drink er nog een barb. just relax.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
De rest moet optiefen naar Ierland of in een eikenhouten ton naar Kentucky verscheept worden.
Op kantoor? Lekker, maar denk niet dat het gewaardeerd gaat wordenquote:
Zou fijn zijn hehe!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:16 schreef perro. het volgende:
[..]
nog 15 jaar wachten en dan verkopen. kun je meteen met pensioen.
Zo streng ben ik niet maar je hebt een punt.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
De rest moet optiefen naar Ierland of in een eikenhouten ton naar Kentucky verscheept worden.
Cointreau, goldstrike, tequila, dropshot en apfelkornquote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Meestal haal ik dat groene spul wat ik vervolgens meng met waar ik op dat moment toevallig zin in heb. Ook lekker door de milkshakes trouwens
Maar sowieso is er niet veel alcohol dat ik niet lust.
Oh ik dacht dat iedereen dat deed op dat tropische eiland van je?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op kantoor? Lekker, maar denk niet dat het gewaardeerd gaat worden
Ik ben niet zo dol op campari...snap niet dat mensen dat lekker kunnen vindenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Cointreau, goldstrike, tequila, dropshot en apfelkorn
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 3 maart 2014 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereen dat deed op dat tropische eiland van je?
Allemaal continue in bikini met een cocktail in hun hand!
Goor spul jaquote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op campari...snap niet dat mensen dat lekker kunnen vinden
wat doe je daar dan?!quote:
Vind ik ook niet lekker. Wat ik zei, behalve cointreau, heb ik gewoon te vaak gedronken en nu vind ik het smerig.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op campari...snap niet dat mensen dat lekker kunnen vinden
Nou.....dingen.....en zo.......quote:
Correct!quote:
Waarom drink je het dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, dit praten over drank maakt mij al weer misselijk
Zoiets ja.quote:
omdat mensen mij gisteren maar drank bleven geven!quote:
2 dagen lang ziek geweest van tequila shotjes. Het leek wel of mijn maag 1 enorme rauwe wond was, nooit meer.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Tequila, linke soepEn ik schijn van de Vodka-Martinis af te moeten blijven, maar dat spul is zo lekker
Ik niet hoor...quote:Op maandag 3 maart 2014 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie voelt zich nou niet beter na het drinken van een paar halve liters el cheapo bier?
Ja, inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 dagen lang ziek geweest van tequila shotjes. Het leek wel of mijn maag 1 enorme rauwe wond was, nooit meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |