Absoluut. Maar met verdediging bedoelde ik niet alleen de verdedigers hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef J.Pistone het volgende:
[..]
Dus hebben ze wel de kwaliteiten, dat ze veel beter moeten ben ik met je eens maar bij die linie voor hun zit ook een hoop verdedigende verantwoording en als die niet (goed) wordt uitgevoerd is het lastig verdedigen.
Tegen Andorra een keer. Poe poe, international zeg.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef Caland het volgende:
Dat ze in oranje spelen is ook maar bij gebrek aan concurrentie. Sowieso niet echt een argument, zie Schaken.
Hij zal jouw mondje wel weer even snoeren hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tegen Andorra een keer. Poe poe, international zeg.
Stel je voor, Sneijder thuislaten en Schaken meenemen. Profielschets dit dat.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:25 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij zal jouw mondje wel weer even snoeren hoor.
Dat zou wat zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Stel je voor, Sneijder thuislaten en Schaken meenemen. Profielschets dit dat.
Wat ze bij NL elftal wel doen is de ruimtes klein houden en goed aansluiten, bij Feyenoord zie je vaak na een half uur dat ze weer 'uit elkaar" gaan spelen, dan is het ook voor de middenvelders niet meer te belopen, die zijn dan na een uur op, naar mijn mening een grote reden dat Feyenoord zoveel weggeeft in de 2e helftquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:22 schreef J.Pistone het volgende:
Maar daar halen ze vaak wél een behoorlijk niveau en dus kunnen ze het wel, maar zijn ze ook afhankelijk van wat voor hun staat.
En dat max. 3/4 keer hoeven ingrijpen tegen een Roemenië zou net zo goed voor een wedstrijd als Zwolle-Feyenoord moeten gelden voor de Feyenoord-defensie maar daar is het complete elftal dus te zwak voor.
Of Gudmundsson.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef J.Pistone het volgende:
Ik zie het best gebeuren dat Feyenoord die Beerens transfervrij gaat ophalen.
Auassar. Klasbak pur sangquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe heette die andere gozer die jullie van VVV hadden overgenomen ook alweer?
Humor. Jij hebt het niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:33 schreef inslagenreuring het volgende:
Leuk FOK!- account: RUBENSCHAKEN, onderschrift: snoert mondjes![]()
Als ondertitel: Ruuubiinhoooo , met een youtube link naar een compilatie van hem combinerend met Ahahoui
Is die transfervrij dan?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef J.Pistone het volgende:
Nu toch dé vedette bij Excelsior?quote:
Die kwam er toen toch in tegen PSV bij 7-0?quote:
Waarvan aktequote:
Beenhakkerquote:Ook technisch directeur Leo Beenhakker is tevreden met het aantrekken van de 23-jarige middenvelder. "We hebben Adil Auassar heel intensief gevolgd. Hij doet het heel goed bij VVV en heeft bovendien veel potentie om nog door te groeien. In het segment spelers waar wij zoeken is hij een buitenkansje dat we niet konden laten lopen."
Over mondjes snoeren gesproken zeg. Daar was Auassar opperbaas inquote:
Prima spelertje toch?quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:34 schreef J.Pistone het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |