abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:23:38 #1
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_137375106
quote:
Jordy Clasie draagt de rest van het seizoen de aanvoerdersband van Feyenoord. De kleine middenvelder kijkt uit naar zijn nieuwe rol, maar weet ook dat hij nog moet groeien op het gebied van leiderschap.

In het spelershotel van Oranje zag Jordy Clasie maandagmiddag dat hij een oproep van Ronald Koeman had gemist. Toch maar even terugbellen, dacht hij. De Haarlemmer kreeg van zijn trainer te horen dat hij de rest van het seizoen captain van Feyenoord is. De clubleiding en technische staf besloten gisteren Graziano Pellè voor twee wedstrijden te schorsen en hem de aanvoerdersband te ontnemen. Tegen Heracles Almelo en FC Twente had de clubtop-scorer zich eerder al misdragen en afgelopen zondag plantte hij zijn elleboog tegen het gezicht van Ajacied Joël Veltman. Ook de aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek naar dat voorval begonnen.

Dus moest Koeman op zoek naar een nieuwe leider. De keuze was snel gemaakt. "Toen ik Koeman eenmaal aan de lijn had, legde hij de situatie uit en kreeg ik te horen dat ik de aanvoerdersband ga dragen. Hoe ik reageerde? Ik zei oke, haha. Meer kan ik er niet op zeggen. Ja, dat het een eer is om aanvoerder van zo'n mooie club te zijn. In de laatste acht wedstrijden van de competitie ga ik proberen gewoon mijn eigen spel te spelen, maar ik zal meer mijn mond open moeten doen. Daarin ben ik al redelijk gegroeid, maar als aanvoerder zal ik nog meer moeten praten. Binnen het veld heb ik dat zeker in mij, maar daarbuiten moet ik nog veel leren."

De 22-jarige Feyenoorder is bijna een tegenpool van Pellè. Altijd rustig, bescheiden en zelden te betrappen op een gekke uitspraak. Clasie heeft de afgelopen maanden als reserve-aanvoerder bij zijn Italiaanse collega kunnen afkijken hoe het wel en juist niet moet. "Graziano staat echt voor zijn team en spreekt namens de rest van de spelers. Als er iets aan de hand is, neemt hij het woord. Ik ben benieuwd hoe ik me daarin kan ontwikkelen."

Clasie had niet verwacht al eerder de band om te krijgen, ook niet toen Stefan de Vrij eerder dit seizoen uit zijn functie van aanvoerder werd ontheven. "Ik heb toen wel met Koeman om de tafel gezeten, omdat hij dacht dat ik me gepasseerd zou voelen als hij Graziano zou aanwijzen. Maar dat was zeker niet het geval. De trainer legde toen uit dat het het beste voor het team was dat Graziano het zou worden en daar kon ik me volledig in vinden."

Er was gisteren nog meer nieuws voor de kersverse aanvoerder. Feyenoord bracht naar buiten dat Fred Rutten de opvolger van Koeman is. "Ik hoor goede verhalen over hem, dat hij goed met spelers kan optrekken. Het zal allemaal moeten blijken, ik ben heel benieuwd. Of ik hem nog wel meemaak als trainer? Ja! Ik ga er vanuit dat ik volgend seizoen nog bij Feyenoord speel. Ik heb nog een tweejarig contract en denk niet na over een andere club, want ik ben er gelukkig."

Helemaal nu hij de kleine grote leider is.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137375151
quote:
Fred Rutten mag nog een extra assistent aantrekken bij Feyenoord. Ook als Giovanni van Bronckhorst blijft, is het mogelijk dat Patrick Greveraars met Rutten meekomt. Hij was op zijn voorspraak ook zijn rechterhand bij Vitesse, terwijl de club met Stanley Menzo en Albert Capellas al twee assistent-coaches in dienst had.

Overigens is Van Bronckhorst, die onder Louis van Gaal al een keer werd gevraagd en bij Feyenoord een aflopend contract heeft, door Guus Hiddink nog niet benaderd om zijn KNVB-staf aan te vullen of een rol bij een nationale jeugdploeg te gaan bekleden. Feyenoord wil ook door met Van Bronckhorst.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137375165
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ajax is duidelijk verder, maar de anderen zijn niet beter dan Feyenoord.
Zeker Heerenveen en AZ niet zijn minder.

Als alles op zijn plek valt, is het dus prima mogelijk.
De hele Nederlandse competitie is gewoon slecht als je het met andere Europese competities vergelijkt, ook hoe Ajax is afgedroogd door de Bully`s, buitenlandse competities zijn gewoon een stuk sterker op dit moment.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:30:52 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137375209
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:28 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

De hele Nederlandse competitie is gewoon slecht als je het met andere competities vergelijkt, ook hoe Ajax is afgedroogd door de Bully`s, buitenlandse competities zijn gewoon een stuk sterker op dit moment.
Stuk sterker, hoe is dat eigenlijk meetbaar? 20 jaar geleden lulden we niet over 'niveau' terwijl het toen nog minder om aan te gluren was, en we europees ook niet ieder jaar potten braken. Voetbal is veranderd, ik vind Nederland helemaal niet zo slecht als vaak beweerd wordt.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137375383
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 10:52 schreef Happel het volgende:
Spelers schijnen wel blij te zijn dat Pellè is geschorst. Afgelopen zondag tirade gehouden in de rust van de wedstrijd.

FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 10:48:35 Volgens de Telegraaf kon Graziano Pellè zich zondag in de rust niet beheersen en is flink tekeer gegeaan tegen zijn ploeggenoten. #Feyenoord reageer retweet
FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 10:48:40 Pellè was woedend vanwege de tegentreffer vlak voor rust. De woede van Pellè is bij een aantal medespelers verkeerd gevallen. (Telegraaf) reageer retweet
Wat een figuren, joh. Schijtziek word ik er van.
Een aantal hebben gewoon een mega kick in the ass nodig. En dan valt het verkeerd als Pelle pissig is? Ze moeten zich niet aanstellen en snel aan het werk gaan. Verwaande nesten.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:39:54 #7
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137375410
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:30 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Stuk sterker, hoe is dat eigenlijk meetbaar? 20 jaar geleden lulden we niet over 'niveau' terwijl het toen nog minder om aan te gluren was, en we europees ook niet ieder jaar potten braken. Voetbal is veranderd, ik vind Nederland helemaal niet zo slecht als vaak beweerd wordt.
Je ziet het toch aan de resultaten internationaal en 20 jaar geleden? Ik weet niet of je het nog weet, of misschien ben je te jong maar toen behoorde een NL club tot de top
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:40:48 #8
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137375440
De topclubs zijn misschien sterker dan onze topclubs, maar verder stellen al die andere competities, buiten Engeland en Duitsland, ook geen zak voor.
Niets is sterker dan dat ene woord
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:42:23 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137375483
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:40 schreef PIETR het volgende:
De topclubs zijn misschien sterker dan onze topclubs, maar verder stellen al die andere competities ook geen zak voor.
Ben ik niet helemaal met je eens, zolang de beste spelers uit de NL compeitie naar middenmoters en subtoppers van die andere competities gaan zijn die ook in de breedte sterker
pi_137375518
quote:
Giovanni van Bronckhorst verwacht dat hij bij Feyenoord blijft. De huidige assistent van Ronald Koeman zou nadrukkelijk in beeld zijn om de staf van de nieuwe bondscoach Guus Hiddink te versterken bij Oranje.

RTV Rijnmond meldt dat Van Bronckhorst geen contact heeft met de KNVB en dat hij 'de intentie heeft om bij Feyenoord te blijven'. Technisch directeur Martin van Geel gaf eerder al aan Van Bronckhorst graag te houden.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:46:45 #11
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137375590
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens, zolang de beste spelers uit de NL compeitie naar middenmoters en subtoppers van die andere competities gaan zijn die ook in de breedte sterker
Nee jij snapt het niet helemaal. Dat gelul over niveau altijd. Alsof 2 wedstrijden van Ajax tegen Salzburg wat zegt over het niveau van de competitie. Weet je, in 95 hè, toen Real Madrid werd weggespeeld in het eigen Bernabéu. Wat had dat in jezusnaam te maken met niveau van de competitie? Ik snap de relevantie daarvan nooit zo.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:52:51 #12
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137375736
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nee jij snapt het niet helemaal. Dat gelul over niveau altijd. Alsof 2 wedstrijden van Ajax tegen Salzburg wat zegt over het niveau van de competitie. Weet je, in 95 hè, toen Real Madrid werd weggespeeld in het eigen Bernabéu. Wat had dat in jezusnaam te maken met niveau van de competitie? Ik snap de relevantie daarvan nooit zo.
Laat ik het dan zo zeggen, rond 95 was je als kampioen van Nederland sterker dan alles wat onder top 3 zat van de top competities en soms nog sterker dan dat en nu ben je als kampioen van Nederland misschien sterker dan alles wat onder de top 8 zit van die competities plus dat je moeite hebt met de top 3 van subtop competities en de kampioenen van kleine competities, lijkt me toch wel een verschil.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 11:53:39 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137375757
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Alsof 2 wedstrijden van Ajax tegen Salzburg wat zegt over het niveau van de competitie.
Als je dat als incident ziet dan zal dat inderdaad wel niet. Lijkt mij over het algemeen vrij duidelijk dat er aan niveau met name de laatste 2-3 jaar flink is ingeleverd over de gehele competitie. Ook door Ajax dus die Europees sinds dat 'nieuwe' beleid juist stappen achteruit hebben gemaakt. Toen ik dat pre-Salzburg nog riep werd ik voor gek verklaard. Wel door Stijn en co. Dat dan weer wel. Maar toch.

Het maakt de competitie an sich misschien wel leuker. Maar eigenlijk zouden bijvoorbeeld Feyenoord en Ajax allebei 3 punten in mindering moeten krijgen voor hetgeen zij lieten zien zondag. Wat een wanvertoning zeg,
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin dinsdag 4 maart 2014 @ 11:56:21 #14
35723 crew  GGMM
pi_137375829
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]

Als je dat als incident ziet dan zal dat inderdaad wel niet. Lijkt mij over het algemeen vrij duidelijk dat er aan niveau met name de laatste 2-3 jaar flink is ingeleverd over de gehele competitie. Ook door Ajax dus die Europees sinds dat 'nieuwe' beleid juist stappen achteruit hebben gemaakt. Toen ik dat pre-Salzburg nog riep werd ik voor gek verklaard. Wel door Stijn en co. Dat dan weer wel. Maar toch.

Het maakt de competitie an sich misschien wel leuker. Maar eigenlijk zouden bijvoorbeeld Feyenoord en Ajax allebei 3 punten in mindering moeten krijgen voor hetgeen zij lieten zien zondag. Wat een wanvertoning zeg,
Ja, helemaal mee eens helaas. :{
Al ben ik nog steeds naief genoeg om te hopen dat Ajax via de jeugdspelers weer stappen vooruit gaat zetten.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137375852
Ik heb het idee dat de problemen met name met mantale kwaliteiten te maken hebben. De hele tijd de grotere clubs die het tegen kleintjes laten liggen. Niet kunnen omgaan met tegenslag.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:01:56 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137375963
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:57 schreef H.FR het volgende:
Ik heb het idee dat de problemen met name met mantale kwaliteiten te maken hebben. De hele tijd de grotere clubs die het tegen kleintjes laten liggen. Niet kunnen omgaan met tegenslag.
Het kwaliteitsverschil is niet groot genoeg meer, waar je voorheen tegen de kleintjes gewoon 3 punten bij kon schrijven kan je er nu gewoon van verliezen als er geen 100% scherpte is.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:02:35 #17
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137375987
quote:

[..]

Tjah, als incident zie ik het niet. Maar ik snap nooit zo waarom mensen competities betrekken in onderlinge duels. Salzburg won van Ajax, maar de competitie is natuurlijk lastiger in Nederland. Ajax won van City, United en Barca maar dat zegt niets over de competitie natuurlijk.

Mijn punt is dat we door onderlinge duels niet moeten gaan bashen op het niveau van de competitie want dat is over het algemeen vrij aardig. Ik zie wekelijks mindere wedstrijden in die zogenaamde topcompetities.

We moeten gewoon niet vergeten dat Europees voetbal bekervoetbal is en dat dit erg onvoorspelbaar is. Van oudsher al, laten we er dus niet al teveel conclusies aan verbinden.
pi_137376028
quote:
Kort na de aangekondigde komst van Fred Rutten zijn de meningen verdeeld over de keuze van Feyenoord om voor de 51-jarige Wijchenaar te kiezen.

Kevin Strootman behoort duidelijk tot de voorstanders van Rutten. De 24-jarige middenvelder van AS Roma werkte samen met de toekomstige opvolger van Ronald Koeman, ten tijde van hun gezamenlijke dienstverband bij PSV.

Ofschoon de Eindhovenaren in die periode telkens naast het kampioenschap grepen heeft Strootman goede herinneringen overgehouden aan zijn samenwerking met Rutten. "Ik vind hem een fantastische trainer. Door de manier waarop hij met spelers omgaat individueel, basisspeler of wisselspeler", vertrouwde hij RTV Rijnmond toe.

Rutten wordt regelmatig verweten dat hij met een kampioenswaardige spelersgroep geen kampioenschap wist te realiseren. Volgens Strootman heeft PSV onder zijn leiding wel progressie geboekt.

"Ik denk dat iedereen bij PSV beter is geworden onder hem", liet de in Ridderkerk geboren international weten. "In mijn ogen is hij een fantastische trainer en ik hoop dat hij gaat presteren bij Feyenoord."

Rutten ging eerder deze week in op een aanbod van Martin van Geel, die belast was met de zoektocht naar een opvolger van de vertrekkende Koeman. De technisch directeur van Feyenoord kreeg eerder nul op het rekest van Louis van Gaal en Co Adriaanse.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:10:10 #19
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137376206
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Tjah, als incident zie ik het niet. Maar ik snap nooit zo waarom mensen competities betrekken in onderlinge duels. Salzburg won van Ajax, maar de competitie is natuurlijk lastiger in Nederland. Ajax won van City, United en Barca maar dat zegt niets over de competitie natuurlijk.

Waarom niet? Ajax wordt uitgeschakeld door clubs als Steaua en Salzburg. PSV door een Ludonogwat, Feyenoord door Kazan. AZ heeft telkens wat mazzel met de loting maar doen het wel aardig, toegegeven. Punt is meer dat als zoiets één keer gebeurt je het wel als incident kan zien. Op een slechte dag kan je ook gewoon worden uitgeschakeld door een Steaua. Maar het gebeurt de laatste jaren steevast. En dan hoor je Ajax nog roepen dat ze weer een rol van betekenis willen gaan spelen in de CL. Die gaan de eerste ronde niet eens door terwijl ze tegen het slechtste Lyon en Milan van de laatste 10 jaar spelen. Begin dan eerst een met die EL zou ik zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:10:55 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137376228
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mijn punt is dat we door onderlinge duels niet moeten gaan bashen op het niveau van de competitie want dat is over het algemeen vrij aardig. Ik zie wekelijks mindere wedstrijden in die zogenaamde topcompetities.

We moeten gewoon niet vergeten dat Europees voetbal bekervoetbal is en dat dit erg onvoorspelbaar is. Van oudsher al, laten we er dus niet al teveel conclusies aan verbinden.
Laatste Europese prijs 2002, laatste keer overwinteren in de CL 2007?, dat is toch wel een indicatie van het niveau hoor.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:14:47 #21
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137376350
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom niet? Ajax wordt uitgeschakeld door clubs als Steaua en Salzburg. PSV door een Ludonogwat, Feyenoord door Kazan. AZ heeft telkens wat mazzel met de loting maar doen het wel aardig, toegegeven. Punt is meer dat als zoiets één keer gebeurt je het wel als incident kan zien. Op een slechte dag kan je ook gewoon worden uitgeschakeld door een Steaua. Maar het gebeurt de laatste jaren steevast. En dan hoor je Ajax nog roepen dat ze weer een rol van betekenis willen gaan spelen in de CL. Die gaan de eerste ronde niet eens door terwijl ze tegen het slechtste Lyon en Milan van de laatste 10 jaar spelen. Begin dan eerst een met die EL zou ik zeggen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef Tarado het volgende:

[..]

Laatste Europese prijs 2002, laatste keer overwinteren in de CL 2007?, dat is toch wel een indicatie van het niveau hoor.
Dit is toch een kwaliteitsindiciatie van de desbetreffende clubs, en niet van de competitie? :? Real Madrid wint toch van Ajax omdat ze beter spelers hebben, maar niet omdat de Spaanse competitie beter is? :?

Salzburg wint toch van Ajax omdat ze betere spelers hebben, niet omdat de competitie beter is? :?

Nogmaals, bekerwedstrijden, Europees voetbal het is allemaal niet te vergelijken met voetballen in competitieverband.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:15:49 #22
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137376385
Real madrid wint van Real vallecano omdat het niveau in de competitie hoger is, Oh wacht .....
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:17:36 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137376439
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

Dit is toch een kwaliteitsindiciatie van de desbetreffende clubs, en niet van de competitie? :? Real Madrid wint toch van Ajax omdat ze beter spelers hebben, maar niet omdat de Spaanse competitie beter is? :?

Salzburg wint toch van Ajax omdat ze betere spelers hebben, niet omdat de competitie beter is? :?

Nogmaals, bekerwedstrijden, Europees voetbal het is allemaal niet te vergelijken met voetballen in competitieverband.
Maar als je jaar in jaar uit een steeds mindere rol speelt op het Europese vlak dan geeft dat over het algemeen wel een goed beeld van waar je als competitie staat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 12:21:06 #24
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137376576
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar als je jaar in jaar uit een steeds mindere rol speelt op het Europese vlak dan geeft dat over het algemeen wel een goed beeld van waar je als competitie staat.
Dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant, zouden deze ploegen het zoveel beter doen dan Ajax,Psv,Feyenoord & Twente?

Stuttgart
FC Augsburg
Sunderland
Southampton
Cagliari
Hellas Verona
Levante
etc.
etc.

Toegegeven, de top 5 van de grote competities, Spanje,Duitsland,Engeland steken er met kop en schouders bovenuit. Maar alles wat daaronder zit is per definitie toch niet heel veel beter dan onze topclubs :?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_137376633
Waar is het topic gebleven dat over Feijenoord gaat :?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:23:50 #26
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137376686
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Waarom baseer jij dit? Voor hetzelfde geld hebben we volgend jaar 2 clubs in de kwartfinale EL, en dan is het ineens wel weer respectabel. Het is bekervoetbal, er bestaat geen enkel verband met 'niveau in competitie' alleen met onderling niveau tussen clubs. Dat staat echt volledig los van de competitie.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:24:17 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137376704
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant, zouden deze ploegen het zoveel beter doen dan Ajax,Psv,Feyenoord & Twente?

Stuttgart
FC Augsburg
Sunderland
Southampton
Cagliari
Hellas Verona
Levante
etc.
etc.

Toegegeven, de top 5 van de grote competities, Spanje,Duitsland,Engeland steken er met kop en schouders bovenuit. Maar alles wat daaronder zit is per definitie toch niet heel veel beter dan onze topclubs :?
De clubs die strijden om degradatie in Engeland kunnen forsere salarissen betalen dan de top in Nederland. In de tweede (!) bundesliga gaat er zelfs meer geld om dan in de eredivisie. Tuurlijk is dat vaak niet alles, met name in Engeland vind ik dat ze heel dom omgaan met de middelen die ze hebben. Maar het zegt toch wel veel. We moeten imo oppassen dat we niet de kant van de Scandinavische competities opgaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:25:23 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137376754
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Waarom baseer jij dit? Voor hetzelfde geld hebben we volgend jaar 2 clubs in de kwartfinale EL, en dan is het ineens wel weer respectabel. Het is bekervoetbal, er bestaat geen enkel verband met 'niveau in competitie' alleen met onderling niveau tussen clubs. Dat staat echt volledig los van de competitie.
Ja en voor hetzelfde geld wint NEC de Europa league volgend jaar. Feiten, geen onderbuikgevoelens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137376768
Wat in discussies hier in het Feyenoord topic.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:26:58 #30
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137376808
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja en voor hetzelfde geld wint NEC de Europa league volgend jaar. Feiten, geen onderbuikgevoelens.
En waarom ga je niet in op het relevante? Bekervoetbal blijft onvoorspelbaar, zie NEC die overwintert in de UEFA cup een paar jaar geleden idd
pi_137376866
Verkeerde topic voor de discussie, maargoed. Probleem is gewoon de zeer matige verdedigingen in NL. Want voetballend zijn de NL'se ploegen niet veel minder (Salzburg utigezonderd), maar verdedigend is NL gewoon zwak.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:28:46 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137376877
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En waarom ga je niet in op het relevante? Bekervoetbal blijft onvoorspelbaar, zie NEC die overwintert in de UEFA cup een paar jaar geleden idd
Ja de bal is rond, het gras is groen. Ik vind het aardig relevant dat Nederlandse clubs steeds minder voorstellen zodra ze een grensje overgaan. Jij wijt dat puur en alleen aan de onvoorspelbaarheid van bekervoetbal blijkbaar. Dat mag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:30:22 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137376948
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:28 schreef Muto het volgende:
Verkeerde topic voor de discussie, maargoed. Probleem is gewoon de zeer matige verdedigingen in NL. Want voetballend zijn de NL'se ploegen niet veel minder (Salzburg utigezonderd), maar verdedigend is NL gewoon zwak.
In Nederland vinden we vooral dat we voetballend erg goed zijn terwijl de accenten compleet verkeerd liggen krijg ik vaak het idee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137376987
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:22 schreef eight het volgende:
Waar is het topic gebleven dat over Feijenoord gaat :?
eng he al die inhoudelijke discussies
pi_137377086
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Caland het volgende:

[..]

In Nederland vinden we vooral dat we voetballend erg goed zijn terwijl de accenten compleet verkeerd liggen krijg ik vaak het idee.
Dat probeer ik te zeggen, ja. Verdedigend is het niets en daar loop je tegen kutploegen op.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:34:46 #36
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137377092
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja de bal is rond, het gras is groen. Ik vind het aardig relevant dat Nederlandse clubs steeds minder voorstellen zodra ze een grensje overgaan. Jij wijt dat puur en alleen aan de onvoorspelbaarheid van bekervoetbal blijkbaar. Dat mag.
Er zijn meer factoren dan kwaliteit in ieder geval, zie nu ook weer Ludogorets die een aardig elftal hebben maar niet bol staan van kwaliteit, getuige Misidjan in de basis etc. Mijn punt is meer dat we niet moeten doorslaan over onze competitie, niveau en andere landen, maar meer over onze topclubs. Die verzaken massaal in Europa en dat is een probleem wat discussiewaardig is.

En geloof me, het verschil is heus niet onoverbrugbaar om weer mee te doen. Als we elftallen van gemiddeld 20 jaar de wei in sturen, dan zijn Europese middenmoters met een gemiddelde leeftijd van 25 jaar op basis van fysiek natuurlijk altijd de bovenliggende partij. Heeft helemaal niets met niveau van de competitie of dergelijke dingen te maken.
pi_137377205
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:31 schreef Tyron het volgende:

[..]

eng he al die inhoudelijke discussies
Probeer het eens ontopic
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137377509
quote:

[..]
Het was inderdaad ver beneden pijl, maar je ziet in de Nederlandse competie wel leuke wedstrijden en dan verheug ik me op een Engelse topper en die valt zwaar tegen, iets wat regelmatig gebeurd.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:51:36 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137377572
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

Laat maar, als je het niet wil zien prima, maar doen of anderen het niet snappen lijkt me ook weer wat overdreven in dit geval
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:54:56 #40
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137377665
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Laat maar, als je het niet wil zien prima, maar doen of anderen het niet snappen lijkt me ook weer wat overdreven in dit geval
Ik ben van mening dat mensen zich teveel laten leiden door de trend 'competitieniveau'. En heb dat op deze pagina keurig uiteengezet. Daarmee probeer ik te onderbouwen dat het te makkelijk is om het op de competitie te gooien, als jij het daar weer mee oneens bent, dan is dat je goed recht.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:58:03 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137377742
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat mensen zich teveel laten leiden door de trend 'competitieniveau'. En heb dat op deze pagina keurig uiteengezet. Daarmee probeer ik te onderbouwen dat het te makkelijk is om het op de competitie te gooien, als jij het daar weer mee oneens bent, dan is dat je goed recht.
Natuurlijk heeft Real betere spelers en met die betere spelers worden ze waarschijnlijk niet eens kampioen van Spanje, dus dat zegt dan niets over hun competitie?

Dat Salzburg misschien een uitzondering is in hun land ok, daarom staan ze ook 17? punten los van nr 2
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:59:47 #42
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137377781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft Real betere spelers en met die betere spelers worden ze waarschijnlijk niet eens kampioen van Spanje, dus dat zegt dan niets over hun competitie?

Dat Salzburg misschien een uitzondering is in hun land ok, daarom staan ze ook 17? punten los van nr 2
Ik denk wel dat Real kampioen wordt, maar dat even terzijde. In Spanje is er nog een club met een aardig budget en aardige spelers dus dat zegt niets over 'de competitie' inderdaad.
pi_137377837
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Real kampioen wordt, maar dat even terzijde. In Spanje is er nog een club met een aardig budget en aardige spelers dus dat zegt niets over 'de competitie' inderdaad.
Dat budget betalen wij in Nederland
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:02:48 #44
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137377859
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Luni het volgende:

[..]

Ook dat nog eens inderdaad
pi_137378290
quote:

[..]

nee joh
pi_137379511
quote:

[..]

Welnee joh. PVV babbels voor de bühne.
pi_137379867

Aardige reet. Als hij zijn frustratie daar nou eens op zou uiten....
pi_137380730
Robben speelt niet, Boëtius zal nu wel de kans krijgen. :Y
pi_137380775
Pelle die Veltman een elleboog gaf: dat was toch na de 1-2, toen dat jong zo achterlijk stond te juichen aan de kant van W3/W4?

Zou Pelle zich hebben willen bewijzen ten aanzien van het publiek? :{
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 14:36:40 #50
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137380845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
Pelle die Veltman een elleboog gaf: dat was toch na de 1-2, toen dat jong zo achterlijk stond te juichen aan de kant van W3/W4?

Zou Pelle zich hebben willen bewijzen ten aanzien van het publiek? :{
van mij had ie hem in zn nek mogen trappen, achterlijk kut kind :r

(en nee dit is geen doodsverwensing :6 :{ )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 14:37:01 #51
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137380856
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
De boët _O_
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_137380871
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:37 schreef Jimbo het volgende:

[..]

De boët _O_
Sagna, milkshake ofzo.
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 14:37:54 #53
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137380887
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

Sagna, milkshake ofzo.
Weinig van te zien alleen zondag ;(

ik zat er nog op te wachten ;(
  dinsdag 4 maart 2014 @ 14:58:58 #54
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137381562
pi_137381710
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
Hopelijk raken onze spelers niet geblesseerd.
pi_137381751
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:58 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Blijft 'n mooie foto
pi_137382268
quote:
Waarom? Waarom Fred Rutten? Die vraag golfde gisteren door de supportersschare van Feyenoord. Verslaggever Martijn van Beeten van AD Sportwereld volgde hem bijna drie jaar lang bij PSV en legt uit wie ze in Rotterdam in huis hebben gehaald.

Kleurloos? Ja, best wel. Wollig taalgebruik? Zeker! Geen prijs gepakt met PSV? Klopt als een bus. En toch. Er zijn in Nederland weinig trainers beter in het ontwikkelen van (jonge) voetballers dan Fred Rutten.

In Rotterdam zullen velen zich Danko Lazovic herinneren. Een recalcitrante, vaak onbegrepen aanvaller. Met een krasje erop, zou Rutten zeggen. De Serviër legde in het seizoen 2009/2010 de basis voor een overwinning van PSV in de Kuip, was dé aanjager van de Brabantse club, die pas het uitzicht op de landstitel verloor toen Lazovic in maart werd verkocht aan Zenit Sint-Petersburg.

Hoe kreeg Rutten deze al afgeschreven voetballer aan de praat? Hij verdiepte zich in het karakter van Lazovic, zocht een manier om onder zijn huid te kruipen. Om hem te raken.

Zo doet hij dat met al zijn spelers, al heeft hij een lichte voorkeur voor probleemkinderen. Van Eljero Elia tot Jonathan Reis, die hij zelfs door een cocaïneverslaving heen hielp. Rutten zei dat hij de Braziliaan desnoods in huis had willen nemen, om hem te redden. Reis was tot zijn zware knieblessure op weg een topspits te worden.

Mooi was ook de manier waarop hij Balázs Dzsudzsák prikkelde, met een wedstrijdje schieten over een omgekeerd doel. Als de Hongaar niet eens van de trainer zou kunnen winnen, zou hij ook niet klaar zijn voor een grote transfer. Elke keer als Dzsudzsák wilde schieten, haalde Rutten hem uit zijn concentratie. En de trainer won het spelletje. De buitenspeler, met een enorm ego, stond weer even op zijn plek.

Of neem Ibrahim Afellay, hier rechts in gesprek met Rutten, die onder hem van gedateerde nummer 10 een complete middenvelder én aanvoerder werd. Met als beloning een transfer naar Barcelona.

Rutten legt zijn ziel en zaligheid in een elftal. Als eerste op de club, als laatste weg. De perfecte veldtrainer, dat was hij onder Guus Hiddink al. Gevarieerde, prikkelende oefenstof, nadruk op positiespel en balbezit. Veel trainen, lang trainen en altijd, zoals hij dat zegt: 'Hoog in de concentratie'.

Vooral de jonge talenten, die niet in het ritme van twee wedstrijden per week zitten, trainen onder hem vaak tweemaal per dag. Met tijdens die laatste sessie de nadruk op persoonlijke ontwikkeling. Kracht, explosiviteit, techniek. Een op maat gemaakte aanpak.

Ja, Rutten kan achterdochtig zijn, wil het liefst totale controle over alles en iedereen. Dat lukt bij een grote club als Feyenoord natuurlijk nooit. Hij zal rugdekking willen van technisch directeur Martin van Geel.

Rutten zal ook in Rotterdam niet de koning van de persconferentie worden of de man van oneliners voor de camera. Want de gebrekkige manier waarop hij zich presenteert, kleeft al aan hem zolang hij hoofdtrainer is. En dan is er altijd die akelig lege erelijst, waarop slechts één KNVB-beker (met FC Twente) prijkt. Zeker bij PSV had daar wel een kampioenschap bij gemogen.

Maar Rutten zal Feyenoord razendsnel naar zijn hand zetten en met een herkenbare speelwijze laten presteren. En ja, natuurlijk, iedereen zal zich vervolgens afvragen of hij ook prijzen kan pakken. Die last zal Rutten nog moeten dragen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)obleemkinderen.dhtml
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 15:31:39 #58
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137382537
Rutten is wat dat betreft wel een typische 'geen woorden maar daden' trainer.
pi_137382572
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:31 schreef Slobeend het volgende:
Rutten is wat dat betreft wel een typische 'geen woorden maar daden' trainer.
Geen woorden, geen daden kun je beter zeggen, nauwelijks prijzen gewonnen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:33:41 #60
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137382588
We moeten het er maar mee doen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 15:33:56 #61
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_137382596
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ja, die zag ik van mijlenver aankomen.
pi_137382784
quote:
Natuurlijk mistte ik ook Joris Mathijssen niet.
Mathijsen.

quote:
Want die speelt op zijn naam en zou er eens goed aan doen een opticien te bezoeken.
Lolwut? Een van de weinige zekerheidjes achterin voor zijn blessure.

quote:
En dan op maandag het bericht dat wij geleid gaan worden door Fred Rutten. Een man die achter elke boom de vijand ziet. Communicatief niet sterk is en die moet onze club gaan leiden.
Kan je denken op zich. Al ben ik niet supernegatief.

quote:
Heel even had ik nog hoop.
Vertel, wat had je in gedachten?!

quote:
Hoop een een vent als Huub Stevens nadat het bericht doorsijpelde dat hij ontslagen was in Griekenland.
HAHAHAHAHAHAHAHAHA _O- :D :') _O-

quote:
Maar nee het is Rutte geworden.
Rutten.

quote:
Ik begrijp die keuze overigens goed. Hij past precies naast die andere ‘ sterke’ figuur Martin van Geel. Mensen die graag meelopers naast zich hebben als van Geel zoeken de zwakke broeders vanzelf op. Als een Adriaanse of van Gaal ooit maar een seconde serieus zijn geweest.
O wacht: nu zijn de beide heren niet gekomen omdat Van Geel bang is voor een sterke trainer naast zich.

Je weet wel, die Van Geel die met zowel Adriaanse als Van Gaal gewerkt heeft....

Jezus, wat een ongelofelijk broddelwerk weer op Lunaticnews.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:43:03 #63
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_137382878
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:33 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie met Mark Rutte meer kans maken

pi_137383004
Ik moet zeggen dat ik wel vrede heb met Rutten
pi_137383040
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Het was wachten totdat iemand deze kut grap zou maken.
pi_137383093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die zat vorig jaar nog een keer 3 rijen voor mij, tijdens Feyenoord - Heracles op Vak VV. Toch wel toffe actie om gewoon in een normaal feyenoord vak te gaan zitten als minister president.
pi_137383186
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Die zat vorig jaar nog een keer 3 rijen voor mij, tijdens Feyenoord - Heracles op Vak VV. Toch wel toffe actie om gewoon in een normaal feyenoord vak te gaan zitten als minister president.
Staat ook op genoeg dancefeesten met zijn bezopen kop.

Laat hem eerst maar eens een wijf regelen. Maargoed: andere discussie. Ga nou vooral niet op die grootneus in.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2014 15:53:33 ]
  dinsdag 4 maart 2014 @ 15:54:11 #68
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_137383210
-

[ Bericht 99% gewijzigd door GGMM op 04-03-2014 15:56:38 (donder een eind op.) ]
pi_137383270
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Ja, iedereen foto's van hem maken en op gegeven moment ging hij zelf ook maar met zijn mobieltje aan het klooien :D
pi_137383390
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:56 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, iedereen foto's van hem maken en op gegeven moment ging hij zelf ook maar met zijn mobieltje aan het klooien :D
En toe die eenmaal door iedereen was herkend, duurde het volgens mijn een uur voordat die het stadion uit was. :') en ik kon er ook niet meer door. Was trouwens die wedstrijd waarin het 6-0 werd, met die kamikaze tactiek van Bosz.
pi_137383471
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef Matedeor het volgende:

[..]

En toe die eenmaal door iedereen was herkend, duurde het volgens mijn een uur voordat die het stadion uit was. :') en ik kon er ook niet meer door.
Haha inderdaad. Hij nam wel rustig de tijd voor iedereen.
pi_137383576

pukey.gif
pi_137383589
quote:
Wat had je dan verwacht? :')
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:07:29 #74
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137383623

Politici, what else is new.
pi_137383695
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 15:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
-
Pak liever die oorlogsverwijzingen eens aan GGMM. Onbegrijpelijk dat je hier alle mogelijke grappen over de holocaust ongestraft mag maken.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_137383701
quote:
ADO en Feyenoord hebben zijn voorkeur, heeft hij ooit gezegd.
Wel jammer dat hij daar met een NAC :r sjaaltje loopt inderdaad.
pi_137383733

[ Bericht 100% gewijzigd door Matedeor op 04-03-2014 16:10:47 ]
pi_137383762
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:07 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Politici, what else is new.
Abou :')
Dat ze die überhaupt toelaten. :r
pi_137383856
Alleen Woutertje Bos lijkt van alle politici redelijk standvastig in het Feyenoorder zijn.
  Forum Admin dinsdag 4 maart 2014 @ 16:13:46 #80
35723 crew  GGMM
pi_137383869
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Pak liever die oorlogsverwijzingen eens aan GGMM. Onbegrijpelijk dat je hier alle mogelijke grappen over de holocaust ongestraft mag maken.
Voor die '40-45 keer' grapjes zijn zo boeiend nog niet, voor de rest kun je altijd een TR aanmaken. :)

Voor de rest mag het beleid besproken worden in het daarvoor bestemde topic.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137383871
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef J.Pistone het volgende:
Alleen Woutertje Bos lijkt van alle politici redelijk standvastig in het Feyenoorder zijn.
Die SP-ert toch ook? :r
pi_137383925
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Die SP-ert toch ook? :r
Jan Marijnissen ook ja. ^O^

Rutte is overigens gewoon een windvaan. Die waait met alle winden mee. Is gewoon voor de club die hem op dat moment het beste uitkomt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_137383950
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef GGMM het volgende:

[..]

Voor die '40-45 keer' grapjes zijn zo boeiend nog niet, voor de rest kun je altijd een TR aanmaken. :)

Voor de rest mag het beleid besproken worden in het daarvoor bestemde topic.
Jij vindt grappen over gaskamers en treinen naar Polen de normaalste zaak van de wereld?
In Southern Sun
  Forum Admin dinsdag 4 maart 2014 @ 16:17:23 #84
35723 crew  GGMM
pi_137384001
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Jij vindt grappen over gaskamers en treinen naar Polen de normaalste zaak van de wereld?
Zeg ik dat? :? Ik zeg dat je een TR moet maken.

Lees eens voordat je reageert, zo heb je ook de zin "Voor de rest mag het beleid besproken worden in het daarvoor bestemde topic." gemist.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137384014
Donderstraal anders even op naar feedback.
Feyenoord Rotterdam
pi_137384034
Waar is DonRaja eigenlijk?
Feyenoord Rotterdam
pi_137384040
-

[ Bericht 100% gewijzigd door GGMM op 04-03-2014 16:19:05 (Doei) ]
In Southern Sun
  Forum Admin dinsdag 4 maart 2014 @ 16:20:53 #88
35723 crew  GGMM
pi_137384107
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waar is DonRaja eigenlijk?
Weg.

VBL / DonRaja stopt, neem hier afscheid
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_137384131
quote:
Hoezo een duimpje omhoog? tss :{w
  dinsdag 4 maart 2014 @ 16:22:26 #90
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_137384159
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:21 schreef Vasion het volgende:

[..]

Hoezo een duimpje omhoog? tss :{w
Ja precies :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137384257
quote:
Balen. :(
Feyenoord Rotterdam
pi_137386942
Pelle krijgt een voorstel van 4 wedstrijden.

JanDirkStouten twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 17:53:09 De KNVB stelt Pellè een schorsing van vier duels voor. #Feyenoord reageer retweet
pi_137387304
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:

JanDirkStouten twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 17:53:09 De KNVB stelt Pellè een schorsing van vier duels voor. #Feyenoord reageer retweet
Nou die twee wedstrijden schorsing die Feyenoord heeft opgelegd aan Pelle is dus totaal zinloos. Laffe honden daar bij Feyenoord :r
pi_137387398
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:05 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Nou die twee wedstrijden schorsing die Feyenoord heeft opgelegd aan Pelle is dus totaal zinloos. Laffe honden daar bij Feyenoord :r
http://www.feyenoord.nl/de-club/contact/reactieformulier

Onder aan de pagina kun je een klacht indienen. Ik denk dat ze er echt wel wat mee doen.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:09:47 #95
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_137387404
quote:

[..]

Niet zo janken man, Ajax deed met Suarez exact hetzelfde. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_137387473
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Silenus het volgende:

[..]

Niet zo janken man, Ajax deed met Suarez exact hetzelfde. :')
Suarez had 1 vergrijp tegen 1 speler.
Pelle heeft een elleboog tegen Veltman, debiel gedrag na FC Twente, debiel gedrag tegen Jan-Joost van Gangelen.

De KNVB schorsing van 4 wedstrijd heeft te maken met de elleboog. De Feyenoordschorsing vooral met het gedrag van Pelle buiten het veld. Dus eigenlijk zou Feyenoord de 2 wedstrijden schorsing pas moeten laten ingaan na die 4 van de KNVB. Maar goed, durven ze niet want dan mist hij PSV-Feyenoord.
pi_137387565
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Pelle heeft een elleboog tegen Veltman, debiel gedrag na FC Twente, debiel gedrag tegen Jan-Joost van Gangelen.

De KNVB schorsing van 4 wedstrijd heeft te maken met de elleboog. De Feyenoordschorsing vooral met het gedrag van Pelle buiten het veld. Dus eigenlijk zou Feyenoord de 2 wedstrijden schorsing pas moeten laten ingaan na die 4 van de KNVB. Maar goed, durven ze niet want dan mist hij PSV-Feyenoord.
En dan daalt hij misschien ook teveel in waarde. Ook niet onbelangrijk bij ons.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:24:02 #98
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137387796
quote:

[..]

:')

Dag joodje :W
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137388101
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:12 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Suarez misdroeg zich wel vaker waar hij niet voor bestraft werd. Elleboog en middelvinger in de klassieker bv. :')
pi_137388143
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:

Dat zijn dus eigenlijk twee duels, plus de twee voorwaardelijke die hij nog had staan. Twee duels lijkt me redelijk voor dit vergrijp.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:36:31 #101
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_137388173
Nu wil ik wel eens zien hoe goed die Te Vrede echt is.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_137388190
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:35 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat zijn dus eigenlijk twee duels, plus de twee voorwaardelijke die hij nog had staan. Twee duels lijkt me redelijk voor dit vergrijp.
3. maar 1 van die voorwaardelijke is mogelijk volgens mij. De andere was een ander soort vergrijp.

Heb ik mij laten vertellen.
pi_137388449
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Pascalus het volgende:
Niet.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_137388474
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:45 schreef nostra het volgende:

[..]

Niet.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 18:54:50 #105
405257 Fred0w
Life is Music
pi_137388717
quote:

[..]

Hahahaha :W
pi_137389769
quote:
Sterkte.
pi_137389906
Vanwaar die negatieve reacties over Te Vrede? Toen hij in de eerste seizoenshelft Pelle moest vervangen deed hij best goed
pi_137389967
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef eight het volgende:
Vanwaar die negatieve reacties over Te Vrede? Toen hij in de eerste seizoenshelft Pelle moest vervangen deed hij best goed
Heeft in de verste verte niet het niveau voor Feyenoord.

Die kans die hij nog verprutste zondag in de slotfase. :{
  dinsdag 4 maart 2014 @ 19:36:30 #109
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_137390254
quote:
Dat ook.
pi_137390467
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

3. maar 1 van die voorwaardelijke is mogelijk volgens mij. De andere was een ander soort vergrijp.

Heb ik mij laten vertellen.
Ik zou niet weten waarom dat relevant is.
pi_137390487
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:29 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Heeft in de verste verte niet het niveau voor Feyenoord.

Die kans die hij nog verprutste zondag in de slotfase. :{
Die kopbal? Of die bal die hij had moeten afleggen?
pi_137390503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom dat relevant is.
is wel zo, vandaar ook 2 voorwaardelijke schorsingen. kon alleen omdat het 2 totaal verschillende incidenten zijn
pi_137390614
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:41 schreef Muto het volgende:

[..]

Die kopbal? Of die bal die hij had moeten afleggen?
Die bal die hij had moeten afleggen, stonden er als ik het me goed herinner zelfs 2 vrij in de 16.
pi_137390617
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 18:34 schreef portie het volgende:

[..]

Suarez misdroeg zich wel vaker waar hij niet voor bestraft werd. Elleboog en middelvinger in de klassieker bv. :')
Terecht, wat zou dat frustrerend zijn geweest.
pi_137390716
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Die bal die hij had moeten afleggen, stonden er als ik het me goed herinner zelfs 2 vrij in de 16.
Ja, klopt. Maar zijn balaanname, wegdraaien en schot was helemaal niet slecht. Bij die laatste corner werd hij gehinderd door BMI.

Ergens zie ik het wel in Te Vrede.
pi_137390845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Muto het volgende:

[..]

Ja, klopt. Maar zijn balaanname, wegdraaien en schot was helemaal niet slecht. Bij die laatste corner werd hij gehinderd door BMI.

Schot was echt heel matig, beetje overzicht en je maakt misschien nog 2-2.

Verder zie ik het ook niet zo in hem zitten, was beter geweest als we die bij bijv. Roda ofzo hadden kunnen stallen. Maar helaas hebben we die luxe (nog) niet.
pi_137391006
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:49 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Schot was echt heel matig, beetje overzicht en je maakt misschien nog 2-2.

Verder zie ik het ook niet zo in hem zitten, was beter geweest als we die bij bijv. Roda ofzo hadden kunnen stallen. Maar helaas hebben we die luxe (nog) niet.
Ik vond hem eerlijk gezegd zeer doelgericht bij de trainingen die ik heb gezien.
pi_137391158
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef Muto het volgende:

[..]

Ik vond hem eerlijk gezegd zeer doelgericht bij de trainingen die ik heb gezien.
Ik zie nooit trainingen dus daar kan ik niet over meepraten, hij krijgt nu in ieder geval een mooie kans om zich te laten zien.
pi_137391225
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef eight het volgende:
Te Vrede is helemaal niks joh.. Te Vrede heeft een stuk of 2x gescoord maar dat zou iedere andere spits ook hebben gedaan. Ik vind deze gozer echt helemaal niks, zeker niet voor het niveau van Feyenoord
pi_137391260
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat schot was wel slecht.. veel te zacht en recht op de keeper..
pi_137391442
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Te Vrede is helemaal niks joh.. Te Vrede heeft een stuk of 2x gescoord maar dat zou iedere andere spits ook hebben gedaan. Ik vind deze gozer echt helemaal niks, zeker niet voor het niveau van Feyenoord
was toch ook reservespeler van excelsior?
pi_137391573
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:04 schreef Adames het volgende:

[..]

Ja daar heeft hij in totaal ook 2x gescoord geloof ik.. snap werkelijk niet dat Feyenoord hem heeft gehaald.
pi_137391647
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:04 schreef Adames het volgende:

[..]

Had ruzie met de coach toen. Maar speelde bij Jong Feyenoord/Excelsior dermate goed dat hij werd aangetrokken. In de jeugd bij AZ scoorde hij heel wat. Was volgens mij topscorer van de A-jeugd.
pi_137391771
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:09 schreef Muto het volgende:

[..]

Had ruzie met de coach toen. Maar speelde bij Jong Feyenoord/Excelsior dermate goed dat hij werd aangetrokken. In de jeugd bij AZ scoorde hij heel wat. Was volgens mij topscorer van de A-jeugd.
ah ok,
hij is pas 22 jaar, alleen jammer dat hij zo'n belangrijke speler moet vervangen.
pi_137391882
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef J.Pistone het volgende:
Die vuige extreem-linkse worstenmakert ook.
pi_137391948
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:41 schreef Adames het volgende:

[..]

is wel zo, vandaar ook 2 voorwaardelijke schorsingen. kon alleen omdat het 2 totaal verschillende incidenten zijn
Heb je ook een bron? Ik geloof er vrij weinig van voorlopig, heb hier nog nooit van gehoord.
pi_137392064
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:58 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Toen Feijenoord hem overnam werd er ook gezegd dat hij zich nog moet doorontwikkelen.
Hij moet het echter doen met een paar invalbeurtjes, wat natuurlijk niet gemakkelijk is.
Het zou me niets verbazen als hij de komende wedstrijden laat zien dat hij een goede spits is.
pi_137392066
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heb je ook een bron? Ik geloof er vrij weinig van voorlopig, heb hier nog nooit van gehoord.
KNVB twitterde op woensdag 26-02-2014 om 08:28:23 .@mennopot Voorw. straf geldt voor gelijksoortige overtreding. Pellè heeft een voorw. straf voor een kopstoot, dat is nu niet de overtreding reageer retweet
Was over vorige week.
pi_137392143
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Muto het volgende:

[..]

KNVB twitterde op woensdag 26-02-2014 om 08:28:23 .@mennopot Voorw. straf geldt voor gelijksoortige overtreding. Pellè heeft een voorw. straf voor een kopstoot, dat is nu niet de overtreding reageer retweet
Was over vorige week.
Ok, wat een rare regel. :)
pi_137392164
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Muto het volgende:

[..]

Was over vorige week.
Onlogisch als je het mij vraagt.
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 20:26:13 #131
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137392359
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:21 schreef eight het volgende:

[..]

Onlogisch als je het mij vraagt.
Ja wat mot je?
4045
onlogisch
pi_137392398
_O- _O- _O-
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 20:52:55 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137393551
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ok, wat een rare regel. :)
Nogal ja. Iemand met je hoofd in het gezicht raken is een ander soort vergrijp dan als je dat met een elleboog doet? Zou het ook nog uitmaken of het de linker- of rechter elleboog is? :?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_137393648
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Gert het volgende:

[..]

Nogal ja. Iemand met je hoofd in het gezicht raken is een ander soort vergrijp dan als je dat met een elleboog doet? Zou de linker- of rechter elleboog ook nog uitmaken? :?
Nee. De boel slopen was iets anders dan een kopstoot. Elleboog en kopstoot vallen in dezelfde categorie.
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 20:59:08 #135
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_137393848
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:54 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Nee. De boel slopen was iets anders dan een kopstoot. Elleboog en kopstoot vallen in dezelfde categorie.
Ah ja, dat maakt het al iets logischer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_137396579
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 20:59 schreef Gert het volgende:

[..]

Ah ja, dat maakt het al iets logischer.
binnen en buiten het veld
pi_137397457
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef Muto het volgende:

[..]

Ja, tegen Mulder kan iedereen scoren. Cillessen is andere koek.
pi_137399330
  dinsdag 4 maart 2014 @ 22:56:03 #139
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137400018
Kunnen we anders niet gewoon Makaay opstellen?
pi_137400201
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 22:56 schreef PIETR het volgende:
Kunnen we anders niet gewoon Makaay opstellen?
Die heeft een buik jongen, dat is niet normaal meer _O-
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:10:29 #141
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137400613
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die heeft een buik jongen, dat is niet normaal meer _O-
Is inderdaad een paar kilootjes aangekomen. Maar wel een hele relaxte gast. Zie hem wel eens bij de A1, totaal geen kapsones ofzo.

Anders zetten we Bassie van Noortwijk op goal. Valt die buik van Makaay wat minder op.
pi_137400753
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef PIETR het volgende:

[..]

Is inderdaad een paar kilootjes aangekomen. Maar wel een hele relaxte gast. Zie hem wel eens bij de A1, totaal geen kapsones ofzo.

Anders zetten we Bassie van Noortwijk op goal. Valt die buik van Makaay wat minder op.
Vind het echt zonde dat Roy nooit een CL gepakt heeft. Had die man verdiend.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:20:43 #143
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137401042
Zeker. Was echt een topspits. Treurig ook dat hij onder Been nooit onomstreden was.
pi_137401544
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:20 schreef PIETR het volgende:
Zeker. Was echt een topspits. Treurig ook dat hij onder Been nooit onomstreden was.
Been :r. Die man, daar heb ik echt to-taal geen sympathie meer voor he. Maar dan ook geen klein beetje meer.

Alleen daarom al blij dat Rutten komt. Doet hij het goed - Prima. Verneukt hij de boel, had Van Gastel dat waarschijnlijk ook gedaan en zijn we dus niet weer een cultheld kwijt :').
  dinsdag 4 maart 2014 @ 23:45:56 #145
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137402010
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Been :r. Die man, daar heb ik echt to-taal geen sympathie meer voor he. Maar dan ook geen klein beetje meer.

Alleen daarom al blij dat Rutten komt. Doet hij het goed - Prima. Verneukt hij de boel, had Van Gastel dat waarschijnlijk ook gedaan en zijn we dus niet weer een cultheld kwijt :').
Nah, Been blijft een Feyenoorder, maar heeft in zijn tijd als trainer hier heel veel fout gedaan. 10-0, WvH, Onvrede spelers, Golfen.

Heb nu al weer zin in het nieuwe seizoen. Heel benieuwd hoe Rutten het gaat doen. Tuurlijk, qua presentatie zou hij de tweelingbroer van Gudde kunnen zijn, maar lees veel goede verhalen van oud-spelers (El Ahmadi, Strootman) over zijn trainingswijze.

Gaat sowieso een drukke zomer worden.
pi_137402419
quote:
Heracles Almelo - Feyenoord is uiteindelijk vastgesteld op woensdag 2 april; aanvang 18.45 uur. Door de internationale top in Den Haag zou het duel in eerste instantie op die dag 's middags worden afgewerkt, maar de KNVB heeft toestemming van de UEFA gekregen om de wedstrijd 's avonds te laten starten.
Goed nieuws. :)
  woensdag 5 maart 2014 @ 00:40:56 #147
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_137403263
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Goed nieuws. :)
De KNVB regelt iets? Voor ons?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 06:55:32 #148
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137404511
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef PIETR het volgende:

[..]

Nah, Been blijft een Feyenoorder, maar heeft in zijn tijd als trainer hier heel veel fout gedaan. 10-0, WvH, Onvrede spelers, Golfen.

Heb nu al weer zin in het nieuwe seizoen. Heel benieuwd hoe Rutten het gaat doen. Tuurlijk, qua presentatie zou hij de tweelingbroer van Gudde kunnen zijn, maar lees veel goede verhalen van oud-spelers (El Ahmadi, Strootman) over zijn trainingswijze.

Gaat sowieso een drukke zomer worden.
Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat het een fiasco zal worden met Fletje. Die man heeft werkelijk overal gefaald. Won een keertje de beker met Twente, maar kon verder nooit potten breken.

Want bij PSV had ie zeker een goede selectie, een selectie die zeker kampioen had moeten worden. Dat is hem dan ook, terecht, verweten. Ook bij Schalke kon ie na 9 maanden alweer vertrekken. Oké, na die Mirko Slomka zijn er geloof ik wel 7 trainers geweest die er allemaal minder dan een jaar zaten. Dat zou in zijn verdediging kunnen spreken. :')

Bij Vitesse schijnt ie zelf de handdoek in de ring te hebben gegooid omdat de visie niet zou stroken met de beleidsbepalers. Dat is natuurlijk een hele politiek correcte zin dat ie er gewoon uit is gekankerd omdat ze hem zat waren na dat geintje met die spelersbus en zijn daarop volgende "ziekte".

Natuurlijk moeten we hem een kans geven, want geen alternatief. Maar ik denk niet dat Fletje een heel seizoen afmaakt bij Feyenoord.
4045
onlogisch
pi_137404649
quote:
11s.gif Op woensdag 5 maart 2014 00:40 schreef Euribob het volgende:

[..]

De KNVB regelt iets? Voor ons?

Arme drommels. Jullie werden bijna weer genaaid :(
pi_137405472
Wanneer begint de verkoop weer van seizoenskaarten, weet iemand dat?
pi_137405601
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 08:57 schreef exile79 het volgende:
Wanneer begint de verkoop weer van seizoenskaarten, weet iemand dat?
Ik dacht dat dat altijd in mei was.
pi_137406211
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 06:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat het een fiasco zal worden met Fletje. Die man heeft werkelijk overal gefaald. Won een keertje de beker met Twente, maar kon verder nooit potten breken.

Want bij PSV had ie zeker een goede selectie, een selectie die zeker kampioen had moeten worden. Dat is hem dan ook, terecht, verweten. Ook bij Schalke kon ie na 9 maanden alweer vertrekken. Oké, na die Mirko Slomka zijn er geloof ik wel 7 trainers geweest die er allemaal minder dan een jaar zaten. Dat zou in zijn verdediging kunnen spreken. :')

Bij Vitesse schijnt ie zelf de handdoek in de ring te hebben gegooid omdat de visie niet zou stroken met de beleidsbepalers. Dat is natuurlijk een hele politiek correcte zin dat ie er gewoon uit is gekankerd omdat ze hem zat waren na dat geintje met die spelersbus en zijn daarop volgende "ziekte".

Natuurlijk moeten we hem een kans geven, want geen alternatief. Maar ik denk niet dat Fletje een heel seizoen afmaakt bij Feyenoord.
Ik vind dat je behoorlijk overdrijft. Bij Twente heeft hij het erg goed gedaan, met een beker en voorronde CL, met toen nog een kleine begroting (+/- 15mln). Bij PSV ook wel redelijk, even terugkijkend. Want hoewel hij goede aanvallers en middenvelders had, had hij een zeer matige verdediging. En volgens mij heeft hij ook telkens groepsfase EL gehaald, icm met 3x 3e.

Bij Vitesse heeft hij het ook gewoon goed gedaan, kijkend naar de spelers die hij in zijn mik kreeg gedouwd. Hij is daar (volgens mij niet gek) gestopt vanwege een aantal beloftes die niet werden nagekomen (o.a. Leerdam incident).

Hij heeft niet bewezen een topper te zijn. Maar het is ook geen prutser gebleken.
pi_137406239
quote:
Feyenoord heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal geaccepteerd. Dat betekent dat Graziano Pellè de komende vier duels niet beschikbaar is voor trainer Ronald Koeman. De voorwaardelijke straf die de Italiaan kreeg naar aanleiding van zijn misdragingen na het duel met FC Twente, blijft wel staan.
pi_137406420
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 06:55 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Over Koeman waren ook zulke verhalen 3 jaar terug, pakte alleen prijzen als hij in een gespreid bedje kwam, was te dik, had geen grip op selectie(Az) etc.

Ik denk dat Fred best wel eens voor meer voetbal in de ploeg kan gaan zorgen, maar hij kan ook de pech hebben dat er wat teveel vertrekt en te weinig terugkomt en het langer nodig heeft en of hij die tijd krijgt ?

Bewezen is in ieder geval dat Rutten goed met jonge spelers om kan gaan wat bijv. een Stevens totaal niet kan, die verdiept zich niet in de persoonlijkheid en heeft zo altijd vijanden in een selectie.

Fredje is alleen voor de camera niet zo sterk, maar goed als hij op de training maar goed is. We hadden er pas nog een die was juist het omgekeerde. :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_137406636
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:47 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

We hadden er pas nog een die was juist het omgekeerde. :{
SPOILER
Nou. Wat riepen Mario en Leo van tevoren over de plek die maximaal haalbaar was? Ik weet alleen nog dat ik het niet erg ambitieus vond. Was het niet plek vijf of zes?
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:00:34 #156
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137406699
Fredje brengt degelijkheid in de ploeg, gecontroleerd aanvallen etc. Echt een trainer die Feyenoord nodig heeft om verder te groeien. Laat de ploegen altijd europe 'approved' spelen, dus ik zie ze ook wel de EL groepsfase halen.
pi_137406773
En dat gedoe bij Vitesse Fred aanrekenen is imo ook niet helemaal terecht. Natuurlijk deed hij dat destijds niet handig maar dat is/was gewoon een groot wespennest, met die maffiamannetjes in zijn nek.
pi_137406793
Al die coaches met uitstraling (Gullit, Koemannetjes en Been) hebben ook geen prijzen gepakt zowat.
  woensdag 5 maart 2014 @ 10:11:04 #159
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_137406956
Goede TT ^O^
pi_137407080
Ze zouden de media-taken ook in de schoenen van Van Gastel kunnen schuiven natuurlijk. Zoals bij Willem bij Utrecht(?). T gebeurt wel vaker en VG is natuurlijk wel charismatischer en het is misschien ook wel een goede stap in zijn ontwikkeling :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137407125
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:15 schreef ace_eleven het volgende:
Ze zouden de media-taken ook in de schoenen van Van Gastel kunnen schuiven natuurlijk. Zoals bij Willem bij Utrecht(?). T gebeurt wel vaker en VG is natuurlijk wel charismatischer en het is misschien ook wel een goede stap in zijn ontwikkeling :)
Nee joh, dan hebben we straks niks meer om te lachen. :{
pi_137407636
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef exile79 het volgende:

[..]

Nou. Wat riepen Mario en Leo van tevoren over de plek die maximaal haalbaar was? Ik weet alleen nog dat ik het niet erg ambitieus vond. Was het niet plek vijf of zes?
Europees voetbal volgens mij. Plek 4 dus, tenzij je de play-offs wint.
pi_137407901
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Fredje brengt degelijkheid in de ploeg, gecontroleerd aanvallen etc. Echt een trainer die Feyenoord nodig heeft om verder te groeien. Laat de ploegen altijd europe 'approved' spelen, dus ik zie ze ook wel de EL groepsfase halen.
Dit.
En vergeet niet gecontroleerd verdedigen. ;)
Ik zie liever dat die knullige tegengoals uit het spel gaan, dan een coach met uitstraling.
Indien het echt niet te repareren is.
pi_137408092
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 10:17 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Nee joh, dan hebben we straks niks meer om te lachen. :{
Ja, dat zou wel weer jammer zijn, maar het zou ook zonde zijn als hij dáárop te veel negatieve publiciteit zou pakken.
Naast de media ben ik alleen een beetje bang dat hij met zijn beperkte charisma de Rotterdamse straatschoffies niet de baas kan. Jonge talentjes met een grote bek is toch wat anders dan een Twente of Brabantse gezelligheid. Hij schijnt dus wel goed met de jeugd te kunnen opschieten, maar ja, in Rotterdam (en ook Amsterdam trouwens) is het toch moeilijker overwicht te hebben....
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_137408444
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, dat zou wel weer jammer zijn, maar het zou ook zonde zijn als hij dáárop te veel negatieve publiciteit zou pakken.
Naast de media ben ik alleen een beetje bang dat hij met zijn beperkte charisma de Rotterdamse straatschoffies niet de baas kan. Jonge talentjes met een grote bek is toch wat anders dan een Twente of Brabantse gezelligheid. Hij schijnt dus wel goed met de jeugd te kunnen opschieten, maar ja, in Rotterdam (en ook Amsterdam trouwens) is het toch moeilijker overwicht te hebben....
Het zal vast wennen zijn, maar ik denk dat hij ze ook eerder kan prikkelen met kennis en oefenstof dan met zijn uitstraling idd. Daarbij denk ik dat hij in 1 op 1 gesprekken heel sterk is, hij weet spelers wel te raken (zie dat stuk in het ad) maar voor een groep is hij misschien wat minder ja, maar goed zo heeft iedere trainer zijn goede en minder goede kanten.

Ik ben bij nader inzien wel redelijk positief, zeker als je kijkt wat de andere opties waren.
pi_137408531
quote:

[..]

Bij twente en psv komen alleen maar marokanen of rotterdammers of beiden uit de jeugd.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:19:51 #167
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137408628
quote:

[..]

Het is denk ik inderdaad constructief om nu al te speculeren of hij een overwicht heeft over jeugdspelertjes
pi_137408781
En daarbij heb je ook nog altijd een Van Gastel die er wel kort opzit. En als die jeugdspelers werkelijk zo in elkaar steken dan komen ze er sowieso al niet. Maar vooralsnog zie ik ze bij het 1e elftal niet, zitten voor zover ik weet geen echte probleemgevallen. Ja eentje maar die is nu 4 weken weg. ;)
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:25:33 #169
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137408805
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het is denk ik inderdaad constructief om nu al te speculeren of hij een overwicht heeft over jeugdspelertjes
Vervelende Braziliaantjes zijn net zo erg hoor, hij is gewoon een goeie trainer, mensen vergeten dat hij de basis bij Twente heeft gelegd voor dat succes en dat ze nu met Schreuder gewoon weer op die voet zijn verder gegaan.
pi_137408833
Achahbar is misschien wel een speler die onder Rutten op zou kunnen bloeien.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:27:00 #171
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137408845
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

Vervelende Braziliaantjes zijn net zo erg hoor, hij is gewoon een goeie trainer, mensen vergeten dat hij de basis bij Twente heeft gelegd voor dat succes en dat ze nu met Schreuder gewoon weer op die voet zijn verder gegaan.
Ja non-discussie uiteraard. Er zijn ook speciale trainers voor de jeugd, teamstaf en dergelijke. De trainer van het eerste heeft verder geen fluit te maken met die verwaande tienertjes. En daarnaast heeft Fredje genoeg bewezen met lastige jongens om te kunnen gaan, dus totaal irrelevant of hij een overwicht heeft, ja of te nee.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:28:58 #172
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137408899
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:27 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ja non-discussie uiteraard. Er zijn ook speciale trainers voor de jeugd, teamstaf en dergelijke. De trainer van het eerste heeft verder geen fluit te maken met die verwaande tienertjes. En daarnaast heeft Fredje genoeg bewezen met lastige jongens om te kunnen gaan, dus totaal irrelevant of hij een overwicht heeft, ja of te nee.
Enige probleem wat hij heeft is persconferenties en überhaupt praten met de pers, wie weet heeft hij daar in zijn sabbatical wat aan gedaan
pi_137408947
Ok, dan worden we gewoon kampioen :D w/

met Fredje naar de coolsshhhingel :X
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:32:03 #174
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137408986
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Enige probleem wat hij heeft is persconferenties en überhaupt praten met de pers, wie weet heeft hij daar in zijn sabbatical wat aan gedaan
Klopt dat is ondermaats, en redelijkerwijs heeft hij daar wat aan gedaan in zijn vrije tijd. Maar goed, als Feyenoord presteert kraait daar geen haan naar volgens mij.
pi_137408991
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:

[..]

Achja daar win je toch geen prijzen mee.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:35:44 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137409091
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Nee daarom, het is meer dat de pers zelf het belangrijk maakt want dan hebben ze meer te schrijven/uitzenden
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:36:29 #177
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137409110
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Dat niet uiteraard. Maar wel iets wat als eerste onder vuur wordt genomen als het even tegenzit.
pi_137409148
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

Nee daarom, het is meer dat de pers zelf het belangrijk maakt want dan hebben ze meer te schrijven/uitzenden
Zal vast wel weer voor vermaak en hoongelach bij vi of fans van andere clubs en stiekem natuurlijk ook een beetje bij onszelf zorgen maar goed dat neem je dan maar voor lief.
pi_137409167
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:36 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat niet uiteraard. Maar wel iets wat als eerste onder vuur wordt genomen als het even tegenzit.
Dat vraag ik me af, en door wie dan ?
De pers, fans ?
pi_137409232
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:38 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Dat vraag ik me af, en door wie dan ?
De pers, fans ?
Het AD.
pi_137409264
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef H.FR het volgende:

[..]

Het AD.
En de KNJB.

Zien dat geslis natuurlijk weer als een verwijzing naar gas etc. Altijd tegen ons. :(
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:49:22 #183
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137409489
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

En de KNJB.

Zien dat geslis natuurlijk weer als een verwijzing naar gas etc. Altijd tegen ons. :(
:) Nu is het afwachten welke selectie hij voor zich krijgt, Pellè weg neem ik aan, Janmaat, Indi ook?
pi_137409605
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:49 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Nu is het afwachten welke selectie hij voor zich krijgt, Pellè weg neem ik aan, Janmaat, Indi ook?
Vertrek van Janmaat en Pelle schat ik heel hoog in, daarna een rijtje met De Vrij, Indi, Clasie die eventueel wel eens zouden kunnen vertrekken. Ligt ook een beetje aan een wk, zullen vast wel wat clubs al plannen voor hun hebben maar eerst eens willen zien wat ze op een podium als een wk laten zien. Kan ook in ons voordeel zijn wat betreft de prijs.

En dan is het de vraag wat de transfers opleveren en hoeveel er mag worden geherinvesteerd.
pi_137409612
quote:
Keurig van John,niet laten piepelen door dat kwalletje.
  woensdag 5 maart 2014 @ 11:58:39 #186
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137409718
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:54 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

In dit geval zijn het er 2
pi_137409749
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

In dit geval zijn het er 2
John is toch wel wat oprechter dan die slinkse Giel, maar goed lekker boeiend.
pi_137409781
Maar aangezien die Rutten blijkbaar zo goed met die Mocro boys overweg kan, moet hij die Ziyech maar even warm maken voor een transfer naar Feyenoord. Alvast wat pro deo werk kan geen kwaad.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:03:30 #189
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137409823
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:00 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

John is toch wel wat oprechter dan die slinkse Giel, maar goed lekker boeiend.
Wat is er oprecht aan De Wolf dan? Al begrijp ik wel dat er in dit topic niet echt objectief naar gekeken wordt :)
pi_137409843
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef J.Pistone het volgende:
Maar aangezien die Rutten blijkbaar zo goed met die Mocro boys overweg kan, moet hij die Ziyech maar even warm maken voor een transfer naar Feyenoord. Alvast wat pro deo werk kan geen kwaad.
Ik verwacht dat de beste jongen te duur is (transfersom), maar zou een leuke aankoop kunnen zijn inderdaad. Hij kan ook hangend op rechts toch?
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:04:21 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137409847
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef J.Pistone het volgende:
Dat zou een hele goeie aankoop zijn, als jullie hem hadden gehad ipv Immers had de wereld er heel anders uitgezien denk ik.
pi_137409859
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat is er oprecht aan De Wolf dan? Al begrijp ik wel dat er in dit topic niet echt objectief naar gekeken wordt :)
Helemaal geen zin omdat hier te bespreken, en ook totaal niet boeiend.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:06:34 #193
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137409891
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik verwacht dat de beste jongen te duur is (transfersom), maar zou een leuke aankoop kunnen zijn inderdaad. Hij kan ook hangend op rechts toch?
Daar zit wel een limiet op dacht ik maar er zijn wel meer kapers op de kust voor hem neem ik aan
pi_137409913
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat zou een hele goeie aankoop zijn, als jullie hem hadden gehad ipv Immers had de wereld er heel anders uitgezien denk ik.
Toch denk ik dan dat er nog een omzetting op het middenveld zou moeten gedaan worden. Aangezien ik het verdedigende werk van Vilhena maar matig vind zou er teveel werk voor Clasie komen.

En daarbij zet Clasie weleens druk op een moment dat het eigenlijk niet kan of dat een ploeg dat uitspeelt. Hij heeft dan niet het loopvermogen omdat te corrigeren maar dat doet Immers dan nogal vaak. Kortom ik denk dat er dan te weinig loopvermogen op het middenveld is.
pi_137409931
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef H.FR het volgende:

[..]

Vooralsnog loopt zijn contract deze zomer gewoon af.
pi_137409940
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:08 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Vooralsnog loopt zijn contract deze zomer gewoon af.
Neem aan dat ze de 1-jarige optie gewoon lichten.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:09:57 #197
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137409960
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Toch denk ik dan dat er nog een omzetting op het middenveld zou moeten gedaan worden. Aangezien ik het verdedigende werk van Vilhena maar matig vind zou er teveel werk voor Clasie komen.

En daarbij zet Clasie weleens druk op een moment dat het eigenlijk niet kan of dat een ploeg dat uitspeelt. Hij heeft dan niet het loopvermogen omdat te corrigeren maar dat doet Immers dan nogal vaak. Kortom ik denk dat er dan te weinig loopvermogen op het middenveld is.
Dat komt ook omdat de verdedigers niet goed aansluiten, vooral Mathijsen heeft daar een handje van
pi_137409963
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Dan zou je Clasie/Vormer misschien moeten proberen, maar dan moeten er goede afspraken komen (zoals tegen Zwolle) zodat ze elkaar niet in de weg lopen. Maar dan zit je dus met Vilhena..
pi_137409965
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef H.FR het volgende:

[..]

Neem aan dat ze de 1-jarige optie gewoon lichten.
Dat (b)lijkt iets gecompliceerder te liggen.
pi_137410001
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:10 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Dat (b)lijkt iets gecompliceerder te liggen.
Is dat zo?
Ik dacht dat ze hem nog niet hadden gelicht, omdat ze hopen uit een meerjarig contract te komen.
pi_137410046
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat komt ook omdat de verdedigers niet goed aansluiten, vooral Mathijsen heeft daar een handje van
Klopt, en aangezien Kongolo die plek wel gaat overnemen scheelt dat al wat, maar dan nog vind ik ons middenveld niet dynamisch(echte vaktaal ;) )genoeg.

Een Van Ginkel op de plek van Immers zou in mijn ogen wel heel veel gescheeld hebben dit seizoen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:16:16 #202
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137410107
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:13 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Klopt, en aangezien Kongolo die plek wel gaat overnemen scheelt dat al wat, maar dan nog vind ik ons middenveld niet dynamisch(echte vaktaal ;) )genoeg.

Een Van Ginkel op de plek van Immers zou in mijn ogen wel heel veel gescheeld hebben dit seizoen.
Ander probleem is het gebrek aan goals
pi_137410124
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:13 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Dat type speler is inderdaad perfect op die plek op ons middenveld. Aanvallend goed en vergeet zijn verdedigende taak niet.
pi_137410161
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ander probleem is het gebrek aan goals
55:37

Ligt eerder aan teveel tegentreffers. Maar 2 goals minder dan de meest scorende ploeg, Twente.
  woensdag 5 maart 2014 @ 12:21:40 #205
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137410252
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:18 schreef H.FR het volgende:

[..]

55:37

Ligt eerder aan teveel tegentreffers. Maar 2 goals minder dan de meest scorende ploeg, Twente.
Door de middenvelders bedoel ik of beter gezegd anderen dan Pelle
pi_137410292
Het is vooral het gebrek aan diversiteit van de doelpuntenmakers. Een Clasie of Vilhena scoort gewoon echt te weinig, laat staan de scoringskansen die ze krijgen/creëren. Heeft imo ook wel weer gedeeltelijk met het loopvermogen te maken.

Als je toch wat wilt worden zul je toch als middenvelder en zeker in de eredivisie er toch minimaal 5 per seizoen moeten inschieten ?
  Moderator woensdag 5 maart 2014 @ 12:23:25 #207
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_137410298
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 11:54 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Ach, schrijf dan geen boek. Verder is de Wolf's leven niet zo interessant denk ik.
4045
onlogisch
pi_137410311
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

Door de middenvelders bedoel ik of beter gezegd anderen dan Pelle
Ja, alleen Pellè, Boëtius en Immers scoren eigenlijk genoeg. De 2 andere middenvelders en de rechtsbuiten veel te weinig.

In die zin heb je dus gelijk.
pi_137410610
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ja, alleen Pellè, Boëtius en Immers scoren eigenlijk genoeg. De 2 andere middenvelders en de rechtsbuiten veel te weinig.

In die zin heb je dus gelijk.
Nou ja genoeg, meer mag altijd. ;)

Maar het is in mijn ogen niet voor niets dat nu Ajax niet meer die afhankelijkheid van een Suarez of Huntelaar heeft dat ze 4 jaar op rij kampioen worden.

Het beste is gewoon dat heel je team een redelijk scorend vermogen heeft ipv één bovengemiddelde topscoorder. Dat maakt je uiteraard een stuk minder afhankelijk maarja of en hoe we dat op korte termijn voor elkaar gaan krijgen is de vraag.
pi_137410907
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:35 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Nou ja genoeg, meer mag altijd. ;)

Maar het is in mijn ogen niet voor niets dat nu Ajax niet meer die afhankelijkheid van een Suarez of Huntelaar heeft dat ze 4 jaar op rij kampioen worden.

Het beste is gewoon dat heel je team een redelijk scorend vermogen heeft ipv één bovengemiddelde topscoorder. Dat maakt je uiteraard een stuk minder afhankelijk maarja of en hoe we dat op korte termijn voor elkaar gaan krijgen is de vraag.
Eens.
Maar ik zie ook niet hoe dit op korte termijn kan worden ingebouwd. Ik heb wel het idee dat het scorend vermogen van Clasie omhoog kan door hem met Vormer samen te laten spelen, zodat clasie af en toe wat verder mee naar voren kan komen.
pi_137411050
quote:
7s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ach, schrijf dan geen boek.
Afspraak is afspraak, zo simpel is het. Bovendien heeft John al zijn elementen over de pokerfraude al besproken in andere media. Hij wil dus andere zaken pluggen: terecht dat hij niet met zijn kloten laat spelen.
pi_137411159
Niet zien dat dit een publiciteitsstunt van John is :')
pi_137411219
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef J.Pistone het volgende:
Het is vooral het gebrek aan diversiteit van de doelpuntenmakers. Een Clasie of Vilhena scoort gewoon echt te weinig, laat staan de scoringskansen die ze krijgen/creëren. Heeft imo ook wel weer gedeeltelijk met het loopvermogen te maken.

Als je toch wat wilt worden zul je toch als middenvelder en zeker in de eredivisie er toch minimaal 5 per seizoen moeten inschieten ?
Daar ligt het niet aan joh.
PSV maakte er 100 in een seizoen. Was ook niet voldoende omdat ze defensief zwak waren.
Het probleem ligt hem puur in de verdediging.
pi_137411282
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

PSV maakte er 100 in een seizoen. Was ook niet voldoende omdat ze defensief zwak waren.
:Y

Ik heb mij laten vertellen dat de kampioen vaak de minste tegengoals heeft en lang niet altijd de meeste goals gemaakt.
pi_137411285
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef Vasion het volgende:

[..]

Puur aan de verdediging is ook bullshit, 3 van de 4 zitten bijna altijd in de selectie van oranje, die defensie van PSV destijds is echt niet te vergelijken met die van ons nu.

En mentaal zit het gewoon niet goed bij tegenslag in een wedstrijd.
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:03:48 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137411309
Ik vind het nogal triest dat iedere (ex) voetballer tegenwoordig een autobiografie laat schrijven :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137411332
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:02 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Puur aan de verdediging is ook bullshit, 3 van de 4 zitten bijna altijd in de selectie van oranje, die defensie van PSV destijds is echt niet te vergelijken met die van ons nu.

SPOILER
pi_137411336
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind het nogal triest dat iedere (ex) voetballer tegenwoordig een autobiografie laat schrijven :')
Ik lees er ook geen één van. Als ik dat al doe doe ik dat wel van een echt interessant persoon in de geschiedenis. Niet iemand die goed kan/kon voetballen.
pi_137411399
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:03 schreef Caland het volgende:
Is het ook. Te danken aan de snor hé.
pi_137411416
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Is het ook. Te danken aan de snor hé.
Die geef ik dan weer geen ongelijk. Brengt vast geld in het laatje.
pi_137411444
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die geef ik dan weer geen ongelijk. Brengt vast geld in het laatje.
Ongetwijfeld.
pi_137411459
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:02 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Maar in Oranje speel je ook met een beter team om je heen. En daarbij hoef je ook maar 3-4 keer in actie te komen als je speelt tegen een Roemenië.
Ik vind het onzin om dat als argument te gebruiken. Je ziet ze falen bij Feyenoord niet bij Oranje.
Dat is het hem nou. ;(
pi_137411679
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:09 schreef Vasion het volgende:

[..]

Maar in Oranje speel je ook met een beter team om je heen. En daarbij hoef je ook maar 3-4 keer in actie te komen als je speelt tegen een Roemenië.
Ik vind het onzin om dat als argument te gebruiken. Je ziet ze falen bij Feyenoord niet bij Oranje.
Dat is het hem nou. ;(
Dus hebben ze wel de kwaliteiten, dat ze veel beter moeten ben ik met je eens maar bij die linie voor hun zit ook een hoop verdedigende verantwoording en als die niet (goed) wordt uitgevoerd is het lastig verdedigen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:17:27 #224
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137411696
Dat ze in oranje spelen is ook maar bij gebrek aan concurrentie. Sowieso niet echt een argument, zie Schaken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137411721
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Dat ze in oranje spelen is ook maar bij gebrek aan concurrentie. Sowieso niet echt een argument, zie Schaken.
Dat ja.
pi_137411848
Maar daar halen ze vaak wél een behoorlijk niveau en dus kunnen ze het wel, maar zijn ze ook afhankelijk van wat voor hun staat.

En dat max. 3/4 keer hoeven ingrijpen tegen een Roemenië zou net zo goed voor een wedstrijd als Zwolle-Feyenoord moeten gelden voor de Feyenoord-defensie maar daar is het complete elftal dus te zwak voor.
pi_137411850
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Dus hebben ze wel de kwaliteiten, dat ze veel beter moeten ben ik met je eens maar bij die linie voor hun zit ook een hoop verdedigende verantwoording en als die niet (goed) wordt uitgevoerd is het lastig verdedigen.
Absoluut. Maar met verdediging bedoelde ik niet alleen de verdedigers hoor. ;)
Mulder en middenveld hebben daar ook mee te maken idd. Aanvallend vind ik ze goed, verdedigend een drama.
pi_137411886
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Tegen Andorra een keer. Poe poe, international zeg. ;)
pi_137411929
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:23 schreef Vasion het volgende:

[..]

Tegen Andorra een keer. Poe poe, international zeg. ;)
Hij zal jouw mondje wel weer even snoeren hoor.
pi_137411988
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij zal jouw mondje wel weer even snoeren hoor.
Stel je voor, Sneijder thuislaten en Schaken meenemen. Profielschets dit dat.
pi_137412022
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:27 schreef Vasion het volgende:

[..]

Stel je voor, Sneijder thuislaten en Schaken meenemen. Profielschets dit dat.
Dat zou wat zijn.
pi_137412065
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn.
Schaken op weg naar, op weg naar, Ruben Schaken... gooaaalll
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:33:16 #233
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137412134
Leuk FOK!- account: RUBENSCHAKEN, onderschrift: snoert mondjes _O-

Als ondertitel: Ruuubiinhoooo , met een youtube link naar een compilatie van hem combinerend met Ahahoui ;(
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:34:00 #234
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137412152
Hoe heette die andere gozer die jullie van VVV hadden overgenomen ook alweer? :')
pi_137412160
Ik zie het best gebeuren dat Feyenoord die Beerens transfervrij gaat ophalen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:34:57 #236
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137412170
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:22 schreef J.Pistone het volgende:
Maar daar halen ze vaak wél een behoorlijk niveau en dus kunnen ze het wel, maar zijn ze ook afhankelijk van wat voor hun staat.

En dat max. 3/4 keer hoeven ingrijpen tegen een Roemenië zou net zo goed voor een wedstrijd als Zwolle-Feyenoord moeten gelden voor de Feyenoord-defensie maar daar is het complete elftal dus te zwak voor.
Wat ze bij NL elftal wel doen is de ruimtes klein houden en goed aansluiten, bij Feyenoord zie je vaak na een half uur dat ze weer 'uit elkaar" gaan spelen, dan is het ook voor de middenvelders niet meer te belopen, die zijn dan na een uur op, naar mijn mening een grote reden dat Feyenoord zoveel weggeeft in de 2e helft
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:35:01 #237
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137412174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef J.Pistone het volgende:
Of Gudmundsson.
pi_137412176
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe heette die andere gozer die jullie van VVV hadden overgenomen ook alweer? :')
Auassar. Klasbak pur sang
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:35:05 #239
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137412178
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Leuk FOK!- account: RUBENSCHAKEN, onderschrift: snoert mondjes _O-

Als ondertitel: Ruuubiinhoooo , met een youtube link naar een compilatie van hem combinerend met Ahahoui ;(
Humor. Jij hebt het niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137412179
quote:
Is die transfervrij dan? :o
pi_137412199
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Nu toch dé vedette bij Excelsior?
pi_137412205
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Is die transfervrij dan? :o
My bad, tot 2015 contract.
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:36:31 #243
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137412207
quote:
10s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:35 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Die kwam er toen toch in tegen PSV bij 7-0? _O-

Leeft die gozer nog? :D
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:38:01 #244
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137412247
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:35 schreef Caland het volgende:

[..]

Humor. Jij hebt het niet.
Waarvan akte
pi_137412257
quote:
Ook technisch directeur Leo Beenhakker is tevreden met het aantrekken van de 23-jarige middenvelder. "We hebben Adil Auassar heel intensief gevolgd. Hij doet het heel goed bij VVV en heeft bovendien veel potentie om nog door te groeien. In het segment spelers waar wij zoeken is hij een buitenkansje dat we niet konden laten lopen."
Beenhakker _O_
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:39:30 #246
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137412287
quote:
9s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:38 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Beenhakker _O_
Die gozer was nog trager dan Van Beukering.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:39:32 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137412289
quote:

[..]

Beenhakker _O_
Over mondjes snoeren gesproken zeg. Daar was Auassar opperbaas in
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:39:40 #248
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137412296
quote:
Prima spelertje toch?
pi_137412306
Aussar scoorde laatste een prachtig doelpunt bij Excelsior
pi_137412324
quote:

[..]

Beenhakker _O_
Wel weer opvallend dat sinds hij bij sparta binnen is ze het bij vi best veel over sparta hebben, kan toch bijna geen toeval zijn. Of hij is natuurlijk weer vergeten op te hangen na een telefoongesprek met Derksen die nu al 2 maanden meeluistert. :{
pi_137412327
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:39 schreef PIETR het volgende:

[..]

Prima spelertje toch?
Uitstekend spelertje met de nodige ervaring ook.
pi_137412387
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:41 schreef Vasion het volgende:

[..]

Uitstekend spelertje met de nodige ervaring ook.
Tot 2015 vast.
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:44:16 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137412415
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Wel weer opvallend dat sinds hij bij sparta binnen is ze het bij vi best veel over sparta hebben, kan toch bijna geen toeval zijn. Of hij is natuurlijk weer vergeten op te hangen na een telefoongesprek met Derksen die nu al 2 maanden meeluistert. :{
Krabby heeft ook gewoon nooit meer een nieuwtje. Zelfs zanger Rinus troeft hem nu vaak af _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137412463
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef J.Pistone het volgende:

[..]

Snor heeft hem natuurlijk aardig gefist de afgelopen maanden. Continu Feyenoord afvallen, als ook Geel.

Dat betaalt zich nu uit. Grootste mediarat ooit die Derksen.
pi_137412500
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:44 schreef Caland het volgende:

[..]

Krabby heeft ook gewoon nooit meer een nieuwtje. Zelfs zanger Rinus troeft hem nu vaak af _O-
Ja die zit volgend seizoen werkeloos thuis.
pi_137412541
quote:
Hupperts. Tenminste een RW.
pi_137412569
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:49 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hupperts. Tenminste een RW.
Tja, die heeft nog een 1-jarige optie. Staat er niet helemaal goed.
pi_137412586
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:50 schreef H.FR het volgende:

[..]

Tja, die heeft nog een 1-jarige optie. Staat er niet helemaal goed.
Staat er toch bij?
pi_137412592
quote:
Beugelsdijk.
pi_137412649
quote:
ritzmaier
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:53:53 #262
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137412675
Staan opzich best interessante spelers tussen. Sno bijvoorbeeld.
pi_137412691
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:53 schreef PIETR het volgende:
Grapje toch?
pi_137412694
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:53 schreef PIETR het volgende:
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_137412699
Aardig voetballertje voor Willem 2.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  woensdag 5 maart 2014 @ 13:56:38 #266
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137412743
Rooie Mikey en Tommie Beugelsdijk _O_

Jammer dat ze niet kunnen voetballen, prachtfiguren.
pi_137412797
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 13:56 schreef Grifte het volgende:
Rooie Mikey en Tommie Beugelsdijk _O_

Jammer dat ze niet kunnen voetballen, prachtfiguren.
Mikey laat bij vlagen echt geweldige dingen zien, die goal tegen Twente(?). :D
pi_137412923
Straks gaan mensen nog Lurling roepen :')
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_137412944
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Straks gaan mensen nog Lurling roepen :')
Niemand is zo debiel.

Hoop ik.
pi_137413036
Denk wel dat er een run komt op Lachman. Leeuwin is ook echt gegroeid.
pi_137413135
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk wel dat er een run komt op Lachman. Leeuwin is ook echt gegroeid.
Die gaat al naar Twente.
pi_137413197
Ohja zoiets had ik gehoord ja.
pi_137413286
Twente schijnt ook die Koolwijk te willen zie ik nu.
pi_137413299
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje. Manu doet het prima bij Cambuur, dus die kan er gewoon in.

Van dat lijstje zouden Pröpper, Ritzmaier, Ziyech, Guðmundsson en misschien Holla wel versterkingen zijn.
pi_137413361
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje. Manu doet het prima bij Cambuur, dus die kan er gewoon in.
In mijn ogen een typische counter speler, mist toch wel het technische om een man te passeren vanuit stilstand. Maar goed, in sommige wedstrijden/situaties zou die best nuttig kunnen zijn.
pi_137413365
quote:

Van dat lijstje zouden Pröpper, Ritzmaier, Ziyech, Guðmundsson en misschien Holla wel versterkingen zijn.
Manu zou ik weer willen zien spelen bij Feyenoord.
Heerlijk spelertje.
pi_137413394
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:20 schreef Vasion het volgende:

[..]

Manu zou ik weer willen zien spelen bij Feyenoord.
Heerlijk spelertje.
Same here,

Maar zo'n Hupperts zou echt weer een typische Feyenoord miskoop zijn zoals een Huysegems of een Cissé. Iemand halen op basis van een leuk seizoen bij een team waar weinig druk is voor een speler als hij.
pi_137413548
quote:

Ik denk dat het best een versterking kan zijn. Als je kijkt naar betaalbaarheid is het denk ik de beste optie om je rechtsbuiten positie mee te versterken. Al is Ziyech wellicht ook een optie (dan die uiteraard nemen).

Manu is toch linksbuiten? Nu kunnen zowel hij als Boëtius ook op rechts, maar daar zullen ze niet zo goed renderen als op links.

Holla lijkt me geen versterking. Pröpper heeft een contract tot 2015 (http://www.gelderlander.n(...)opgeschort-1.4167405), Ziyech een optie (die wordt echt wel gelicht) en Gudmundsson is ook linksbuiten.
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:26:42 #279
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137413549
Zo'n Manu of Achahbar had het niet slechter kunnen doen op rechtsbuiten dan Schaken. Denk niet dat Koeman had verwacht dat hij zo snel af zou takelen, al waren de eerste tekenen vorig seizoen al wel zichtbaar.

Als Rutten countervoetbal wil spelen is die Hupperts wel aardig ja, anders te weinig techniek om in aanvallend spel veel dreiging te veroorzaken.
pi_137413585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik denk dat het best een versterking kan zijn. Als je kijkt naar betaalbaarheid is het denk ik de beste optie om je rechtsbuiten positie mee te versterken. Al is Ziyech wellicht ook een optie (dan die uiteraard nemen).

Manu is toch linksbuiten? Nu kunnen zowel hij als Boëtius ook op rechts, maar daar zullen ze niet zo goed renderen als op links.

Holla lijkt me geen versterking. Pröpper heeft een contract tot 2015 (http://www.gelderlander.n(...)opgeschort-1.4167405), Ziyech een optie (die wordt echt wel gelicht) en Gudmundsson is ook linksbuiten.
Boëtius is van origine een rechtsbuiten, dus dat zou prima kunnen werken.
pi_137413588
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef Grifte het volgende:
Zo'n Manu of Achahbar had het niet slechter kunnen doen op rechtsbuiten dan Schaken. Denk niet dat Koeman had verwacht dat hij zo snel af zou takelen, al waren de eerste tekenen vorig seizoen al wel zichtbaar.

Als Rutten countervoetbal wil spelen is die Hupperts wel aardig ja, anders te weinig techniek om in aanvallend spel veel dreiging te veroorzaken.
Achahbar lijkt me wel een aardige optie op rechtsbuiten. Heb alleen geen idee van zijn snelheid..
En hopelijk is hij wat krachtiger geworden.
pi_137413614
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Boëtius is van origine een rechtsbuiten, dus dat zou prima kunnen werken.
Maar hij is veel beter op links. Tevens heb je meer dan 2 buitenspelers nodig.
En er vanuit gaande dat Schaken vertrekt, heb je alleen nog Verhoek.
pi_137413641
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Maar hij is veel beter op links. Tevens heb je meer dan 2 buitenspelers nodig.
En er vanuit gaande dat Schaken vertrekt, heb je alleen nog Verhoek.
Hoe weet jij nu weer of hij beter is op links dan op rechts?
Manu-Spits-Boëtius is op dit moment de beste optie voor volgend seizoen, je kan nog steeds niks bijzonders halen.
pi_137413647
Die Ritzmaier gaat gewoon terug naar Eindhoven toch?
pi_137413736
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu weer of hij beter is op links dan op rechts?
Manu-Spits-Boëtius is op dit moment de beste optie voor volgend seizoen, je kan nog steeds niks bijzonders halen.
Omdat 1 van zijn krachten is, dat hij naar binnenkomt en schiet. Rechts is zijn beste been.
Met name als je een spits hebt die het minder van koppen en meer van andere kwaliteiten moet hebben, is Boëtius dus nuttiger op links.

Maargoed, we zullen wel zien. Er moet sowieso nog 1 buitenspeler bij.
pi_137414503
quote:
Feyenoorders lopen altijd weg
pi_137414762
Kunnen we dat contract van Otje niet beter weer ontbinden ofzo ? Als hij nu nog steeds geen inzet levert moet je die toch echt lozen.
pi_137414930
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:12 schreef J.Pistone het volgende:
Kunnen we dat contract van Otje niet beter weer ontbinden ofzo ? Als hij nu nog steeds geen inzet levert moet je die toch echt lozen.
De verlosser gaat toch ook weg na dit seizoen? Armenteros idem dacht ik. Weg met die lamballen.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_137414987
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

De verlosser gaat toch ook weg na dit seizoen? Armenteros idem dacht ik. Weg met die lamballen.
Ja als je dat dan hoort dat ze niet in de selectie zitten vanwege inzet dan begint het bij mij wel al een beetje te koken.

Krijgen bij Feyenoord een geweldig podium om nog wat van hun carrière te maken en dan nog niet eens inzet tonen. Zelfs niet in de week voor de klassieker. :r
pi_137415598
quote:
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje.
Met mijn kwaliteiten en dito buik bleef ik al overeind tegen Manu als CV'tje. Oké, ik ben dan wel zes jaar ouder :') Maar toch. Ken der niets van die gozert. Niet goed genoeg voor Feyenoord.

Vind hupperts beter wat dat aan gaat.
pi_137415613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Feyenoorders lopen altijd weg
:') Moet ik serieus A10/A9 filmpjes gaan posten? Nee toch.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:49:20 #292
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137415754
quote:
Snap niet waarom De Wolf zo triest doet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_137415809
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Snap niet waarom De Wolf zo triest doet.
Lees je even in dan.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:52:20 #294
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137415861
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lees je even in dan.
Gedaan, en alsnog doet hij triest.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_137416082
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lees je even in dan.
Kom op zeg, John de Wolf is 52 jaar, een beetje zelfspot op die leeftijd mag wel. Hij reageert nu net als een 19-jarig jochie dat net de Klassieker heeft verloren en daar niet mee geconfronteerd wil worden.

Als je een boekje uitbrengt weet je natuurlijk van tevoren welke delen het publiek vooral interessant gaat vinden, dus dat je daar mee geconfronteerd gaat worden lijkt me logisch. Beetje dubbel dit, wel lekker cashen als je boek goed verkoopt, maar weglopen voor de nadelige gevolgen. Had het er dan gewoon uit gelaten.
pi_137416102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gedaan, en alsnog doet hij triest.
Als jij afspreekt met iemand te gaan praten onder bepaalde condities, en die condities worden niet nageleefd, dan blijf jij zitten?

Dan ben je ook ruggengraatloos zeg. Laat je dus gewoon over je heenlopen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:00:33 #297
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137416130
Goede reclamestunt. Staat ook op AD/Telegraaf.nl, allemaal extra aandacht voor zijn boek dus.
pi_137416137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef Shreyas het volgende:
. Beetje dubbel dit, wel lekker cashen als je boek goed verkoopt, maar weglopen voor de nadelige gevolgen. Had het er dan gewoon uit gelaten
Hij heeft toch condities geschetst op basis waarvan het gesprek gevoerd zou worden? De organisatie ging daar toch mee akkoord?

Dan kan je niet later terugkrabbelen. Dat heet 'valse voorwendselen'.
pi_137416142
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:00 schreef PIETR het volgende:
Goede reclamestunt. Staat ook op AD/Telegraaf.nl, allemaal extra aandacht voor zijn boek dus.
Klopt ^O^.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')