Klopt, en aangezien Kongolo die plek wel gaat overnemen scheelt dat al wat, maar dan nog vind ik ons middenveld niet dynamisch(echte vaktaalquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat komt ook omdat de verdedigers niet goed aansluiten, vooral Mathijsen heeft daar een handje van
Ander probleem is het gebrek aan goalsquote:Op woensdag 5 maart 2014 12:13 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Klopt, en aangezien Kongolo die plek wel gaat overnemen scheelt dat al wat, maar dan nog vind ik ons middenveld niet dynamisch(echte vaktaal)genoeg.
Een Van Ginkel op de plek van Immers zou in mijn ogen wel heel veel gescheeld hebben dit seizoen.
Dat type speler is inderdaad perfect op die plek op ons middenveld. Aanvallend goed en vergeet zijn verdedigende taak niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:13 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Klopt, en aangezien Kongolo die plek wel gaat overnemen scheelt dat al wat, maar dan nog vind ik ons middenveld niet dynamisch(echte vaktaal)genoeg.
Een Van Ginkel op de plek van Immers zou in mijn ogen wel heel veel gescheeld hebben dit seizoen.
55:37quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ander probleem is het gebrek aan goals
Door de middenvelders bedoel ik of beter gezegd anderen dan Pellequote:Op woensdag 5 maart 2014 12:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
55:37
Ligt eerder aan teveel tegentreffers. Maar 2 goals minder dan de meest scorende ploeg, Twente.
Ach, schrijf dan geen boek. Verder is de Wolf's leven niet zo interessant denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2014 11:54 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Keurig van John,niet laten piepelen door dat kwalletje.
Ja, alleen Pellè, Boëtius en Immers scoren eigenlijk genoeg. De 2 andere middenvelders en de rechtsbuiten veel te weinig.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Door de middenvelders bedoel ik of beter gezegd anderen dan Pelle
Nou ja genoeg, meer mag altijd.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, alleen Pellè, Boëtius en Immers scoren eigenlijk genoeg. De 2 andere middenvelders en de rechtsbuiten veel te weinig.
In die zin heb je dus gelijk.
Eens.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:35 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Nou ja genoeg, meer mag altijd.
Maar het is in mijn ogen niet voor niets dat nu Ajax niet meer die afhankelijkheid van een Suarez of Huntelaar heeft dat ze 4 jaar op rij kampioen worden.
Het beste is gewoon dat heel je team een redelijk scorend vermogen heeft ipv één bovengemiddelde topscoorder. Dat maakt je uiteraard een stuk minder afhankelijk maarja of en hoe we dat op korte termijn voor elkaar gaan krijgen is de vraag.
Afspraak is afspraak, zo simpel is het. Bovendien heeft John al zijn elementen over de pokerfraude al besproken in andere media. Hij wil dus andere zaken pluggen: terecht dat hij niet met zijn kloten laat spelen.quote:
Daar ligt het niet aan joh.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef J.Pistone het volgende:
Het is vooral het gebrek aan diversiteit van de doelpuntenmakers. Een Clasie of Vilhena scoort gewoon echt te weinig, laat staan de scoringskansen die ze krijgen/creëren. Heeft imo ook wel weer gedeeltelijk met het loopvermogen te maken.
Als je toch wat wilt worden zul je toch als middenvelder en zeker in de eredivisie er toch minimaal 5 per seizoen moeten inschieten ?
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan joh.
PSV maakte er 100 in een seizoen. Was ook niet voldoende omdat ze defensief zwak waren.
Het probleem ligt hem puur in de verdediging.
Puur aan de verdediging is ook bullshit, 3 van de 4 zitten bijna altijd in de selectie van oranje, die defensie van PSV destijds is echt niet te vergelijken met die van ons nu.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:00 schreef Vasion het volgende:
[..]
Daar ligt het niet aan joh.
PSV maakte er 100 in een seizoen. Was ook niet voldoende omdat ze defensief zwak waren.
Het probleem ligt hem puur in de verdediging.
quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:02 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Puur aan de verdediging is ook bullshit, 3 van de 4 zitten bijna altijd in de selectie van oranje, die defensie van PSV destijds is echt niet te vergelijken met die van ons nu.
En mentaal zit het gewoon niet goed bij tegenslag in een wedstrijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ik lees er ook geen één van. Als ik dat al doe doe ik dat wel van een echt interessant persoon in de geschiedenis. Niet iemand die goed kan/kon voetballen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind het nogal triest dat iedere (ex) voetballer tegenwoordig een autobiografie laat schrijven
Is het ook. Te danken aan de snor hé.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:03 schreef Caland het volgende:
Ik vind het nogal triest dat iedere (ex) voetballer tegenwoordig een autobiografie laat schrijven
Die geef ik dan weer geen ongelijk. Brengt vast geld in het laatje.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Is het ook. Te danken aan de snor hé.
Ongetwijfeld.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die geef ik dan weer geen ongelijk. Brengt vast geld in het laatje.
Maar in Oranje speel je ook met een beter team om je heen. En daarbij hoef je ook maar 3-4 keer in actie te komen als je speelt tegen een Roemenië.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:02 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Puur aan de verdediging is ook bullshit, 3 van de 4 zitten bijna altijd in de selectie van oranje, die defensie van PSV destijds is echt niet te vergelijken met die van ons nu.
En mentaal zit het gewoon niet goed bij tegenslag in een wedstrijd.
Dus hebben ze wel de kwaliteiten, dat ze veel beter moeten ben ik met je eens maar bij die linie voor hun zit ook een hoop verdedigende verantwoording en als die niet (goed) wordt uitgevoerd is het lastig verdedigen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Maar in Oranje speel je ook met een beter team om je heen. En daarbij hoef je ook maar 3-4 keer in actie te komen als je speelt tegen een Roemenië.
Ik vind het onzin om dat als argument te gebruiken. Je ziet ze falen bij Feyenoord niet bij Oranje.
Dat is het hem nou.
Dat ja.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Dat ze in oranje spelen is ook maar bij gebrek aan concurrentie. Sowieso niet echt een argument, zie Schaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |