quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet al wat Jan van Halst morgen de hele dag gaat doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:51 schreef Cavaliers het volgende:
Ik weet al wat Jan van Halst morgen de hele dag gaat doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Grappig dat hij zichzelf serieus neemt aan de ene kant en aan de andere kant begint over twee grote oorlogsmisdadigers waar ik op zou lijken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij neemt zichzelf iets te serieus.
'Doodgewone' personen vergelijken met oorlogsmisdadigers gaat me wat te ver.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Grappig dat hij zichzelf serieus neemt aan de ene kant en aan de andere kant begint over twee grote oorlogsmisdadigers waar ik op zou lijken.
Ik bedoel, als je dan alle ruimte voor argumenten uit de lucht wil vangenen je geloofwaardigheid compleet wil verliezen....
HMFGod normaal noemenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
'Doodgewone' personen vergelijken met oorlogsmisdadigers gaat me wat te ver.
Ik ben ook best van de gelijke behandeling. Soms erger ik me kapot aan het feit dat er zoveel ongesteldheid op een forum kan zijn om een mening.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:12 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
HMFGod normaal noemen
Maar ik snap je punt.. Niet dat ik kleinzerig ben hoor, ik heb me k-a-p-o-t gelachen om de ongelofelijk incompetentie van die gozert.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sigthorsson en Bojan zijn overrated in FM14 #ditboeitniemand.
Ik doe altijd rustigquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe alsjeblieft rustig, alsjeblieft.
Ach gelukkig kan het competitieweekend gewoon weer verder. Dat vind ik een stuk irritanter als dat eruit gehaald wordt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat er weer interlandvoetbal is. Je voelt bijna aankomen dat er weer spelers wat langdurige blessures op gaan lopen. Pray for saturday.
Ik heb alweer zin in het komende weekend moet ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik doe altijd rustig.
[..]
Ach gelukkig kan het competitieweekend gewoon weer verder. Dat vind ik een stuk irritanter als dat eruit gehaald wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |