen
Wat gemeen.quote:
Jouw baas zal wel blij zijn met jouquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:22 schreef Cavaliers het volgende:
09:00 wekker, nu pas wakker.Dan maar een dagje vrij.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Holy shit nog maar 1 note en ik stop met fok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |