quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Hoi.quote:
Bah, ochtendmensenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook*stuiterstuiterstuiter*
Ik ben geen ochtendmens, ik ben happy want ik heb zondag een date met een hele leuke jongenquote:
als dat niet neuken wordtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens, ik ben happy want ik heb zondag een date met een hele leuke jongen![]()
![]()
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens, ik ben happy want ik heb zondag een date met een hele leuke jongen![]()
![]()
Niet op een eeste date. Als het nou een seksdate was, jaquote:
Jij bent dus niet die leuke jongenquote:
Tof!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Waar heb je hem leren kennen?quote:
Ja hallo, ik heb geen sociaal leven door school en 2 baantjesquote:
Je hoeft je hier nergens voor te verantwoorden hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb geen sociaal leven door school en 2 baantjes![]()
Uiteten, chillen.
Just sayingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Je hoeft je hier nergens voor te verantwoorden hoor
Relaxed
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:
Dat dacht ik al.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik heb wat gedaan
nu verdien ik koffie
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:24 schreef muhahaha het volgende:
mogeh, vandaag is het zeurdag want iedereen op het werk zeurt tegen me
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Ook over zaken die ik op de gebruikelijke manier afwikkelquote:
Hier zullen wij je sparen dan vandaagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:24 schreef muhahaha het volgende:
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:24 schreef muhahaha het volgende:
Jij zegt WIJ zullen je sparenquote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij zegt WIJ zullen je sparen
en toen dacht ik aaww echt?
oke dan hou ik me ook in
Zo.. snap je het nog?
Dunno.. je typte het niet zelf?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar waar mijn opmerking vandaan kwam?
Et zal de alcohol nog wel zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dunno.. je typte het niet zelf?
Last van spoken?
Goedzo!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb mijn mooiste overhemd al klaarliggen hoor
Ja damn, wie moet er dan de deur opendoenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
Ik heb mijn mooiste lichaam ook al klaargelegd
Hoezo... waren het 1 liter pullen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb het al zo zwaar gehad
Dat zou makkelijk zijn dan hoef je niet steeds heen en weer naar de barquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo... waren het 1 liter pullen?
Ik ga het de katten wel lerenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja damn, wie moet er dan de deur opendoen
Ik ook niet.quote:
Hoe, hoe, HOE ging dat oookalweer?!quote:
Dat je zo keizenuwachtig tegenover iemand zit en maar hoopt dat de ander niet op je afknapt.quote:
En jezelf proberen te zijn waardoor je uiteindelijk alles behalve jezelf bentquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je zo keizenuwachtig tegenover iemand zit en maar hoopt dat de ander niet op je afknapt.
Voor de date zelf ben ik eigenlijk nooit zenuwachtig.... Dus ben gewoon lekker mezelfquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je zo keizenuwachtig tegenover iemand zit en maar hoopt dat de ander niet op je afknapt.
Hoe krijg jij vriendinnen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:55 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik gek als ik een hekel heb aan daten en dat ook nooit heb gedaan?
Dat heb ik nog nooit echt meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ontstaan vanuit vriendschap? Zo gebeurt het bij mij vaak wel.quote:
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
Ontstaan vanuit vriendschap? Zo gebeurt het bij mij vaak wel.
Ligt een beetje aan je perceptie. Je moet het gewoon zien als een nieuw iemand leren kennen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niet hoe je een hekel kan hebben aan daten
Ja, sowieso. Ik vind daten leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je perceptie. Je moet het gewoon zien als een nieuw iemand leren kennen.
Bij mij is het zeker niet nep. Het gebeurt gewoon ... Soms ben ik al tijden bevriend met iemand en ga ik hem ineens in een ander licht zien. Klinkt waarschijnlijk heel vaag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Hmm, dan duurt het bij jou dus altijd een tijd voordat iemand je leuk lijkt? Want anders is vriendschap maar een nep stadium.
Nee, heb ik ook weleens, maar soms vind je iemand meteen leuk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is het zeker niet nep. Het gebeurt gewoon ... Soms ben ik al tijden bevriend met iemand en ga ik hem ineens in een ander licht zien. Klinkt waarschijnlijk heel vaag.
Ach geen idee, tot nu toe is het wel altijd vanuit vriendschap verder gegaan. Dit duurde overigens geen jaren hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Hmm, dan duurt het bij jou dus altijd een tijd voordat iemand je leuk lijkt? Want anders is vriendschap maar een nep stadium.
Tjah, moeite met inleven in een ander misschien? Ik vind het geforceerd om met een date bv te gaan eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niet hoe je een hekel kan hebben aan daten
Dat wel alleen in eerste instantie had ik geen behoefte er meer van te maken dan een vriendschap.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
Nee, heb ik ook weleens, maar soms vind je iemand meteen leuk.
Ik heb geen moeite met me inleven in een ander. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je dat geforceerd kan vinden. Het is denk ik maar net hoe je zelf bent op een date, dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, moeite met inleven in een ander misschien? Ik vind het geforceerd om met een date bv te gaan eten.
Dan kun je je toch niet inleven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb geen moeite met me inleven in een ander. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je dat geforceerd kan vinden. Het is denk ik maar net hoe je zelf bent op een date, dan.
+1 eten op een 1e date is meestal een slecht plan. Een simpele activiteit is meestal beterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, moeite met inleven in een ander misschien? Ik vind het geforceerd om met een date bv te gaan eten.
quote:
Het is maar hoe je het zelf ziet. Ik zie daten niet als iets geforceerd. We gaan zondag gewoon gezellig spelletjes spelen, uiteten en lekker kletsen. Ik zie het gewoon als samen wat leuks doen. Een date.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je je toch niet inleven?
Geen idee, ik zou iig mezelf niet zijn omdat ik het idee heb dat ze me daarop zou veroordelen. Ook het idee dat je afspreekt met een bepaalde insteek, ik hou er niet van. Ik wil gewoon plezier hebben. Anyway het werkt prima voor mij.
Ditquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kan het me ook niet echt voorstellen. Maar ik heb dan ook maar zelden dat soort traditionele dates gehad. Uiteten vind ik niet iets voor een eerste date.
Maar ik heb dan ook altijd gewoon gedate om het gezellig te hebben, leuke avond met iemand die me wel gezellig lijkt. Ik stap er niet in met de gedachte van "Wil ik hier mee trouwen en hoe zouden onze kinderen eruit gaan zien?"
Omdat, als de date kut is, je niet kan zeggen 'tabe'. Nouja, het kan wel alleen dat is wel erg lomp, zeker als het eten eraan komt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens zou ik niet weten waarom uiteten op een eerste date een slecht plan is
Dat alleen is al een reden.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat, als de date kut is, je niet kan zeggen 'tabe'. Nouja, het kan wel alleen dat is wel erg lomp, zeker als het eten eraan komt.
Ik zou het ook niet snel doen, te veel rampverhalen over gehoord.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat, als de date kut is, je niet kan zeggen 'tabe'. Nouja, het kan wel alleen dat is wel erg lomp, zeker als het eten eraan komt.
Ik zou gewoon nooit beginnen met uiteten. Ik wil gewoon eerst weten of het een beetje matcht voordat ik een halve avond tegenover iemand zit. Soms merk ik dat wel al erg snel en gaan we alsnog uiteten, maar ik spreek het liever niet van te voren af.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens zou ik niet weten waarom uiteten op een eerste date een slecht plan is
Inderdaad. Sowieso is tegenover elkaar zitten een slecht idee, dat is van nature een offensieve houding. Beter is het om schuin of naast elkaar te zittenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nooit beginnen met uiteten. Ik wil gewoon eerst weten of het een beetje matcht voordat ik een halve avond tegenover iemand zit. Soms merk ik dat wel al erg snel en gaan we alsnog uiteten, maar ik spreek het liever niet van te voren af.
Ja, sowieso. We gaan eerst spelletjes doen bij mij thuis. Maar dan nog zie ik niet in waarom het niet kanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nooit beginnen met uiteten. Ik wil gewoon eerst weten of het een beetje matcht voordat ik een halve avond tegenover iemand zit. Soms merk ik dat wel al erg snel en gaan we alsnog uiteten, maar ik spreek het liever niet van te voren af.
Hou jij maar gewoon je bek over mij, jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat alleen is al een reden.
Maar goed, voor iemand die zich zo goed kan inleven, snapt ze erg weinig van wat anderen vinden
Voor een eerste keer zou ik liever op neutraal terrein afspreken en niet bij mij of bij haar thuis.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sowieso. We gaan eerst spelletjes doen bij mij thuis. Maar dan nog zie ik niet in waarom het niet kan
Oh oh, die sleept je dan natuurlijk meteen het bed in.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sowieso. We gaan eerst spelletjes doen bij mij thuis. Maar dan nog zie ik niet in waarom het niet kan
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hou jij maar gewoon je bek over mij, ja
Maar uiteten kan dan weer nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor een eerste keer zou ik liever op neutraal terrein afspreken en niet bij mij of bij haar thuis.
En het is niet de eerste keer dat jij je ergens mee bemoeit waar jij je niet mee hoeft te bemoeienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]want? Jij speekt jezelf tegen in 1 post, wat ik erg knap vind. En het is niet de eerste keer dat je het doet
Waarom ga je nu schelden? Dat valt me tegen. Ik wijs je alleen op iets wat je doet. Daarbij post je iets op een openbaar forum, dus kan iedereen erover zeggen wat hij of zij wil.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En het is niet de eerste keer dat jij je ergens mee bemoeit waar jij je niet mee hoeft te bemoeienZielig ventje.
Hallo, het kan allemaal hoor ..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar uiteten kan dan weer nietOok neutraal terrein. Maargoed
En als iemand anders jou wijst op iets wat je doet, dan moet diegene maar hoog springenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarom ga je nu schelden? Dat valt me tegen. Ik wijs je alleen op iets wat je doet. Daarbij post je iets op een openbaar forum, dus kan iedereen erover zeggen wat hij of zij wil.
Ach, in elk geval ben ik eerlijk en scheld ik mensen niet uit wanneer ze kritiek hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En als iemand anders jou wijst op iets wat je doet, dan moet diegene maar hoog springenHet is goed met je. Ik vind je gewoon een zielig ventje. Klaar.
Weg
Ja lekker, met een biertje erbij graagquote:
Jammer dat je mijn serieuze post negeert en wel moddergooit naar Peu... lekker inhoudelijk bezig ben je dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En als iemand anders jou wijst op iets wat je doet, dan moet diegene maar hoog springenHet is goed met je. Ik vind je gewoon een zielig ventje. Klaar.
Weg
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is het zeker niet nep. Het gebeurt gewoon ... Soms ben ik al tijden bevriend met iemand en ga ik hem ineens in een ander licht zien. Klinkt waarschijnlijk heel vaag.
Zo zijn eigenlijk mijn relaties wel gegaan.......quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ontstaan vanuit vriendschap? Zo gebeurt het bij mij vaak wel.
Excuus, ik zal nog even op je reageren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jammer dat je mijn serieuze post negeert en wel moddergooit naar Peu... lekker inhoudelijk bezig ben je dan.
Dat kan. Ik ben meer, zoals Myra zegt, van het op een voor mij vertrouwd terrein afspreken, zodat ik mij het lekkerst voel. Zoals nu dat bij mij thuis isquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hallo, het kan allemaal hoor ..
Ik zou het zelf niet doen, dat is mijn voorkeur. Kan toch?
Neutraal terrein en iets leuks ondernemen samen, voor een eerste keer ja. Als ik diegene al vaker heb gezien dan maakt het niet meer hoe of waar je gaat... Ik zou echt geen wildvreemde bij mij naar binnen laten in huis ...
Juist jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, in elk geval ben ik eerlijk en scheld ik mensen niet uit wanneer ze kritiek hebben
Dat is onzekerheid dat spreekt...... Dat herken ik wel van het begin..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je je toch niet inleven?
Geen idee, ik zou iig mezelf niet zijn omdat ik het idee heb dat ze me daarop zou veroordelen.
Ik heb wel zin om op het terras te gaan zittenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja lekker, met een biertje erbij graag
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, in elk geval ben ik eerlijk en scheld ik mensen niet uit wanneer ze kritiek hebben
biertjes en terrasjesmeetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om op het terras te gaan zitten
Wanneer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
biertjes en terrasjesmeet
Wel liefmans kriekjes
Ik zei alleen dat je niet inhoudelijk reageerde...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Excuus, ik zal nog even op je reageren.
Overigens, ben ik blond en dom en een vrouw, dus hoe kan ik dan inhoudelijk zijn
Dat kan, zit wel wat in natuurlijk. Samen knus op de bank een filmpje kijken.quote:Dat kan. Ik ben meer, zoals Myra zegt, van het op een voor mij vertrouwd terrein afspreken, zodat ik mij het lekkerst voel. Zoals nu dat bij mij thuis is
Mja, ben ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:10 schreef rival het volgende:
Dat is onzekerheid dat spreekt...... Dat herken ik wel van het begin..
Awwww.quote:
Het enige juiste dat je op zo'n avond kan doen is jezelf zijn.quote:
Hmmm ... Volgens mij heb ik dat slechts één keer echt gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook weleens, maar soms vind je iemand meteen leuk.
Bij mij alleen de huidige niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Zo zijn eigenlijk mijn relaties wel gegaan.......
De theorie snap ik wel want waarom zou je jezelf anders voordoen. Beste beentje voor zetten enzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:03 schreef rival het volgende:
Het enige juiste dat je op zo'n avond kan doen is jezelf zijn.
Niet iedereen kan jou leuk vinden, dus wanneer iemand dan geen interesse heeft moet je goed kunnen onderscheiden wat dat nu eigenlijk zegt...
Dat zegt dat die persoon jou niet leuk vind.... en absoluut niet dat jij niet leuk bent...
Jij kan er weinig aan doen dat die ander blijkbaar een klapjosti zonder smaak is
Ja maar omdat jij zei dat je jezelf niet zou zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De theorie snap ik wel want waarom zou je jezelf anders voordoen. Beste beentje voor zetten enzo.
Dat was wel meer een soort daten eigenlijk. Alleen zonder de spanning van: ''vindt hij mij wel leuk", want dat wist ik dan weer wel. En in eerste instantie heb ik het zelfs afgekapt, maar hij gaf niet op en toen ben ik toch nog ingestemd met nog een 'date' (wat niet eens een officiële date was) en toen was ik toch overtuigd.quote:
Het is al jaren terug, zoals ik er nu tegenaan kijk heb ik er geen behoefte aan. Zoals het nu met mijn vriendin is gegaan vind ik het fijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:03 schreef rival het volgende:
Ja maar omdat jij zei dat je jezelf niet zou zijn
Hoezo was je eerst niet overtuigd? Wrs wil je dat hier niet neerzetten, maar ik kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was wel meer een soort daten eigenlijk. Alleen zonder de spanning van: ''vindt hij mij wel leuk", want dat wist ik dan weer wel. En in eerste instantie heb ik het zelfs afgekapt, maar hij gaf niet op en toen ben ik toch nog ingestemd met nog een 'date' (wat niet eens een officiële date was) en toen was ik toch overtuigd.
Eigenlijk best een vaag verhaal als ik er zo over nadenk.
Hij zou naar Zuid-Afrika gaan om te studeren en jaren wegblijven. Daar had ik niet zoveel trek in.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoezo was je eerst niet overtuigd? Wrs wil je dat hier niet neerzetten, maar ik kan het altijd proberen.
Hoe het gaat maakt me niet uit, als het maar gaatquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het is al jaren terug, zoals ik er nu tegenaan kijk heb ik er geen behoefte aan. Zoals het nu met mijn vriendin is gegaan vind ik het fijn.
Zolang het fijn gaat is dat wel zo prettig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Hoe het gaat maakt me niet uit, als het maar gaat
Dat waren voor hem waarschijnlijk wel heel spannende datesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was wel meer een soort daten eigenlijk. Alleen zonder de spanning van: ''vindt hij mij wel leuk", want dat wist ik dan weer wel.
Ik denk het wel. Vooral toen ik zei dat het toch geen zin had omdat hij 4 jaar naar het buitenland zou gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:38 schreef rival het volgende:
[..]
Dat waren voor hem waarschijnlijk wel heel spannende dates
Hoi!quote:
Hoe is 't?quote:
Awkward silences?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:25 schreef Faxie het volgende:
Keertje uit eten geweest voor de 2e date. Op de eerste leek er wel een goede klik te zijn. De klik was een heel stuk minder die avond, en dat was ook gelijk de laatste date
Dat soort dingen hoor je vaker inderdaad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:25 schreef Faxie het volgende:
Keertje uit eten geweest voor de 2e date. Op de eerste leek er wel een goede klik te zijn. De klik was een heel stuk minder die avond, en dat was ook gelijk de laatste date
Awwww.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Prima
Op een hangende oppasuk na met 39 graden koorts
Arm menneke
Ik wil wel eens zo'n zenuwachtige oh-nee-ben-ik-wel-leuk-genoeg-date. Klinkt gek, maar voor mij was het altijd iets uit films.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat het nog steeds over dates?
Ik vind daten leuk![]()
Al is dat misschien alweer 7 jr terug
Je datete altijd met enorme losers, zodat je niet afgewezen kon worden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zo'n zenuwachtige oh-nee-ben-ik-wel-leuk-genoeg-date. Klinkt gek, maar voor mij was het altijd iets uit films.
Trut.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je datete altijd met enorme losers, zodat je niet afgewezen kon worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nee, ik kreeg meestal een relatie voordat ik ging daten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
oiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trut.Gefeliciteerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen speech?A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Die zijn leuk... en dan de eerste kus enzoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:31 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel eens zo'n zenuwachtige oh-nee-ben-ik-wel-leuk-genoeg-date. Klinkt gek, maar voor mij was het altijd iets uit films.
Dat kan ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
Van vriendschap naar relatie? Kan dat?
* Faxie krijgt last van cognitieve dissonantie
Ik haal alle broeders uit de friendzone. Ik ben een echte weldoener.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
NIet weer zo depri.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zijn leuk... en dan de eerste kus enzo![]()
Ohja want zoenen op de eerste date is een no go zeker?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste kussen heb ik wel gehad. Dat was het moment dat de vriendschap meer dan een vriendschap werd.
Nee ik ga ook maar want ik voel de bui alweer aankomenquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ach, dat kan. Als je elkaar beter leert kennen is die kans er natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eentje maar.... maar gewoon de hele klik verdween gedurende de avond
Nee, geen zin in.quote:
Zondequote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, al viel die kus dan weer tegen.
Picsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik ga ook maar want ik voel de bui alweer aankomen![]()
Fokking dramaqueen dat ik ben![]()
M'n wetsuit is binnen dus zo maar even aantrekken
Ja, maar dat is erg persoonsafhankelijk. Soms doet het me echt helemaal niets.quote:
Mij doet het pas wat als het lekker is iddquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat is erg persoonsafhankelijk. Soms doet het me echt helemaal niets.
Je moet gewoon eens zoenen met een woestaantrekkelijke, ruige kerel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat is erg persoonsafhankelijk. Soms doet het me echt helemaal niets.
Je biedt jezelf aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens zoenen met een woestaantrekkelijke, ruige kerel.
Euh? Volgens mij begrijpen we elkaar niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja want zoenen op de eerste date is een no go zeker?
Nou het grappige is, ik vond een vrouw echt heeeel aantrekkelijk, maar toen we zoenden dacht ik: oké, boring, next en ik zoende eens met een vent en die vond ik van te voren niet echt aantrekkelijk of zo (was ook meer een experiment) en daar werd ik wel heel nat van.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens zoenen met een woestaantrekkelijke, ruige kerel.
Ohquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh? Volgens mij begrijpen we elkaar niet.Ik heb nooit echt zo'n date gehad, zoals jij net vertelde.
Goeie techniek misschien?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou het grappige is, ik vond een vrouw echt heeeel aantrekkelijk, maar toen we zoenden dacht ik: oké, boring, next en ik zoende eens met een vent en die vond ik van te voren niet echt aantrekkelijk of zo (was ook meer een experiment) en daar werd ik wel heel nat van.
Nee. Ik bedoelde dat ik wel eens bevriend met iemand was en dat we op een moment toch gingen zoenen en dat daar de vriendschap overging in iets meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohsorry ik dacht dat je dat bedoelde
Biquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou het grappige is, ik vond een vrouw echt heeeel aantrekkelijk, maar toen we zoenden dacht ik: oké, boring, next en ik zoende eens met een vent en die vond ik van te voren niet echt aantrekkelijk of zo (was ook meer een experiment) en daar werd ik wel heel nat van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat grappig?quote:
Heel aantrekkelijk, maar saai? Voelde je dan geen spanning? Vreemd hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, de vrouw zoende beter. Maar goed, daarna gelukkig weer het tegenovergestelde meegemaakt. Pak van m'n hart.quote:
Ik snap dat niet. Ik zou een moord doen voor een passionele zoen van een vent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, de vrouw zoende beter. Maar goed, daarna gelukkig weer het tegenovergestelde meegemaakt. Pak van m'n hart.
Awwwquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik zou een moord doen voor een passionele zoen van een vent.
Op dit moment is alleen Bogie in de kamer.
Mweh, mannen zijn saai. (Oké, vind ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik zou een moord doen voor een passionele zoen van een vent.
Op dit moment is alleen Bogie in de kamer.
Ik krijg heel vaak een lebber, maar die tong is zo groot.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, mannen zijn saai. (Oké, vind ik.) Ik gaf Binky weleens een passionele zoen op z'n wangetje en dan lebberde hij me over m'n mond.
True love.
Wat lief.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, mannen zijn saai. (Oké, vind ik.) Ik gaf Binky weleens een passionele zoen op z'n wangetje en dan lebberde hij me over m'n mond.
True love.
Nee, hond heeft te veel zorg nodig. Misschien als ik bejaard ben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat lief.
Ga je ooit nog een nieuw hondje kopen?
Zo'n klein agressief kutkeffertje dat bij oma op schoot mag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hond heeft te veel zorg nodig. Misschien als ik bejaard ben.
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n klein agressief kutkeffertje dat bij oma op schoot mag.
Mijn moeder heeft er een.quote:
Hmm, dat is wel heel raar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, kaneel, kaneel. Ik denk dat mijn laptop het weer doet.De ventilator maakt weer geluid en er komt een beetje koude lucht uit. Ook geen foutmelding meer.
Gewoon ineens.Net als de vorige keer. Raar.
Tot ik er weer met de stofzuiger overheen ging, zeker een jaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel heel raar.
Hoe lang ging hij vorige keer weer goed?
Dat kan ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
Kan me er nog eentje herinneren... Man wat was ik verliefd. Maar ik durfde haar niet te zoenen.... Dus ik zei, ik wil je zoenen maar ik durf nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me er nog eentje herinneren... Man wat was ik verliefd. Maar ik durfde haar niet te zoenen.... Dus ik zei, ik wil je zoenen maar ik durf niet
Haar reactie
Dus toen zoende ik haar
Goed om te horen. Anders had je weer een nieuwe laptop moeten winnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot ik er weer met de stofzuiger overheen ging, zeker een jaar.
Eentje extra zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen. Anders had je weer een nieuwe laptop moeten winnen.
Hoe cute.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me er nog eentje herinneren... Man wat was ik verliefd. Maar ik durfde haar niet te zoenen.... Dus ik zei, ik wil je zoenen maar ik durf niet
Haar reactie
Dus toen zoende ik haar
Leuk dat soort herinneringenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo vroeg ik dat ook aan J. In het vondelpark waar we afgesproken hadden
vertelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt een hele cheezy maar werkende manier om iemand te zoenen
Ik heb nog meer leuke andere eerste keren herinneringen stiekemquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zoveel leuke eerste zoen herinneringen.
Allemaal even fijn![]()
Ik vraag op een schaal van 1 tot 10 hoe goed ze kan zoenen, meestal antwoord iemand iets van 7 of 8. Dan zeg ik dat ik het niet geloof en ze het maar moet bewijzen *leunt naar haar toe*quote:
Met twitje?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:24 schreef Myraela het volgende:
Die eerste zoen.aangeschoten op een FOK!meet.
Zo romantisch.
Ik heb dat ook meegemaakt. Die vroeg het ook echt. "Mag ik je een zoen geven?"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Haar reactie
Dus toen zoende ik haar
Doe eens vertellen, ik hou van dat soort verhalenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog meer leuke andere eerste keren herinneringen stiekem![]()
my gawd. Werkt dat echt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vraag op een schaal van 1 tot 10 hoe goed ze kan zoenen, meestal antwoord iemand iets van 7 of 8. Dan zeg ik dat ik het niet geloof en ze het maar moet bewijzen *leunt naar haar toe*
werkt eigenlijk altijd
Zou bij mij niet werken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vraag op een schaal van 1 tot 10 hoe goed ze kan zoenen, meestal antwoord iemand iets van 7 of 8. Dan zeg ik dat ik het niet geloof en ze het maar moet bewijzen *leunt naar haar toe*
werkt eigenlijk altijd
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
werkt eigenlijk altijd
Ik zei volgens mij iets..... "Ik snap niet waarom ik je niet durf te zoenen".... en omdat ze toen ging blozen moest ik haar zoenen natuurlijk...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat ook meegemaakt. Die vroeg het ook echt. "Mag ik je een zoen geven?"Toen was ik 13 of zo.
Vraag er morgen nog eens naarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens vertellen, ik hou van dat soort verhalen![]()
Oh ik zie dat het bijna tijd is voor je, bewaar dan wellicht voor een andere keer
Vrijwel altijdquote:
Wel als je al een beetje in die spanning hangtquote:
Toch welquote:
Whahaha bij mij misschienquote:
Het was wel een van de meest rare meets voor mijquote:
Morgen ben ik er weinig tot nietquote:
Schattig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij iets..... "Ik snap niet waarom ik je niet durf te zoenen".... en omdat ze toen ging blozen moest ik haar zoenen natuurlijk...
Ik was volgens mij al 18 ofzo... en dat was de eerste keer dat ik zo "bang" was
Denk dat ik eerder een gevatte opmerking terug maak.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrijwel altijd
[..]
Wel als je al een beetje in die spanning hangt
[..]
Toch wel
Ik vond de wel een toffe meet. De morning after was wat minder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was wel een van de meest rare meets voor mij
Jij zat half op twi en half in hem. Baardje die stond toe te kijken. KT zat met die psychotische negerin. Zij zat aan mijn reet.
Misschien als het m'n droomvent is. Maar die zou zoiets dan weer niet zeggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha bij mij misschien
Ik denk dat ik zoiets wel zie aankomen en te snel door heb waardoor ik er op dat moment een spelletje van ga maken
Of nummers geven van exen die hij kan bellen ter referentie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zou al geen cijfer geven als antwoord op die vraag, maar gewoon zeggen dat die daar misschien nog wel eens achter komt.
Kater?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond de wel een toffe meet. De morning after was wat minder.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Of nummers geven van exen die hij kan bellen ter referentie.
Nee, twi die mij keihard afwees.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kater?
Ik vond de meet zeker wel tof, maar het was wel raar.
Verneuk ik wel gelijk de hele sfeer mee, denk ik.quote:
Domme jongen. Gelukkig kwam hij daar zelf ook achter.quote:
Mannen die dat niet kunnen waarderen zijn mietjes, die wil je toch niet. Natuurlijke selectie zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Verneuk ik wel gelijk de hele sfeer mee, denk ik.
Ow, jaquote:
* Fera streept D van het lijstjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen die dat niet kunnen waarderen zijn mietjes, die wil je toch niet. Natuurlijke selectie zo'n opmerking.
Ik wil wel zo'n meet meemaken. Iedereen heeft het er steeds over.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog een keer een meet met een rare negerin overigens. Het negerin gedeelte is optioneel.
Zodat je haar kunt achterlaten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog een keer een meet met een rare negerin overigens. Het negerin gedeelte is optioneel.
Maak een met in R&P aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n meet meemaken. Iedereen heeft het er steeds over.
Alsof er iemand komt als IK een meet organiseer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat je haar kunt achterlaten?
[..]
Maak een met in R&P aan.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof er iemand komt als IK een meet organiseer.
Jullie voelen je veel te goed om naar het platt'nland te komen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel een goed punt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie voelen je veel te goed om naar het platt'nland te komen.
Damn it. Ik moet verhuizen.quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik denk daar nog wel eens aan terug, leuke rel was dat
Hier net zo hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:05 schreef Myraela het volgende:
Een keer een meet in een stad zou ook wel weer leuk zijn. Maar even wachten tot ik een baan vind, want anders is het te duur.
Ach, ben ook bij Fax, Mu en Lokje geweest. Ook allemaal platteland.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af, zie je dan nog verschillen tussen regio's of ziet het er allemaal hetzelfde uit?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ben ook bij Fax, Mu en Lokje geweest. Ook allemaal platteland.
'quote:
Oh, en ook bij Royco geweest. Platter wordt het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af, zie je dan nog verschillen tussen regio's of ziet het er allemaal hetzelfde uit?
En Den Bosch is toch geen platteland?
Dat klopt, ik woon tien kilometer bij Roy vandaan. Die dorpen zijn allemaal hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, en ook bij Royco geweest. Platter wordt het niet.
Ik let dan meestal op de weg, dus echt veel meekrijgen doe ik niet.
Limburg is wel heul extreem.quote:
Toch vond ik de Wierden-meet (daar was jij toch ook??) nog net iets meer plattelands, maar dat kan ook komen omdat we in tenten sliepen en 's ochtends naar de schaapjes stonden te kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, en ook bij Royco geweest. Platter wordt het niet.
Ik let dan meestal op de weg, dus echt veel meekrijgen doe ik niet.
Hehehe, de tweede keer waren C_M en ik het verkeerde dorp binnengereden. Hadden het pas na een kwartier in de gaten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt, ik woon tien kilometer bij Roy vandaan. Die dorpen zijn allemaal hetzelfde hier.
Kan me niet herinneren dat ik daar ben geweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vond ik de Wierden-meet (daar was jij toch ook??) nog net iets meer plattelands, maar dat kan ook komen omdat we in tenten sliepen en 's ochtends naar de schaapjes stonden te kijken
Ik heb het filmpje niet gezien, ik bedoelde Limburg an sich.quote:
Oh dan was ik in de war. Myra was daar welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, de tweede keer waren C_M en ik het verkeerde dorp binnengereden. Hadden het pas na een kwartier in de gaten.
[..]
Kan me niet herinneren dat ik daar ben geweest.
Er liggen er twee naast elkaar met bijna dezelfde naam, dus ja ...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, de tweede keer waren C_M en ik het verkeerde dorp binnengereden. Hadden het pas na een kwartier in de gaten.
[..]
Kan me niet herinneren dat ik daar ben geweest.
Dit is geen echt Limburgs, daar versta je geen flikker vanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gezien, ik bedoelde Limburg an sich.
Ik weet nu nog steeds niet wat de oppas van dat vakantiepark allemaal te vertellen had over mijn kindquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is geen echt Limburgs, daar versta je geen flikker van
Klopt. Ik had een vriendje uit het zuidelijke deel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is geen echt Limburgs, daar versta je geen flikker van
Ja, weet ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik had een vriendje uit het zuidelijke deel.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu nog steeds niet wat de oppas van dat vakantiepark allemaal te vertellen had over mijn kind
Waar Gitaar zijn vader woont, daar woonde ik vroeger vlak bij. Dat werd toen allemaal nog klaargemaakt voor huizen. Was dus ook vrij platteland achtig. Grote lege velden met wat koeien.Maar is toch niet te vergelijken met het platteland van bijvoorbeeld Drenthe. Dat doet gewoon bijna middeleeuws aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Er liggen er twee naast elkaar met bijna dezelfde naam, dus ja ...
Jij bent niet in Wierden geweest. Gitaar wel en heeft pics laten zien van die meet, dus ik weet ongeveer wie er allemaal waren.
Ik ben één keer in Drenthe geweest, in het meest noordelijke deel. Dat vond ik zelfs nog saai. Was ook erg christelijk daar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar Gitaar zijn vader woont, daar woonde ik vroeger vlak bij. Dat werd toen allemaal nog klaargemaakt voor huizen. Was dus ook vrij platteland achtig. Grote lege velden met wat koeien.Maar is toch niet te vergelijken met het platteland van bijvoorbeeld Drenthe. Dat doet gewoon bijna middeleeuws aan.
Ze komen hier toch ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij hebt een pooltafel.quote:
Een keu?quote:
De voetushoudingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
Zelfs m'n grappen zijn om te janken vandaag.
* Fera gaat in foetushouding in een hoekje liggen
Daar moest ik ook aan denken.quote:
Lukt me beter dan de lotushouding.quote:
Die is best kut!! Maar ik kan hem welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |