Zo'n klein agressief kutkeffertje dat bij oma op schoot mag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, hond heeft te veel zorg nodig. Misschien als ik bejaard ben.
Verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo'n klein agressief kutkeffertje dat bij oma op schoot mag.
Mijn moeder heeft er een.quote:
Hmm, dat is wel heel raar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
Kaneel, kaneel, kaneel. Ik denk dat mijn laptop het weer doet.De ventilator maakt weer geluid en er komt een beetje koude lucht uit. Ook geen foutmelding meer.
Gewoon ineens.Net als de vorige keer. Raar.
Tot ik er weer met de stofzuiger overheen ging, zeker een jaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel heel raar.
Hoe lang ging hij vorige keer weer goed?
Dat kan ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
Van vriendschap naar relatie? Kan dat?
* Faxie krijgt last van cognitieve dissonantie
Kan me er nog eentje herinneren... Man wat was ik verliefd. Maar ik durfde haar niet te zoenen.... Dus ik zei, ik wil je zoenen maar ik durf nietquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die zijn leuk... en dan de eerste kus enzo![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me er nog eentje herinneren... Man wat was ik verliefd. Maar ik durfde haar niet te zoenen.... Dus ik zei, ik wil je zoenen maar ik durf niet
Haar reactie
Dus toen zoende ik haar
Goed om te horen. Anders had je weer een nieuwe laptop moeten winnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot ik er weer met de stofzuiger overheen ging, zeker een jaar.
Eentje extra zou ook geen kwaad kunnen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed om te horen. Anders had je weer een nieuwe laptop moeten winnen.
Hoe cute.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me er nog eentje herinneren... Man wat was ik verliefd. Maar ik durfde haar niet te zoenen.... Dus ik zei, ik wil je zoenen maar ik durf niet
Haar reactie
Dus toen zoende ik haar
Leuk dat soort herinneringenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
![]()
Zo vroeg ik dat ook aan J. In het vondelpark waar we afgesproken hadden
vertelquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb echt een hele cheezy maar werkende manier om iemand te zoenen
Ik heb nog meer leuke andere eerste keren herinneringen stiekemquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zoveel leuke eerste zoen herinneringen.
Allemaal even fijn![]()
Ik vraag op een schaal van 1 tot 10 hoe goed ze kan zoenen, meestal antwoord iemand iets van 7 of 8. Dan zeg ik dat ik het niet geloof en ze het maar moet bewijzen *leunt naar haar toe*quote:
Met twitje?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:24 schreef Myraela het volgende:
Die eerste zoen.aangeschoten op een FOK!meet.
Zo romantisch.
Ik heb dat ook meegemaakt. Die vroeg het ook echt. "Mag ik je een zoen geven?"quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Haar reactie
Dus toen zoende ik haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |