Juist jaquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, in elk geval ben ik eerlijk en scheld ik mensen niet uit wanneer ze kritiek hebben
Dat is onzekerheid dat spreekt...... Dat herken ik wel van het begin..quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kun je je toch niet inleven?
Geen idee, ik zou iig mezelf niet zijn omdat ik het idee heb dat ze me daarop zou veroordelen.
Ik heb wel zin om op het terras te gaan zittenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja lekker, met een biertje erbij graag
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ach, in elk geval ben ik eerlijk en scheld ik mensen niet uit wanneer ze kritiek hebben
biertjes en terrasjesmeetquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb wel zin om op het terras te gaan zitten
Wanneer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
biertjes en terrasjesmeet
Wel liefmans kriekjes
Ik zei alleen dat je niet inhoudelijk reageerde...quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Excuus, ik zal nog even op je reageren.
Overigens, ben ik blond en dom en een vrouw, dus hoe kan ik dan inhoudelijk zijn
Dat kan, zit wel wat in natuurlijk. Samen knus op de bank een filmpje kijken.quote:Dat kan. Ik ben meer, zoals Myra zegt, van het op een voor mij vertrouwd terrein afspreken, zodat ik mij het lekkerst voel. Zoals nu dat bij mij thuis is
Mja, ben ik ook wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:10 schreef rival het volgende:
Dat is onzekerheid dat spreekt...... Dat herken ik wel van het begin..
Awwww.quote:
Het enige juiste dat je op zo'n avond kan doen is jezelf zijn.quote:
Hmmm ... Volgens mij heb ik dat slechts één keer echt gehad.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, heb ik ook weleens, maar soms vind je iemand meteen leuk.
Bij mij alleen de huidige niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:08 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
Zo zijn eigenlijk mijn relaties wel gegaan.......
De theorie snap ik wel want waarom zou je jezelf anders voordoen. Beste beentje voor zetten enzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:03 schreef rival het volgende:
Het enige juiste dat je op zo'n avond kan doen is jezelf zijn.
Niet iedereen kan jou leuk vinden, dus wanneer iemand dan geen interesse heeft moet je goed kunnen onderscheiden wat dat nu eigenlijk zegt...
Dat zegt dat die persoon jou niet leuk vind.... en absoluut niet dat jij niet leuk bent...
Jij kan er weinig aan doen dat die ander blijkbaar een klapjosti zonder smaak is
Ja maar omdat jij zei dat je jezelf niet zou zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De theorie snap ik wel want waarom zou je jezelf anders voordoen. Beste beentje voor zetten enzo.
Dat was wel meer een soort daten eigenlijk. Alleen zonder de spanning van: ''vindt hij mij wel leuk", want dat wist ik dan weer wel. En in eerste instantie heb ik het zelfs afgekapt, maar hij gaf niet op en toen ben ik toch nog ingestemd met nog een 'date' (wat niet eens een officiële date was) en toen was ik toch overtuigd.quote:
Het is al jaren terug, zoals ik er nu tegenaan kijk heb ik er geen behoefte aan. Zoals het nu met mijn vriendin is gegaan vind ik het fijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:03 schreef rival het volgende:
Ja maar omdat jij zei dat je jezelf niet zou zijn
Hoezo was je eerst niet overtuigd? Wrs wil je dat hier niet neerzetten, maar ik kan het altijd proberen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was wel meer een soort daten eigenlijk. Alleen zonder de spanning van: ''vindt hij mij wel leuk", want dat wist ik dan weer wel. En in eerste instantie heb ik het zelfs afgekapt, maar hij gaf niet op en toen ben ik toch nog ingestemd met nog een 'date' (wat niet eens een officiële date was) en toen was ik toch overtuigd.
Eigenlijk best een vaag verhaal als ik er zo over nadenk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |