Heb je ook een bron? Ik geloof er vrij weinig van voorlopig, heb hier nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:41 schreef Adames het volgende:
[..]
is wel zo, vandaar ook 2 voorwaardelijke schorsingen. kon alleen omdat het 2 totaal verschillende incidenten zijn
Toen Feijenoord hem overnam werd er ook gezegd dat hij zich nog moet doorontwikkelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Te Vrede is helemaal niks joh.. Te Vrede heeft een stuk of 2x gescoord maar dat zou iedere andere spits ook hebben gedaan. Ik vind deze gozer echt helemaal niks, zeker niet voor het niveau van Feyenoord
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:17 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb je ook een bron? Ik geloof er vrij weinig van voorlopig, heb hier nog nooit van gehoord.
Was over vorige week.twitter:KNVB twitterde op woensdag 26-02-2014 om 08:28:23.@mennopot Voorw. straf geldt voor gelijksoortige overtreding. Pellè heeft een voorw. straf voor een kopstoot, dat is nu niet de overtreding reageer retweet
Ok, wat een rare regel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Muto het volgende:
[..]Was over vorige week.twitter:KNVB twitterde op woensdag 26-02-2014 om 08:28:23.@mennopot Voorw. straf geldt voor gelijksoortige overtreding. Pellè heeft een voorw. straf voor een kopstoot, dat is nu niet de overtreding reageer retweet
Onlogisch als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Muto het volgende:
[..]Was over vorige week.twitter:KNVB twitterde op woensdag 26-02-2014 om 08:28:23.@mennopot Voorw. straf geldt voor gelijksoortige overtreding. Pellè heeft een voorw. straf voor een kopstoot, dat is nu niet de overtreding reageer retweet
Nogal ja. Iemand met je hoofd in het gezicht raken is een ander soort vergrijp dan als je dat met een elleboog doet? Zou het ook nog uitmaken of het de linker- of rechter elleboog is?quote:
Nee. De boel slopen was iets anders dan een kopstoot. Elleboog en kopstoot vallen in dezelfde categorie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nogal ja. Iemand met je hoofd in het gezicht raken is een ander soort vergrijp dan als je dat met een elleboog doet? Zou de linker- of rechter elleboog ook nog uitmaken?
Ah ja, dat maakt het al iets logischer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nee. De boel slopen was iets anders dan een kopstoot. Elleboog en kopstoot vallen in dezelfde categorie.
Ja, tegen Mulder kan iedereen scoren. Cillessen is andere koek.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik vond hem eerlijk gezegd zeer doelgericht bij de trainingen die ik heb gezien.
Die heeft een buik jongen, dat is niet normaal meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 22:56 schreef PIETR het volgende:
Kunnen we anders niet gewoon Makaay opstellen?
Is inderdaad een paar kilootjes aangekomen. Maar wel een hele relaxte gast. Zie hem wel eens bij de A1, totaal geen kapsones ofzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:00 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die heeft een buik jongen, dat is niet normaal meer
Vind het echt zonde dat Roy nooit een CL gepakt heeft. Had die man verdiend.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:10 schreef PIETR het volgende:
[..]
Is inderdaad een paar kilootjes aangekomen. Maar wel een hele relaxte gast. Zie hem wel eens bij de A1, totaal geen kapsones ofzo.
Anders zetten we Bassie van Noortwijk op goal. Valt die buik van Makaay wat minder op.
Beenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:20 schreef PIETR het volgende:
Zeker. Was echt een topspits. Treurig ook dat hij onder Been nooit onomstreden was.
Nah, Been blijft een Feyenoorder, maar heeft in zijn tijd als trainer hier heel veel fout gedaan. 10-0, WvH, Onvrede spelers, Golfen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Been. Die man, daar heb ik echt to-taal geen sympathie meer voor he. Maar dan ook geen klein beetje meer.
Alleen daarom al blij dat Rutten komt. Doet hij het goed - Prima. Verneukt hij de boel, had Van Gastel dat waarschijnlijk ook gedaan en zijn we dus niet weer een cultheld kwijt.
Goed nieuws.quote:Heracles Almelo - Feyenoord is uiteindelijk vastgesteld op woensdag 2 april; aanvang 18.45 uur. Door de internationale top in Den Haag zou het duel in eerste instantie op die dag 's middags worden afgewerkt, maar de KNVB heeft toestemming van de UEFA gekregen om de wedstrijd 's avonds te laten starten.
Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat het een fiasco zal worden met Fletje. Die man heeft werkelijk overal gefaald. Won een keertje de beker met Twente, maar kon verder nooit potten breken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:45 schreef PIETR het volgende:
[..]
Nah, Been blijft een Feyenoorder, maar heeft in zijn tijd als trainer hier heel veel fout gedaan. 10-0, WvH, Onvrede spelers, Golfen.
Heb nu al weer zin in het nieuwe seizoen. Heel benieuwd hoe Rutten het gaat doen. Tuurlijk, qua presentatie zou hij de tweelingbroer van Gudde kunnen zijn, maar lees veel goede verhalen van oud-spelers (El Ahmadi, Strootman) over zijn trainingswijze.
Gaat sowieso een drukke zomer worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |