Manu zou ik weer willen zien spelen bij Feyenoord.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje. Manu doet het prima bij Cambuur, dus die kan er gewoon in.
Van dat lijstje zouden Pröpper, Ritzmaier, Ziyech, Guđmundsson en misschien Holla wel versterkingen zijn.
Same here,quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:20 schreef Vasion het volgende:
[..]
Manu zou ik weer willen zien spelen bij Feyenoord.
Heerlijk spelertje.
Ik denk dat het best een versterking kan zijn. Als je kijkt naar betaalbaarheid is het denk ik de beste optie om je rechtsbuiten positie mee te versterken. Al is Ziyech wellicht ook een optie (dan die uiteraard nemen).quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje. Manu doet het prima bij Cambuur, dus die kan er gewoon in.
Van dat lijstje zouden Pröpper, Ritzmaier, Ziyech, Guđmundsson en misschien Holla wel versterkingen zijn.
Boëtius is van origine een rechtsbuiten, dus dat zou prima kunnen werken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat het best een versterking kan zijn. Als je kijkt naar betaalbaarheid is het denk ik de beste optie om je rechtsbuiten positie mee te versterken. Al is Ziyech wellicht ook een optie (dan die uiteraard nemen).
Manu is toch linksbuiten? Nu kunnen zowel hij als Boëtius ook op rechts, maar daar zullen ze niet zo goed renderen als op links.
Holla lijkt me geen versterking. Pröpper heeft een contract tot 2015 (http://www.gelderlander.n(...)opgeschort-1.4167405), Ziyech een optie (die wordt echt wel gelicht) en Gudmundsson is ook linksbuiten.
Achahbar lijkt me wel een aardige optie op rechtsbuiten. Heb alleen geen idee van zijn snelheid..quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef Grifte het volgende:
Zo'n Manu of Achahbar had het niet slechter kunnen doen op rechtsbuiten dan Schaken. Denk niet dat Koeman had verwacht dat hij zo snel af zou takelen, al waren de eerste tekenen vorig seizoen al wel zichtbaar.
Als Rutten countervoetbal wil spelen is die Hupperts wel aardig ja, anders te weinig techniek om in aanvallend spel veel dreiging te veroorzaken.
Maar hij is veel beter op links. Tevens heb je meer dan 2 buitenspelers nodig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Boëtius is van origine een rechtsbuiten, dus dat zou prima kunnen werken.
Hoe weet jij nu weer of hij beter is op links dan op rechts?quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar hij is veel beter op links. Tevens heb je meer dan 2 buitenspelers nodig.
En er vanuit gaande dat Schaken vertrekt, heb je alleen nog Verhoek.
Omdat 1 van zijn krachten is, dat hij naar binnenkomt en schiet. Rechts is zijn beste been.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hoe weet jij nu weer of hij beter is op links dan op rechts?
Manu-Spits-Boëtius is op dit moment de beste optie voor volgend seizoen, je kan nog steeds niks bijzonders halen.
Feyenoorders lopen altijd wegquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:48 schreef Luni het volgende:
John de Wolf bij Chiel:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)stormt-de-studio-uit
De verlosser gaat toch ook weg na dit seizoen? Armenteros idem dacht ik. Weg met die lamballen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:12 schreef J.Pistone het volgende:
Kunnen we dat contract van Otje niet beter weer ontbinden ofzo ? Als hij nu nog steeds geen inzet levert moet je die toch echt lozen.
Ja als je dat dan hoort dat ze niet in de selectie zitten vanwege inzet dan begint het bij mij wel al een beetje te koken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
De verlosser gaat toch ook weg na dit seizoen? Armenteros idem dacht ik. Weg met die lamballen.
Met mijn kwaliteiten en dito buik bleef ik al overeind tegen Manu als CV'tje. Oké, ik ben dan wel zes jaar ouderquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje.
Snap niet waarom De Wolf zo triest doet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:48 schreef Luni het volgende:
John de Wolf bij Chiel:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)stormt-de-studio-uit
Lees je even in dan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
Snap niet waarom De Wolf zo triest doet.
Kom op zeg, John de Wolf is 52 jaar, een beetje zelfspot op die leeftijd mag wel. Hij reageert nu net als een 19-jarig jochie dat net de Klassieker heeft verloren en daar niet mee geconfronteerd wil worden.quote:
Als jij afspreekt met iemand te gaan praten onder bepaalde condities, en die condities worden niet nageleefd, dan blijf jij zitten?quote:
Hij heeft toch condities geschetst op basis waarvan het gesprek gevoerd zou worden? De organisatie ging daar toch mee akkoord?quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef Shreyas het volgende:
. Beetje dubbel dit, wel lekker cashen als je boek goed verkoopt, maar weglopen voor de nadelige gevolgen. Had het er dan gewoon uit gelaten
Kloptquote:Op woensdag 5 maart 2014 16:00 schreef PIETR het volgende:
Goede reclamestunt. Staat ook op AD/Telegraaf.nl, allemaal extra aandacht voor zijn boek dus.
Die afspraak is nooit gemaakt. John de Wolf heeft een verzoek ingediend bij 3FM, dat verzoek is bekeken en niet ingewilligd door Giel. Dat recht heeft hij. John de Wolf had zelf van tevoren kunnen/moeten informeren wat er met dat verzoek is gedaan. Dat is niet gebeurd dus moet hij niet zeiken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als jij afspreekt met iemand te gaan praten onder bepaalde condities, en die condities worden niet nageleefd, dan blijf jij zitten?
Dan ben je ook ruggengraatloos zeg. Laat je dus gewoon over je heenlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |