Nee daarom, het is meer dat de pers zelf het belangrijk maakt want dan hebben ze meer te schrijven/uitzendenquote:Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Achja daar win je toch geen prijzen mee.
Dat niet uiteraard. Maar wel iets wat als eerste onder vuur wordt genomen als het even tegenzit.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:32 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Achja daar win je toch geen prijzen mee.
Zal vast wel weer voor vermaak en hoongelach bij vi of fans van andere clubs en stiekem natuurlijk ook een beetje bij onszelf zorgen maar goed dat neem je dan maar voor lief.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee daarom, het is meer dat de pers zelf het belangrijk maakt want dan hebben ze meer te schrijven/uitzenden
Dat vraag ik me af, en door wie dan ?quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:36 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat niet uiteraard. Maar wel iets wat als eerste onder vuur wordt genomen als het even tegenzit.
Het AD.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:38 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, en door wie dan ?
De pers, fans ?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:41 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
En de KNJB.
Zien dat geslis natuurlijk weer als een verwijzing naar gas etc. Altijd tegen ons.
Vertrek van Janmaat en Pelle schat ik heel hoog in, daarna een rijtje met De Vrij, Indi, Clasie die eventueel wel eens zouden kunnen vertrekken. Ligt ook een beetje aan een wk, zullen vast wel wat clubs al plannen voor hun hebben maar eerst eens willen zien wat ze op een podium als een wk laten zien. Kan ook in ons voordeel zijn wat betreft de prijs.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]Nu is het afwachten welke selectie hij voor zich krijgt, Pellè weg neem ik aan, Janmaat, Indi ook?
Keurig van John,niet laten piepelen door dat kwalletje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:48 schreef Luni het volgende:
John de Wolf bij Chiel:
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)stormt-de-studio-uit
In dit geval zijn het er 2quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:54 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Keurig van John,niet laten piepelen door dat kwalletje.
Wat is er oprecht aan De Wolf dan? Al begrijp ik wel dat er in dit topic niet echt objectief naar gekeken wordtquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:00 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
John is toch wel wat oprechter dan die slinkse Giel, maar goed lekker boeiend.
Ik verwacht dat de beste jongen te duur is (transfersom), maar zou een leuke aankoop kunnen zijn inderdaad. Hij kan ook hangend op rechts toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef J.Pistone het volgende:
Maar aangezien die Rutten blijkbaar zo goed met die Mocro boys overweg kan, moet hij die Ziyech maar even warm maken voor een transfer naar Feyenoord. Alvast wat pro deo werk kan geen kwaad.
Dat zou een hele goeie aankoop zijn, als jullie hem hadden gehad ipv Immers had de wereld er heel anders uitgezien denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:01 schreef J.Pistone het volgende:
Maar aangezien die Rutten blijkbaar zo goed met die Mocro boys overweg kan, moet hij die Ziyech maar even warm maken voor een transfer naar Feyenoord. Alvast wat pro deo werk kan geen kwaad.
Helemaal geen zin omdat hier te bespreken, en ook totaal niet boeiend.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er oprecht aan De Wolf dan? Al begrijp ik wel dat er in dit topic niet echt objectief naar gekeken wordt
Daar zit wel een limiet op dacht ik maar er zijn wel meer kapers op de kust voor hem neem ik aanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de beste jongen te duur is (transfersom), maar zou een leuke aankoop kunnen zijn inderdaad. Hij kan ook hangend op rechts toch?
Toch denk ik dan dat er nog een omzetting op het middenveld zou moeten gedaan worden. Aangezien ik het verdedigende werk van Vilhena maar matig vind zou er teveel werk voor Clasie komen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou een hele goeie aankoop zijn, als jullie hem hadden gehad ipv Immers had de wereld er heel anders uitgezien denk ik.
Vooralsnog loopt zijn contract deze zomer gewoon af.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:04 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de beste jongen te duur is (transfersom), maar zou een leuke aankoop kunnen zijn inderdaad. Hij kan ook hangend op rechts toch?
Neem aan dat ze de 1-jarige optie gewoon lichten.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:08 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Vooralsnog loopt zijn contract deze zomer gewoon af.
Dat komt ook omdat de verdedigers niet goed aansluiten, vooral Mathijsen heeft daar een handje vanquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Toch denk ik dan dat er nog een omzetting op het middenveld zou moeten gedaan worden. Aangezien ik het verdedigende werk van Vilhena maar matig vind zou er teveel werk voor Clasie komen.
En daarbij zet Clasie weleens druk op een moment dat het eigenlijk niet kan of dat een ploeg dat uitspeelt. Hij heeft dan niet het loopvermogen omdat te corrigeren maar dat doet Immers dan nogal vaak. Kortom ik denk dat er dan te weinig loopvermogen op het middenveld is.
Dan zou je Clasie/Vormer misschien moeten proberen, maar dan moeten er goede afspraken komen (zoals tegen Zwolle) zodat ze elkaar niet in de weg lopen. Maar dan zit je dus met Vilhena..quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:07 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Toch denk ik dan dat er nog een omzetting op het middenveld zou moeten gedaan worden. Aangezien ik het verdedigende werk van Vilhena maar matig vind zou er teveel werk voor Clasie komen.
En daarbij zet Clasie weleens druk op een moment dat het eigenlijk niet kan of dat een ploeg dat uitspeelt. Hij heeft dan niet het loopvermogen omdat te corrigeren maar dat doet Immers dan nogal vaak. Kortom ik denk dat er dan te weinig loopvermogen op het middenveld is.
Dat (b)lijkt iets gecompliceerder te liggen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef H.FR het volgende:
[..]
Neem aan dat ze de 1-jarige optie gewoon lichten.
Is dat zo?quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:10 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dat (b)lijkt iets gecompliceerder te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |