Ik wil wel zo'n meet meemaken. Iedereen heeft het er steeds over.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog een keer een meet met een rare negerin overigens. Het negerin gedeelte is optioneel.
Zodat je haar kunt achterlaten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog een keer een meet met een rare negerin overigens. Het negerin gedeelte is optioneel.
Maak een met in R&P aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n meet meemaken. Iedereen heeft het er steeds over.
Alsof er iemand komt als IK een meet organiseer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat je haar kunt achterlaten?
[..]
Maak een met in R&P aan.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof er iemand komt als IK een meet organiseer.
Jullie voelen je veel te goed om naar het platt'nland te komen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel een goed punt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie voelen je veel te goed om naar het platt'nland te komen.
Damn it. Ik moet verhuizen.quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik denk daar nog wel eens aan terug, leuke rel was dat
Hier net zo hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:05 schreef Myraela het volgende:
Een keer een meet in een stad zou ook wel weer leuk zijn. Maar even wachten tot ik een baan vind, want anders is het te duur.
Ach, ben ook bij Fax, Mu en Lokje geweest. Ook allemaal platteland.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie voelen je veel te goed om naar het platt'nland te komen.
Ik vraag me af, zie je dan nog verschillen tussen regio's of ziet het er allemaal hetzelfde uit?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ben ook bij Fax, Mu en Lokje geweest. Ook allemaal platteland.
'quote:
Oh, en ook bij Royco geweest. Platter wordt het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af, zie je dan nog verschillen tussen regio's of ziet het er allemaal hetzelfde uit?
En Den Bosch is toch geen platteland?
Dat klopt, ik woon tien kilometer bij Roy vandaan. Die dorpen zijn allemaal hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, en ook bij Royco geweest. Platter wordt het niet.
Ik let dan meestal op de weg, dus echt veel meekrijgen doe ik niet.
Limburg is wel heul extreem.quote:
Toch vond ik de Wierden-meet (daar was jij toch ook??) nog net iets meer plattelands, maar dat kan ook komen omdat we in tenten sliepen en 's ochtends naar de schaapjes stonden te kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, en ook bij Royco geweest. Platter wordt het niet.
Ik let dan meestal op de weg, dus echt veel meekrijgen doe ik niet.
Hehehe, de tweede keer waren C_M en ik het verkeerde dorp binnengereden. Hadden het pas na een kwartier in de gaten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt, ik woon tien kilometer bij Roy vandaan. Die dorpen zijn allemaal hetzelfde hier.
Kan me niet herinneren dat ik daar ben geweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vond ik de Wierden-meet (daar was jij toch ook??) nog net iets meer plattelands, maar dat kan ook komen omdat we in tenten sliepen en 's ochtends naar de schaapjes stonden te kijken
Ik heb het filmpje niet gezien, ik bedoelde Limburg an sich.quote:
Oh dan was ik in de war. Myra was daar welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, de tweede keer waren C_M en ik het verkeerde dorp binnengereden. Hadden het pas na een kwartier in de gaten.
[..]
Kan me niet herinneren dat ik daar ben geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |