abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:23:50 #26
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137376686
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:17 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar als je jaar in jaar uit een steeds mindere rol speelt op het Europese vlak dan geeft dat over het algemeen wel een goed beeld van waar je als competitie staat.
Waarom baseer jij dit? Voor hetzelfde geld hebben we volgend jaar 2 clubs in de kwartfinale EL, en dan is het ineens wel weer respectabel. Het is bekervoetbal, er bestaat geen enkel verband met 'niveau in competitie' alleen met onderling niveau tussen clubs. Dat staat echt volledig los van de competitie.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:24:17 #27
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137376704
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:21 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dat ben ik wel met je eens. Aan de andere kant, zouden deze ploegen het zoveel beter doen dan Ajax,Psv,Feyenoord & Twente?

Stuttgart
FC Augsburg
Sunderland
Southampton
Cagliari
Hellas Verona
Levante
etc.
etc.

Toegegeven, de top 5 van de grote competities, Spanje,Duitsland,Engeland steken er met kop en schouders bovenuit. Maar alles wat daaronder zit is per definitie toch niet heel veel beter dan onze topclubs :?
De clubs die strijden om degradatie in Engeland kunnen forsere salarissen betalen dan de top in Nederland. In de tweede (!) bundesliga gaat er zelfs meer geld om dan in de eredivisie. Tuurlijk is dat vaak niet alles, met name in Engeland vind ik dat ze heel dom omgaan met de middelen die ze hebben. Maar het zegt toch wel veel. We moeten imo oppassen dat we niet de kant van de Scandinavische competities opgaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:25:23 #28
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137376754
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Waarom baseer jij dit? Voor hetzelfde geld hebben we volgend jaar 2 clubs in de kwartfinale EL, en dan is het ineens wel weer respectabel. Het is bekervoetbal, er bestaat geen enkel verband met 'niveau in competitie' alleen met onderling niveau tussen clubs. Dat staat echt volledig los van de competitie.
Ja en voor hetzelfde geld wint NEC de Europa league volgend jaar. Feiten, geen onderbuikgevoelens.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137376768
Wat in discussies hier in het Feyenoord topic.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:26:58 #30
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137376808
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:25 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja en voor hetzelfde geld wint NEC de Europa league volgend jaar. Feiten, geen onderbuikgevoelens.
En waarom ga je niet in op het relevante? Bekervoetbal blijft onvoorspelbaar, zie NEC die overwintert in de UEFA cup een paar jaar geleden idd
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_137376866
Verkeerde topic voor de discussie, maargoed. Probleem is gewoon de zeer matige verdedigingen in NL. Want voetballend zijn de NL'se ploegen niet veel minder (Salzburg utigezonderd), maar verdedigend is NL gewoon zwak.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:28:46 #32
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137376877
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

En waarom ga je niet in op het relevante? Bekervoetbal blijft onvoorspelbaar, zie NEC die overwintert in de UEFA cup een paar jaar geleden idd
Ja de bal is rond, het gras is groen. Ik vind het aardig relevant dat Nederlandse clubs steeds minder voorstellen zodra ze een grensje overgaan. Jij wijt dat puur en alleen aan de onvoorspelbaarheid van bekervoetbal blijkbaar. Dat mag.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:30:22 #33
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_137376948
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:28 schreef Muto het volgende:
Verkeerde topic voor de discussie, maargoed. Probleem is gewoon de zeer matige verdedigingen in NL. Want voetballend zijn de NL'se ploegen niet veel minder (Salzburg utigezonderd), maar verdedigend is NL gewoon zwak.
In Nederland vinden we vooral dat we voetballend erg goed zijn terwijl de accenten compleet verkeerd liggen krijg ik vaak het idee.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_137376987
quote:
13s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:22 schreef eight het volgende:
Waar is het topic gebleven dat over Feijenoord gaat :?
eng he al die inhoudelijke discussies
pi_137377086
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Caland het volgende:

[..]

In Nederland vinden we vooral dat we voetballend erg goed zijn terwijl de accenten compleet verkeerd liggen krijg ik vaak het idee.
Dat probeer ik te zeggen, ja. Verdedigend is het niets en daar loop je tegen kutploegen op.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:34:46 #36
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137377092
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja de bal is rond, het gras is groen. Ik vind het aardig relevant dat Nederlandse clubs steeds minder voorstellen zodra ze een grensje overgaan. Jij wijt dat puur en alleen aan de onvoorspelbaarheid van bekervoetbal blijkbaar. Dat mag.
Er zijn meer factoren dan kwaliteit in ieder geval, zie nu ook weer Ludogorets die een aardig elftal hebben maar niet bol staan van kwaliteit, getuige Misidjan in de basis etc. Mijn punt is meer dat we niet moeten doorslaan over onze competitie, niveau en andere landen, maar meer over onze topclubs. Die verzaken massaal in Europa en dat is een probleem wat discussiewaardig is.

En geloof me, het verschil is heus niet onoverbrugbaar om weer mee te doen. Als we elftallen van gemiddeld 20 jaar de wei in sturen, dan zijn Europese middenmoters met een gemiddelde leeftijd van 25 jaar op basis van fysiek natuurlijk altijd de bovenliggende partij. Heeft helemaal niets met niveau van de competitie of dergelijke dingen te maken.
pi_137377205
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:31 schreef Tyron het volgende:

[..]

eng he al die inhoudelijke discussies
Probeer het eens ontopic
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_137377509
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 11:53 schreef Caland het volgende:

[..]
Het maakt de competitie an sich misschien wel leuker. Maar eigenlijk zouden bijvoorbeeld Feyenoord en Ajax allebei 3 punten in mindering moeten krijgen voor hetgeen zij lieten zien zondag. Wat een wanvertoning zeg,
Het was inderdaad ver beneden pijl, maar je ziet in de Nederlandse competie wel leuke wedstrijden en dan verheug ik me op een Engelse topper en die valt zwaar tegen, iets wat regelmatig gebeurd.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:51:36 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137377572
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:14 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

[..]

Dit is toch een kwaliteitsindiciatie van de desbetreffende clubs, en niet van de competitie? :? Real Madrid wint toch van Ajax omdat ze beter spelers hebben, maar niet omdat de Spaanse competitie beter is? :?

Salzburg wint toch van Ajax omdat ze betere spelers hebben, niet omdat de competitie beter is? :?

Nogmaals, bekerwedstrijden, Europees voetbal het is allemaal niet te vergelijken met voetballen in competitieverband.
Laat maar, als je het niet wil zien prima, maar doen of anderen het niet snappen lijkt me ook weer wat overdreven in dit geval
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:54:56 #40
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137377665
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Laat maar, als je het niet wil zien prima, maar doen of anderen het niet snappen lijkt me ook weer wat overdreven in dit geval
Ik ben van mening dat mensen zich teveel laten leiden door de trend 'competitieniveau'. En heb dat op deze pagina keurig uiteengezet. Daarmee probeer ik te onderbouwen dat het te makkelijk is om het op de competitie te gooien, als jij het daar weer mee oneens bent, dan is dat je goed recht.
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:58:03 #41
131800 Tarado
capô de fusca
pi_137377742
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat mensen zich teveel laten leiden door de trend 'competitieniveau'. En heb dat op deze pagina keurig uiteengezet. Daarmee probeer ik te onderbouwen dat het te makkelijk is om het op de competitie te gooien, als jij het daar weer mee oneens bent, dan is dat je goed recht.
Natuurlijk heeft Real betere spelers en met die betere spelers worden ze waarschijnlijk niet eens kampioen van Spanje, dus dat zegt dan niets over hun competitie?

Dat Salzburg misschien een uitzondering is in hun land ok, daarom staan ze ook 17? punten los van nr 2
  dinsdag 4 maart 2014 @ 12:59:47 #42
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137377781
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft Real betere spelers en met die betere spelers worden ze waarschijnlijk niet eens kampioen van Spanje, dus dat zegt dan niets over hun competitie?

Dat Salzburg misschien een uitzondering is in hun land ok, daarom staan ze ook 17? punten los van nr 2
Ik denk wel dat Real kampioen wordt, maar dat even terzijde. In Spanje is er nog een club met een aardig budget en aardige spelers dus dat zegt niets over 'de competitie' inderdaad.
pi_137377837
quote:
14s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik denk wel dat Real kampioen wordt, maar dat even terzijde. In Spanje is er nog een club met een aardig budget en aardige spelers dus dat zegt niets over 'de competitie' inderdaad.
Dat budget betalen wij in Nederland
  dinsdag 4 maart 2014 @ 13:02:48 #44
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_137377859
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef Luni het volgende:

[..]

Ook dat nog eens inderdaad
pi_137378290
quote:

[..]

nee joh
pi_137379511
quote:

[..]

Welnee joh. PVV babbels voor de bühne.
pi_137379867

Aardige reet. Als hij zijn frustratie daar nou eens op zou uiten....
pi_137380730
Robben speelt niet, Boëtius zal nu wel de kans krijgen. :Y
pi_137380775
Pelle die Veltman een elleboog gaf: dat was toch na de 1-2, toen dat jong zo achterlijk stond te juichen aan de kant van W3/W4?

Zou Pelle zich hebben willen bewijzen ten aanzien van het publiek? :{
  Moderator dinsdag 4 maart 2014 @ 14:36:40 #50
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_137380845
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 maart 2014 14:34 schreef Helpmefok het volgende:
Pelle die Veltman een elleboog gaf: dat was toch na de 1-2, toen dat jong zo achterlijk stond te juichen aan de kant van W3/W4?

Zou Pelle zich hebben willen bewijzen ten aanzien van het publiek? :{
van mij had ie hem in zn nek mogen trappen, achterlijk kut kind :r

(en nee dit is geen doodsverwensing :6 :{ )
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')