You rebelquote:
Ja het is net kerosine. Ik had een avond lang bier en shotjes genomen, bij elk biertje een shotje. Man wat was ik ziek daarna, ik hield niks meer binnenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, inderdaadDe laatste keer dat ik een shotje nam was ik redelijk aangeschoten, en dacht iets van "Hmmm, eigenlijk moet ik dit bewaren, goedkope brandstof voor de auto".
Fristi, dat is lang geleden maar zooooo lekker!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Koffie verkeerd, rooibos thee, Liefmans met mate, Amaretto, cola, ijsthee, en als ik zin heb bestel ik Fristi
Dun ijs, koffie. Dun ijsquote:Op maandag 3 maart 2014 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
Niemand hier van de smartphones dus?![]()
Lekker ouderwets met die nokia-koelkasten aan de gang?
Sowieso het woord "vintage" wordt overal voor gebruikt, zeker omdat het dan meestal om oude rotzooi gaatquote:
Wat is bellen?quote:Op maandag 3 maart 2014 17:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee, zolang ik er maar mee kan bellen!
Voor pleuris veel doekoes zeker?quote:
Ik liet mn vrienden altijd bellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Graag. Bier is er al.quote:
Ik wacht.quote:
Nog een half uurtje, dan heb ik tieten te grijpen.quote:
Lucky bastard!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog een half uurtje, dan heb ik tieten te grijpen.
Ik heb het verdiend! Hard voor gewerkt!quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 3 maart 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend! Hard voor gewerkt!
Ja trouwens, waarom ben je niet daar? Veul beter joh....quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Was ik nu maar weer in brazilie, grmbl
had je daar je prive setje ja?quote:Op maandag 3 maart 2014 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.
Was ik nu maar weer in brazilie, grmbl
pfff dat zeg jij, maar volgens mij loopt iedereen daar de hele dag in bikini met een cocktail in hun hand!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het verdiend! Hard voor gewerkt!
Ik heb nog nooit in mijn leven een bikini gedragen!quote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had je daar je prive setje ja?
[..]
pfff dat zeg jij, maar volgens mij loopt iedereen daar de hele dag in bikini met een cocktail in hun hand!
jammer! het zou een briljante foto opleveren die dan prima op fok kanquote:Op maandag 3 maart 2014 18:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit in mijn leven een bikini gedragen!
Ik ben sinds vrijdag terug. Nu even wat dingen regelen en hopelijk zsm weer terugquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja trouwens, waarom ben je niet daar? Veul beter joh....
In brazilie zijn vrouwen als de mannen hier, one night stand? Prima! Dag erna geen telefoonnummers, geen verplichtingen, niks. Gewoon een nachtje plezierquote:Op maandag 3 maart 2014 18:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
had je daar je prive setje ja?
[..]
pfff dat zeg jij, maar volgens mij loopt iedereen daar de hele dag in bikini met een cocktail in hun hand!
Wanneer denk je weer te gaan?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben sinds vrijdag terug. Nu even wat dingen regelen en hopelijk zsm weer terug
Ohnoyoudon'twantthatquote:Op maandag 3 maart 2014 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jammer! het zou een briljante foto opleveren die dan prima op fok kan
Leuke regelingquote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef Belsezar het volgende:
En met carnaval vervallen relaties gewoon voor een week. De man en vrouw zijn vrij om te doen wat ze willen. Na carnaval zijn ze weer getrouwd
Jaweeeeeeeeeeeel! En met mij nog vele anderen!quote:
Welke demente gek wil dat in godsnaamquote:Op maandag 3 maart 2014 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jaweeeeeeeeeeeel! En met mij nog vele anderen!
Ik hoop voor het WK voetbal.quote:
Bels! back me up!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Welke demente gek wil dat in godsnaam
Oh mooi, dan kunnen we nog best even van je genietenquote:
Vind ik ookquote:
Was te verwachttenquote:
Jij woont in Europees Brazilië joh!quote:
Ohnohedoesn'tquote:
Ik barbusse in bikini zien? Ik zie meteen borat voor me in zijn mankiniquote:
Jij zeker, zonder twijfelquote:Op maandag 3 maart 2014 19:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh mooi, dan kunnen we nog best even van je genieten
Verry NOT nice!quote:Op maandag 3 maart 2014 19:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik barbusse in bikini zien? Ik zie meteen borat voor me in zijn mankini
prove him wrong!quote:
quote:
Nee, hij heeft juist helemaal gelijk. Een pak staat me, een mankini nietquote:
nou dan maar een foto in pakquote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij heeft juist helemaal gelijk. Een pak staat me, een mankini niet
Zo vlakbij italie moet je zeker een fantastisch pak hebben of niet?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, hij heeft juist helemaal gelijk. Een pak staat me, een mankini niet
Waarom zou je het niet doen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Enorme twijfel of ik eens zal kijken bij de salsa hier..
Ben je nu al helemaal over naar Amersfoort?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Enorme twijfel of ik eens zal kijken bij de salsa hier..
Ik wel, maar nog een klein gedeelte van mn spullen nog niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je nu al helemaal over naar Amersfoort?
Bevalt het?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wel, maar nog een klein gedeelte van mn spullen nog niet.
Dan wacht je een weekjequote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje moe en last van mn kuit. En volgende week is t er ook gewoon
Hey zonnekoning, ik was even weggejorist, zit jij nu in Brazil?quote:
Hey kerel, hoe is het?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey zonnekoning, ik was even weggejorist, zit jij nu in Brazil?
Ah tof, hoe was het?? Je hebt het carnaval gemist wil je zeggen??!quote:Op maandag 3 maart 2014 20:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey kerel, hoe is het?
Ben net terug! Afgelopen vrijdag geland.
Nu wat dingen regelen zoals mijn diplomas laten valideren bij het consulaat aan de hand van gebruikte boekenlijsten.
En dan, afhankelijk van hoe lang dat duurt, weer terug om te werken en wonen.
Ja was super! Lekker genotenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah tof, hoe was het?? Je hebt het carnaval gemist wil je zeggen??!
Tof man, waar wordt dat?
Hier alles goed, Colombia bevalt nog steeds heerlijk.
Tof, lijkt me mooie stad.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was super! Lekker genoten
Ja carnaval net gemistNormaal valt het in februari dus ik had mijn ticket zo geboekt dat ik de hele maand februari in brazilie was, maar fout gegokt dit jaar.
In het zuiden, in de buurt van Porto Alegre.
Mooi man! Dus voorlopig zit je daar goed?
Wanneer ga je richting europa?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof, lijkt me mooie stad.
Hmm, bummer. Ik doe ook geen carnaval dit jaar. Dacht aan Trinidad.
Maar die kant kom ik zeker op, na Europa. Es even wat zien van Brazilie. Zit je er met het WK??!!
Zomer. Zin in!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wanneer ga je richting europa?
Ik hoop voor het wk weer terug in Brazilie te zijn
Ja, want die staan bekend voor hun niks doen op het voetbalveld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die staan daar maar wat te staan. Het zijn de berbers van het voetbalveld!
Heb je me gemist?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:22 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Eindelijk weer een hele dagen FOK!en
Scary!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:29 schreef KomtTijd... het volgende:
Altijd.
Gelukkig woon je tegenwoordig in de buurt!
Omdat veel mensen hem wel een goede acteur vinden, en hij kan telkens net niet die break hebben dat hij er een Oscar voor krijgt.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Waarom heeft de hele wereld zo'n medeleiden met die vent? Hij is gewoon iedere keer niet de beste. Moet hij een Oscar krijgen uit medelijden ofzoLekker zou dat zijn.
Een oscar zegt ook helemaal niet dat iets je beste film is. Alleen dat er toevallig dat jaar niet een betere film was.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:52 schreef Barbusse het volgende:
4 keer verliezen is best wel zuur toch? Maar ja, hij maakt films met Martin Scorsese, de man die ook veel te lang genegeerd isEn dan wint hij wel met the Departed, is het voor één van de mindere films
Ook daar valt over te twisten natuurlijk:quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:05 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een oscar zegt ook helemaal niet dat iets je beste film is. Alleen dat er toevallig dat jaar niet een betere film was.
quote:Best Achievement in Directing
Martin Scorsese for The Departed (2006)
Clint Eastwood for Letters from Iwo Jima (2006)
Stephen Frears for The Queen (2006)
Paul Greengrass for United 93 (2006)
Alejandro González Iñárritu for Babel (2006)
Uiteraard, daarom zit er een jury.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook daar valt over te twisten natuurlijk:
[..]
quote:
Een acteur van zijn kaliber? Regelmatig werken met een van de beste regisseurs aller tijden? Ik kan me ergere dingen voorstellen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:45 schreef Sinceria het volgende:
[..]!
Arme Leo. Ik zou niet met hem willen ruilen.
quote:He’ll just have to cry himself to sleep on his bed of supermodels and money.
Ik vind het geen hele rare lijst? Ja, dat er make-up artiesten tussen staan is een tikje vreemd misschien, maar die horen ook bij die scene.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die is behoorlijk groot, met soms leden die je niet zou verwachten
Niet vanwege de vertegenwoordigende beroepen, meer sommige namen. Mo'Nique is nou niet echt een actrice van wereldklasse bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik vind het geen hele rare lijst? Ja, dat er make-up artiesten tussen staan is een tikje vreemd misschien, maar die horen ook bij die scene.
Had het vreemder gevonden als er ingenieurs, bouwvakkers en strippers tussen hadden gezeten.
Hmm, ik probeerde sarcastisch te zijn. Ik zou nog met Leo ruilen als ik er een bodyswitch voor zou moeten doen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een acteur van zijn kaliber? Regelmatig werken met een van de beste regisseurs aller tijden? Ik kan me ergere dingen voorstellen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Das waar, maar misschien zijn die objectiever omdat ze niet zulke grote vriendjes met alle grote sterren zijn? Het acteerwereldje in de top is wel een soort van kliekje waar je als gewone sterveling nooit tussenkomt. Dan ga je op je vriendjes stemmen, of op jezelf misschien zelfs.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet vanwege de vertegenwoordigende beroepen, meer sommige namen. Mo'Nique is nou niet echt een actrice van wereldklasse bijvoorbeeld.
Zullen we samen salsa-en?quote:
Wat dat betreft zou je beter een handvol willekeurige bioscoopabonnementhouders in het panel kunnen zetten ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Das waar, maar misschien zijn die objectiever omdat ze niet zulke grote vriendjes met alle grote sterren zijn? Het acteerwereldje in de top is wel een soort van kliekje waar je als gewone sterveling nooit tussenkomt. Dan ga je op je vriendjes stemmen, of op jezelf misschien zelfs.
Ik heb zo ongeveer alle films gezien dit jaar, jij ook? Misschien kunnen we dan gezellig samen in dat panel dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou je beter een handvol willekeurige bioscoopabonnementhouders in het panel kunnen zetten ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |