Even kijken of er in het buitenland nog wat leuke potjes zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alweer zin in het komende weekend moet ik zeggen.
Robben en VDV doen heel verstandig niet meequote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat er weer interlandvoetbal is. Je voelt bijna aankomen dat er weer spelers wat langdurige blessures op gaan lopen. Pray for saturday.
Komend weekend valt dat wel mee zo te zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Even kijken of er in het buitenland nog wat leuke potjes zijn.
En Ajax gaat zijn reeks gemakkelijk voortzetten.
Jammer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komend weekend valt dat wel mee zo te zien.
De Jong mag (Louis)God op zijn blote knieën bedanken dat hij interlands mag meespelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:30 schreef GwaiLow het volgende:
Siem de Jong had Louis een grote bek moeten geven en niet komen opdagen als 2e keus.
Boeiend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, Nederland gaat me een grote veeg uit de pan krijgen..
Ah, de 4-5-1 inverted pyramidquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het allemaal weinig bijzonder. Enkel Pogba heeft de potentie een echt grote speler te worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Griezmann is ook wel een goede speler.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind het allemaal weinig bijzonder. Enkel Pogba heeft de potentie een echt grote speler te worden.
Hij heeft één wedstrijd geëtaleerd tegen Barcelona.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Griezmann is ook wel een goede speler.
Wie weet hoe het gaat als hij naar een grotere club gaat met betere training en meer weerstand.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft één wedstrijd geëtaleerd tegen Barcelona.
Of niet. Het gaat hier meer over Stijn zijn stelling dat Nederland hard op hun bek gaat morgen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie weet hoe het gaat als hij naar een grotere club gaat met betere training en meer weerstand.
Sterkte, succes kies maar uit.quote:
Wel vaker. Dit weet ik omdat ik een vriend ben van het Spaanse voetbal.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft één wedstrijd geëtaleerd tegen Barcelona.
Ja maar toen had jij het over potentie bij Pogba. Dus daar ging ik op inquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Of niet. Het gaat hier meer over Stijn zijn stelling dat Nederland hard op hun bek gaat morgen.
Onder Domenechquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:00 schreef Cavaliers het volgende:
Dat Franse elftal under achieved ook al jaren joh. 0-3 morgen.
Trezeguet mocht niet mee. Zijn sterrenbeeld sloot niet aan bij de rest van zijn selectie.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onder Domenech![]()
Anelka toen op het WK![]()
Doet me denken aan die voorzitter van Cardiff die alleen spelers koopt met een 9 in hun geboortedatum en dat soort onzinquote:Op woensdag 5 maart 2014 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trezeguet mocht niet mee. Zijn sterrenbeeld sloot niet aan bij de rest van zijn selectie.
En dan lachen wij in Nederland om een profielschets
Rot op man. Dat bestaat niet. No way.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doet me denken aan die voorzitter van Cardiff die alleen spelers koopt met een 9 in hun geboortedatum en dat soort onzin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |