NIet weer zo depri.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
Van vriendschap naar relatie? Kan dat?
* Faxie krijgt last van cognitieve dissonantie
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zijn leuk... en dan de eerste kus enzo![]()
Ohja want zoenen op de eerste date is een no go zeker?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Eerste kussen heb ik wel gehad. Dat was het moment dat de vriendschap meer dan een vriendschap werd.
Nee ik ga ook maar want ik voel de bui alweer aankomenquote:
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zijn leuk... en dan de eerste kus enzo![]()
Ach, dat kan. Als je elkaar beter leert kennen is die kans er natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:34 schreef Faxie het volgende:
[..]
Eentje maar.... maar gewoon de hele klik verdween gedurende de avond
Nee, geen zin in.quote:
Zondequote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, al viel die kus dan weer tegen.
Picsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ik ga ook maar want ik voel de bui alweer aankomen![]()
Fokking dramaqueen dat ik ben![]()
M'n wetsuit is binnen dus zo maar even aantrekken
Ja, maar dat is erg persoonsafhankelijk. Soms doet het me echt helemaal niets.quote:
Mij doet het pas wat als het lekker is iddquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat is erg persoonsafhankelijk. Soms doet het me echt helemaal niets.
Je moet gewoon eens zoenen met een woestaantrekkelijke, ruige kerel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar dat is erg persoonsafhankelijk. Soms doet het me echt helemaal niets.
Je biedt jezelf aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens zoenen met een woestaantrekkelijke, ruige kerel.
Euh? Volgens mij begrijpen we elkaar niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohja want zoenen op de eerste date is een no go zeker?
Nou het grappige is, ik vond een vrouw echt heeeel aantrekkelijk, maar toen we zoenden dacht ik: oké, boring, next en ik zoende eens met een vent en die vond ik van te voren niet echt aantrekkelijk of zo (was ook meer een experiment) en daar werd ik wel heel nat van.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens zoenen met een woestaantrekkelijke, ruige kerel.
Ohquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Euh? Volgens mij begrijpen we elkaar niet.Ik heb nooit echt zo'n date gehad, zoals jij net vertelde.
Goeie techniek misschien?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou het grappige is, ik vond een vrouw echt heeeel aantrekkelijk, maar toen we zoenden dacht ik: oké, boring, next en ik zoende eens met een vent en die vond ik van te voren niet echt aantrekkelijk of zo (was ook meer een experiment) en daar werd ik wel heel nat van.
Nee. Ik bedoelde dat ik wel eens bevriend met iemand was en dat we op een moment toch gingen zoenen en dat daar de vriendschap overging in iets meer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohsorry ik dacht dat je dat bedoelde
Biquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou het grappige is, ik vond een vrouw echt heeeel aantrekkelijk, maar toen we zoenden dacht ik: oké, boring, next en ik zoende eens met een vent en die vond ik van te voren niet echt aantrekkelijk of zo (was ook meer een experiment) en daar werd ik wel heel nat van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dat grappig?quote:
Heel aantrekkelijk, maar saai? Voelde je dan geen spanning? Vreemd hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, de vrouw zoende beter. Maar goed, daarna gelukkig weer het tegenovergestelde meegemaakt. Pak van m'n hart.quote:
Ik snap dat niet. Ik zou een moord doen voor een passionele zoen van een vent.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, de vrouw zoende beter. Maar goed, daarna gelukkig weer het tegenovergestelde meegemaakt. Pak van m'n hart.
Awwwquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik zou een moord doen voor een passionele zoen van een vent.
Op dit moment is alleen Bogie in de kamer.
Mweh, mannen zijn saai. (Oké, vind ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap dat niet. Ik zou een moord doen voor een passionele zoen van een vent.
Op dit moment is alleen Bogie in de kamer.
Ik krijg heel vaak een lebber, maar die tong is zo groot.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, mannen zijn saai. (Oké, vind ik.) Ik gaf Binky weleens een passionele zoen op z'n wangetje en dan lebberde hij me over m'n mond.
True love.
Wat lief.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mweh, mannen zijn saai. (Oké, vind ik.) Ik gaf Binky weleens een passionele zoen op z'n wangetje en dan lebberde hij me over m'n mond.
True love.
Nee, hond heeft te veel zorg nodig. Misschien als ik bejaard ben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat lief.
Ga je ooit nog een nieuw hondje kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |