Dan is het onderscheid met mijn normale leven niet duidelijk genoegquote:
Ben je knap genoeg om als (rhu)barbie te gaan?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dan is het onderscheid met mijn normale leven niet duidelijk genoeg
neequote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:20 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Ben je knap genoeg om als (rhu)barbie te gaan?
Had ik niet verwacht eigenlijk.quote:
Definieer 'overweight'!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou overweight barbie kunnen zijn?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 11:45 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zou overweight barbie kunnen zijn?
Heel stilletjesquote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:47 schreef Seikcid het volgende:
Gaat er nog geneukt worden dit weekend?
She killed granny with her duckface!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 12:52 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]. 2014, mooie tijd om in te leven..
Oh ja, je hebt zo'n monster rondwandelen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:17 schreef missbehavin het volgende:
Geloof me, dat is beter dan plotseling iemand naast je bed hebben staan
Yep, het is monsterweekendquote:Op vrijdag 28 februari 2014 13:19 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Oh ja, je hebt zo'n monster rondwandelen.
KLOON!!1!!!!quote:
Bier? Nee, dat is op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 16:30 schreef perro. het volgende:
[..]
ik merk het.
zit mijn grote liefde nog in dit topic?
Whisky? Nee HW is ook weer terug dus da's ook op.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:45 schreef perro. het volgende:
pak zelf wel een pilsje straks.
ik bedoel mijn nog grotere liefde natuurlijk.
whiskey.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Whisky? Nee HW is ook weer terug dus da's ook op.
dan kun jij nog wel zo smachtend verliefd op mij zijnquote:
moet ik je toch teleurstellen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan kun jij nog wel zo smachtend verliefd op mij zijn
Was het maar zo makkelijkquote:
Broke as shit, maar verder primaquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:02 schreef perro. het volgende:
ik ben sinds kort miljonair. verder goed. met jou?
oh noes!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Broke as shit, maar verder prima
Af, af.. Af genoeg voor het momentquote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:05 schreef perro. het volgende:
[..]
oh noes!als je tattoo maar af is dan.
quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 18:10 schreef perro. het volgende:
nice. en groot.
hoe is het met je vriendje? en zoon?
Gordijnen dicht, kleren uit en FOK!ken maar?quote:
quote:
Dude? Dude!quote:
't zou eens tijd worden.quote:
Dank je voor de uitnodiging.quote:Op zondag 2 maart 2014 09:15 schreef rhubarbje het volgende:
Ga je mee? Je mag wel bij mij logeren als je helemaal naar hier komt
Ik zeg: DOEN!quote:Op zondag 2 maart 2014 09:39 schreef rhubarbje het volgende:
Zal ik dan mezelf maar opofferen en naar dat stomme zonnige eiland van jou toe komen?
Ik wil helemaal niet cocktails drinken in de zon maar wat moet dat moet
Mooi, kun je vandaag verkleed als watje gaan carnevallen.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi, kun je vandaag verkleed als watje gaan carnevallen.
Jij! Jij hebt mijn vriendje misbruikt en nu heeft hij spierpijn!quote:
Laat dit topic eens slapen in het weekend! Jij rekel.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:01 schreef Sinceria het volgende:
Sorry voor de topickill.![]()
Oh en HW: toch nog een keer naar Thailand geweest?Blijk je toch tegen hitte bestand te zijn als ik het zo lees!
Werken zul je, gij vuige office-drone!quote:
Ik heb zelf ook spierpijn, alleen enkel in m'n kuitquote:Op zondag 2 maart 2014 16:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij! Jij hebt mijn vriendje misbruikt en nu heeft hij spierpijn!
Moet ik het weer goed masseren allemaal. Mannen.Vrouwen
![]()
Slush Puppies met Red Bull
Uhm, wut?quote:
Ja, het was een lekker trio, we hebben flink ons best gedaan.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook spierpijn, alleen enkel in m'n kuit
SorryMaar hij was geweldig
en jij ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en dank je wel.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
HW, waarom ga je nu weg? Vanwege mij? Want dan zoek ik wel een andere manier om me te vermaken en zal ik hier niet meer posten.quote:
Ik heb het kennelijk wel goed wakker geschud, dat moet je me nageven.quote:Op maandag 3 maart 2014 08:16 schreef Q. het volgende:
[..]
Laat dit topic eens slapen in het weekend! Jij rekel.
Ik weet niet meer dan jij, dus idd.quote:
The plot thickens, smoke and mirrors, cloaks and daggers * Barbusse murmurs the theme of Sherlock.......quote:
Of misschien moet hij hem even vervangen?quote:
Heeft 'ie een bloedende anus na een wild weekend?quote:
Dat kan ook ja, maar hij gedraagt zich iig als een ongesteld wijf.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of misschien moet hij hem even vervangen?
Waarschijnlijk "onder te brengen"?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Als iemand zegt "om de afspraak te onderbrengen voor een uur "
Wat bedoelen ze dan precies?
Beter dan de rest?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik vond het een prachtrol en perfect gespeeld.
Niet overdrijven. The Wolf was een goede film, maar die hysterie en verafgoding snap ik niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik vond het een prachtrol en perfect gespeeld.
Nebraska heb ik nog niet gezien helaas, Dallas Buyers Club....prachtrol, maar wel weer zo'n rol die een oscarnominatie MOET krijgen alleen al vanwege het onderwerp.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter dan de rest?![]()
![]()
En prachtig vond ik hem ook niet. 7,5. Dikke voldoende dus maar een oscar mag wel wat meer brengen. Zoals Matthew of Bruce Dern.
Ik overdrijf zoveel ik wilquote:Op maandag 3 maart 2014 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet overdrijven. The Wolf was een goede film, maar die hysterie en verafgoding snap ik niet.
Zelfde kan je van Wolf zeggen vanwege Leo en de publiciteit. Daarbij heeft de film cq het onderwerp van Dallas de oscar niet gewonnen. De individuele prestatie van Matthew heeft hem gewonnen. En dat was zeker wat mij betreft 1 van de sterkere. Bruce Dern had ik misschien nog iets leuker gevonden.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nebraska heb ik nog niet gezien helaas, Dallas Buyers Club....prachtrol, maar wel weer zo'n rol die een oscarnominatie MOET krijgen alleen al vanwege het onderwerp.
Die Thijs Romer liep ook al zo hysterisch te doen over die film. Ik snap het niet. Ik heb me kapot gelachen, maar ik vond het geen briljante film.quote:
Bruce Dern had hem met terugwerkende kracht voor The 'burbs moeten krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde kan je van Wolf zeggen vanwege Leo en de publiciteit. Daarbij heeft de film cq het onderwerp van Dallas de oscar niet gewonnen. De individuele prestatie van Matthew heeft hem gewonnen. En dat was zeker wat mij betreft 1 van de sterkere. Bruce Dern had ik misschien nog iets leuker gevonden.
Ik had ze bijna allemaal goed gegoktquote:Op maandag 3 maart 2014 11:47 schreef Barbusse het volgende:
Het was wel voorspelbaar, de uitkomst trouwens
Smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Thijs Romer liep ook al zo hysterisch te doen over die film. Ik snap het niet. Ik heb me kapot gelachen, maar ik vond het geen briljante film.
Voor mij wel (gelukkig). Cate verdiende hem echt!quote:Op maandag 3 maart 2014 11:47 schreef Barbusse het volgende:
Het was wel voorspelbaar, de uitkomst trouwens
Nebraska is hier nog steeds niet uitquote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde kan je van Wolf zeggen vanwege Leo en de publiciteit. Daarbij heeft de film cq het onderwerp van Dallas de oscar niet gewonnen. De individuele prestatie van Matthew heeft hem gewonnen. En dat was zeker wat mij betreft 1 van de sterkere. Bruce Dern had ik misschien nog iets leuker gevonden.
Dat doe ik ook niet, dat maak jij ervan. Ik zeg alleen maar dat van de genomineerden die ik heb gezien, Leo de beste vond. Kun je lang over twisten natuurlijk, maar is niks hysterisch aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo hysterisch te doen
er is altijd reden om hysterisch te doenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo hysterisch te doen
Die was verdiend ja. Prachtrol.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor mij wel (gelukkig). Cate verdiende hem echt!
Ik ben altijd hysterisch over Leo.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is altijd reden om hysterisch te doen
pfoe ik ook nog steeds!quote:Op maandag 3 maart 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd hysterisch over Leo.
Je moet ook geen kernafval vieren.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Godver, 1 avond zonder jas carnavallen en ik zit al de hele ochtend te hoesten
Ik snap met name American Hustle niet. Gelukkig ook niks gewonnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nebraska is hier nog steeds niet uitHer wel, die moet ook erg goed zijn.
Vond het een leuke film, maar ik denk dat de hype voornamelijk kwam vanwege het grote aantal oscarwinnaars die eraan verbonden zatenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap met name American Hustle niet. Gelukkig ook niks gewonnen.
En allemaal ondermaats presteren.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vond het een leuke film, maar ik denk dat de hype voornamelijk kwam vanwege het grote aantal oscarwinnaars die eraan verbonden zaten
Ja! wat een dotjequote:Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Krijg ik klappen als ik zeg dat ik Amy Adams helemaal niet zo knap vind
Ze is leuk maar niet prachtig.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft iets maar het is niet knap maar veel uitstraling en karakter.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Liever dat meisje van Awkwardquote:Op maandag 3 maart 2014 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben verliefd op Ellen Page en er is voortaan hoop
Ik zou het er best op kunnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Ashley Rickards, maar ik zie nu dat ze haar lippen heeft laten inspuiten, beetje jammerquote:
Soms kan het een verbetering zijn, in dit geval helaas niet...quote:
Toch wel Aniston he?quote:
Nee dwaas, die is bijna bejaard. (hoewel ze in We're the Millers er ERRUGH appetijtelijk uit zag).quote:
Als bijna bejaard eruit ziet als aniston in we're the millers dan vind ik bijna bejaard meer dan prima! Wat zag ze er daar goed uit zeg!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee dwaas, die is bijna bejaard. (hoewel ze in We're the Millers er ERRUGH appetijtelijk uit zag).
Lawrence
Ja ik weet, ik spreek mijzelf tegenquote:Op maandag 3 maart 2014 14:03 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als bijna bejaard eruit ziet als aniston in we're the millers dan vind ik bijna bejaard meer dan prima! Wat zag ze er daar goed uit zeg!
Lawrence, niet slecht, ze heeft naast looks ook goed gevoel voor humor
Omdat ze weer viel zeker?quote:
Ik vind haar koppie eigenlijk niet zo bijzonder.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja ik weet, ik spreek mijzelf tegen
Maar Lawrence heeft dat koppie, yum. Zo heerlijk.
quote:
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat die 3e vrouw doet....quote:Op maandag 3 maart 2014 14:30 schreef CherryLips het volgende:
Dat ziet eruit als een soort groepsseks met kleren aan? Met dr snufferd in de kont van een andere vrouw en twee kerels die aan dr borsten zitten. Interessant.
Maar toch vind ik Amy stiekem toch leukerquote:
quote:Poor Leo
One of the internet’s favourite movie-related jokes has to be the continued refusal of the Academy to bestow poor Leonardo DiCaprio with an Oscar of his own. In particular, his reaction shots at every ceremony have been mined for any hint of tears or heartbreak, and this year was no exception. It’s simultaneously hilarious and really, really sad. He’ll just have to cry himself to sleep on his bed of supermodels and money.
Ik zeg niet dat we allemaal zulke vrouwen willen maar we mogen toch dromen?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:20 schreef rhubarbje het volgende:
Jullie zijn niet fair, daar kan geen enkele vrouw tegen op boksen!
Ellen Page is nog een beetje normaal
Nou ja, als ik erbij was, had ik ook even m'n kans gegrepen denk ik.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is me nog niet helemaal duidelijk wat die 3e vrouw doet....
Gegrepenquote:Op maandag 3 maart 2014 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ik erbij was, had ik ook even m'n kans gegrepen denk ik.
Oeh CLletje!quote:Op maandag 3 maart 2014 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, als ik erbij was, had ik ook even m'n kans gegrepen denk ik.
Ik zou d'r raken, maar verder niet echt bijzonder toch? Had een willekeurige vrouw kunnen zijn wat mij betreftquote:
haha zeg je hiermee dat je elke willekeurige vrouw zou raken?quote:Op maandag 3 maart 2014 14:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou d'r raken, maar verder niet echt bijzonder toch? Had een willekeurige vrouw kunnen zijn wat mij betreft
Neequote:Op maandag 3 maart 2014 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha zeg je hiermee dat je elke willekeurige vrouw zou raken?
jammer, anders paste je hier precies in de SCquote:
Is het zo erg hier ja?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jammer, anders paste je hier precies in de SC
De SC is dus nog niks veranderd sinds ik jaren terug stopte met posten?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jammer, anders paste je hier precies in de SC
"Faith in humanity restored"quote:Op maandag 3 maart 2014 15:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De SC is dus nog niks veranderd sinds ik jaren terug stopte met posten?
Was te verwachten
nee het zijn echt allemaal heel toffe users hierquote:
Ik zal eens wat vaker spieken danquote:Op maandag 3 maart 2014 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee het zijn echt allemaal heel toffe users hier
mijn favo fok hoekje
het is meestal wel een beetje een sausage fest hoorquote:
Hmm, dat is dan weer minder, dat was vroeger toch stukken anders.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is meestal wel een beetje een sausage fest hoor
Dat is overalquote:Op maandag 3 maart 2014 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is meestal wel een beetje een sausage fest hoor
Hihiquote:Op maandag 3 maart 2014 15:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee het zijn echt allemaal heel toffe users hier
mijn favo fok hoekje
Nou in het Make-up topic valt het wel meequote:
Wat heb je daar als man te zoeken, tenzij je drag queen bent?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou in het Make-up topic valt het wel mee
Nog even en de jongens gaan zich opmaken alleen maar daar te kunnen postenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou in het Make-up topic valt het wel mee
Nou ik heb wat oneffenheden in m'n gezicht, word ook wat ouder, dus wellicht kan een leuk poedertje de boel wat rechttrekkenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog even en de jongens gaan zich opmaken alleen maar daar te kunnen posten
Lol, dan maar wat ouder worden wat mij betreft.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik heb wat oneffenheden in m'n gezicht, word ook wat ouder, dus wellicht kan een leuk poedertje de boel wat rechttrekken
Dus nu lekker ontspannen en feesten!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:29 schreef Cue_ het volgende:
Zo toets weer gehad. Moet een 7 kunnen worden. Alleen woensdag pas de uitslag
FOK! zit vol topics waar losers vrouwen alleen maar voorzien van complimenten in de hoop op seks (not happening).quote:Op maandag 3 maart 2014 15:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat heb je daar als man te zoeken, tenzij je drag queen bent?
waar??!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
FOK! zit vol topics waar losers vrouwen alleen maar voorzien van complimenten in de hoop op seks (not happening).
SEX SC bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar??!
Ik wil wel aanbeden worden en zo zonder ooit iets terug te hoeven doen?
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar??!
Daar mag niemand mij volgens mijquote:
Niet eens? Jammer hoorquote:
Ik zat al te wachten tot jij hierop zou ingaanquote:Op maandag 3 maart 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waar??!
Niet alleen door jou hoorquote:
Verdorie, als ik zo voorspelbaar word moet ik misschien toch 1 keer niet happenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet eens? Jammer hoor
[..]
Ik zat al te wachten tot jij hierop zou ingaan
Dames, we willen je naakt zienquote:Op maandag 3 maart 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar mag niemand mij volgens mijDus dat plan faalde al
Hoezo? Niemand deed toch moeilijk daar?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Daar mag niemand mij volgens mijDus dat plan faalde al
Die is tegenwoordig nog droger dan de saharaquote:
Oh, is hij weer dood.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig nog droger dan de sahara
Het valt best mee hoorquote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet alleen door jou hoor
Ik heb hem ooit weer nieuw leven ingeblazen, maar toen ik moderator was, was de SC al verpest door hijgertjes. Maar daar mocht ik toen niks van zeggen, vond ik zelf
Ach, je moet doen waar je gelukkig van wordtquote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Verdorie, als ik zo voorspelbaar word moet ik misschien toch 1 keer niet happen
Oh ja verjaardag, crap. Ik word over een weekje ook alweer een dagje ouder maar feestjes doe ik niet meer aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja binnenkort wel een keertje, maar dan val thet onder HouseWarming / Verjaardagsfeest
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor't Is daar niet anders dan in andere SC's
Feesten doe je al genoeg in Brazilie .. dus jij mag het niet eens vierenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
Oh ja verjaardag, crap. Ik word over een weekje ook alweer een dagje ouder maar feestjes doe ik niet meer aan.
Ja maar dan moet ik iets terug doenquote:
Ik word ook niet bepaald aanbedenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hoezo? Niemand deed toch moeilijk daar?
Ik ben een objectieve toeschouwerquote:Op maandag 3 maart 2014 15:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het valt best mee hoor't Is daar niet anders dan in andere SC's
Tja maar jij laat de hoofden dan ook op hol slaanquote:Op maandag 3 maart 2014 15:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]als ik er eens een kijkje neem komt het gehijg je al spoedig tegemoet hoor
Edit: "zonder er zelf te posten"quote:Op maandag 3 maart 2014 15:42 schreef Faxie het volgende:
Tja maar jij laat de hoofden dan ook op hol slaan
Nee dat is wel zo. Soms is het lastig om je in een groep te mengen. Maar als je die groep toch al niks vindt moet je het niet eens willen.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik word ook niet bepaald aanbeden
Ik mis echt wat chemie tussen mezelf en de andere users
You can never party too much!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Feesten doe je al genoeg in Brazilie .. dus jij mag het niet eens vieren
Dat laatste helpt mijn zaak inderdaad nietquote:Op maandag 3 maart 2014 15:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dat is wel zo. Soms is het lastig om je in een groep te mengen. Maar als je die groep toch al niks vindt moet je het niet eens willen.
