Pics!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet besteld maar ik heb een briljant tokkie hoesje gevonden
Helemaal vol edelsteentjes
Pfff, te sterk voor mij...quote:Op maandag 3 maart 2014 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb liever Duvel
Maar ik vind het wel wat vroeg om nu al aan bieren te gaan beginnen
Ik houd het ook gewoon bij 2 stuks. Soms denk ik "Laat ik er gewoon eens 3 halen!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pfff, te sterk voor mij...
Ik ben deze week nog lekker vrij, dus een biertje kan best. Hoef de deur niet meer uit
vraag me niet waarom maar ik dacht dat jij meer van de whiskey bent, tot ik me bedacht dat ik vaak genoeg met jou bier heb gedronken.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pfff, te sterk voor mij...
Ik ben deze week nog lekker vrij, dus een biertje kan best. Hoef de deur niet meer uit
En hij valt snel om?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef perro. het volgende:
[..]
vraag me niet waarom maar ik dacht dat jij meer van de whiskey bent, tot ik me bedacht dat ik vaak genoeg met jou bier heb gedronken.
Niks mis met een goeie whiskey toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef perro. het volgende:
[..]
vraag me niet waarom maar ik dacht dat jij meer van de whiskey bent, tot ik me bedacht dat ik vaak genoeg met jou bier heb gedronken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En hij valt snel om?
Mooi, dat maakt date rape wat makkelijker
Nee sorry, enorm slecht grapje
whiskey.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie whiskey toch?
Dat is inderdaad meer dan genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd het ook gewoon bij 2 stuks. Soms denk ik "Laat ik er gewoon eens 3 halen!" maar dan krijg ik de 3e niet meer weg
![]()
Whisky was vroeger mijn drank inderdaad. Tegenwoordig hou ik het bij bier en heel soms iets sterkers.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef perro. het volgende:
[..]
Oh, rape is niet nodig hoor rhutjequote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En hij valt snel om?
Mooi, dat maakt date rape wat makkelijker
Nee sorry, enorm slecht grapje
Hey! Ik schreef het correct hoorquote:
nog 15 jaar wachten en dan verkopen. kun je meteen met pensioen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:12 schreef Belsezar het volgende:
Whisky was vroeger mijn drank inderdaad. Tegenwoordig hou ik het bij bier en heel soms iets sterkers.
Ik heb al dik 15 jaar een fles JW blue label liggen die ik nog steeds niet durf open te maken
Ja, jij wel.quote:
Nee ik ook nietquote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, lekker.
maar dat drink ik niet zo vaak.
Niks mis met houtquote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
De rest moet optiefen naar Ierland of in een eikenhouten ton naar Kentucky verscheept worden.
drink er nog een barb. just relax.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
De rest moet optiefen naar Ierland of in een eikenhouten ton naar Kentucky verscheept worden.
Op kantoor? Lekker, maar denk niet dat het gewaardeerd gaat wordenquote:
Zou fijn zijn hehe!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:16 schreef perro. het volgende:
[..]
nog 15 jaar wachten en dan verkopen. kun je meteen met pensioen.
Zo streng ben ik niet maar je hebt een punt.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
Cointreau, goldstrike, tequila, dropshot en apfelkornquote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Meestal haal ik dat groene spul wat ik vervolgens meng met waar ik op dat moment toevallig zin in heb. Ook lekker door de milkshakes trouwens
Maar sowieso is er niet veel alcohol dat ik niet lust.
Oh ik dacht dat iedereen dat deed op dat tropische eiland van je?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op kantoor? Lekker, maar denk niet dat het gewaardeerd gaat worden
Ik ben niet zo dol op campari...snap niet dat mensen dat lekker kunnen vindenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Cointreau, goldstrike, tequila, dropshot en apfelkorn
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 3 maart 2014 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereen dat deed op dat tropische eiland van je?
Allemaal continue in bikini met een cocktail in hun hand!
Goor spul jaquote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op campari...snap niet dat mensen dat lekker kunnen vinden
wat doe je daar dan?!quote:
Vind ik ook niet lekker. Wat ik zei, behalve cointreau, heb ik gewoon te vaak gedronken en nu vind ik het smerig.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op campari...snap niet dat mensen dat lekker kunnen vinden
Nou.....dingen.....en zo.......quote:
Correct!quote:
Waarom drink je het dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, dit praten over drank maakt mij al weer misselijk
Zoiets ja.quote:
omdat mensen mij gisteren maar drank bleven geven!quote:
2 dagen lang ziek geweest van tequila shotjes. Het leek wel of mijn maag 1 enorme rauwe wond was, nooit meer.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Tequila, linke soepEn ik schijn van de Vodka-Martinis af te moeten blijven, maar dat spul is zo lekker
Ik niet hoor...quote:Op maandag 3 maart 2014 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie voelt zich nou niet beter na het drinken van een paar halve liters el cheapo bier?
Ja, inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 dagen lang ziek geweest van tequila shotjes. Het leek wel of mijn maag 1 enorme rauwe wond was, nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |