You rebelquote:
Ja het is net kerosine. Ik had een avond lang bier en shotjes genomen, bij elk biertje een shotje. Man wat was ik ziek daarna, ik hield niks meer binnenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, inderdaadDe laatste keer dat ik een shotje nam was ik redelijk aangeschoten, en dacht iets van "Hmmm, eigenlijk moet ik dit bewaren, goedkope brandstof voor de auto".
Fristi, dat is lang geleden maar zooooo lekker!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koffie verkeerd, rooibos thee, Liefmans met mate, Amaretto, cola, ijsthee, en als ik zin heb bestel ik Fristi
Dun ijs, koffie. Dun ijsquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niemand hier van de smartphones dus?![]()
Lekker ouderwets met die nokia-koelkasten aan de gang?
Sowieso het woord "vintage" wordt overal voor gebruikt, zeker omdat het dan meestal om oude rotzooi gaatquote:
Wat is bellen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, zolang ik er maar mee kan bellen!
Voor pleuris veel doekoes zeker?quote:
Ik liet mn vrienden altijd bellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag. Bier is er al.quote:
Ik wacht.quote:
Nog een half uurtje, dan heb ik tieten te grijpen.quote:
Lucky bastard!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog een half uurtje, dan heb ik tieten te grijpen.
Ik heb het verdiend! Hard voor gewerkt!quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend! Hard voor gewerkt!
Ja trouwens, waarom ben je niet daar? Veul beter joh....quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Was ik nu maar weer in brazilie, grmbl
had je daar je prive setje ja?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Was ik nu maar weer in brazilie, grmbl
pfff dat zeg jij, maar volgens mij loopt iedereen daar de hele dag in bikini met een cocktail in hun hand!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend! Hard voor gewerkt!
Ik heb nog nooit in mijn leven een bikini gedragen!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had je daar je prive setje ja?
[..]
pfff dat zeg jij, maar volgens mij loopt iedereen daar de hele dag in bikini met een cocktail in hun hand!
jammer! het zou een briljante foto opleveren die dan prima op fok kanquote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een bikini gedragen!
Ik ben sinds vrijdag terug. Nu even wat dingen regelen en hopelijk zsm weer terugquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja trouwens, waarom ben je niet daar? Veul beter joh....
In brazilie zijn vrouwen als de mannen hier, one night stand? Prima! Dag erna geen telefoonnummers, geen verplichtingen, niks. Gewoon een nachtje plezierquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had je daar je prive setje ja?
[..]
pfff dat zeg jij, maar volgens mij loopt iedereen daar de hele dag in bikini met een cocktail in hun hand!
Wanneer denk je weer te gaan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben sinds vrijdag terug. Nu even wat dingen regelen en hopelijk zsm weer terug
Ohnoyoudon'twantthatquote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jammer! het zou een briljante foto opleveren die dan prima op fok kan
Leuke regelingquote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Belsezar het volgende:
En met carnaval vervallen relaties gewoon voor een week. De man en vrouw zijn vrij om te doen wat ze willen. Na carnaval zijn ze weer getrouwd
Jaweeeeeeeeeeeel! En met mij nog vele anderen!quote:
Welke demente gek wil dat in godsnaamquote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeeeeel! En met mij nog vele anderen!
Ik hoop voor het WK voetbal.quote:
Bels! back me up!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welke demente gek wil dat in godsnaam
Oh mooi, dan kunnen we nog best even van je genietenquote:
Vind ik ookquote:
Was te verwachttenquote:
Jij woont in Europees Brazilië joh!quote:
Ohnohedoesn'tquote:
Ik barbusse in bikini zien? Ik zie meteen borat voor me in zijn mankiniquote:
Jij zeker, zonder twijfelquote:Op maandag 3 maart 2014 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh mooi, dan kunnen we nog best even van je genieten
Verry NOT nice!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik barbusse in bikini zien? Ik zie meteen borat voor me in zijn mankini
prove him wrong!quote:
quote:
Nee, hij heeft juist helemaal gelijk. Een pak staat me, een mankini nietquote:
nou dan maar een foto in pakquote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij heeft juist helemaal gelijk. Een pak staat me, een mankini niet
Zo vlakbij italie moet je zeker een fantastisch pak hebben of niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij heeft juist helemaal gelijk. Een pak staat me, een mankini niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |