Er liggen er twee naast elkaar met bijna dezelfde naam, dus ja ...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe, de tweede keer waren C_M en ik het verkeerde dorp binnengereden. Hadden het pas na een kwartier in de gaten.
[..]
Kan me niet herinneren dat ik daar ben geweest.
Dit is geen echt Limburgs, daar versta je geen flikker vanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje niet gezien, ik bedoelde Limburg an sich.
Ik weet nu nog steeds niet wat de oppas van dat vakantiepark allemaal te vertellen had over mijn kindquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is geen echt Limburgs, daar versta je geen flikker van
Klopt. Ik had een vriendje uit het zuidelijke deel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit is geen echt Limburgs, daar versta je geen flikker van
Ja, weet ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Klopt. Ik had een vriendje uit het zuidelijke deel.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nu nog steeds niet wat de oppas van dat vakantiepark allemaal te vertellen had over mijn kind
Waar Gitaar zijn vader woont, daar woonde ik vroeger vlak bij. Dat werd toen allemaal nog klaargemaakt voor huizen. Was dus ook vrij platteland achtig. Grote lege velden met wat koeien.Maar is toch niet te vergelijken met het platteland van bijvoorbeeld Drenthe. Dat doet gewoon bijna middeleeuws aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Er liggen er twee naast elkaar met bijna dezelfde naam, dus ja ...
Jij bent niet in Wierden geweest. Gitaar wel en heeft pics laten zien van die meet, dus ik weet ongeveer wie er allemaal waren.
Ik ben één keer in Drenthe geweest, in het meest noordelijke deel. Dat vond ik zelfs nog saai. Was ook erg christelijk daar.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar Gitaar zijn vader woont, daar woonde ik vroeger vlak bij. Dat werd toen allemaal nog klaargemaakt voor huizen. Was dus ook vrij platteland achtig. Grote lege velden met wat koeien.Maar is toch niet te vergelijken met het platteland van bijvoorbeeld Drenthe. Dat doet gewoon bijna middeleeuws aan.
Ze komen hier toch ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Jullie voelen je veel te goed om naar het platt'nland te komen.
Maar jij hebt een pooltafel.quote:
Een keu?quote:
De voetushoudingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:55 schreef Fera het volgende:
Zelfs m'n grappen zijn om te janken vandaag.
* Fera gaat in foetushouding in een hoekje liggen
Daar moest ik ook aan denken.quote:
Lukt me beter dan de lotushouding.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |