Wat heb je daar als man te zoeken, tenzij je drag queen bent?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou in het Make-up topic valt het wel mee
Nog even en de jongens gaan zich opmaken alleen maar daar te kunnen postenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou in het Make-up topic valt het wel mee
Nou ik heb wat oneffenheden in m'n gezicht, word ook wat ouder, dus wellicht kan een leuk poedertje de boel wat rechttrekkenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog even en de jongens gaan zich opmaken alleen maar daar te kunnen posten
Lol, dan maar wat ouder worden wat mij betreft.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik heb wat oneffenheden in m'n gezicht, word ook wat ouder, dus wellicht kan een leuk poedertje de boel wat rechttrekken
Dus nu lekker ontspannen en feesten!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Zo toets weer gehad. Moet een 7 kunnen worden. Alleen woensdag pas de uitslag
FOK! zit vol topics waar losers vrouwen alleen maar voorzien van complimenten in de hoop op seks (not happening).quote:Op maandag 3 maart 2014 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat heb je daar als man te zoeken, tenzij je drag queen bent?
waar??!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FOK! zit vol topics waar losers vrouwen alleen maar voorzien van complimenten in de hoop op seks (not happening).
SEX SC bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar??!
Ik wil wel aanbeden worden en zo zonder ooit iets terug te hoeven doen?
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar??!
Daar mag niemand mij volgens mijquote:
Niet eens? Jammer hoorquote:
Ik zat al te wachten tot jij hierop zou ingaanquote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar??!
Niet alleen door jou hoorquote:
Verdorie, als ik zo voorspelbaar word moet ik misschien toch 1 keer niet happenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet eens? Jammer hoor
[..]
Ik zat al te wachten tot jij hierop zou ingaan
Dames, we willen je naakt zienquote:Op maandag 3 maart 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar mag niemand mij volgens mijDus dat plan faalde al
Hoezo? Niemand deed toch moeilijk daar?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar mag niemand mij volgens mijDus dat plan faalde al
Die is tegenwoordig nog droger dan de saharaquote:
Oh, is hij weer dood.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig nog droger dan de sahara
Het valt best mee hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alleen door jou hoor
Ik heb hem ooit weer nieuw leven ingeblazen, maar toen ik moderator was, was de SC al verpest door hijgertjes. Maar daar mocht ik toen niks van zeggen, vond ik zelf
Ach, je moet doen waar je gelukkig van wordtquote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Verdorie, als ik zo voorspelbaar word moet ik misschien toch 1 keer niet happen
Oh ja verjaardag, crap. Ik word over een weekje ook alweer een dagje ouder maar feestjes doe ik niet meer aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja binnenkort wel een keertje, maar dan val thet onder HouseWarming / Verjaardagsfeest
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor't Is daar niet anders dan in andere SC's
Feesten doe je al genoeg in Brazilie .. dus jij mag het niet eens vierenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
Oh ja verjaardag, crap. Ik word over een weekje ook alweer een dagje ouder maar feestjes doe ik niet meer aan.
Ja maar dan moet ik iets terug doenquote:
Ik word ook niet bepaald aanbedenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo? Niemand deed toch moeilijk daar?
Ik ben een objectieve toeschouwerquote:Op maandag 3 maart 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor't Is daar niet anders dan in andere SC's
Tja maar jij laat de hoofden dan ook op hol slaanquote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]als ik er eens een kijkje neem komt het gehijg je al spoedig tegemoet hoor
Edit: "zonder er zelf te posten"quote:Op maandag 3 maart 2014 15:42 schreef Faxie het volgende:
Tja maar jij laat de hoofden dan ook op hol slaan
Nee dat is wel zo. Soms is het lastig om je in een groep te mengen. Maar als je die groep toch al niks vindt moet je het niet eens willen.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik word ook niet bepaald aanbeden
Ik mis echt wat chemie tussen mezelf en de andere users
You can never party too much!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Feesten doe je al genoeg in Brazilie .. dus jij mag het niet eens vieren
Dat laatste helpt mijn zaak inderdaad nietquote:Op maandag 3 maart 2014 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat is wel zo. Soms is het lastig om je in een groep te mengen. Maar als je die groep toch al niks vindt moet je het niet eens willen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En het is maandag, dus dan is het hier altijd weer goed toeven
Precies!quote:
Broeder!quote:
Ja ok, maar die feestte met wat teveel van bepaalde spulletjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou...
[ afbeelding ]
Die had toch beter een paar jaar eerder naar huis kunnen gaan
Hoe is het trouwens afgelopen met je glitter*blingbling*telefoon?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou...
[ afbeelding ]
Grolsch ok?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou...
[ afbeelding ]
Die komt dan ook heul niet op ons feestjequote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou...
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog niet besteld maar ik heb een briljant tokkie hoesje gevondenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met je glitter*blingbling*telefoon?
Weet ik het, ik heb gewoon Lindsay Lohan gegoogledquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |