You rebelquote:
Ja het is net kerosine. Ik had een avond lang bier en shotjes genomen, bij elk biertje een shotje. Man wat was ik ziek daarna, ik hield niks meer binnenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, inderdaadDe laatste keer dat ik een shotje nam was ik redelijk aangeschoten, en dacht iets van "Hmmm, eigenlijk moet ik dit bewaren, goedkope brandstof voor de auto".
Fristi, dat is lang geleden maar zooooo lekker!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koffie verkeerd, rooibos thee, Liefmans met mate, Amaretto, cola, ijsthee, en als ik zin heb bestel ik Fristi
Dun ijs, koffie. Dun ijsquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niemand hier van de smartphones dus?![]()
Lekker ouderwets met die nokia-koelkasten aan de gang?
Sowieso het woord "vintage" wordt overal voor gebruikt, zeker omdat het dan meestal om oude rotzooi gaatquote:
Wat is bellen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, zolang ik er maar mee kan bellen!
Voor pleuris veel doekoes zeker?quote:
Ik liet mn vrienden altijd bellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag. Bier is er al.quote:
Ik wacht.quote:
Nog een half uurtje, dan heb ik tieten te grijpen.quote:
Lucky bastard!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog een half uurtje, dan heb ik tieten te grijpen.
Ik heb het verdiend! Hard voor gewerkt!quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend! Hard voor gewerkt!
Ja trouwens, waarom ben je niet daar? Veul beter joh....quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Was ik nu maar weer in brazilie, grmbl
had je daar je prive setje ja?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Was ik nu maar weer in brazilie, grmbl
pfff dat zeg jij, maar volgens mij loopt iedereen daar de hele dag in bikini met een cocktail in hun hand!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend! Hard voor gewerkt!
Ik heb nog nooit in mijn leven een bikini gedragen!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had je daar je prive setje ja?
[..]
pfff dat zeg jij, maar volgens mij loopt iedereen daar de hele dag in bikini met een cocktail in hun hand!
jammer! het zou een briljante foto opleveren die dan prima op fok kanquote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een bikini gedragen!
Ik ben sinds vrijdag terug. Nu even wat dingen regelen en hopelijk zsm weer terugquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja trouwens, waarom ben je niet daar? Veul beter joh....
In brazilie zijn vrouwen als de mannen hier, one night stand? Prima! Dag erna geen telefoonnummers, geen verplichtingen, niks. Gewoon een nachtje plezierquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had je daar je prive setje ja?
[..]
pfff dat zeg jij, maar volgens mij loopt iedereen daar de hele dag in bikini met een cocktail in hun hand!
Wanneer denk je weer te gaan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben sinds vrijdag terug. Nu even wat dingen regelen en hopelijk zsm weer terug
Ohnoyoudon'twantthatquote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jammer! het zou een briljante foto opleveren die dan prima op fok kan
Leuke regelingquote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Belsezar het volgende:
En met carnaval vervallen relaties gewoon voor een week. De man en vrouw zijn vrij om te doen wat ze willen. Na carnaval zijn ze weer getrouwd
Jaweeeeeeeeeeeel! En met mij nog vele anderen!quote:
Welke demente gek wil dat in godsnaamquote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeeeeel! En met mij nog vele anderen!
Ik hoop voor het WK voetbal.quote:
Bels! back me up!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welke demente gek wil dat in godsnaam
Oh mooi, dan kunnen we nog best even van je genietenquote:
Vind ik ookquote:
Was te verwachttenquote:
Jij woont in Europees Brazilië joh!quote:
Ohnohedoesn'tquote:
Ik barbusse in bikini zien? Ik zie meteen borat voor me in zijn mankiniquote:
Jij zeker, zonder twijfelquote:Op maandag 3 maart 2014 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh mooi, dan kunnen we nog best even van je genieten
Verry NOT nice!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik barbusse in bikini zien? Ik zie meteen borat voor me in zijn mankini
prove him wrong!quote:
quote:
Nee, hij heeft juist helemaal gelijk. Een pak staat me, een mankini nietquote:
nou dan maar een foto in pakquote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij heeft juist helemaal gelijk. Een pak staat me, een mankini niet
Zo vlakbij italie moet je zeker een fantastisch pak hebben of niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij heeft juist helemaal gelijk. Een pak staat me, een mankini niet
Waarom zou je het niet doen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Enorme twijfel of ik eens zal kijken bij de salsa hier..
Ben je nu al helemaal over naar Amersfoort?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Enorme twijfel of ik eens zal kijken bij de salsa hier..
Ik wel, maar nog een klein gedeelte van mn spullen nog niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je nu al helemaal over naar Amersfoort?
Bevalt het?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wel, maar nog een klein gedeelte van mn spullen nog niet.
Dan wacht je een weekjequote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje moe en last van mn kuit. En volgende week is t er ook gewoon
Hey zonnekoning, ik was even weggejorist, zit jij nu in Brazil?quote:
Hey kerel, hoe is het?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey zonnekoning, ik was even weggejorist, zit jij nu in Brazil?
Ah tof, hoe was het?? Je hebt het carnaval gemist wil je zeggen??!quote:Op maandag 3 maart 2014 20:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey kerel, hoe is het?
Ben net terug! Afgelopen vrijdag geland.
Nu wat dingen regelen zoals mijn diplomas laten valideren bij het consulaat aan de hand van gebruikte boekenlijsten.
En dan, afhankelijk van hoe lang dat duurt, weer terug om te werken en wonen.
Ja was super! Lekker genotenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah tof, hoe was het?? Je hebt het carnaval gemist wil je zeggen??!
Tof man, waar wordt dat?
Hier alles goed, Colombia bevalt nog steeds heerlijk.
Tof, lijkt me mooie stad.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was super! Lekker genoten
Ja carnaval net gemistNormaal valt het in februari dus ik had mijn ticket zo geboekt dat ik de hele maand februari in brazilie was, maar fout gegokt dit jaar.
In het zuiden, in de buurt van Porto Alegre.
Mooi man! Dus voorlopig zit je daar goed?
Wanneer ga je richting europa?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof, lijkt me mooie stad.
Hmm, bummer. Ik doe ook geen carnaval dit jaar. Dacht aan Trinidad.
Maar die kant kom ik zeker op, na Europa. Es even wat zien van Brazilie. Zit je er met het WK??!!
Zomer. Zin in!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wanneer ga je richting europa?
Ik hoop voor het wk weer terug in Brazilie te zijn
Ja, want die staan bekend voor hun niks doen op het voetbalveld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die staan daar maar wat te staan. Het zijn de berbers van het voetbalveld!
Heb je me gemist?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eindelijk weer een hele dagen FOK!en
Scary!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Altijd.
Gelukkig woon je tegenwoordig in de buurt!
Omdat veel mensen hem wel een goede acteur vinden, en hij kan telkens net niet die break hebben dat hij er een Oscar voor krijgt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom heeft de hele wereld zo'n medeleiden met die vent? Hij is gewoon iedere keer niet de beste. Moet hij een Oscar krijgen uit medelijden ofzoLekker zou dat zijn.
Een oscar zegt ook helemaal niet dat iets je beste film is. Alleen dat er toevallig dat jaar niet een betere film was.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:52 schreef Barbusse het volgende:
4 keer verliezen is best wel zuur toch? Maar ja, hij maakt films met Martin Scorsese, de man die ook veel te lang genegeerd isEn dan wint hij wel met the Departed, is het voor één van de mindere films
Ook daar valt over te twisten natuurlijk:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een oscar zegt ook helemaal niet dat iets je beste film is. Alleen dat er toevallig dat jaar niet een betere film was.
quote:Best Achievement in Directing
Martin Scorsese for The Departed (2006)
Clint Eastwood for Letters from Iwo Jima (2006)
Stephen Frears for The Queen (2006)
Paul Greengrass for United 93 (2006)
Alejandro González Iñárritu for Babel (2006)
Uiteraard, daarom zit er een jury.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook daar valt over te twisten natuurlijk:
[..]
quote:
Een acteur van zijn kaliber? Regelmatig werken met een van de beste regisseurs aller tijden? Ik kan me ergere dingen voorstellen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]!
Arme Leo. Ik zou niet met hem willen ruilen.
quote:He’ll just have to cry himself to sleep on his bed of supermodels and money.
Ik vind het geen hele rare lijst? Ja, dat er make-up artiesten tussen staan is een tikje vreemd misschien, maar die horen ook bij die scene.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die is behoorlijk groot, met soms leden die je niet zou verwachten
Niet vanwege de vertegenwoordigende beroepen, meer sommige namen. Mo'Nique is nou niet echt een actrice van wereldklasse bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vind het geen hele rare lijst? Ja, dat er make-up artiesten tussen staan is een tikje vreemd misschien, maar die horen ook bij die scene.
Had het vreemder gevonden als er ingenieurs, bouwvakkers en strippers tussen hadden gezeten.
Hmm, ik probeerde sarcastisch te zijn. Ik zou nog met Leo ruilen als ik er een bodyswitch voor zou moeten doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een acteur van zijn kaliber? Regelmatig werken met een van de beste regisseurs aller tijden? Ik kan me ergere dingen voorstellen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Das waar, maar misschien zijn die objectiever omdat ze niet zulke grote vriendjes met alle grote sterren zijn? Het acteerwereldje in de top is wel een soort van kliekje waar je als gewone sterveling nooit tussenkomt. Dan ga je op je vriendjes stemmen, of op jezelf misschien zelfs.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet vanwege de vertegenwoordigende beroepen, meer sommige namen. Mo'Nique is nou niet echt een actrice van wereldklasse bijvoorbeeld.
Zullen we samen salsa-en?quote:
Wat dat betreft zou je beter een handvol willekeurige bioscoopabonnementhouders in het panel kunnen zetten ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Das waar, maar misschien zijn die objectiever omdat ze niet zulke grote vriendjes met alle grote sterren zijn? Het acteerwereldje in de top is wel een soort van kliekje waar je als gewone sterveling nooit tussenkomt. Dan ga je op je vriendjes stemmen, of op jezelf misschien zelfs.
Ik heb zo ongeveer alle films gezien dit jaar, jij ook? Misschien kunnen we dan gezellig samen in dat panel dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou je beter een handvol willekeurige bioscoopabonnementhouders in het panel kunnen zetten ja.
Het is een feestje voor filmmakers van filmmakers, dus dat zal niet gebeurenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou je beter een handvol willekeurige bioscoopabonnementhouders in het panel kunnen zetten ja.
JIJ doet aan kernafval, JIJ moet maar leven met de gevolgenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
pfoe ik ben zooo brak!
En ik had niet eens echt gedronken gister, gewoon echt te weinig slaap
Het vervelende aan kernafval is dat iedereen met de gevolgen moet leven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JIJ doet aan kernafval, JIJ moet maar leven met de gevolgen
Ik heb echt zo'n piep in mijn orenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het vervelende aan kernafval is dat iedereen met de gevolgen moet leven.
Carnaval daarentegen, daar heb je vooral zelf last van, ik zit ook nog bij te komen van een weekeind lang hossen
Dat durf ik niet aan, jij bent een meisje, meisjes zijn eng.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zullen we samen salsa-en?![]()
Ik leer het je wel, en zal heel voorzichtig met je zijn.
Kernafval = Carnavalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het vervelende aan kernafval is dat iedereen met de gevolgen moet leven.
Carnaval daarentegen, daar heb je vooral zelf last van, ik zit ook nog bij te komen van een weekeind lang hossen
ben ik saai normaal?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kernafval = Carnaval
En ook als je er niet aan doet heb je er last van. Gelukkig worden vandaag of morgen alle saaie mensen weer saai. Dan zijn ze weer klaar met hun jaarlijkse even lekker gek doen.
Als je al carnaval nodig hebt om plezier te maken, moet je leven redelijk saai zijn dunkt mij.quote:
Tof! Hopelijk word het van de zomer dan een beetje lekker weer!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zomer. Zin in!
Haha, mooi man. Kan ik een bedje huren? Dan kom ik misschien wel langs in het zuiden... Anders is het onbetaalbaar.
Ik moet mijn diplomas laten valideren bij het consulaat in rotterdam. Dat wilt zeggen ze willen mijn boekenlijsten hebben plus vertaalde diplomas om ze te vergelijken met braziliaanse diplomas en ze een bepaalde waarde toe te kennen. Hoe lang dit duurt weet ik niet maar Braziliaans papierwerk kennende zeker een maand, zo niet 2. Ze zijn dol op stempeltjes en documentenquote:
en dat is wanneer....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:22 schreef Belsezar het volgende:
Ik hoop dan ook voor het WK terug te zijn in Brazilie
Ik ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze zijn dol op stempeltjes en documenten
Voor juniquote:
Ff google gebruikt, je hebt er eentje voor 13 euroquote:
ja weet ik, ik vergeet gewoon steeds om er een te bestellenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor juni
[..]
Ff google gebruikt, je hebt er eentje voor 13 euro
he dat is niet leuk!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Op wat voor tijdstip is het WK eigenlijk? 's Nachts toch?
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik, ik vergeet gewoon steeds om er een te bestellen
net zoals een nieuw telefoon hoesje
Tijdsverschil is maar 3 uur, dus het zal niet zo extreem zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Op wat voor tijdstip is het WK eigenlijk? 's Nachts toch?
Valt nog mee. Het weer zal ook beter zijn in de zomer voor de europese landenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb even nagekeken
21:00, 18:00 18:00
Kwart om 18:00
Half om 22:00
3/4 plek om 22:00
Finale om 21:00
Twee kan ik er kijken, och. Boeiend.
Maak je niet druk, nederland ligt er toch uit na de eerste 3 wedstrijdenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
Om precies te zijn:
Vrijdag 13-6 21:00
Woensdag 18-6 18:00
Maandag 23-6 18:00
Zaterdag 28-6 of Zondag 29-6 18:00 (kwart)
Vrijdag 4-7 of Zaterdag 5-7 22:00 (half) (Bwhahahaahhaa, dan zit ik op Madnes, Ameland, echt wel dikke echt niet dat ik dan voetbal ga kijken)
Zaterdag 12-7 22:00 (verliezers-finale) (Vakantie op de camping in het buitenland, wel betere dingen te doen)
Zondag 13-7 21:00 (finale) (Vakantie op de camping in het buitenland, wel betere dingen te doen)
Dat, of ze spelen geweldig en verliezen in de finalequote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Maak je niet druk, nederland ligt er toch uit na de eerste 3 wedstrijden
Niks om om te janken natuurlijk. Je mag blij zijn als een klein land als nederland de finale weet te halen zoals 4 jaar geleden. Een flinke prestatie. Tuurlijk wil je hem dan ook winnen maar dat wil de andere partij ook.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat, of ze spelen geweldig en verliezen in de finale
Dat is exact hoe ze in brazilie het nederlands elftal zienquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat, of ze spelen geweldig en verliezen in de finale
Terrasje? Het is koud man!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:01 schreef Q. het volgende:
Lekker weer buiten, de terrasjes zaten al weer goed vol met aantrekkelijke jongedames.
Het calimero excuusquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niks om om te janken natuurlijk. Je mag blij zijn als een klein land als nederland de finale weet te halen zoals 4 jaar geleden. Een flinke prestatie. Tuurlijk wil je hem dan ook winnen maar dat wil de andere partij ook.
Ik loop met een tshirt, overhemd en trui in huis en het is 21 graden hier binnen. Neuh, het is koud hier.quote:
Ik word nog steeds regelmatig gebeld door een indier die zogenaamd voor microsoft werkt, ik word er gek vanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:07 schreef Q. het volgende:
Ik zit hier inmiddels 3 weken met een Indiër voor een project maar ik kan zijn gebrekkige engels echt niet verstaan, het went niet.
En dan te bedenken dat de Engelsen zo lang daar de baas zijn geweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:07 schreef Q. het volgende:
Ik zit hier inmiddels 3 weken met een Indiër voor een project maar ik kan zijn gebrekkige engels echt niet verstaan, het went niet.
Godskolere, dat is koud mênquote:
Dank u.quote:
"Hello, I work for Windows".quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik word nog steeds regelmatig gebeld door een indier die zogenaamd voor microsoft werkt, ik word er gek van
Ik vind het iig heerlijk warm.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
In de zon heb je qua gevoelstemperatuur al gauw 20 graden te pakken.
Ik geloof er geen reet van.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:19 schreef stbabylon het volgende:
In de zon heb je qua gevoelstemperatuur al gauw 20 graden te pakken.
Inderdaad! Ze houden maar niet op, gaat al een jaar zoquote:
Toen lag ik de hele dag in bed bij te komen van de vluchtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen zondagmiddag toch zeker wel.
Graag gedaan. En kom maar op met 35° in de schaduwquote:
Oh hell no!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaan. En kom maar op met 35° in de schaduw
Yes please!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Graag gedaan. En kom maar op met 35° in de schaduw
Nee man. 35+, op een boot, koel drankje erbij. * Barbusse is happyquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh hell no!
Het enige moment dat het boven de 30 lekker is, is als ik met mijn blote reet in de sauna zit
Uit de wind dan wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Afgelopen zondagmiddag toch zeker wel.
Jaaaaaa!!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee man. 35+, op een boot, koel drankje erbij. * Barbusse is happy
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ook prima bij 25 gradenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We zijn met zijn drietjes Barb! Nog meer liefhebbers?quote:
Oeh gezelligquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn met zijn drietjes Barb! Nog meer liefhebbers?
Inderdaad, zo lang als Barb maar niet doet wat Rhu gisteren van hem vroegquote:
Ik weet niet wat dat was, maar rhu kennende was het vast iets smerigsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, zo lang als Barb maar niet doet wat Rhu gisteren van hem vroeg
Barb in bikini/mankini.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat was, maar rhu kennende was het vast iets smerigs
Wat is er eigenlijk wat jij niet wilt zien?quote:
Jouquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk wat jij niet wilt zien?
Ach er waren cocktails toch? Dan trek ik dat welquote:
Cockquote:Op dinsdag 4 maart 2014 14:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach er waren cocktails toch? Dan trek ik dat wel
No. Just no. No.quote:
Wat kon je niet laten?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kon het toch niet laten.
Alle posts die er weer erover zullen gaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat kon je niet laten?
Coole tekst trouwens ja.
Whehehehehequote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat bij de baai bij Comino?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
MissB, Bels, niks mis mee toch?
[ afbeelding ]
Oke, maar niet te veel wiebelen he, anders word ik ms zeeziekquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Nope. Als ik het goed heb is dat vlakbij St. Pauls Island.quote:
Eerst als een drama queen en afscheidspost en dan dit!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Totaal nergens op gebaseerd, die verwachting natuurlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerst als een drama queen en afscheidspost en dan dit!![]()
We verwachten een iets hoger niveau!
Wiebelen is juist leuk!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oke, maar niet te veel wiebelen he, anders word ik ms zeeziek
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wiebelen is juist leuk!Zoiets
![]()
[ afbeelding ]
jajajajaja, soms heb je van die momenten dat je even zo'n innerlijke vlaag van intenste woede voelt, stuff happensquote:
Nee joh, gewoon mee bewegen, komt goed. Beetje vertrouwen hebben in mijn schipperskunsten.quote:
Intense woede? Whud?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jajajajaja, soms heb je van die momenten dat je even zo'n innerlijke vlaag van intenste woede voelt, stuff happens.
Kan mij nog herinneren dat wij daar in zo'n teringblauwe zee hebben gelegen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope. Als ik het goed heb is dat vlakbij St. Pauls Island.
Dan had ik het dus toch goed, met die scheve tamponquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
jajajajaja, soms heb je van die momenten dat je even zo'n innerlijke vlaag van intenste woede voelt, stuff happens.
Min of meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan had ik het dus toch goed, met die scheve tampon
Zat niet, gewoon even niet in the mood voor bepaalde personen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I would, but you wouldn't like it.
Maar vertel, waarom was je het zat?
Ja, Blue Lagoon doet z'n naam wel eer aanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan mij nog herinneren dat wij daar in zo'n teringblauwe zee hebben gelegen.
Dit zonder namen en rugnummers te vermelden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zat niet, gewoon even niet in the mood voor bepaalde personen.
Ja dat ja!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, Blue Lagoon doet z'n naam wel eer aanMaar er zijn meerdere plekken met azuurblauwe zee hier
![]()
Blue Grotto![]()
[ afbeelding ]
Ja, tis wel weer mooi geweest zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit zonder namen en rugnummers te vermelden?
Wacht, en deze briljante kans op drama laten lopen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tis wel weer mooi geweest zo.
Over op de orde van de dag.
Die kans is al verkeken inmiddels hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht, en deze briljante kans op drama laten lopen?
Oh, ze is alweer weg? Jammerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kans is al verkeken inmiddels hoor.
Sorry.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heerlijk he? Daar vul ik dus zoveel mogelijk mijn vrije dagen mee hier in de zomerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat ja!
De eerste keer dat ik op vakantie onder het dagje-weg-bootje door zwom
Teh anticlimaxquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Graag gedaan om het even omhoog te schoppenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
jajaa, mea culpa, my apologies, het spijt me,het zal nooit meer gebeuren.
No prob, ik had niet anders van jullie verwachtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Graag gedaan om het even omhoog te schoppen
Geen probleem.quote:
Wanneer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, hopelijk vanaf april minimaal 1 keer per weekquote:
Als je dan ook nog die dame van mijn youtube link erbij doet ben ik elke dag van de partijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, hopelijk vanaf april minimaal 1 keer per week
Mooie vrouwen zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je dan ook nog die dame van mijn youtube link erbij doet ben ik elke dag van de partij
Edit: Ze moet alleen niet praten
Uitstekend!quote:
Het gaat een mooie zomer worden!quote:
Oh, dat zekerquote:
Dat is waar. Zal ik toch maar eerst die bodyswitch met Leo de Loser doen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat durf ik niet aan, jij bent een meisje, meisjes zijn eng.
Hehe, nee ze is er nog hoor.quote:
Nee, zuigen moet je!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:55 schreef Sinceria het volgende:
Hoewel ze geen idee heeft waar die intense woede vandaan komt zal ze het echter maar laten rusten.
[insert random ranzige sexjoke]quote:
Mwe, ik weet het. Had afgelopen zomer wel reële kansen naar Australië te verhuizen maar dat is er helaas niet van gekomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Dan kun je beter niet in Nederland blijven.
In Australië probeert alles, maar dan ook ALLES wat leeft je dood te maken. Dus misschien maar goed ook dat je niet bent gegaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwe, ik weet het. Had afgelopen zomer wel reële kansen naar Australië te verhuizen maar dat is er helaas niet van gekomen.
Ach, ik houd wel van een uitdaging.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Australië probeert alles, maar dan ook ALLES wat leeft je dood te maken. Dus misschien maar goed ook dat je niet bent gegaan![]()
[ afbeelding ]
Liever lui dan moe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Australie, leuk land maar eens en nooit meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Australië probeert alles, maar dan ook ALLES wat leeft je dood te maken. Dus misschien maar goed ook dat je niet bent gegaan![]()
[ afbeelding ]
Oh ik vind het daar kei tof!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Australie, leuk land maar eens en nooit meer
Het is daar ook leuk alleen de reis erheen is verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik vind het daar kei tof!
Waarom vond je het niet leuk?
Ja dat is inderdaad wel echt debielquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is daar ook leuk alleen de reis erheen is verschrikkelijk
Ja he, maar ik word net al terug gevraagdquote:Maar ik dacht dat jij het druk had nu? Dat heb je vlot gedaan
Mocht ik ooit nog eens gaan dan ga ik de reis in stukje hakken, niet meer in 1 keer doorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel echt debiel
[..]
Ja he, maar ik word net al terug gevraagd
Nee ik weet het nog niet hoor, misschien een beetje tequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht ik ooit nog eens gaan dan ga ik de reis in stukje hakken, niet meer in 1 keer door
Weer de deur uit, veel plezier!
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Liever lui dan moe.Liever te lui om überhaupt ergens aan te beginnen, dan moe van het daadwerkelijk doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat kan alleen jij beoordelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik weet het nog niet hoor, misschien een beetje te
Wij stopten in singapore voor een paar dagen
lekker shoppen
Ah dank je!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Liever te lui om überhaupt ergens aan te beginnen, dan moe van het daadwerkelijk doen.
Zuid-Afrika, waar een vriendin van me 3 maal gecarjacked werd in een maand. Yay.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
Als het dichter bij zou liggen zou ik daar echt continue zijn
Weet je wat een leuke middenweg is? Zuid Afrika, serieus! Veel gemeen met Australië maar veel minder ver vliegen
Het ligt er maar net aan waar je gaat en hoe en zoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zuid-Afrika, waar een vriendin van me 3 maal gecarjacked werd in een maand. Yay.
Ik heb een jaar of 2 terug bijna een baan aangenomen in kaapstad. Alleen mijn vader was erop tegen, hij wilde me graag in de buurt houden toen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
Als het dichter bij zou liggen zou ik daar echt continue zijn
Weet je wat een leuke middenweg is? Zuid Afrika, serieus! Veel gemeen met Australië maar veel minder ver vliegen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 2 terug bijna een baan aangenomen in kaapstad. Alleen mijn vader was erop tegen, hij wilde me graag in de buurt houden toen.
Misschien ga ik er nog ooit eens heen. Ik ben al een paar in afrika geweest maar het trok me niet zo.
Ik weiger te wonen in een land waar veiligheid alleen verkrijgbaar is door middel van gated communities met gewapende bewaking. Vakantie misschien. Call me fickle.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan waar je gaat en hoe en zo
Ja dat is helaas wel een van de redenen dat ik er niet serieus zou gaan wonenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weiger te wonen in een land waar veiligheid alleen verkrijgbaar is door middel van gated communities met gewapende bewaking. Vakantie misschien. Call me fickle.
Echt? Het schijnt niet zo veilig te zijn.quote:
Midden- of Zuid Amerika, ergens in the middle of nowhere aan zee daarentegenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is helaas wel een van de redenen dat ik er niet serieus zou gaan wonen
maar los van dat en de arbeidsmarkt...
Gewoon geen goed idee dus, maar goed
En gelijk heb jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:13 schreef Belsezar het volgende:
Ik hou het wel op mijn stukje paradijs
[ afbeelding ]
It doesnt get much betterquote:
Dolfijntjes doen niks, ze zijn lief en spelen graagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap die dolfijnen liefde niet he
het is een vis....
met heeeel veeel tanden.....
Een vis die je kapot kan maken
Zwaar leven, broeder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nice!![]()
[ afbeelding ]
Groetjes terug uit brazilie
Inderdaad amigo, malta, brazilie. Het is niet makkelijk voor onsquote:
quote:
* magnetronkoffie zet de verwarming maar weer een graadje hogerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad amigo, malta, brazilie. Het is niet makkelijk voor ons
Gewoon meedoen en naar een warm land emigreren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
* magnetronkoffie zet de verwarming maar weer een graadje hoger
En die mensen in Nederland ons maar uitlachenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad amigo, malta, brazilie. Het is niet makkelijk voor ons
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die mensen in Nederland ons maar uitlachen![]()
Oh, wacht![]()
Ja, die rare hollanders, en maar lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die mensen in Nederland ons maar uitlachen![]()
Oh, wacht![]()
Je bent van harte welkomquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, die rare hollanders, en maar lachen
Ik zal toch eens gaan kijken hoe duur een ticket naar Malta kost voor een weekje van de zomer
Jij ook hoor.quote:
Belsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, die rare hollanders, en maar lachen
Ik zal toch eens gaan kijken hoe duur een ticket naar Malta kost voor een weekje van de zomer
Hoi Murm, alles goed?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bels
maar zit je nou in brazilie of niet?
oh serieus? cool!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi Murm, alles goed?
Ik ben net terug. Afgelopen vrijdag geland en als alles goed gaat over een paar maandjes weer weg, maar dan voorgoed
Super!quote:
Woning is geen probleem, die staat te wachten. Werk ben ik nu mee bezig, ik heb afgelopen maand gesolliciteerd en nu terug om wat te regelen mbt mijn diplomas door het braziliaanse consulaat te laten valideren. Daarna moet ik die opsturen naar 2 bedrijven die mij erg graag willen hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh serieus? cool!
heb je al woonruimte/werk en dat soort dingen of ga je dat op dat moment fixen?
tof hoor
woeiiii! tof!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Super!Ik hou je op de hoogte!
[..]
Woning is geen probleem, die staat te wachten. Werk ben ik nu mee bezig, ik heb afgelopen maand gesolliciteerd en nu terug om wat te regelen mbt mijn diplomas door het braziliaanse consulaat te laten valideren. Daarna moet ik die opsturen naar 2 bedrijven die mij erg graag willen hebben
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Super!Ik hou je op de hoogte!
[..]
Woning is geen probleem, die staat te wachten. Werk ben ik nu mee bezig, ik heb afgelopen maand gesolliciteerd en nu terug om wat te regelen mbt mijn diplomas door het braziliaanse consulaat te laten valideren. Daarna moet ik die opsturen naar 2 bedrijven die mij erg graag willen hebben
Hey Tijn, alles ok?quote:
Ja zeker! Erg spannende tijden voor mijquote:
En zodra ik in Brazilie gesettled ben moet je maar eens de andere kant van de oceaan komen bekijkenquote:
Cuba is geniaal maar inmiddels wat afgezaagd, gaat iedereen heen. Puerto Rico is ook erg mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil heel graag nog eens naar midden en zuid Amerika ja
Snel Spaans gaan leren dan maarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Cuba is geniaal maar inmiddels wat afgezaagd, gaat iedereen heen. Puerto Rico is ook erg mooi
Wat spreken ze op Malta naast Engels?quote:
Malteesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat spreken ze op Malta naast Engels?
Dat lijkt op Spaansquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MalteesEn vaak ook redelijk Italiaans.
W. T. F.quote:
Het begint haast zielig te wordenquote:
De eerste vraagt een minderjarige knul of er door een fotograaf fotos gemaakt kunnen worden tijdens zijn eerste keer sex met zijn meisje.quote:
Dat eerste is een beetje dubieusquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De eerste vraagt een minderjarige knul of er door een fotograaf fotos gemaakt kunnen worden tijdens zijn eerste keer sex met zijn meisje.
Bij de tweede word Leonardo Dicaprio uitgelachen omdat hij weer geen oscar heeft gewonnen dit jaar.
Welkom terugquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:47 schreef Sinceria het volgende:
Ik stootte opeens op alle oud Singles hier en besloot mijn account weer ff nieuw leven in te blazen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |