quote:Jordy Clasie draagt de rest van het seizoen de aanvoerdersband van Feyenoord. De kleine middenvelder kijkt uit naar zijn nieuwe rol, maar weet ook dat hij nog moet groeien op het gebied van leiderschap.
In het spelershotel van Oranje zag Jordy Clasie maandagmiddag dat hij een oproep van Ronald Koeman had gemist. Toch maar even terugbellen, dacht hij. De Haarlemmer kreeg van zijn trainer te horen dat hij de rest van het seizoen captain van Feyenoord is. De clubleiding en technische staf besloten gisteren Graziano Pellè voor twee wedstrijden te schorsen en hem de aanvoerdersband te ontnemen. Tegen Heracles Almelo en FC Twente had de clubtop-scorer zich eerder al misdragen en afgelopen zondag plantte hij zijn elleboog tegen het gezicht van Ajacied Joël Veltman. Ook de aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek naar dat voorval begonnen.
Dus moest Koeman op zoek naar een nieuwe leider. De keuze was snel gemaakt. "Toen ik Koeman eenmaal aan de lijn had, legde hij de situatie uit en kreeg ik te horen dat ik de aanvoerdersband ga dragen. Hoe ik reageerde? Ik zei oke, haha. Meer kan ik er niet op zeggen. Ja, dat het een eer is om aanvoerder van zo'n mooie club te zijn. In de laatste acht wedstrijden van de competitie ga ik proberen gewoon mijn eigen spel te spelen, maar ik zal meer mijn mond open moeten doen. Daarin ben ik al redelijk gegroeid, maar als aanvoerder zal ik nog meer moeten praten. Binnen het veld heb ik dat zeker in mij, maar daarbuiten moet ik nog veel leren."
De 22-jarige Feyenoorder is bijna een tegenpool van Pellè. Altijd rustig, bescheiden en zelden te betrappen op een gekke uitspraak. Clasie heeft de afgelopen maanden als reserve-aanvoerder bij zijn Italiaanse collega kunnen afkijken hoe het wel en juist niet moet. "Graziano staat echt voor zijn team en spreekt namens de rest van de spelers. Als er iets aan de hand is, neemt hij het woord. Ik ben benieuwd hoe ik me daarin kan ontwikkelen."
Clasie had niet verwacht al eerder de band om te krijgen, ook niet toen Stefan de Vrij eerder dit seizoen uit zijn functie van aanvoerder werd ontheven. "Ik heb toen wel met Koeman om de tafel gezeten, omdat hij dacht dat ik me gepasseerd zou voelen als hij Graziano zou aanwijzen. Maar dat was zeker niet het geval. De trainer legde toen uit dat het het beste voor het team was dat Graziano het zou worden en daar kon ik me volledig in vinden."
Er was gisteren nog meer nieuws voor de kersverse aanvoerder. Feyenoord bracht naar buiten dat Fred Rutten de opvolger van Koeman is. "Ik hoor goede verhalen over hem, dat hij goed met spelers kan optrekken. Het zal allemaal moeten blijken, ik ben heel benieuwd. Of ik hem nog wel meemaak als trainer? Ja! Ik ga er vanuit dat ik volgend seizoen nog bij Feyenoord speel. Ik heb nog een tweejarig contract en denk niet na over een andere club, want ik ben er gelukkig."
Helemaal nu hij de kleine grote leider is.
quote:Fred Rutten mag nog een extra assistent aantrekken bij Feyenoord. Ook als Giovanni van Bronckhorst blijft, is het mogelijk dat Patrick Greveraars met Rutten meekomt. Hij was op zijn voorspraak ook zijn rechterhand bij Vitesse, terwijl de club met Stanley Menzo en Albert Capellas al twee assistent-coaches in dienst had.
Overigens is Van Bronckhorst, die onder Louis van Gaal al een keer werd gevraagd en bij Feyenoord een aflopend contract heeft, door Guus Hiddink nog niet benaderd om zijn KNVB-staf aan te vullen of een rol bij een nationale jeugdploeg te gaan bekleden. Feyenoord wil ook door met Van Bronckhorst.
De hele Nederlandse competitie is gewoon slecht als je het met andere Europese competities vergelijkt, ook hoe Ajax is afgedroogd door de Bully`s, buitenlandse competities zijn gewoon een stuk sterker op dit moment.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ajax is duidelijk verder, maar de anderen zijn niet beter dan Feyenoord.
Zeker Heerenveen en AZ niet zijn minder.
Als alles op zijn plek valt, is het dus prima mogelijk.
Stuk sterker, hoe is dat eigenlijk meetbaar? 20 jaar geleden lulden we niet over 'niveau' terwijl het toen nog minder om aan te gluren was, en we europees ook niet ieder jaar potten braken. Voetbal is veranderd, ik vind Nederland helemaal niet zo slecht als vaak beweerd wordt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
De hele Nederlandse competitie is gewoon slecht als je het met andere competities vergelijkt, ook hoe Ajax is afgedroogd door de Bully`s, buitenlandse competities zijn gewoon een stuk sterker op dit moment.
Een aantal hebben gewoon een mega kick in the ass nodig. En dan valt het verkeerd als Pelle pissig is? Ze moeten zich niet aanstellen en snel aan het werk gaan. Verwaande nesten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:52 schreef Happel het volgende:
Spelers schijnen wel blij te zijn dat Pellè is geschorst. Afgelopen zondag tirade gehouden in de rust van de wedstrijd.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 10:48:35Volgens de Telegraaf kon Graziano Pellè zich zondag in de rust niet beheersen en is flink tekeer gegeaan tegen zijn ploeggenoten. #Feyenoord reageer retweet
Wat een figuren, joh. Schijtziek word ik er van.twitter:FR1908Nieuws twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 10:48:40Pellè was woedend vanwege de tegentreffer vlak voor rust. De woede van Pellè is bij een aantal medespelers verkeerd gevallen. (Telegraaf) reageer retweet
Je ziet het toch aan de resultaten internationaal en 20 jaar geleden? Ik weet niet of je het nog weet, of misschien ben je te jong maar toen behoorde een NL club tot de topquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Stuk sterker, hoe is dat eigenlijk meetbaar? 20 jaar geleden lulden we niet over 'niveau' terwijl het toen nog minder om aan te gluren was, en we europees ook niet ieder jaar potten braken. Voetbal is veranderd, ik vind Nederland helemaal niet zo slecht als vaak beweerd wordt.
Ben ik niet helemaal met je eens, zolang de beste spelers uit de NL compeitie naar middenmoters en subtoppers van die andere competities gaan zijn die ook in de breedte sterkerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:40 schreef PIETR het volgende:
De topclubs zijn misschien sterker dan onze topclubs, maar verder stellen al die andere competities ook geen zak voor.
quote:Giovanni van Bronckhorst verwacht dat hij bij Feyenoord blijft. De huidige assistent van Ronald Koeman zou nadrukkelijk in beeld zijn om de staf van de nieuwe bondscoach Guus Hiddink te versterken bij Oranje.
RTV Rijnmond meldt dat Van Bronckhorst geen contact heeft met de KNVB en dat hij 'de intentie heeft om bij Feyenoord te blijven'. Technisch directeur Martin van Geel gaf eerder al aan Van Bronckhorst graag te houden.
Nee jij snapt het niet helemaal. Dat gelul over niveau altijd. Alsof 2 wedstrijden van Ajax tegen Salzburg wat zegt over het niveau van de competitie. Weet je, in 95 hè, toen Real Madrid werd weggespeeld in het eigen Bernabéu. Wat had dat in jezusnaam te maken met niveau van de competitie? Ik snap de relevantie daarvan nooit zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens, zolang de beste spelers uit de NL compeitie naar middenmoters en subtoppers van die andere competities gaan zijn die ook in de breedte sterker
Laat ik het dan zo zeggen, rond 95 was je als kampioen van Nederland sterker dan alles wat onder top 3 zat van de top competities en soms nog sterker dan dat en nu ben je als kampioen van Nederland misschien sterker dan alles wat onder de top 8 zit van die competities plus dat je moeite hebt met de top 3 van subtop competities en de kampioenen van kleine competities, lijkt me toch wel een verschil.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee jij snapt het niet helemaal. Dat gelul over niveau altijd. Alsof 2 wedstrijden van Ajax tegen Salzburg wat zegt over het niveau van de competitie. Weet je, in 95 hè, toen Real Madrid werd weggespeeld in het eigen Bernabéu. Wat had dat in jezusnaam te maken met niveau van de competitie? Ik snap de relevantie daarvan nooit zo.
Als je dat als incident ziet dan zal dat inderdaad wel niet. Lijkt mij over het algemeen vrij duidelijk dat er aan niveau met name de laatste 2-3 jaar flink is ingeleverd over de gehele competitie. Ook door Ajax dus die Europees sinds dat 'nieuwe' beleid juist stappen achteruit hebben gemaakt. Toen ik dat pre-Salzburg nog riep werd ik voor gek verklaard. Wel door Stijn en co. Dat dan weer wel. Maar toch.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:46 schreef inslagenreuring het volgende:
Alsof 2 wedstrijden van Ajax tegen Salzburg wat zegt over het niveau van de competitie.
Ja, helemaal mee eens helaas.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dat als incident ziet dan zal dat inderdaad wel niet. Lijkt mij over het algemeen vrij duidelijk dat er aan niveau met name de laatste 2-3 jaar flink is ingeleverd over de gehele competitie. Ook door Ajax dus die Europees sinds dat 'nieuwe' beleid juist stappen achteruit hebben gemaakt. Toen ik dat pre-Salzburg nog riep werd ik voor gek verklaard. Wel door Stijn en co. Dat dan weer wel. Maar toch.
Het maakt de competitie an sich misschien wel leuker. Maar eigenlijk zouden bijvoorbeeld Feyenoord en Ajax allebei 3 punten in mindering moeten krijgen voor hetgeen zij lieten zien zondag. Wat een wanvertoning zeg,
Het kwaliteitsverschil is niet groot genoeg meer, waar je voorheen tegen de kleintjes gewoon 3 punten bij kon schrijven kan je er nu gewoon van verliezen als er geen 100% scherpte is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:57 schreef H.FR het volgende:
Ik heb het idee dat de problemen met name met mantale kwaliteiten te maken hebben. De hele tijd de grotere clubs die het tegen kleintjes laten liggen. Niet kunnen omgaan met tegenslag.
Tjah, als incident zie ik het niet. Maar ik snap nooit zo waarom mensen competities betrekken in onderlinge duels. Salzburg won van Ajax, maar de competitie is natuurlijk lastiger in Nederland. Ajax won van City, United en Barca maar dat zegt niets over de competitie natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dat als incident ziet dan zal dat inderdaad wel niet. Lijkt mij over het algemeen vrij duidelijk dat er aan niveau met name de laatste 2-3 jaar flink is ingeleverd over de gehele competitie. Ook door Ajax dus die Europees sinds dat 'nieuwe' beleid juist stappen achteruit hebben gemaakt. Toen ik dat pre-Salzburg nog riep werd ik voor gek verklaard. Wel door Stijn en co. Dat dan weer wel. Maar toch.
Het maakt de competitie an sich misschien wel leuker. Maar eigenlijk zouden bijvoorbeeld Feyenoord en Ajax allebei 3 punten in mindering moeten krijgen voor hetgeen zij lieten zien zondag. Wat een wanvertoning zeg,
quote:Kort na de aangekondigde komst van Fred Rutten zijn de meningen verdeeld over de keuze van Feyenoord om voor de 51-jarige Wijchenaar te kiezen.
Kevin Strootman behoort duidelijk tot de voorstanders van Rutten. De 24-jarige middenvelder van AS Roma werkte samen met de toekomstige opvolger van Ronald Koeman, ten tijde van hun gezamenlijke dienstverband bij PSV.
Ofschoon de Eindhovenaren in die periode telkens naast het kampioenschap grepen heeft Strootman goede herinneringen overgehouden aan zijn samenwerking met Rutten. "Ik vind hem een fantastische trainer. Door de manier waarop hij met spelers omgaat individueel, basisspeler of wisselspeler", vertrouwde hij RTV Rijnmond toe.
Rutten wordt regelmatig verweten dat hij met een kampioenswaardige spelersgroep geen kampioenschap wist te realiseren. Volgens Strootman heeft PSV onder zijn leiding wel progressie geboekt.
"Ik denk dat iedereen bij PSV beter is geworden onder hem", liet de in Ridderkerk geboren international weten. "In mijn ogen is hij een fantastische trainer en ik hoop dat hij gaat presteren bij Feyenoord."
Rutten ging eerder deze week in op een aanbod van Martin van Geel, die belast was met de zoektocht naar een opvolger van de vertrekkende Koeman. De technisch directeur van Feyenoord kreeg eerder nul op het rekest van Louis van Gaal en Co Adriaanse.
Waarom niet? Ajax wordt uitgeschakeld door clubs als Steaua en Salzburg. PSV door een Ludonogwat, Feyenoord door Kazan. AZ heeft telkens wat mazzel met de loting maar doen het wel aardig, toegegeven. Punt is meer dat als zoiets één keer gebeurt je het wel als incident kan zien. Op een slechte dag kan je ook gewoon worden uitgeschakeld door een Steaua. Maar het gebeurt de laatste jaren steevast. En dan hoor je Ajax nog roepen dat ze weer een rol van betekenis willen gaan spelen in de CL. Die gaan de eerste ronde niet eens door terwijl ze tegen het slechtste Lyon en Milan van de laatste 10 jaar spelen. Begin dan eerst een met die EL zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, als incident zie ik het niet. Maar ik snap nooit zo waarom mensen competities betrekken in onderlinge duels. Salzburg won van Ajax, maar de competitie is natuurlijk lastiger in Nederland. Ajax won van City, United en Barca maar dat zegt niets over de competitie natuurlijk.
Laatste Europese prijs 2002, laatste keer overwinteren in de CL 2007?, dat is toch wel een indicatie van het niveau hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, als incident zie ik het niet. Maar ik snap nooit zo waarom mensen competities betrekken in onderlinge duels. Salzburg won van Ajax, maar de competitie is natuurlijk lastiger in Nederland. Ajax won van City, United en Barca maar dat zegt niets over de competitie natuurlijk.
Mijn punt is dat we door onderlinge duels niet moeten gaan bashen op het niveau van de competitie want dat is over het algemeen vrij aardig. Ik zie wekelijks mindere wedstrijden in die zogenaamde topcompetities.
We moeten gewoon niet vergeten dat Europees voetbal bekervoetbal is en dat dit erg onvoorspelbaar is. Van oudsher al, laten we er dus niet al teveel conclusies aan verbinden.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom niet? Ajax wordt uitgeschakeld door clubs als Steaua en Salzburg. PSV door een Ludonogwat, Feyenoord door Kazan. AZ heeft telkens wat mazzel met de loting maar doen het wel aardig, toegegeven. Punt is meer dat als zoiets één keer gebeurt je het wel als incident kan zien. Op een slechte dag kan je ook gewoon worden uitgeschakeld door een Steaua. Maar het gebeurt de laatste jaren steevast. En dan hoor je Ajax nog roepen dat ze weer een rol van betekenis willen gaan spelen in de CL. Die gaan de eerste ronde niet eens door terwijl ze tegen het slechtste Lyon en Milan van de laatste 10 jaar spelen. Begin dan eerst een met die EL zou ik zeggen.
Dit is toch een kwaliteitsindiciatie van de desbetreffende clubs, en niet van de competitie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laatste Europese prijs 2002, laatste keer overwinteren in de CL 2007?, dat is toch wel een indicatie van het niveau hoor.
Maar als je jaar in jaar uit een steeds mindere rol speelt op het Europese vlak dan geeft dat over het algemeen wel een goed beeld van waar je als competitie staat.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch een kwaliteitsindiciatie van de desbetreffende clubs, en niet van de competitie?Real Madrid wint toch van Ajax omdat ze beter spelers hebben, maar niet omdat de Spaanse competitie beter is?
![]()
Salzburg wint toch van Ajax omdat ze betere spelers hebben, niet omdat de competitie beter is?![]()
Nogmaals, bekerwedstrijden, Europees voetbal het is allemaal niet te vergelijken met voetballen in competitieverband.
Dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant, zouden deze ploegen het zoveel beter doen dan Ajax,Psv,Feyenoord & Twente?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar als je jaar in jaar uit een steeds mindere rol speelt op het Europese vlak dan geeft dat over het algemeen wel een goed beeld van waar je als competitie staat.
Waarom baseer jij dit? Voor hetzelfde geld hebben we volgend jaar 2 clubs in de kwartfinale EL, en dan is het ineens wel weer respectabel. Het is bekervoetbal, er bestaat geen enkel verband met 'niveau in competitie' alleen met onderling niveau tussen clubs. Dat staat echt volledig los van de competitie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar als je jaar in jaar uit een steeds mindere rol speelt op het Europese vlak dan geeft dat over het algemeen wel een goed beeld van waar je als competitie staat.
De clubs die strijden om degradatie in Engeland kunnen forsere salarissen betalen dan de top in Nederland. In de tweede (!) bundesliga gaat er zelfs meer geld om dan in de eredivisie. Tuurlijk is dat vaak niet alles, met name in Engeland vind ik dat ze heel dom omgaan met de middelen die ze hebben. Maar het zegt toch wel veel. We moeten imo oppassen dat we niet de kant van de Scandinavische competities opgaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant, zouden deze ploegen het zoveel beter doen dan Ajax,Psv,Feyenoord & Twente?
Stuttgart
FC Augsburg
Sunderland
Southampton
Cagliari
Hellas Verona
Levante
etc.
etc.
Toegegeven, de top 5 van de grote competities, Spanje,Duitsland,Engeland steken er met kop en schouders bovenuit. Maar alles wat daaronder zit is per definitie toch niet heel veel beter dan onze topclubs
Ja en voor hetzelfde geld wint NEC de Europa league volgend jaar. Feiten, geen onderbuikgevoelens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Waarom baseer jij dit? Voor hetzelfde geld hebben we volgend jaar 2 clubs in de kwartfinale EL, en dan is het ineens wel weer respectabel. Het is bekervoetbal, er bestaat geen enkel verband met 'niveau in competitie' alleen met onderling niveau tussen clubs. Dat staat echt volledig los van de competitie.
En waarom ga je niet in op het relevante? Bekervoetbal blijft onvoorspelbaar, zie NEC die overwintert in de UEFA cup een paar jaar geleden iddquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja en voor hetzelfde geld wint NEC de Europa league volgend jaar. Feiten, geen onderbuikgevoelens.
Ja de bal is rond, het gras is groen. Ik vind het aardig relevant dat Nederlandse clubs steeds minder voorstellen zodra ze een grensje overgaan. Jij wijt dat puur en alleen aan de onvoorspelbaarheid van bekervoetbal blijkbaar. Dat mag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En waarom ga je niet in op het relevante? Bekervoetbal blijft onvoorspelbaar, zie NEC die overwintert in de UEFA cup een paar jaar geleden idd
In Nederland vinden we vooral dat we voetballend erg goed zijn terwijl de accenten compleet verkeerd liggen krijg ik vaak het idee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:28 schreef Muto het volgende:
Verkeerde topic voor de discussie, maargoed. Probleem is gewoon de zeer matige verdedigingen in NL. Want voetballend zijn de NL'se ploegen niet veel minder (Salzburg utigezonderd), maar verdedigend is NL gewoon zwak.
eng he al die inhoudelijke discussiesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:22 schreef eight het volgende:
Waar is het topic gebleven dat over Feijenoord gaat
Dat probeer ik te zeggen, ja. Verdedigend is het niets en daar loop je tegen kutploegen op.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Caland het volgende:
[..]
In Nederland vinden we vooral dat we voetballend erg goed zijn terwijl de accenten compleet verkeerd liggen krijg ik vaak het idee.
Er zijn meer factoren dan kwaliteit in ieder geval, zie nu ook weer Ludogorets die een aardig elftal hebben maar niet bol staan van kwaliteit, getuige Misidjan in de basis etc. Mijn punt is meer dat we niet moeten doorslaan over onze competitie, niveau en andere landen, maar meer over onze topclubs. Die verzaken massaal in Europa en dat is een probleem wat discussiewaardig is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja de bal is rond, het gras is groen. Ik vind het aardig relevant dat Nederlandse clubs steeds minder voorstellen zodra ze een grensje overgaan. Jij wijt dat puur en alleen aan de onvoorspelbaarheid van bekervoetbal blijkbaar. Dat mag.
Probeer het eens ontopicquote:
Het was inderdaad ver beneden pijl, maar je ziet in de Nederlandse competie wel leuke wedstrijden en dan verheug ik me op een Engelse topper en die valt zwaar tegen, iets wat regelmatig gebeurd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Laat maar, als je het niet wil zien prima, maar doen of anderen het niet snappen lijkt me ook weer wat overdreven in dit gevalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]
Dit is toch een kwaliteitsindiciatie van de desbetreffende clubs, en niet van de competitie?Real Madrid wint toch van Ajax omdat ze beter spelers hebben, maar niet omdat de Spaanse competitie beter is?
![]()
Salzburg wint toch van Ajax omdat ze betere spelers hebben, niet omdat de competitie beter is?![]()
Nogmaals, bekerwedstrijden, Europees voetbal het is allemaal niet te vergelijken met voetballen in competitieverband.
Ik ben van mening dat mensen zich teveel laten leiden door de trend 'competitieniveau'. En heb dat op deze pagina keurig uiteengezet. Daarmee probeer ik te onderbouwen dat het te makkelijk is om het op de competitie te gooien, als jij het daar weer mee oneens bent, dan is dat je goed recht.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat maar, als je het niet wil zien prima, maar doen of anderen het niet snappen lijkt me ook weer wat overdreven in dit geval
Natuurlijk heeft Real betere spelers en met die betere spelers worden ze waarschijnlijk niet eens kampioen van Spanje, dus dat zegt dan niets over hun competitie?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat mensen zich teveel laten leiden door de trend 'competitieniveau'. En heb dat op deze pagina keurig uiteengezet. Daarmee probeer ik te onderbouwen dat het te makkelijk is om het op de competitie te gooien, als jij het daar weer mee oneens bent, dan is dat je goed recht.
Ik denk wel dat Real kampioen wordt, maar dat even terzijde. In Spanje is er nog een club met een aardig budget en aardige spelers dus dat zegt niets over 'de competitie' inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft Real betere spelers en met die betere spelers worden ze waarschijnlijk niet eens kampioen van Spanje, dus dat zegt dan niets over hun competitie?
Dat Salzburg misschien een uitzondering is in hun land ok, daarom staan ze ook 17? punten los van nr 2
Dat budget betalen wij in Nederlandquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik denk wel dat Real kampioen wordt, maar dat even terzijde. In Spanje is er nog een club met een aardig budget en aardige spelers dus dat zegt niets over 'de competitie' inderdaad.
Ook dat nog eens inderdaadquote:
van mij had ie hem in zn nek mogen trappen, achterlijk kut kindquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
Pelle die Veltman een elleboog gaf: dat was toch na de 1-2, toen dat jong zo achterlijk stond te juichen aan de kant van W3/W4?
Zou Pelle zich hebben willen bewijzen ten aanzien van het publiek?
De boëtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
Robben speelt niet, Boëtius zal nu wel de kans krijgen.
Weinig van te zien alleen zondagquote:
Hopelijk raken onze spelers niet geblesseerd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:32 schreef Typisch het volgende:
Robben speelt niet, Boëtius zal nu wel de kans krijgen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)obleemkinderen.dhtmlquote:Waarom? Waarom Fred Rutten? Die vraag golfde gisteren door de supportersschare van Feyenoord. Verslaggever Martijn van Beeten van AD Sportwereld volgde hem bijna drie jaar lang bij PSV en legt uit wie ze in Rotterdam in huis hebben gehaald.
Kleurloos? Ja, best wel. Wollig taalgebruik? Zeker! Geen prijs gepakt met PSV? Klopt als een bus. En toch. Er zijn in Nederland weinig trainers beter in het ontwikkelen van (jonge) voetballers dan Fred Rutten.
In Rotterdam zullen velen zich Danko Lazovic herinneren. Een recalcitrante, vaak onbegrepen aanvaller. Met een krasje erop, zou Rutten zeggen. De Serviër legde in het seizoen 2009/2010 de basis voor een overwinning van PSV in de Kuip, was dé aanjager van de Brabantse club, die pas het uitzicht op de landstitel verloor toen Lazovic in maart werd verkocht aan Zenit Sint-Petersburg.
Hoe kreeg Rutten deze al afgeschreven voetballer aan de praat? Hij verdiepte zich in het karakter van Lazovic, zocht een manier om onder zijn huid te kruipen. Om hem te raken.
Zo doet hij dat met al zijn spelers, al heeft hij een lichte voorkeur voor probleemkinderen. Van Eljero Elia tot Jonathan Reis, die hij zelfs door een cocaïneverslaving heen hielp. Rutten zei dat hij de Braziliaan desnoods in huis had willen nemen, om hem te redden. Reis was tot zijn zware knieblessure op weg een topspits te worden.
Mooi was ook de manier waarop hij Balázs Dzsudzsák prikkelde, met een wedstrijdje schieten over een omgekeerd doel. Als de Hongaar niet eens van de trainer zou kunnen winnen, zou hij ook niet klaar zijn voor een grote transfer. Elke keer als Dzsudzsák wilde schieten, haalde Rutten hem uit zijn concentratie. En de trainer won het spelletje. De buitenspeler, met een enorm ego, stond weer even op zijn plek.
Of neem Ibrahim Afellay, hier rechts in gesprek met Rutten, die onder hem van gedateerde nummer 10 een complete middenvelder én aanvoerder werd. Met als beloning een transfer naar Barcelona.
Rutten legt zijn ziel en zaligheid in een elftal. Als eerste op de club, als laatste weg. De perfecte veldtrainer, dat was hij onder Guus Hiddink al. Gevarieerde, prikkelende oefenstof, nadruk op positiespel en balbezit. Veel trainen, lang trainen en altijd, zoals hij dat zegt: 'Hoog in de concentratie'.
Vooral de jonge talenten, die niet in het ritme van twee wedstrijden per week zitten, trainen onder hem vaak tweemaal per dag. Met tijdens die laatste sessie de nadruk op persoonlijke ontwikkeling. Kracht, explosiviteit, techniek. Een op maat gemaakte aanpak.
Ja, Rutten kan achterdochtig zijn, wil het liefst totale controle over alles en iedereen. Dat lukt bij een grote club als Feyenoord natuurlijk nooit. Hij zal rugdekking willen van technisch directeur Martin van Geel.
Rutten zal ook in Rotterdam niet de koning van de persconferentie worden of de man van oneliners voor de camera. Want de gebrekkige manier waarop hij zich presenteert, kleeft al aan hem zolang hij hoofdtrainer is. En dan is er altijd die akelig lege erelijst, waarop slechts één KNVB-beker (met FC Twente) prijkt. Zeker bij PSV had daar wel een kampioenschap bij gemogen.
Maar Rutten zal Feyenoord razendsnel naar zijn hand zetten en met een herkenbare speelwijze laten presteren. En ja, natuurlijk, iedereen zal zich vervolgens afvragen of hij ook prijzen kan pakken. Die last zal Rutten nog moeten dragen.
Geen woorden, geen daden kun je beter zeggen, nauwelijks prijzen gewonnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:31 schreef Slobeend het volgende:
Rutten is wat dat betreft wel een typische 'geen woorden maar daden' trainer.
Ja, die zag ik van mijlenver aankomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen woorden, geen daden kun je beter zeggen, nauwelijks prijzen gewonnen.
Mathijsen.quote:Natuurlijk mistte ik ook Joris Mathijssen niet.
Lolwut? Een van de weinige zekerheidjes achterin voor zijn blessure.quote:Want die speelt op zijn naam en zou er eens goed aan doen een opticien te bezoeken.
Kan je denken op zich. Al ben ik niet supernegatief.quote:En dan op maandag het bericht dat wij geleid gaan worden door Fred Rutten. Een man die achter elke boom de vijand ziet. Communicatief niet sterk is en die moet onze club gaan leiden.
Vertel, wat had je in gedachten?!quote:Heel even had ik nog hoop.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Hoop een een vent als Huub Stevens nadat het bericht doorsijpelde dat hij ontslagen was in Griekenland.
Rutten.quote:Maar nee het is Rutte geworden.
O wacht: nu zijn de beide heren niet gekomen omdat Van Geel bang is voor een sterke trainer naast zich.quote:Ik begrijp die keuze overigens goed. Hij past precies naast die andere ‘ sterke’ figuur Martin van Geel. Mensen die graag meelopers naast zich hebben als van Geel zoeken de zwakke broeders vanzelf op. Als een Adriaanse of van Gaal ooit maar een seconde serieus zijn geweest.
Ik denk dat jullie met Mark Rutte meer kans makenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:33 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Geen woorden, geen daden kun je beter zeggen, nauwelijks prijzen gewonnen.
Het was wachten totdat iemand deze kut grap zou maken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie met Mark Rutte meer kans maken
[ afbeelding ]
Die zat vorig jaar nog een keer 3 rijen voor mij, tijdens Feyenoord - Heracles op Vak VV. Toch wel toffe actie om gewoon in een normaal feyenoord vak te gaan zitten als minister president.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:43 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie met Mark Rutte meer kans maken
[ afbeelding ]
Staat ook op genoeg dancefeesten met zijn bezopen kop.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Die zat vorig jaar nog een keer 3 rijen voor mij, tijdens Feyenoord - Heracles op Vak VV. Toch wel toffe actie om gewoon in een normaal feyenoord vak te gaan zitten als minister president.
Ja, iedereen foto's van hem maken en op gegeven moment ging hij zelf ook maar met zijn mobieltje aan het klooienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:50 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Die zat vorig jaar nog een keer 3 rijen voor mij, tijdens Feyenoord - Heracles op Vak VV. Toch wel toffe actie om gewoon in een normaal feyenoord vak te gaan zitten als minister president.
En toe die eenmaal door iedereen was herkend, duurde het volgens mijn een uur voordat die het stadion uit was.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, iedereen foto's van hem maken en op gegeven moment ging hij zelf ook maar met zijn mobieltje aan het klooien
Haha inderdaad. Hij nam wel rustig de tijd voor iedereen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:00 schreef Matedeor het volgende:
[..]
En toe die eenmaal door iedereen was herkend, duurde het volgens mijn een uur voordat die het stadion uit was.en ik kon er ook niet meer door.
Wat had je dan verwacht?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:05 schreef J.Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pak liever die oorlogsverwijzingen eens aan GGMM. Onbegrijpelijk dat je hier alle mogelijke grappen over de holocaust ongestraft mag maken.quote:
ADO en Feyenoord hebben zijn voorkeur, heeft hij ooit gezegd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:05 schreef J.Pistone het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Abouquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:07 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Politici, what else is new.
Voor die '40-45 keer' grapjes zijn zo boeiend nog niet, voor de rest kun je altijd een TR aanmaken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Pak liever die oorlogsverwijzingen eens aan GGMM. Onbegrijpelijk dat je hier alle mogelijke grappen over de holocaust ongestraft mag maken.
Die SP-ert toch ook?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef J.Pistone het volgende:
Alleen Woutertje Bos lijkt van alle politici redelijk standvastig in het Feyenoorder zijn.
Jan Marijnissen ook ja.quote:
Jij vindt grappen over gaskamers en treinen naar Polen de normaalste zaak van de wereld?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor die '40-45 keer' grapjes zijn zo boeiend nog niet, voor de rest kun je altijd een TR aanmaken.
Voor de rest mag het beleid besproken worden in het daarvoor bestemde topic.
Zeg ik dat?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Jij vindt grappen over gaskamers en treinen naar Polen de normaalste zaak van de wereld?
Hoezo een duimpje omhoog? tssquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weg.
VBL / DonRaja stopt, neem hier afscheid
Ja preciesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weg.
VBL / DonRaja stopt, neem hier afscheid
twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 17:53:09De KNVB stelt Pellè een schorsing van vier duels voor. #Feyenoord reageer retweet
Nou die twee wedstrijden schorsing die Feyenoord heeft opgelegd aan Pelle is dus totaal zinloos. Laffe honden daar bij Feyenoordquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle krijgt een voorstel van 4 wedstrijden.twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 17:53:09De KNVB stelt Pellè een schorsing van vier duels voor. #Feyenoord reageer retweet
http://www.feyenoord.nl/de-club/contact/reactieformulierquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou die twee wedstrijden schorsing die Feyenoord heeft opgelegd aan Pelle is dus totaal zinloos. Laffe honden daar bij Feyenoord
Niet zo janken man, Ajax deed met Suarez exact hetzelfde.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nou die twee wedstrijden schorsing die Feyenoord heeft opgelegd aan Pelle is dus totaal zinloos. Laffe honden daar bij Feyenoord
Suarez had 1 vergrijp tegen 1 speler.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:09 schreef Silenus het volgende:
[..]
Niet zo janken man, Ajax deed met Suarez exact hetzelfde.
En dan daalt hij misschien ook teveel in waarde. Ook niet onbelangrijk bij ons.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Suarez had 1 vergrijp tegen 1 speler.
Pelle heeft een elleboog tegen Veltman, debiel gedrag na FC Twente, debiel gedrag tegen Jan-Joost van Gangelen.
De KNVB schorsing van 4 wedstrijd heeft te maken met de elleboog. De Feyenoordschorsing vooral met het gedrag van Pelle buiten het veld. Dus eigenlijk zou Feyenoord de 2 wedstrijden schorsing pas moeten laten ingaan na die 4 van de KNVB. Maar goed, durven ze niet want dan mist hij PSV-Feyenoord.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Suarez misdroeg zich wel vaker waar hij niet voor bestraft werd. Elleboog en middelvinger in de klassieker bv.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Suarez had 1 vergrijp tegen 1 speler.
Pelle heeft een elleboog tegen Veltman, debiel gedrag na FC Twente, debiel gedrag tegen Jan-Joost van Gangelen.
De KNVB schorsing van 4 wedstrijd heeft te maken met de elleboog. De Feyenoordschorsing vooral met het gedrag van Pelle buiten het veld. Dus eigenlijk zou Feyenoord de 2 wedstrijden schorsing pas moeten laten ingaan na die 4 van de KNVB. Maar goed, durven ze niet want dan mist hij PSV-Feyenoord.
Dat zijn dus eigenlijk twee duels, plus de twee voorwaardelijke die hij nog had staan. Twee duels lijkt me redelijk voor dit vergrijp.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Pelle krijgt een voorstel van 4 wedstrijden.twitter:JanDirkStouten twitterde op dinsdag 04-03-2014 om 17:53:09De KNVB stelt Pellè een schorsing van vier duels voor. #Feyenoord reageer retweet
3. maar 1 van die voorwaardelijke is mogelijk volgens mij. De andere was een ander soort vergrijp.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:35 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat zijn dus eigenlijk twee duels, plus de twee voorwaardelijke die hij nog had staan. Twee duels lijkt me redelijk voor dit vergrijp.
Niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Pascalus het volgende:
Nu wil ik wel eens zien hoe goed die Te Vrede echt is.
quote:
Hahahahaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sterkte.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Pascalus het volgende:
Heeft in de verste verte niet het niveau voor Feyenoord.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef eight het volgende:
Vanwaar die negatieve reacties over Te Vrede? Toen hij in de eerste seizoenshelft Pelle moest vervangen deed hij best goed
Dat ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Pascalus het volgende:
Ik zou niet weten waarom dat relevant is.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
3. maar 1 van die voorwaardelijke is mogelijk volgens mij. De andere was een ander soort vergrijp.
Heb ik mij laten vertellen.
Die kopbal? Of die bal die hij had moeten afleggen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:29 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Heeft in de verste verte niet het niveau voor Feyenoord.
Die kans die hij nog verprutste zondag in de slotfase.
is wel zo, vandaar ook 2 voorwaardelijke schorsingen. kon alleen omdat het 2 totaal verschillende incidenten zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat relevant is.
Die bal die hij had moeten afleggen, stonden er als ik het me goed herinner zelfs 2 vrij in de 16.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:41 schreef Muto het volgende:
[..]
Die kopbal? Of die bal die hij had moeten afleggen?
Terecht, wat zou dat frustrerend zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:34 schreef portie het volgende:
[..]
Suarez misdroeg zich wel vaker waar hij niet voor bestraft werd. Elleboog en middelvinger in de klassieker bv.
Ja, klopt. Maar zijn balaanname, wegdraaien en schot was helemaal niet slecht. Bij die laatste corner werd hij gehinderd door BMI.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:44 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Die bal die hij had moeten afleggen, stonden er als ik het me goed herinner zelfs 2 vrij in de 16.
Schot was echt heel matig, beetje overzicht en je maakt misschien nog 2-2.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar zijn balaanname, wegdraaien en schot was helemaal niet slecht. Bij die laatste corner werd hij gehinderd door BMI.
Ergens zie ik het wel in Te Vrede.
Ik vond hem eerlijk gezegd zeer doelgericht bij de trainingen die ik heb gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:49 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Schot was echt heel matig, beetje overzicht en je maakt misschien nog 2-2.
Verder zie ik het ook niet zo in hem zitten, was beter geweest als we die bij bijv. Roda ofzo hadden kunnen stallen. Maar helaas hebben we die luxe (nog) niet.
Ik zie nooit trainingen dus daar kan ik niet over meepraten, hij krijgt nu in ieder geval een mooie kans om zich te laten zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd zeer doelgericht bij de trainingen die ik heb gezien.
Te Vrede is helemaal niks joh.. Te Vrede heeft een stuk of 2x gescoord maar dat zou iedere andere spits ook hebben gedaan. Ik vind deze gozer echt helemaal niks, zeker niet voor het niveau van Feyenoordquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:28 schreef eight het volgende:
Vanwaar die negatieve reacties over Te Vrede? Toen hij in de eerste seizoenshelft Pelle moest vervangen deed hij best goed
Dat schot was wel slecht.. veel te zacht en recht op de keeper..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar zijn balaanname, wegdraaien en schot was helemaal niet slecht. Bij die laatste corner werd hij gehinderd door BMI.
Ergens zie ik het wel in Te Vrede.
was toch ook reservespeler van excelsior?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Te Vrede is helemaal niks joh.. Te Vrede heeft een stuk of 2x gescoord maar dat zou iedere andere spits ook hebben gedaan. Ik vind deze gozer echt helemaal niks, zeker niet voor het niveau van Feyenoord
Ja daar heeft hij in totaal ook 2x gescoord geloof ik.. snap werkelijk niet dat Feyenoord hem heeft gehaald.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
was toch ook reservespeler van excelsior?
Had ruzie met de coach toen. Maar speelde bij Jong Feyenoord/Excelsior dermate goed dat hij werd aangetrokken. In de jeugd bij AZ scoorde hij heel wat. Was volgens mij topscorer van de A-jeugd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:04 schreef Adames het volgende:
[..]
was toch ook reservespeler van excelsior?
ah ok,quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Had ruzie met de coach toen. Maar speelde bij Jong Feyenoord/Excelsior dermate goed dat hij werd aangetrokken. In de jeugd bij AZ scoorde hij heel wat. Was volgens mij topscorer van de A-jeugd.
Die vuige extreem-linkse worstenmakert ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:13 schreef J.Pistone het volgende:
Alleen Woutertje Bos lijkt van alle politici redelijk standvastig in het Feyenoorder zijn.
Heb je ook een bron? Ik geloof er vrij weinig van voorlopig, heb hier nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
is wel zo, vandaar ook 2 voorwaardelijke schorsingen. kon alleen omdat het 2 totaal verschillende incidenten zijn
Toen Feijenoord hem overnam werd er ook gezegd dat hij zich nog moet doorontwikkelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Te Vrede is helemaal niks joh.. Te Vrede heeft een stuk of 2x gescoord maar dat zou iedere andere spits ook hebben gedaan. Ik vind deze gozer echt helemaal niks, zeker niet voor het niveau van Feyenoord
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb je ook een bron? Ik geloof er vrij weinig van voorlopig, heb hier nog nooit van gehoord.
Was over vorige week.twitter:KNVB twitterde op woensdag 26-02-2014 om 08:28:23.@mennopot Voorw. straf geldt voor gelijksoortige overtreding. Pellè heeft een voorw. straf voor een kopstoot, dat is nu niet de overtreding reageer retweet
Ok, wat een rare regel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Muto het volgende:
[..]Was over vorige week.twitter:KNVB twitterde op woensdag 26-02-2014 om 08:28:23.@mennopot Voorw. straf geldt voor gelijksoortige overtreding. Pellè heeft een voorw. straf voor een kopstoot, dat is nu niet de overtreding reageer retweet
Onlogisch als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Muto het volgende:
[..]Was over vorige week.twitter:KNVB twitterde op woensdag 26-02-2014 om 08:28:23.@mennopot Voorw. straf geldt voor gelijksoortige overtreding. Pellè heeft een voorw. straf voor een kopstoot, dat is nu niet de overtreding reageer retweet
Nogal ja. Iemand met je hoofd in het gezicht raken is een ander soort vergrijp dan als je dat met een elleboog doet? Zou het ook nog uitmaken of het de linker- of rechter elleboog is?quote:
Nee. De boel slopen was iets anders dan een kopstoot. Elleboog en kopstoot vallen in dezelfde categorie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogal ja. Iemand met je hoofd in het gezicht raken is een ander soort vergrijp dan als je dat met een elleboog doet? Zou de linker- of rechter elleboog ook nog uitmaken?
Ah ja, dat maakt het al iets logischer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee. De boel slopen was iets anders dan een kopstoot. Elleboog en kopstoot vallen in dezelfde categorie.
Ja, tegen Mulder kan iedereen scoren. Cillessen is andere koek.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd zeer doelgericht bij de trainingen die ik heb gezien.
Die heeft een buik jongen, dat is niet normaal meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:56 schreef PIETR het volgende:
Kunnen we anders niet gewoon Makaay opstellen?
Is inderdaad een paar kilootjes aangekomen. Maar wel een hele relaxte gast. Zie hem wel eens bij de A1, totaal geen kapsones ofzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die heeft een buik jongen, dat is niet normaal meer
Vind het echt zonde dat Roy nooit een CL gepakt heeft. Had die man verdiend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Is inderdaad een paar kilootjes aangekomen. Maar wel een hele relaxte gast. Zie hem wel eens bij de A1, totaal geen kapsones ofzo.
Anders zetten we Bassie van Noortwijk op goal. Valt die buik van Makaay wat minder op.
Beenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:20 schreef PIETR het volgende:
Zeker. Was echt een topspits. Treurig ook dat hij onder Been nooit onomstreden was.
Nah, Been blijft een Feyenoorder, maar heeft in zijn tijd als trainer hier heel veel fout gedaan. 10-0, WvH, Onvrede spelers, Golfen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Been. Die man, daar heb ik echt to-taal geen sympathie meer voor he. Maar dan ook geen klein beetje meer.
Alleen daarom al blij dat Rutten komt. Doet hij het goed - Prima. Verneukt hij de boel, had Van Gastel dat waarschijnlijk ook gedaan en zijn we dus niet weer een cultheld kwijt.
Goed nieuws.quote:Heracles Almelo - Feyenoord is uiteindelijk vastgesteld op woensdag 2 april; aanvang 18.45 uur. Door de internationale top in Den Haag zou het duel in eerste instantie op die dag 's middags worden afgewerkt, maar de KNVB heeft toestemming van de UEFA gekregen om de wedstrijd 's avonds te laten starten.
Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat het een fiasco zal worden met Fletje. Die man heeft werkelijk overal gefaald. Won een keertje de beker met Twente, maar kon verder nooit potten breken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, Been blijft een Feyenoorder, maar heeft in zijn tijd als trainer hier heel veel fout gedaan. 10-0, WvH, Onvrede spelers, Golfen.
Heb nu al weer zin in het nieuwe seizoen. Heel benieuwd hoe Rutten het gaat doen. Tuurlijk, qua presentatie zou hij de tweelingbroer van Gudde kunnen zijn, maar lees veel goede verhalen van oud-spelers (El Ahmadi, Strootman) over zijn trainingswijze.
Gaat sowieso een drukke zomer worden.
Ik dacht dat dat altijd in mei was.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:57 schreef exile79 het volgende:
Wanneer begint de verkoop weer van seizoenskaarten, weet iemand dat?
Ik vind dat je behoorlijk overdrijft. Bij Twente heeft hij het erg goed gedaan, met een beker en voorronde CL, met toen nog een kleine begroting (+/- 15mln). Bij PSV ook wel redelijk, even terugkijkend. Want hoewel hij goede aanvallers en middenvelders had, had hij een zeer matige verdediging. En volgens mij heeft hij ook telkens groepsfase EL gehaald, icm met 3x 3e.quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat het een fiasco zal worden met Fletje. Die man heeft werkelijk overal gefaald. Won een keertje de beker met Twente, maar kon verder nooit potten breken.
Want bij PSV had ie zeker een goede selectie, een selectie die zeker kampioen had moeten worden. Dat is hem dan ook, terecht, verweten. Ook bij Schalke kon ie na 9 maanden alweer vertrekken. Oké, na die Mirko Slomka zijn er geloof ik wel 7 trainers geweest die er allemaal minder dan een jaar zaten. Dat zou in zijn verdediging kunnen spreken.
Bij Vitesse schijnt ie zelf de handdoek in de ring te hebben gegooid omdat de visie niet zou stroken met de beleidsbepalers. Dat is natuurlijk een hele politiek correcte zin dat ie er gewoon uit is gekankerd omdat ze hem zat waren na dat geintje met die spelersbus en zijn daarop volgende "ziekte".
Natuurlijk moeten we hem een kans geven, want geen alternatief. Maar ik denk niet dat Fletje een heel seizoen afmaakt bij Feyenoord.
quote:Feyenoord heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal geaccepteerd. Dat betekent dat Graziano Pellè de komende vier duels niet beschikbaar is voor trainer Ronald Koeman. De voorwaardelijke straf die de Italiaan kreeg naar aanleiding van zijn misdragingen na het duel met FC Twente, blijft wel staan.
Over Koeman waren ook zulke verhalen 3 jaar terug, pakte alleen prijzen als hij in een gespreid bedje kwam, was te dik, had geen grip op selectie(Az) etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat het een fiasco zal worden met Fletje. Die man heeft werkelijk overal gefaald. Won een keertje de beker met Twente, maar kon verder nooit potten breken.
Want bij PSV had ie zeker een goede selectie, een selectie die zeker kampioen had moeten worden. Dat is hem dan ook, terecht, verweten. Ook bij Schalke kon ie na 9 maanden alweer vertrekken. Oké, na die Mirko Slomka zijn er geloof ik wel 7 trainers geweest die er allemaal minder dan een jaar zaten. Dat zou in zijn verdediging kunnen spreken.
Bij Vitesse schijnt ie zelf de handdoek in de ring te hebben gegooid omdat de visie niet zou stroken met de beleidsbepalers. Dat is natuurlijk een hele politiek correcte zin dat ie er gewoon uit is gekankerd omdat ze hem zat waren na dat geintje met die spelersbus en zijn daarop volgende "ziekte".
Natuurlijk moeten we hem een kans geven, want geen alternatief. Maar ik denk niet dat Fletje een heel seizoen afmaakt bij Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:47 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
We hadden er pas nog een die was juist het omgekeerde.
Nou. Wat riepen Mario en Leo van tevoren over de plek die maximaal haalbaar was? Ik weet alleen nog dat ik het niet erg ambitieus vond. Was het niet plek vijf of zes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
Nee joh, dan hebben we straks niks meer om te lachen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:15 schreef ace_eleven het volgende:
Ze zouden de media-taken ook in de schoenen van Van Gastel kunnen schuiven natuurlijk. Zoals bij Willem bij Utrecht(?). T gebeurt wel vaker en VG is natuurlijk wel charismatischer en het is misschien ook wel een goede stap in zijn ontwikkeling
Europees voetbal volgens mij. Plek 4 dus, tenzij je de play-offs wint.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nou. Wat riepen Mario en Leo van tevoren over de plek die maximaal haalbaar was? Ik weet alleen nog dat ik het niet erg ambitieus vond. Was het niet plek vijf of zes?
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Fredje brengt degelijkheid in de ploeg, gecontroleerd aanvallen etc. Echt een trainer die Feyenoord nodig heeft om verder te groeien. Laat de ploegen altijd europe 'approved' spelen, dus ik zie ze ook wel de EL groepsfase halen.
Ja, dat zou wel weer jammer zijn, maar het zou ook zonde zijn als hij dáárop te veel negatieve publiciteit zou pakken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:17 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nee joh, dan hebben we straks niks meer om te lachen.
Het zal vast wennen zijn, maar ik denk dat hij ze ook eerder kan prikkelen met kennis en oefenstof dan met zijn uitstraling idd. Daarbij denk ik dat hij in 1 op 1 gesprekken heel sterk is, hij weet spelers wel te raken (zie dat stuk in het ad) maar voor een groep is hij misschien wat minder ja, maar goed zo heeft iedere trainer zijn goede en minder goede kanten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel weer jammer zijn, maar het zou ook zonde zijn als hij dáárop te veel negatieve publiciteit zou pakken.
Naast de media ben ik alleen een beetje bang dat hij met zijn beperkte charisma de Rotterdamse straatschoffies niet de baas kan. Jonge talentjes met een grote bek is toch wat anders dan een Twente of Brabantse gezelligheid. Hij schijnt dus wel goed met de jeugd te kunnen opschieten, maar ja, in Rotterdam (en ook Amsterdam trouwens) is het toch moeilijker overwicht te hebben....
Bij twente en psv komen alleen maar marokanen of rotterdammers of beiden uit de jeugd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel weer jammer zijn, maar het zou ook zonde zijn als hij dáárop te veel negatieve publiciteit zou pakken.
Naast de media ben ik alleen een beetje bang dat hij met zijn beperkte charisma de Rotterdamse straatschoffies niet de baas kan. Jonge talentjes met een grote bek is toch wat anders dan een Twente of Brabantse gezelligheid. Hij schijnt dus wel goed met de jeugd te kunnen opschieten, maar ja, in Rotterdam (en ook Amsterdam trouwens) is het toch moeilijker overwicht te hebben....
Het is denk ik inderdaad constructief om nu al te speculeren of hij een overwicht heeft over jeugdspelertjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vervelende Braziliaantjes zijn net zo erg hoor, hij is gewoon een goeie trainer, mensen vergeten dat hij de basis bij Twente heeft gelegd voor dat succes en dat ze nu met Schreuder gewoon weer op die voet zijn verder gegaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is denk ik inderdaad constructief om nu al te speculeren of hij een overwicht heeft over jeugdspelertjes
Ja non-discussie uiteraard. Er zijn ook speciale trainers voor de jeugd, teamstaf en dergelijke. De trainer van het eerste heeft verder geen fluit te maken met die verwaande tienertjes. En daarnaast heeft Fredje genoeg bewezen met lastige jongens om te kunnen gaan, dus totaal irrelevant of hij een overwicht heeft, ja of te nee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vervelende Braziliaantjes zijn net zo erg hoor, hij is gewoon een goeie trainer, mensen vergeten dat hij de basis bij Twente heeft gelegd voor dat succes en dat ze nu met Schreuder gewoon weer op die voet zijn verder gegaan.
Enige probleem wat hij heeft is persconferenties en überhaupt praten met de pers, wie weet heeft hij daar in zijn sabbatical wat aan gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja non-discussie uiteraard. Er zijn ook speciale trainers voor de jeugd, teamstaf en dergelijke. De trainer van het eerste heeft verder geen fluit te maken met die verwaande tienertjes. En daarnaast heeft Fredje genoeg bewezen met lastige jongens om te kunnen gaan, dus totaal irrelevant of hij een overwicht heeft, ja of te nee.
Klopt dat is ondermaats, en redelijkerwijs heeft hij daar wat aan gedaan in zijn vrije tijd. Maar goed, als Feyenoord presteert kraait daar geen haan naar volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige probleem wat hij heeft is persconferenties en überhaupt praten met de pers, wie weet heeft hij daar in zijn sabbatical wat aan gedaan
Achja daar win je toch geen prijzen mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige probleem wat hij heeft is persconferenties en überhaupt praten met de pers, wie weet heeft hij daar in zijn sabbatical wat aan gedaan
Nee daarom, het is meer dat de pers zelf het belangrijk maakt want dan hebben ze meer te schrijven/uitzendenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Achja daar win je toch geen prijzen mee.
Dat niet uiteraard. Maar wel iets wat als eerste onder vuur wordt genomen als het even tegenzit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Achja daar win je toch geen prijzen mee.
Zal vast wel weer voor vermaak en hoongelach bij vi of fans van andere clubs en stiekem natuurlijk ook een beetje bij onszelf zorgen maar goed dat neem je dan maar voor lief.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee daarom, het is meer dat de pers zelf het belangrijk maakt want dan hebben ze meer te schrijven/uitzenden
Dat vraag ik me af, en door wie dan ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat niet uiteraard. Maar wel iets wat als eerste onder vuur wordt genomen als het even tegenzit.
Het AD.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:38 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, en door wie dan ?
De pers, fans ?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
En de KNJB.
Zien dat geslis natuurlijk weer als een verwijzing naar gas etc. Altijd tegen ons.
Vertrek van Janmaat en Pelle schat ik heel hoog in, daarna een rijtje met De Vrij, Indi, Clasie die eventueel wel eens zouden kunnen vertrekken. Ligt ook een beetje aan een wk, zullen vast wel wat clubs al plannen voor hun hebben maar eerst eens willen zien wat ze op een podium als een wk laten zien. Kan ook in ons voordeel zijn wat betreft de prijs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]Nu is het afwachten welke selectie hij voor zich krijgt, Pellè weg neem ik aan, Janmaat, Indi ook?
Keurig van John,niet laten piepelen door dat kwalletje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:48 schreef Luni het volgende:
John de Wolf bij Chiel:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)stormt-de-studio-uit
In dit geval zijn het er 2quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:54 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Keurig van John,niet laten piepelen door dat kwalletje.
Wat is er oprecht aan De Wolf dan? Al begrijp ik wel dat er in dit topic niet echt objectief naar gekeken wordtquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:00 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
John is toch wel wat oprechter dan die slinkse Giel, maar goed lekker boeiend.
Ik verwacht dat de beste jongen te duur is (transfersom), maar zou een leuke aankoop kunnen zijn inderdaad. Hij kan ook hangend op rechts toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef J.Pistone het volgende:
Maar aangezien die Rutten blijkbaar zo goed met die Mocro boys overweg kan, moet hij die Ziyech maar even warm maken voor een transfer naar Feyenoord. Alvast wat pro deo werk kan geen kwaad.
Dat zou een hele goeie aankoop zijn, als jullie hem hadden gehad ipv Immers had de wereld er heel anders uitgezien denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef J.Pistone het volgende:
Maar aangezien die Rutten blijkbaar zo goed met die Mocro boys overweg kan, moet hij die Ziyech maar even warm maken voor een transfer naar Feyenoord. Alvast wat pro deo werk kan geen kwaad.
Helemaal geen zin omdat hier te bespreken, en ook totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er oprecht aan De Wolf dan? Al begrijp ik wel dat er in dit topic niet echt objectief naar gekeken wordt
Daar zit wel een limiet op dacht ik maar er zijn wel meer kapers op de kust voor hem neem ik aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de beste jongen te duur is (transfersom), maar zou een leuke aankoop kunnen zijn inderdaad. Hij kan ook hangend op rechts toch?
Toch denk ik dan dat er nog een omzetting op het middenveld zou moeten gedaan worden. Aangezien ik het verdedigende werk van Vilhena maar matig vind zou er teveel werk voor Clasie komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou een hele goeie aankoop zijn, als jullie hem hadden gehad ipv Immers had de wereld er heel anders uitgezien denk ik.
Vooralsnog loopt zijn contract deze zomer gewoon af.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de beste jongen te duur is (transfersom), maar zou een leuke aankoop kunnen zijn inderdaad. Hij kan ook hangend op rechts toch?
Neem aan dat ze de 1-jarige optie gewoon lichten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:08 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Vooralsnog loopt zijn contract deze zomer gewoon af.
Dat komt ook omdat de verdedigers niet goed aansluiten, vooral Mathijsen heeft daar een handje vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Toch denk ik dan dat er nog een omzetting op het middenveld zou moeten gedaan worden. Aangezien ik het verdedigende werk van Vilhena maar matig vind zou er teveel werk voor Clasie komen.
En daarbij zet Clasie weleens druk op een moment dat het eigenlijk niet kan of dat een ploeg dat uitspeelt. Hij heeft dan niet het loopvermogen omdat te corrigeren maar dat doet Immers dan nogal vaak. Kortom ik denk dat er dan te weinig loopvermogen op het middenveld is.
Dan zou je Clasie/Vormer misschien moeten proberen, maar dan moeten er goede afspraken komen (zoals tegen Zwolle) zodat ze elkaar niet in de weg lopen. Maar dan zit je dus met Vilhena..quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Toch denk ik dan dat er nog een omzetting op het middenveld zou moeten gedaan worden. Aangezien ik het verdedigende werk van Vilhena maar matig vind zou er teveel werk voor Clasie komen.
En daarbij zet Clasie weleens druk op een moment dat het eigenlijk niet kan of dat een ploeg dat uitspeelt. Hij heeft dan niet het loopvermogen omdat te corrigeren maar dat doet Immers dan nogal vaak. Kortom ik denk dat er dan te weinig loopvermogen op het middenveld is.
Dat (b)lijkt iets gecompliceerder te liggen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Neem aan dat ze de 1-jarige optie gewoon lichten.
Is dat zo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:10 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dat (b)lijkt iets gecompliceerder te liggen.
Klopt, en aangezien Kongolo die plek wel gaat overnemen scheelt dat al wat, maar dan nog vind ik ons middenveld niet dynamisch(echte vaktaalquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat de verdedigers niet goed aansluiten, vooral Mathijsen heeft daar een handje van
Ander probleem is het gebrek aan goalsquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:13 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Klopt, en aangezien Kongolo die plek wel gaat overnemen scheelt dat al wat, maar dan nog vind ik ons middenveld niet dynamisch(echte vaktaal)genoeg.
Een Van Ginkel op de plek van Immers zou in mijn ogen wel heel veel gescheeld hebben dit seizoen.
Dat type speler is inderdaad perfect op die plek op ons middenveld. Aanvallend goed en vergeet zijn verdedigende taak niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:13 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Klopt, en aangezien Kongolo die plek wel gaat overnemen scheelt dat al wat, maar dan nog vind ik ons middenveld niet dynamisch(echte vaktaal)genoeg.
Een Van Ginkel op de plek van Immers zou in mijn ogen wel heel veel gescheeld hebben dit seizoen.
55:37quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ander probleem is het gebrek aan goals
Door de middenvelders bedoel ik of beter gezegd anderen dan Pellequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
55:37
Ligt eerder aan teveel tegentreffers. Maar 2 goals minder dan de meest scorende ploeg, Twente.
Ach, schrijf dan geen boek. Verder is de Wolf's leven niet zo interessant denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:54 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Keurig van John,niet laten piepelen door dat kwalletje.
Ja, alleen Pellè, Boëtius en Immers scoren eigenlijk genoeg. De 2 andere middenvelders en de rechtsbuiten veel te weinig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Door de middenvelders bedoel ik of beter gezegd anderen dan Pelle
Nou ja genoeg, meer mag altijd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, alleen Pellè, Boëtius en Immers scoren eigenlijk genoeg. De 2 andere middenvelders en de rechtsbuiten veel te weinig.
In die zin heb je dus gelijk.
Eens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:35 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nou ja genoeg, meer mag altijd.
Maar het is in mijn ogen niet voor niets dat nu Ajax niet meer die afhankelijkheid van een Suarez of Huntelaar heeft dat ze 4 jaar op rij kampioen worden.
Het beste is gewoon dat heel je team een redelijk scorend vermogen heeft ipv één bovengemiddelde topscoorder. Dat maakt je uiteraard een stuk minder afhankelijk maarja of en hoe we dat op korte termijn voor elkaar gaan krijgen is de vraag.
Afspraak is afspraak, zo simpel is het. Bovendien heeft John al zijn elementen over de pokerfraude al besproken in andere media. Hij wil dus andere zaken pluggen: terecht dat hij niet met zijn kloten laat spelen.quote:
Daar ligt het niet aan joh.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef J.Pistone het volgende:
Het is vooral het gebrek aan diversiteit van de doelpuntenmakers. Een Clasie of Vilhena scoort gewoon echt te weinig, laat staan de scoringskansen die ze krijgen/creëren. Heeft imo ook wel weer gedeeltelijk met het loopvermogen te maken.
Als je toch wat wilt worden zul je toch als middenvelder en zeker in de eredivisie er toch minimaal 5 per seizoen moeten inschieten ?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan joh.
PSV maakte er 100 in een seizoen. Was ook niet voldoende omdat ze defensief zwak waren.
Het probleem ligt hem puur in de verdediging.
Puur aan de verdediging is ook bullshit, 3 van de 4 zitten bijna altijd in de selectie van oranje, die defensie van PSV destijds is echt niet te vergelijken met die van ons nu.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan joh.
PSV maakte er 100 in een seizoen. Was ook niet voldoende omdat ze defensief zwak waren.
Het probleem ligt hem puur in de verdediging.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:02 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Puur aan de verdediging is ook bullshit, 3 van de 4 zitten bijna altijd in de selectie van oranje, die defensie van PSV destijds is echt niet te vergelijken met die van ons nu.
En mentaal zit het gewoon niet goed bij tegenslag in een wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ik lees er ook geen één van. Als ik dat al doe doe ik dat wel van een echt interessant persoon in de geschiedenis. Niet iemand die goed kan/kon voetballen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind het nogal triest dat iedere (ex) voetballer tegenwoordig een autobiografie laat schrijven
Is het ook. Te danken aan de snor hé.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind het nogal triest dat iedere (ex) voetballer tegenwoordig een autobiografie laat schrijven
Die geef ik dan weer geen ongelijk. Brengt vast geld in het laatje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is het ook. Te danken aan de snor hé.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die geef ik dan weer geen ongelijk. Brengt vast geld in het laatje.
Maar in Oranje speel je ook met een beter team om je heen. En daarbij hoef je ook maar 3-4 keer in actie te komen als je speelt tegen een Roemenië.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:02 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Puur aan de verdediging is ook bullshit, 3 van de 4 zitten bijna altijd in de selectie van oranje, die defensie van PSV destijds is echt niet te vergelijken met die van ons nu.
En mentaal zit het gewoon niet goed bij tegenslag in een wedstrijd.
Dus hebben ze wel de kwaliteiten, dat ze veel beter moeten ben ik met je eens maar bij die linie voor hun zit ook een hoop verdedigende verantwoording en als die niet (goed) wordt uitgevoerd is het lastig verdedigen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar in Oranje speel je ook met een beter team om je heen. En daarbij hoef je ook maar 3-4 keer in actie te komen als je speelt tegen een Roemenië.
Ik vind het onzin om dat als argument te gebruiken. Je ziet ze falen bij Feyenoord niet bij Oranje.
Dat is het hem nou.
Dat ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Dat ze in oranje spelen is ook maar bij gebrek aan concurrentie. Sowieso niet echt een argument, zie Schaken.
Absoluut. Maar met verdediging bedoelde ik niet alleen de verdedigers hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dus hebben ze wel de kwaliteiten, dat ze veel beter moeten ben ik met je eens maar bij die linie voor hun zit ook een hoop verdedigende verantwoording en als die niet (goed) wordt uitgevoerd is het lastig verdedigen.
Tegen Andorra een keer. Poe poe, international zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Dat ze in oranje spelen is ook maar bij gebrek aan concurrentie. Sowieso niet echt een argument, zie Schaken.
Hij zal jouw mondje wel weer even snoeren hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen Andorra een keer. Poe poe, international zeg.
Stel je voor, Sneijder thuislaten en Schaken meenemen. Profielschets dit dat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij zal jouw mondje wel weer even snoeren hoor.
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Stel je voor, Sneijder thuislaten en Schaken meenemen. Profielschets dit dat.
Wat ze bij NL elftal wel doen is de ruimtes klein houden en goed aansluiten, bij Feyenoord zie je vaak na een half uur dat ze weer 'uit elkaar" gaan spelen, dan is het ook voor de middenvelders niet meer te belopen, die zijn dan na een uur op, naar mijn mening een grote reden dat Feyenoord zoveel weggeeft in de 2e helftquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:22 schreef J.Pistone het volgende:
Maar daar halen ze vaak wél een behoorlijk niveau en dus kunnen ze het wel, maar zijn ze ook afhankelijk van wat voor hun staat.
En dat max. 3/4 keer hoeven ingrijpen tegen een Roemenië zou net zo goed voor een wedstrijd als Zwolle-Feyenoord moeten gelden voor de Feyenoord-defensie maar daar is het complete elftal dus te zwak voor.
Of Gudmundsson.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef J.Pistone het volgende:
Ik zie het best gebeuren dat Feyenoord die Beerens transfervrij gaat ophalen.
Auassar. Klasbak pur sangquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe heette die andere gozer die jullie van VVV hadden overgenomen ook alweer?
Humor. Jij hebt het niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Leuk FOK!- account: RUBENSCHAKEN, onderschrift: snoert mondjes![]()
Als ondertitel: Ruuubiinhoooo , met een youtube link naar een compilatie van hem combinerend met Ahahoui
Is die transfervrij dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef J.Pistone het volgende:
Nu toch dé vedette bij Excelsior?quote:
Die kwam er toen toch in tegen PSV bij 7-0?quote:
Waarvan aktequote:
Beenhakkerquote:Ook technisch directeur Leo Beenhakker is tevreden met het aantrekken van de 23-jarige middenvelder. "We hebben Adil Auassar heel intensief gevolgd. Hij doet het heel goed bij VVV en heeft bovendien veel potentie om nog door te groeien. In het segment spelers waar wij zoeken is hij een buitenkansje dat we niet konden laten lopen."
Over mondjes snoeren gesproken zeg. Daar was Auassar opperbaas inquote:
Prima spelertje toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef J.Pistone het volgende:
Wel weer opvallend dat sinds hij bij sparta binnen is ze het bij vi best veel over sparta hebben, kan toch bijna geen toeval zijn. Of hij is natuurlijk weer vergeten op te hangen na een telefoongesprek met Derksen die nu al 2 maanden meeluistert.quote:
Tot 2015 vast.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Uitstekend spelertje met de nodige ervaring ook.
Krabby heeft ook gewoon nooit meer een nieuwtje. Zelfs zanger Rinus troeft hem nu vaak afquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Wel weer opvallend dat sinds hij bij sparta binnen is ze het bij vi best veel over sparta hebben, kan toch bijna geen toeval zijn. Of hij is natuurlijk weer vergeten op te hangen na een telefoongesprek met Derksen die nu al 2 maanden meeluistert.
Snor heeft hem natuurlijk aardig gefist de afgelopen maanden. Continu Feyenoord afvallen, als ook Geel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:40 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Wel weer opvallend dat sinds hij bij sparta binnen is ze het bij vi best veel over sparta hebben, kan toch bijna geen toeval zijn. Of hij is natuurlijk weer vergeten op te hangen na een telefoongesprek met Derksen die nu al 2 maanden meeluistert.
Ja die zit volgend seizoen werkeloos thuis.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Krabby heeft ook gewoon nooit meer een nieuwtje. Zelfs zanger Rinus troeft hem nu vaak af
Hupperts. Tenminste een RW.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:48 schreef J.Pistone het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)ende/basics_NL1.html
Grabbelen maar.
Tja, die heeft nog een 1-jarige optie. Staat er niet helemaal goed.quote:
Staat er toch bij?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tja, die heeft nog een 1-jarige optie. Staat er niet helemaal goed.
Beugelsdijk.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:48 schreef J.Pistone het volgende:
Grabbelen maar.
ritzmaierquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:48 schreef J.Pistone het volgende:
Grabbelen maar.
Grapje toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:53 schreef PIETR het volgende:
Staan opzich best interessante spelers tussen. Sno bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:53 schreef PIETR het volgende:
Staan opzich best interessante spelers tussen. Sno bijvoorbeeld.
Mikey laat bij vlagen echt geweldige dingen zien, die goal tegen Twente(?).quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:56 schreef Grifte het volgende:
Rooie Mikey en Tommie Beugelsdijk
Jammer dat ze niet kunnen voetballen, prachtfiguren.
Niemand is zo debiel.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:03 schreef ThePlaneteer het volgende:
Straks gaan mensen nog Lurling roepen
Die gaat al naar Twente.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef ThePlaneteer het volgende:
Denk wel dat er een run komt op Lachman. Leeuwin is ook echt gegroeid.
In mijn ogen een typische counter speler, mist toch wel het technische om een man te passeren vanuit stilstand. Maar goed, in sommige wedstrijden/situaties zou die best nuttig kunnen zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje. Manu doet het prima bij Cambuur, dus die kan er gewoon in.
Manu zou ik weer willen zien spelen bij Feyenoord.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje. Manu doet het prima bij Cambuur, dus die kan er gewoon in.
Van dat lijstje zouden Pröpper, Ritzmaier, Ziyech, Guðmundsson en misschien Holla wel versterkingen zijn.
Same here,quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Manu zou ik weer willen zien spelen bij Feyenoord.
Heerlijk spelertje.
Ik denk dat het best een versterking kan zijn. Als je kijkt naar betaalbaarheid is het denk ik de beste optie om je rechtsbuiten positie mee te versterken. Al is Ziyech wellicht ook een optie (dan die uiteraard nemen).quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
Van dat lijstje zouden Pröpper, Ritzmaier, Ziyech, Guðmundsson en misschien Holla wel versterkingen zijn.
Boëtius is van origine een rechtsbuiten, dus dat zou prima kunnen werken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat het best een versterking kan zijn. Als je kijkt naar betaalbaarheid is het denk ik de beste optie om je rechtsbuiten positie mee te versterken. Al is Ziyech wellicht ook een optie (dan die uiteraard nemen).
Manu is toch linksbuiten? Nu kunnen zowel hij als Boëtius ook op rechts, maar daar zullen ze niet zo goed renderen als op links.
Holla lijkt me geen versterking. Pröpper heeft een contract tot 2015 (http://www.gelderlander.n(...)opgeschort-1.4167405), Ziyech een optie (die wordt echt wel gelicht) en Gudmundsson is ook linksbuiten.
Achahbar lijkt me wel een aardige optie op rechtsbuiten. Heb alleen geen idee van zijn snelheid..quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef Grifte het volgende:
Zo'n Manu of Achahbar had het niet slechter kunnen doen op rechtsbuiten dan Schaken. Denk niet dat Koeman had verwacht dat hij zo snel af zou takelen, al waren de eerste tekenen vorig seizoen al wel zichtbaar.
Als Rutten countervoetbal wil spelen is die Hupperts wel aardig ja, anders te weinig techniek om in aanvallend spel veel dreiging te veroorzaken.
Maar hij is veel beter op links. Tevens heb je meer dan 2 buitenspelers nodig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boëtius is van origine een rechtsbuiten, dus dat zou prima kunnen werken.
Hoe weet jij nu weer of hij beter is op links dan op rechts?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar hij is veel beter op links. Tevens heb je meer dan 2 buitenspelers nodig.
En er vanuit gaande dat Schaken vertrekt, heb je alleen nog Verhoek.
Omdat 1 van zijn krachten is, dat hij naar binnenkomt en schiet. Rechts is zijn beste been.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu weer of hij beter is op links dan op rechts?
Manu-Spits-Boëtius is op dit moment de beste optie voor volgend seizoen, je kan nog steeds niks bijzonders halen.
Feyenoorders lopen altijd wegquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:48 schreef Luni het volgende:
John de Wolf bij Chiel:
De verlosser gaat toch ook weg na dit seizoen? Armenteros idem dacht ik. Weg met die lamballen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:12 schreef J.Pistone het volgende:
Kunnen we dat contract van Otje niet beter weer ontbinden ofzo ? Als hij nu nog steeds geen inzet levert moet je die toch echt lozen.
Ja als je dat dan hoort dat ze niet in de selectie zitten vanwege inzet dan begint het bij mij wel al een beetje te koken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
De verlosser gaat toch ook weg na dit seizoen? Armenteros idem dacht ik. Weg met die lamballen.
Met mijn kwaliteiten en dito buik bleef ik al overeind tegen Manu als CV'tje. Oké, ik ben dan wel zes jaar ouderquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje.
Snap niet waarom De Wolf zo triest doet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:48 schreef Luni het volgende:
John de Wolf bij Chiel:
Lees je even in dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet waarom De Wolf zo triest doet.
Kom op zeg, John de Wolf is 52 jaar, een beetje zelfspot op die leeftijd mag wel. Hij reageert nu net als een 19-jarig jochie dat net de Klassieker heeft verloren en daar niet mee geconfronteerd wil worden.quote:
Als jij afspreekt met iemand te gaan praten onder bepaalde condities, en die condities worden niet nageleefd, dan blijf jij zitten?quote:
Hij heeft toch condities geschetst op basis waarvan het gesprek gevoerd zou worden? De organisatie ging daar toch mee akkoord?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef Shreyas het volgende:
. Beetje dubbel dit, wel lekker cashen als je boek goed verkoopt, maar weglopen voor de nadelige gevolgen. Had het er dan gewoon uit gelaten
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:00 schreef PIETR het volgende:
Goede reclamestunt. Staat ook op AD/Telegraaf.nl, allemaal extra aandacht voor zijn boek dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |