Ik dacht dat dat altijd in mei was.quote:Op woensdag 5 maart 2014 08:57 schreef exile79 het volgende:
Wanneer begint de verkoop weer van seizoenskaarten, weet iemand dat?
Ik vind dat je behoorlijk overdrijft. Bij Twente heeft hij het erg goed gedaan, met een beker en voorronde CL, met toen nog een kleine begroting (+/- 15mln). Bij PSV ook wel redelijk, even terugkijkend. Want hoewel hij goede aanvallers en middenvelders had, had hij een zeer matige verdediging. En volgens mij heeft hij ook telkens groepsfase EL gehaald, icm met 3x 3e.quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat het een fiasco zal worden met Fletje. Die man heeft werkelijk overal gefaald. Won een keertje de beker met Twente, maar kon verder nooit potten breken.
Want bij PSV had ie zeker een goede selectie, een selectie die zeker kampioen had moeten worden. Dat is hem dan ook, terecht, verweten. Ook bij Schalke kon ie na 9 maanden alweer vertrekken. Oké, na die Mirko Slomka zijn er geloof ik wel 7 trainers geweest die er allemaal minder dan een jaar zaten. Dat zou in zijn verdediging kunnen spreken.
Bij Vitesse schijnt ie zelf de handdoek in de ring te hebben gegooid omdat de visie niet zou stroken met de beleidsbepalers. Dat is natuurlijk een hele politiek correcte zin dat ie er gewoon uit is gekankerd omdat ze hem zat waren na dat geintje met die spelersbus en zijn daarop volgende "ziekte".
Natuurlijk moeten we hem een kans geven, want geen alternatief. Maar ik denk niet dat Fletje een heel seizoen afmaakt bij Feyenoord.
quote:Feyenoord heeft het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal geaccepteerd. Dat betekent dat Graziano Pellč de komende vier duels niet beschikbaar is voor trainer Ronald Koeman. De voorwaardelijke straf die de Italiaan kreeg naar aanleiding van zijn misdragingen na het duel met FC Twente, blijft wel staan.
Over Koeman waren ook zulke verhalen 3 jaar terug, pakte alleen prijzen als hij in een gespreid bedje kwam, was te dik, had geen grip op selectie(Az) etc.quote:Op woensdag 5 maart 2014 06:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hoeft geen glazen bol te hebben om te voorspellen dat het een fiasco zal worden met Fletje. Die man heeft werkelijk overal gefaald. Won een keertje de beker met Twente, maar kon verder nooit potten breken.
Want bij PSV had ie zeker een goede selectie, een selectie die zeker kampioen had moeten worden. Dat is hem dan ook, terecht, verweten. Ook bij Schalke kon ie na 9 maanden alweer vertrekken. Oké, na die Mirko Slomka zijn er geloof ik wel 7 trainers geweest die er allemaal minder dan een jaar zaten. Dat zou in zijn verdediging kunnen spreken.
Bij Vitesse schijnt ie zelf de handdoek in de ring te hebben gegooid omdat de visie niet zou stroken met de beleidsbepalers. Dat is natuurlijk een hele politiek correcte zin dat ie er gewoon uit is gekankerd omdat ze hem zat waren na dat geintje met die spelersbus en zijn daarop volgende "ziekte".
Natuurlijk moeten we hem een kans geven, want geen alternatief. Maar ik denk niet dat Fletje een heel seizoen afmaakt bij Feyenoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:47 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
We hadden er pas nog een die was juist het omgekeerde.
Nou. Wat riepen Mario en Leo van tevoren over de plek die maximaal haalbaar was? Ik weet alleen nog dat ik het niet erg ambitieus vond. Was het niet plek vijf of zes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geregistreerd op: vrijdag 21 mei 2004 @ 19:08
Nee joh, dan hebben we straks niks meer om te lachen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:15 schreef ace_eleven het volgende:
Ze zouden de media-taken ook in de schoenen van Van Gastel kunnen schuiven natuurlijk. Zoals bij Willem bij Utrecht(?). T gebeurt wel vaker en VG is natuurlijk wel charismatischer en het is misschien ook wel een goede stap in zijn ontwikkeling
Europees voetbal volgens mij. Plek 4 dus, tenzij je de play-offs wint.quote:Op woensdag 5 maart 2014 09:57 schreef exile79 het volgende:
[..]
Nou. Wat riepen Mario en Leo van tevoren over de plek die maximaal haalbaar was? Ik weet alleen nog dat ik het niet erg ambitieus vond. Was het niet plek vijf of zes?
Dit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Fredje brengt degelijkheid in de ploeg, gecontroleerd aanvallen etc. Echt een trainer die Feyenoord nodig heeft om verder te groeien. Laat de ploegen altijd europe 'approved' spelen, dus ik zie ze ook wel de EL groepsfase halen.
Ja, dat zou wel weer jammer zijn, maar het zou ook zonde zijn als hij dáárop te veel negatieve publiciteit zou pakken.quote:Op woensdag 5 maart 2014 10:17 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nee joh, dan hebben we straks niks meer om te lachen.
Het zal vast wennen zijn, maar ik denk dat hij ze ook eerder kan prikkelen met kennis en oefenstof dan met zijn uitstraling idd. Daarbij denk ik dat hij in 1 op 1 gesprekken heel sterk is, hij weet spelers wel te raken (zie dat stuk in het ad) maar voor een groep is hij misschien wat minder ja, maar goed zo heeft iedere trainer zijn goede en minder goede kanten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel weer jammer zijn, maar het zou ook zonde zijn als hij dáárop te veel negatieve publiciteit zou pakken.
Naast de media ben ik alleen een beetje bang dat hij met zijn beperkte charisma de Rotterdamse straatschoffies niet de baas kan. Jonge talentjes met een grote bek is toch wat anders dan een Twente of Brabantse gezelligheid. Hij schijnt dus wel goed met de jeugd te kunnen opschieten, maar ja, in Rotterdam (en ook Amsterdam trouwens) is het toch moeilijker overwicht te hebben....
Bij twente en psv komen alleen maar marokanen of rotterdammers of beiden uit de jeugd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, dat zou wel weer jammer zijn, maar het zou ook zonde zijn als hij dáárop te veel negatieve publiciteit zou pakken.
Naast de media ben ik alleen een beetje bang dat hij met zijn beperkte charisma de Rotterdamse straatschoffies niet de baas kan. Jonge talentjes met een grote bek is toch wat anders dan een Twente of Brabantse gezelligheid. Hij schijnt dus wel goed met de jeugd te kunnen opschieten, maar ja, in Rotterdam (en ook Amsterdam trouwens) is het toch moeilijker overwicht te hebben....
Het is denk ik inderdaad constructief om nu al te speculeren of hij een overwicht heeft over jeugdspelertjesquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:00 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Vervelende Braziliaantjes zijn net zo erg hoor, hij is gewoon een goeie trainer, mensen vergeten dat hij de basis bij Twente heeft gelegd voor dat succes en dat ze nu met Schreuder gewoon weer op die voet zijn verder gegaan.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is denk ik inderdaad constructief om nu al te speculeren of hij een overwicht heeft over jeugdspelertjes
Ja non-discussie uiteraard. Er zijn ook speciale trainers voor de jeugd, teamstaf en dergelijke. De trainer van het eerste heeft verder geen fluit te maken met die verwaande tienertjes. En daarnaast heeft Fredje genoeg bewezen met lastige jongens om te kunnen gaan, dus totaal irrelevant of hij een overwicht heeft, ja of te nee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vervelende Braziliaantjes zijn net zo erg hoor, hij is gewoon een goeie trainer, mensen vergeten dat hij de basis bij Twente heeft gelegd voor dat succes en dat ze nu met Schreuder gewoon weer op die voet zijn verder gegaan.
Enige probleem wat hij heeft is persconferenties en überhaupt praten met de pers, wie weet heeft hij daar in zijn sabbatical wat aan gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja non-discussie uiteraard. Er zijn ook speciale trainers voor de jeugd, teamstaf en dergelijke. De trainer van het eerste heeft verder geen fluit te maken met die verwaande tienertjes. En daarnaast heeft Fredje genoeg bewezen met lastige jongens om te kunnen gaan, dus totaal irrelevant of hij een overwicht heeft, ja of te nee.
Klopt dat is ondermaats, en redelijkerwijs heeft hij daar wat aan gedaan in zijn vrije tijd. Maar goed, als Feyenoord presteert kraait daar geen haan naar volgens mij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige probleem wat hij heeft is persconferenties en überhaupt praten met de pers, wie weet heeft hij daar in zijn sabbatical wat aan gedaan
Achja daar win je toch geen prijzen mee.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Enige probleem wat hij heeft is persconferenties en überhaupt praten met de pers, wie weet heeft hij daar in zijn sabbatical wat aan gedaan
Nee daarom, het is meer dat de pers zelf het belangrijk maakt want dan hebben ze meer te schrijven/uitzendenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Achja daar win je toch geen prijzen mee.
Dat niet uiteraard. Maar wel iets wat als eerste onder vuur wordt genomen als het even tegenzit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Achja daar win je toch geen prijzen mee.
Zal vast wel weer voor vermaak en hoongelach bij vi of fans van andere clubs en stiekem natuurlijk ook een beetje bij onszelf zorgen maar goed dat neem je dan maar voor lief.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee daarom, het is meer dat de pers zelf het belangrijk maakt want dan hebben ze meer te schrijven/uitzenden
Dat vraag ik me af, en door wie dan ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat niet uiteraard. Maar wel iets wat als eerste onder vuur wordt genomen als het even tegenzit.
Het AD.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:38 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, en door wie dan ?
De pers, fans ?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
En de KNJB.
Zien dat geslis natuurlijk weer als een verwijzing naar gas etc. Altijd tegen ons.
Vertrek van Janmaat en Pelle schat ik heel hoog in, daarna een rijtje met De Vrij, Indi, Clasie die eventueel wel eens zouden kunnen vertrekken. Ligt ook een beetje aan een wk, zullen vast wel wat clubs al plannen voor hun hebben maar eerst eens willen zien wat ze op een podium als een wk laten zien. Kan ook in ons voordeel zijn wat betreft de prijs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]Nu is het afwachten welke selectie hij voor zich krijgt, Pellč weg neem ik aan, Janmaat, Indi ook?
Keurig van John,niet laten piepelen door dat kwalletje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:48 schreef Luni het volgende:
John de Wolf bij Chiel:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)stormt-de-studio-uit
In dit geval zijn het er 2quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:54 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Keurig van John,niet laten piepelen door dat kwalletje.
Wat is er oprecht aan De Wolf dan? Al begrijp ik wel dat er in dit topic niet echt objectief naar gekeken wordtquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:00 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
John is toch wel wat oprechter dan die slinkse Giel, maar goed lekker boeiend.
Ik verwacht dat de beste jongen te duur is (transfersom), maar zou een leuke aankoop kunnen zijn inderdaad. Hij kan ook hangend op rechts toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef J.Pistone het volgende:
Maar aangezien die Rutten blijkbaar zo goed met die Mocro boys overweg kan, moet hij die Ziyech maar even warm maken voor een transfer naar Feyenoord. Alvast wat pro deo werk kan geen kwaad.
Dat zou een hele goeie aankoop zijn, als jullie hem hadden gehad ipv Immers had de wereld er heel anders uitgezien denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef J.Pistone het volgende:
Maar aangezien die Rutten blijkbaar zo goed met die Mocro boys overweg kan, moet hij die Ziyech maar even warm maken voor een transfer naar Feyenoord. Alvast wat pro deo werk kan geen kwaad.
Helemaal geen zin omdat hier te bespreken, en ook totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er oprecht aan De Wolf dan? Al begrijp ik wel dat er in dit topic niet echt objectief naar gekeken wordt
Daar zit wel een limiet op dacht ik maar er zijn wel meer kapers op de kust voor hem neem ik aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de beste jongen te duur is (transfersom), maar zou een leuke aankoop kunnen zijn inderdaad. Hij kan ook hangend op rechts toch?
Toch denk ik dan dat er nog een omzetting op het middenveld zou moeten gedaan worden. Aangezien ik het verdedigende werk van Vilhena maar matig vind zou er teveel werk voor Clasie komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou een hele goeie aankoop zijn, als jullie hem hadden gehad ipv Immers had de wereld er heel anders uitgezien denk ik.
Vooralsnog loopt zijn contract deze zomer gewoon af.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de beste jongen te duur is (transfersom), maar zou een leuke aankoop kunnen zijn inderdaad. Hij kan ook hangend op rechts toch?
Neem aan dat ze de 1-jarige optie gewoon lichten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:08 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Vooralsnog loopt zijn contract deze zomer gewoon af.
Dat komt ook omdat de verdedigers niet goed aansluiten, vooral Mathijsen heeft daar een handje vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Toch denk ik dan dat er nog een omzetting op het middenveld zou moeten gedaan worden. Aangezien ik het verdedigende werk van Vilhena maar matig vind zou er teveel werk voor Clasie komen.
En daarbij zet Clasie weleens druk op een moment dat het eigenlijk niet kan of dat een ploeg dat uitspeelt. Hij heeft dan niet het loopvermogen omdat te corrigeren maar dat doet Immers dan nogal vaak. Kortom ik denk dat er dan te weinig loopvermogen op het middenveld is.
Dan zou je Clasie/Vormer misschien moeten proberen, maar dan moeten er goede afspraken komen (zoals tegen Zwolle) zodat ze elkaar niet in de weg lopen. Maar dan zit je dus met Vilhena..quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Toch denk ik dan dat er nog een omzetting op het middenveld zou moeten gedaan worden. Aangezien ik het verdedigende werk van Vilhena maar matig vind zou er teveel werk voor Clasie komen.
En daarbij zet Clasie weleens druk op een moment dat het eigenlijk niet kan of dat een ploeg dat uitspeelt. Hij heeft dan niet het loopvermogen omdat te corrigeren maar dat doet Immers dan nogal vaak. Kortom ik denk dat er dan te weinig loopvermogen op het middenveld is.
Dat (b)lijkt iets gecompliceerder te liggen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Neem aan dat ze de 1-jarige optie gewoon lichten.
Is dat zo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:10 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dat (b)lijkt iets gecompliceerder te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |