Zo'n klein agressief kutkeffertje dat bij oma op schoot mag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hond heeft te veel zorg nodig. Misschien als ik bejaard ben.
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n klein agressief kutkeffertje dat bij oma op schoot mag.
Mijn moeder heeft er een.quote:
Hmm, dat is wel heel raar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, kaneel, kaneel. Ik denk dat mijn laptop het weer doet.De ventilator maakt weer geluid en er komt een beetje koude lucht uit. Ook geen foutmelding meer.
Gewoon ineens.Net als de vorige keer. Raar.
Tot ik er weer met de stofzuiger overheen ging, zeker een jaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel heel raar.
Hoe lang ging hij vorige keer weer goed?
Dat kan ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
Van vriendschap naar relatie? Kan dat?
* Faxie krijgt last van cognitieve dissonantie
Kan me er nog eentje herinneren... Man wat was ik verliefd. Maar ik durfde haar niet te zoenen.... Dus ik zei, ik wil je zoenen maar ik durf nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zijn leuk... en dan de eerste kus enzo![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me er nog eentje herinneren... Man wat was ik verliefd. Maar ik durfde haar niet te zoenen.... Dus ik zei, ik wil je zoenen maar ik durf niet
Haar reactie
Dus toen zoende ik haar
Goed om te horen. Anders had je weer een nieuwe laptop moeten winnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot ik er weer met de stofzuiger overheen ging, zeker een jaar.
Eentje extra zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen. Anders had je weer een nieuwe laptop moeten winnen.
Hoe cute.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me er nog eentje herinneren... Man wat was ik verliefd. Maar ik durfde haar niet te zoenen.... Dus ik zei, ik wil je zoenen maar ik durf niet
Haar reactie
Dus toen zoende ik haar
Leuk dat soort herinneringenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo vroeg ik dat ook aan J. In het vondelpark waar we afgesproken hadden
vertelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt een hele cheezy maar werkende manier om iemand te zoenen
Ik heb nog meer leuke andere eerste keren herinneringen stiekemquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zoveel leuke eerste zoen herinneringen.
Allemaal even fijn![]()
Ik vraag op een schaal van 1 tot 10 hoe goed ze kan zoenen, meestal antwoord iemand iets van 7 of 8. Dan zeg ik dat ik het niet geloof en ze het maar moet bewijzen *leunt naar haar toe*quote:
Met twitje?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:24 schreef Myraela het volgende:
Die eerste zoen.aangeschoten op een FOK!meet.
Zo romantisch.
Ik heb dat ook meegemaakt. Die vroeg het ook echt. "Mag ik je een zoen geven?"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Haar reactie
Dus toen zoende ik haar
Doe eens vertellen, ik hou van dat soort verhalenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog meer leuke andere eerste keren herinneringen stiekem![]()
my gawd. Werkt dat echt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vraag op een schaal van 1 tot 10 hoe goed ze kan zoenen, meestal antwoord iemand iets van 7 of 8. Dan zeg ik dat ik het niet geloof en ze het maar moet bewijzen *leunt naar haar toe*
werkt eigenlijk altijd
Zou bij mij niet werken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vraag op een schaal van 1 tot 10 hoe goed ze kan zoenen, meestal antwoord iemand iets van 7 of 8. Dan zeg ik dat ik het niet geloof en ze het maar moet bewijzen *leunt naar haar toe*
werkt eigenlijk altijd
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
werkt eigenlijk altijd
Ik zei volgens mij iets..... "Ik snap niet waarom ik je niet durf te zoenen".... en omdat ze toen ging blozen moest ik haar zoenen natuurlijk...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat ook meegemaakt. Die vroeg het ook echt. "Mag ik je een zoen geven?"Toen was ik 13 of zo.
Vraag er morgen nog eens naarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens vertellen, ik hou van dat soort verhalen![]()
Oh ik zie dat het bijna tijd is voor je, bewaar dan wellicht voor een andere keer
Vrijwel altijdquote:
Wel als je al een beetje in die spanning hangtquote:
Toch welquote:
Whahaha bij mij misschienquote:
Het was wel een van de meest rare meets voor mijquote:
Morgen ben ik er weinig tot nietquote:
Schattig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij iets..... "Ik snap niet waarom ik je niet durf te zoenen".... en omdat ze toen ging blozen moest ik haar zoenen natuurlijk...
Ik was volgens mij al 18 ofzo... en dat was de eerste keer dat ik zo "bang" was
Denk dat ik eerder een gevatte opmerking terug maak.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrijwel altijd
[..]
Wel als je al een beetje in die spanning hangt
[..]
Toch wel
Ik vond de wel een toffe meet. De morning after was wat minder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was wel een van de meest rare meets voor mij
Jij zat half op twi en half in hem. Baardje die stond toe te kijken. KT zat met die psychotische negerin. Zij zat aan mijn reet.
Misschien als het m'n droomvent is. Maar die zou zoiets dan weer niet zeggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha bij mij misschien
Ik denk dat ik zoiets wel zie aankomen en te snel door heb waardoor ik er op dat moment een spelletje van ga maken
Of nummers geven van exen die hij kan bellen ter referentie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zou al geen cijfer geven als antwoord op die vraag, maar gewoon zeggen dat die daar misschien nog wel eens achter komt.
Kater?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond de wel een toffe meet. De morning after was wat minder.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Of nummers geven van exen die hij kan bellen ter referentie.
Nee, twi die mij keihard afwees.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kater?
Ik vond de meet zeker wel tof, maar het was wel raar.
Verneuk ik wel gelijk de hele sfeer mee, denk ik.quote:
Domme jongen. Gelukkig kwam hij daar zelf ook achter.quote:
Mannen die dat niet kunnen waarderen zijn mietjes, die wil je toch niet. Natuurlijke selectie zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Verneuk ik wel gelijk de hele sfeer mee, denk ik.
Ow, jaquote:
* Fera streept D van het lijstjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen die dat niet kunnen waarderen zijn mietjes, die wil je toch niet. Natuurlijke selectie zo'n opmerking.
Ik wil wel zo'n meet meemaken. Iedereen heeft het er steeds over.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog een keer een meet met een rare negerin overigens. Het negerin gedeelte is optioneel.
Zodat je haar kunt achterlaten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Ik wil nog een keer een meet met een rare negerin overigens. Het negerin gedeelte is optioneel.
Maak een met in R&P aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wil wel zo'n meet meemaken. Iedereen heeft het er steeds over.
Alsof er iemand komt als IK een meet organiseer.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zodat je haar kunt achterlaten?
[..]
Maak een met in R&P aan.
Tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Alsof er iemand komt als IK een meet organiseer.
Jullie voelen je veel te goed om naar het platt'nland te komen.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:44 schreef Myraela het volgende:
Dat is wel een goed punt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie voelen je veel te goed om naar het platt'nland te komen.
Damn it. Ik moet verhuizen.quote:
Vertel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik denk daar nog wel eens aan terug, leuke rel was dat
Hier net zo hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:05 schreef Myraela het volgende:
Een keer een meet in een stad zou ook wel weer leuk zijn. Maar even wachten tot ik een baan vind, want anders is het te duur.
Ach, ben ook bij Fax, Mu en Lokje geweest. Ook allemaal platteland.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af, zie je dan nog verschillen tussen regio's of ziet het er allemaal hetzelfde uit?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, ben ook bij Fax, Mu en Lokje geweest. Ook allemaal platteland.
'quote:
Oh, en ook bij Royco geweest. Platter wordt het niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vraag me af, zie je dan nog verschillen tussen regio's of ziet het er allemaal hetzelfde uit?
En Den Bosch is toch geen platteland?
Dat klopt, ik woon tien kilometer bij Roy vandaan. Die dorpen zijn allemaal hetzelfde hier.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, en ook bij Royco geweest. Platter wordt het niet.
Ik let dan meestal op de weg, dus echt veel meekrijgen doe ik niet.
Limburg is wel heul extreem.quote:
Toch vond ik de Wierden-meet (daar was jij toch ook??) nog net iets meer plattelands, maar dat kan ook komen omdat we in tenten sliepen en 's ochtends naar de schaapjes stonden te kijkenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh, en ook bij Royco geweest. Platter wordt het niet.
Ik let dan meestal op de weg, dus echt veel meekrijgen doe ik niet.
Hehehe, de tweede keer waren C_M en ik het verkeerde dorp binnengereden. Hadden het pas na een kwartier in de gaten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt, ik woon tien kilometer bij Roy vandaan. Die dorpen zijn allemaal hetzelfde hier.
Kan me niet herinneren dat ik daar ben geweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch vond ik de Wierden-meet (daar was jij toch ook??) nog net iets meer plattelands, maar dat kan ook komen omdat we in tenten sliepen en 's ochtends naar de schaapjes stonden te kijken
Ik heb het filmpje niet gezien, ik bedoelde Limburg an sich.quote:
Oh dan was ik in de war. Myra was daar welquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, de tweede keer waren C_M en ik het verkeerde dorp binnengereden. Hadden het pas na een kwartier in de gaten.
[..]
Kan me niet herinneren dat ik daar ben geweest.
Er liggen er twee naast elkaar met bijna dezelfde naam, dus ja ...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, de tweede keer waren C_M en ik het verkeerde dorp binnengereden. Hadden het pas na een kwartier in de gaten.
[..]
Kan me niet herinneren dat ik daar ben geweest.
Dit is geen echt Limburgs, daar versta je geen flikker vanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gezien, ik bedoelde Limburg an sich.
Ik weet nu nog steeds niet wat de oppas van dat vakantiepark allemaal te vertellen had over mijn kindquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is geen echt Limburgs, daar versta je geen flikker van
Klopt. Ik had een vriendje uit het zuidelijke deel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is geen echt Limburgs, daar versta je geen flikker van
Ja, weet ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik had een vriendje uit het zuidelijke deel.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu nog steeds niet wat de oppas van dat vakantiepark allemaal te vertellen had over mijn kind
Waar Gitaar zijn vader woont, daar woonde ik vroeger vlak bij. Dat werd toen allemaal nog klaargemaakt voor huizen. Was dus ook vrij platteland achtig. Grote lege velden met wat koeien.Maar is toch niet te vergelijken met het platteland van bijvoorbeeld Drenthe. Dat doet gewoon bijna middeleeuws aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Er liggen er twee naast elkaar met bijna dezelfde naam, dus ja ...
Jij bent niet in Wierden geweest. Gitaar wel en heeft pics laten zien van die meet, dus ik weet ongeveer wie er allemaal waren.
Ik ben één keer in Drenthe geweest, in het meest noordelijke deel. Dat vond ik zelfs nog saai. Was ook erg christelijk daar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar Gitaar zijn vader woont, daar woonde ik vroeger vlak bij. Dat werd toen allemaal nog klaargemaakt voor huizen. Was dus ook vrij platteland achtig. Grote lege velden met wat koeien.Maar is toch niet te vergelijken met het platteland van bijvoorbeeld Drenthe. Dat doet gewoon bijna middeleeuws aan.
Ze komen hier toch ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar jij hebt een pooltafel.quote:
Een keu?quote:
De voetushoudingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
Zelfs m'n grappen zijn om te janken vandaag.
* Fera gaat in foetushouding in een hoekje liggen
Daar moest ik ook aan denken.quote:
Lukt me beter dan de lotushouding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |