quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Hoi.quote:
Bah, ochtendmensenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ook*stuiterstuiterstuiter*
Ik ben geen ochtendmens, ik ben happy want ik heb zondag een date met een hele leuke jongenquote:
als dat niet neuken wordtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens, ik ben happy want ik heb zondag een date met een hele leuke jongen![]()
![]()
Ik weet van niksquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben geen ochtendmens, ik ben happy want ik heb zondag een date met een hele leuke jongen![]()
![]()
Niet op een eeste date. Als het nou een seksdate was, jaquote:
Jij bent dus niet die leuke jongenquote:
Tof!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Waar heb je hem leren kennen?quote:
Ja hallo, ik heb geen sociaal leven door school en 2 baantjesquote:
Je hoeft je hier nergens voor te verantwoorden hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb geen sociaal leven door school en 2 baantjes![]()
Uiteten, chillen.
Just sayingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Je hoeft je hier nergens voor te verantwoorden hoor
Relaxed
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:
Dat dacht ik al.quote:
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Zo ik heb wat gedaan
nu verdien ik koffie
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:24 schreef muhahaha het volgende:
mogeh, vandaag is het zeurdag want iedereen op het werk zeurt tegen me
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
![]()
Ook over zaken die ik op de gebruikelijke manier afwikkelquote:
Hier zullen wij je sparen dan vandaagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:24 schreef muhahaha het volgende:
Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:24 schreef muhahaha het volgende:
Jij zegt WIJ zullen je sparenquote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij zegt WIJ zullen je sparen
en toen dacht ik aaww echt?
oke dan hou ik me ook in
Zo.. snap je het nog?
Dunno.. je typte het niet zelf?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar waar mijn opmerking vandaan kwam?
Et zal de alcohol nog wel zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dunno.. je typte het niet zelf?
Last van spoken?
Goedzo!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb mijn mooiste overhemd al klaarliggen hoor
Ja damn, wie moet er dan de deur opendoenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Goedzo!![]()
Ik heb mijn mooiste lichaam ook al klaargelegd
Hoezo... waren het 1 liter pullen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:41 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik heb het al zo zwaar gehad
Dat zou makkelijk zijn dan hoef je niet steeds heen en weer naar de barquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoezo... waren het 1 liter pullen?
Ik ga het de katten wel lerenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja damn, wie moet er dan de deur opendoen
Ik ook niet.quote:
Hoe, hoe, HOE ging dat oookalweer?!quote:
Dat je zo keizenuwachtig tegenover iemand zit en maar hoopt dat de ander niet op je afknapt.quote:
En jezelf proberen te zijn waardoor je uiteindelijk alles behalve jezelf bentquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je zo keizenuwachtig tegenover iemand zit en maar hoopt dat de ander niet op je afknapt.
Voor de date zelf ben ik eigenlijk nooit zenuwachtig.... Dus ben gewoon lekker mezelfquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat je zo keizenuwachtig tegenover iemand zit en maar hoopt dat de ander niet op je afknapt.
Hoe krijg jij vriendinnen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:55 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik gek als ik een hekel heb aan daten en dat ook nooit heb gedaan?
Dat heb ik nog nooit echt meegemaakt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ontstaan vanuit vriendschap? Zo gebeurt het bij mij vaak wel.quote:
quote:
Dit.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:09 schreef Fera het volgende:
Ontstaan vanuit vriendschap? Zo gebeurt het bij mij vaak wel.
Ligt een beetje aan je perceptie. Je moet het gewoon zien als een nieuw iemand leren kennen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niet hoe je een hekel kan hebben aan daten
Ja, sowieso. Ik vind daten leukquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je perceptie. Je moet het gewoon zien als een nieuw iemand leren kennen.
Bij mij is het zeker niet nep. Het gebeurt gewoon ... Soms ben ik al tijden bevriend met iemand en ga ik hem ineens in een ander licht zien. Klinkt waarschijnlijk heel vaag.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Hmm, dan duurt het bij jou dus altijd een tijd voordat iemand je leuk lijkt? Want anders is vriendschap maar een nep stadium.
Nee, heb ik ook weleens, maar soms vind je iemand meteen leuk.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij mij is het zeker niet nep. Het gebeurt gewoon ... Soms ben ik al tijden bevriend met iemand en ga ik hem ineens in een ander licht zien. Klinkt waarschijnlijk heel vaag.
Ach geen idee, tot nu toe is het wel altijd vanuit vriendschap verder gegaan. Dit duurde overigens geen jaren hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:18 schreef Fascination het volgende:
Hmm, dan duurt het bij jou dus altijd een tijd voordat iemand je leuk lijkt? Want anders is vriendschap maar een nep stadium.
Tjah, moeite met inleven in een ander misschien? Ik vind het geforceerd om met een date bv te gaan eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik snap niet hoe je een hekel kan hebben aan daten
Dat wel alleen in eerste instantie had ik geen behoefte er meer van te maken dan een vriendschap.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
Nee, heb ik ook weleens, maar soms vind je iemand meteen leuk.
Ik heb geen moeite met me inleven in een ander. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je dat geforceerd kan vinden. Het is denk ik maar net hoe je zelf bent op een date, dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, moeite met inleven in een ander misschien? Ik vind het geforceerd om met een date bv te gaan eten.
Dan kun je je toch niet inleven?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb geen moeite met me inleven in een ander. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je dat geforceerd kan vinden. Het is denk ik maar net hoe je zelf bent op een date, dan.
+1 eten op een 1e date is meestal een slecht plan. Een simpele activiteit is meestal beterquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah, moeite met inleven in een ander misschien? Ik vind het geforceerd om met een date bv te gaan eten.
quote:
Het is maar hoe je het zelf ziet. Ik zie daten niet als iets geforceerd. We gaan zondag gewoon gezellig spelletjes spelen, uiteten en lekker kletsen. Ik zie het gewoon als samen wat leuks doen. Een date.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je je toch niet inleven?
Geen idee, ik zou iig mezelf niet zijn omdat ik het idee heb dat ze me daarop zou veroordelen. Ook het idee dat je afspreekt met een bepaalde insteek, ik hou er niet van. Ik wil gewoon plezier hebben. Anyway het werkt prima voor mij.
Ditquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:46 schreef Myraela het volgende:
Ik kan het me ook niet echt voorstellen. Maar ik heb dan ook maar zelden dat soort traditionele dates gehad. Uiteten vind ik niet iets voor een eerste date.
Maar ik heb dan ook altijd gewoon gedate om het gezellig te hebben, leuke avond met iemand die me wel gezellig lijkt. Ik stap er niet in met de gedachte van "Wil ik hier mee trouwen en hoe zouden onze kinderen eruit gaan zien?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |