Doe eens vertellen, ik hou van dat soort verhalenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb nog meer leuke andere eerste keren herinneringen stiekem![]()
my gawd. Werkt dat echt?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vraag op een schaal van 1 tot 10 hoe goed ze kan zoenen, meestal antwoord iemand iets van 7 of 8. Dan zeg ik dat ik het niet geloof en ze het maar moet bewijzen *leunt naar haar toe*
werkt eigenlijk altijd
Zou bij mij niet werken.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vraag op een schaal van 1 tot 10 hoe goed ze kan zoenen, meestal antwoord iemand iets van 7 of 8. Dan zeg ik dat ik het niet geloof en ze het maar moet bewijzen *leunt naar haar toe*
werkt eigenlijk altijd
Nee, gewoon nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
werkt eigenlijk altijd
Ik zei volgens mij iets..... "Ik snap niet waarom ik je niet durf te zoenen".... en omdat ze toen ging blozen moest ik haar zoenen natuurlijk...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb dat ook meegemaakt. Die vroeg het ook echt. "Mag ik je een zoen geven?"Toen was ik 13 of zo.
Vraag er morgen nog eens naarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Doe eens vertellen, ik hou van dat soort verhalen![]()
Oh ik zie dat het bijna tijd is voor je, bewaar dan wellicht voor een andere keer
Vrijwel altijdquote:
Wel als je al een beetje in die spanning hangtquote:
Toch welquote:
Whahaha bij mij misschienquote:
Het was wel een van de meest rare meets voor mijquote:
Morgen ben ik er weinig tot nietquote:
Schattig.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zei volgens mij iets..... "Ik snap niet waarom ik je niet durf te zoenen".... en omdat ze toen ging blozen moest ik haar zoenen natuurlijk...
Ik was volgens mij al 18 ofzo... en dat was de eerste keer dat ik zo "bang" was
Denk dat ik eerder een gevatte opmerking terug maak.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrijwel altijd
[..]
Wel als je al een beetje in die spanning hangt
[..]
Toch wel
Ik vond de wel een toffe meet. De morning after was wat minder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was wel een van de meest rare meets voor mij
Jij zat half op twi en half in hem. Baardje die stond toe te kijken. KT zat met die psychotische negerin. Zij zat aan mijn reet.
Misschien als het m'n droomvent is. Maar die zou zoiets dan weer niet zeggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Whahaha bij mij misschien
Ik denk dat ik zoiets wel zie aankomen en te snel door heb waardoor ik er op dat moment een spelletje van ga maken
Of nummers geven van exen die hij kan bellen ter referentie.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:33 schreef Myraela het volgende:
Ik zou al geen cijfer geven als antwoord op die vraag, maar gewoon zeggen dat die daar misschien nog wel eens achter komt.
Kater?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond de wel een toffe meet. De morning after was wat minder.
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Of nummers geven van exen die hij kan bellen ter referentie.
Nee, twi die mij keihard afwees.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kater?
Ik vond de meet zeker wel tof, maar het was wel raar.
Verneuk ik wel gelijk de hele sfeer mee, denk ik.quote:
Domme jongen. Gelukkig kwam hij daar zelf ook achter.quote:
Mannen die dat niet kunnen waarderen zijn mietjes, die wil je toch niet. Natuurlijke selectie zo'n opmerking.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Verneuk ik wel gelijk de hele sfeer mee, denk ik.
Ow, jaquote:
* Fera streept D van het lijstjequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannen die dat niet kunnen waarderen zijn mietjes, die wil je toch niet. Natuurlijke selectie zo'n opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |