abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137413365
quote:
99s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:17 schreef Kerftminister het volgende:
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje. Manu doet het prima bij Cambuur, dus die kan er gewoon in.

Van dat lijstje zouden Pröpper, Ritzmaier, Ziyech, Guđmundsson en misschien Holla wel versterkingen zijn.
Manu zou ik weer willen zien spelen bij Feyenoord.
Heerlijk spelertje.
pi_137413394
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:20 schreef Vasion het volgende:

[..]

Manu zou ik weer willen zien spelen bij Feyenoord.
Heerlijk spelertje.
Same here,

Maar zo'n Hupperts zou echt weer een typische Feyenoord miskoop zijn zoals een Huysegems of een Cissé. Iemand halen op basis van een leuk seizoen bij een team waar weinig druk is voor een speler als hij.
pi_137413548
quote:
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje. Manu doet het prima bij Cambuur, dus die kan er gewoon in.

Van dat lijstje zouden Pröpper, Ritzmaier, Ziyech, Guđmundsson en misschien Holla wel versterkingen zijn.
Ik denk dat het best een versterking kan zijn. Als je kijkt naar betaalbaarheid is het denk ik de beste optie om je rechtsbuiten positie mee te versterken. Al is Ziyech wellicht ook een optie (dan die uiteraard nemen).

Manu is toch linksbuiten? Nu kunnen zowel hij als Boëtius ook op rechts, maar daar zullen ze niet zo goed renderen als op links.

Holla lijkt me geen versterking. Pröpper heeft een contract tot 2015 (http://www.gelderlander.n(...)opgeschort-1.4167405), Ziyech een optie (die wordt echt wel gelicht) en Gudmundsson is ook linksbuiten.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 5 maart 2014 @ 14:26:42 #279
357045 Grifte
Feijenoord
pi_137413549
Zo'n Manu of Achahbar had het niet slechter kunnen doen op rechtsbuiten dan Schaken. Denk niet dat Koeman had verwacht dat hij zo snel af zou takelen, al waren de eerste tekenen vorig seizoen al wel zichtbaar.

Als Rutten countervoetbal wil spelen is die Hupperts wel aardig ja, anders te weinig techniek om in aanvallend spel veel dreiging te veroorzaken.
pi_137413585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik denk dat het best een versterking kan zijn. Als je kijkt naar betaalbaarheid is het denk ik de beste optie om je rechtsbuiten positie mee te versterken. Al is Ziyech wellicht ook een optie (dan die uiteraard nemen).

Manu is toch linksbuiten? Nu kunnen zowel hij als Boëtius ook op rechts, maar daar zullen ze niet zo goed renderen als op links.

Holla lijkt me geen versterking. Pröpper heeft een contract tot 2015 (http://www.gelderlander.n(...)opgeschort-1.4167405), Ziyech een optie (die wordt echt wel gelicht) en Gudmundsson is ook linksbuiten.
Boëtius is van origine een rechtsbuiten, dus dat zou prima kunnen werken.
pi_137413588
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:26 schreef Grifte het volgende:
Zo'n Manu of Achahbar had het niet slechter kunnen doen op rechtsbuiten dan Schaken. Denk niet dat Koeman had verwacht dat hij zo snel af zou takelen, al waren de eerste tekenen vorig seizoen al wel zichtbaar.

Als Rutten countervoetbal wil spelen is die Hupperts wel aardig ja, anders te weinig techniek om in aanvallend spel veel dreiging te veroorzaken.
Achahbar lijkt me wel een aardige optie op rechtsbuiten. Heb alleen geen idee van zijn snelheid..
En hopelijk is hij wat krachtiger geworden.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_137413614
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef Typisch het volgende:

[..]

Boëtius is van origine een rechtsbuiten, dus dat zou prima kunnen werken.
Maar hij is veel beter op links. Tevens heb je meer dan 2 buitenspelers nodig.
En er vanuit gaande dat Schaken vertrekt, heb je alleen nog Verhoek.
pi_137413641
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:28 schreef H.FR het volgende:

[..]

Maar hij is veel beter op links. Tevens heb je meer dan 2 buitenspelers nodig.
En er vanuit gaande dat Schaken vertrekt, heb je alleen nog Verhoek.
Hoe weet jij nu weer of hij beter is op links dan op rechts?
Manu-Spits-Boëtius is op dit moment de beste optie voor volgend seizoen, je kan nog steeds niks bijzonders halen.
pi_137413647
Die Ritzmaier gaat gewoon terug naar Eindhoven toch?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_137413736
quote:
14s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Hoe weet jij nu weer of hij beter is op links dan op rechts?
Manu-Spits-Boëtius is op dit moment de beste optie voor volgend seizoen, je kan nog steeds niks bijzonders halen.
Omdat 1 van zijn krachten is, dat hij naar binnenkomt en schiet. Rechts is zijn beste been.
Met name als je een spits hebt die het minder van koppen en meer van andere kwaliteiten moet hebben, is Boëtius dus nuttiger op links.

Maargoed, we zullen wel zien. Er moet sowieso nog 1 buitenspeler bij.
pi_137414503
quote:
Feyenoorders lopen altijd weg
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_137414762
Kunnen we dat contract van Otje niet beter weer ontbinden ofzo ? Als hij nu nog steeds geen inzet levert moet je die toch echt lozen.
pi_137414930
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:12 schreef J.Pistone het volgende:
Kunnen we dat contract van Otje niet beter weer ontbinden ofzo ? Als hij nu nog steeds geen inzet levert moet je die toch echt lozen.
De verlosser gaat toch ook weg na dit seizoen? Armenteros idem dacht ik. Weg met die lamballen.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_137414987
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:18 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

De verlosser gaat toch ook weg na dit seizoen? Armenteros idem dacht ik. Weg met die lamballen.
Ja als je dat dan hoort dat ze niet in de selectie zitten vanwege inzet dan begint het bij mij wel al een beetje te koken.

Krijgen bij Feyenoord een geweldig podium om nog wat van hun carričre te maken en dan nog niet eens inzet tonen. Zelfs niet in de week voor de klassieker. :r
pi_137415598
quote:
Hupperts moet je niet willen, hersenloos dravertje.
Met mijn kwaliteiten en dito buik bleef ik al overeind tegen Manu als CV'tje. Oké, ik ben dan wel zes jaar ouder :') Maar toch. Ken der niets van die gozert. Niet goed genoeg voor Feyenoord.

Vind hupperts beter wat dat aan gaat.
pi_137415613
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:01 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Feyenoorders lopen altijd weg
:') Moet ik serieus A10/A9 filmpjes gaan posten? Nee toch.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:49:20 #292
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137415754
quote:
Snap niet waarom De Wolf zo triest doet.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_137415809
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:49 schreef TC03 het volgende:

[..]

Snap niet waarom De Wolf zo triest doet.
Lees je even in dan.
  woensdag 5 maart 2014 @ 15:52:20 #294
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_137415861
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lees je even in dan.
Gedaan, en alsnog doet hij triest.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_137416082
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:51 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Lees je even in dan.
Kom op zeg, John de Wolf is 52 jaar, een beetje zelfspot op die leeftijd mag wel. Hij reageert nu net als een 19-jarig jochie dat net de Klassieker heeft verloren en daar niet mee geconfronteerd wil worden.

Als je een boekje uitbrengt weet je natuurlijk van tevoren welke delen het publiek vooral interessant gaat vinden, dus dat je daar mee geconfronteerd gaat worden lijkt me logisch. Beetje dubbel dit, wel lekker cashen als je boek goed verkoopt, maar weglopen voor de nadelige gevolgen. Had het er dan gewoon uit gelaten.
pi_137416102
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:52 schreef TC03 het volgende:

[..]

Gedaan, en alsnog doet hij triest.
Als jij afspreekt met iemand te gaan praten onder bepaalde condities, en die condities worden niet nageleefd, dan blijf jij zitten?

Dan ben je ook ruggengraatloos zeg. Laat je dus gewoon over je heenlopen.
  woensdag 5 maart 2014 @ 16:00:33 #297
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_137416130
Goede reclamestunt. Staat ook op AD/Telegraaf.nl, allemaal extra aandacht voor zijn boek dus.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_137416137
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef Shreyas het volgende:
. Beetje dubbel dit, wel lekker cashen als je boek goed verkoopt, maar weglopen voor de nadelige gevolgen. Had het er dan gewoon uit gelaten
Hij heeft toch condities geschetst op basis waarvan het gesprek gevoerd zou worden? De organisatie ging daar toch mee akkoord?

Dan kan je niet later terugkrabbelen. Dat heet 'valse voorwendselen'.
pi_137416142
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 16:00 schreef PIETR het volgende:
Goede reclamestunt. Staat ook op AD/Telegraaf.nl, allemaal extra aandacht voor zijn boek dus.
Klopt ^O^.
pi_137416144
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 15:59 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Als jij afspreekt met iemand te gaan praten onder bepaalde condities, en die condities worden niet nageleefd, dan blijf jij zitten?

Dan ben je ook ruggengraatloos zeg. Laat je dus gewoon over je heenlopen.
Die afspraak is nooit gemaakt. John de Wolf heeft een verzoek ingediend bij 3FM, dat verzoek is bekeken en niet ingewilligd door Giel. Dat recht heeft hij. John de Wolf had zelf van tevoren kunnen/moeten informeren wat er met dat verzoek is gedaan. Dat is niet gebeurd dus moet hij niet zeiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')