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En het is maandag, dus dan is het hier altijd weer goed toeven
Precies!quote:
Broeder!quote:
Ja ok, maar die feestte met wat teveel van bepaalde spulletjes.quote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou...
[ afbeelding ]
Die had toch beter een paar jaar eerder naar huis kunnen gaan
Hoe is het trouwens afgelopen met je glitter*blingbling*telefoon?quote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou...
[ afbeelding ]
Grolsch ok?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou...
[ afbeelding ]
Die komt dan ook heul niet op ons feestjequote:Op maandag 3 maart 2014 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou...
[ afbeelding ]
Ik heb hem nog niet besteld maar ik heb een briljant tokkie hoesje gevondenquote:Op maandag 3 maart 2014 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens afgelopen met je glitter*blingbling*telefoon?
Weet ik het, ik heb gewoon Lindsay Lohan gegoogledquote:
Pics!quote:Op maandag 3 maart 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb hem nog niet besteld maar ik heb een briljant tokkie hoesje gevonden
Helemaal vol edelsteentjes
Pfff, te sterk voor mij...quote:Op maandag 3 maart 2014 15:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb liever Duvel
Maar ik vind het wel wat vroeg om nu al aan bieren te gaan beginnen
Ik houd het ook gewoon bij 2 stuks. Soms denk ik "Laat ik er gewoon eens 3 halen!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pfff, te sterk voor mij...
Ik ben deze week nog lekker vrij, dus een biertje kan best. Hoef de deur niet meer uit
vraag me niet waarom maar ik dacht dat jij meer van de whiskey bent, tot ik me bedacht dat ik vaak genoeg met jou bier heb gedronken.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Pfff, te sterk voor mij...
Ik ben deze week nog lekker vrij, dus een biertje kan best. Hoef de deur niet meer uit
En hij valt snel om?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef perro. het volgende:
[..]
vraag me niet waarom maar ik dacht dat jij meer van de whiskey bent, tot ik me bedacht dat ik vaak genoeg met jou bier heb gedronken.
Niks mis met een goeie whiskey toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef perro. het volgende:
[..]
vraag me niet waarom maar ik dacht dat jij meer van de whiskey bent, tot ik me bedacht dat ik vaak genoeg met jou bier heb gedronken.
quote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En hij valt snel om?
Mooi, dat maakt date rape wat makkelijker
Nee sorry, enorm slecht grapje
whiskey.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks mis met een goeie whiskey toch?
Dat is inderdaad meer dan genoeg.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik houd het ook gewoon bij 2 stuks. Soms denk ik "Laat ik er gewoon eens 3 halen!" maar dan krijg ik de 3e niet meer weg
![]()
Whisky was vroeger mijn drank inderdaad. Tegenwoordig hou ik het bij bier en heel soms iets sterkers.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:06 schreef perro. het volgende:
[..]
Oh, rape is niet nodig hoor rhutjequote:Op maandag 3 maart 2014 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En hij valt snel om?
Mooi, dat maakt date rape wat makkelijker
Nee sorry, enorm slecht grapje
Hey! Ik schreef het correct hoorquote:
nog 15 jaar wachten en dan verkopen. kun je meteen met pensioen.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:12 schreef Belsezar het volgende:
Whisky was vroeger mijn drank inderdaad. Tegenwoordig hou ik het bij bier en heel soms iets sterkers.
Ik heb al dik 15 jaar een fles JW blue label liggen die ik nog steeds niet durf open te maken
Ja, jij wel.quote:
Nee ik ook nietquote:Op maandag 3 maart 2014 16:17 schreef perro. het volgende:
[..]
ja, lekker.
maar dat drink ik niet zo vaak.
Niks mis met houtquote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
De rest moet optiefen naar Ierland of in een eikenhouten ton naar Kentucky verscheept worden.
drink er nog een barb. just relax.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
De rest moet optiefen naar Ierland of in een eikenhouten ton naar Kentucky verscheept worden.
Op kantoor? Lekker, maar denk niet dat het gewaardeerd gaat wordenquote:
Zou fijn zijn hehe!quote:Op maandag 3 maart 2014 16:16 schreef perro. het volgende:
[..]
nog 15 jaar wachten en dan verkopen. kun je meteen met pensioen.
Zo streng ben ik niet maar je hebt een punt.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
Cointreau, goldstrike, tequila, dropshot en apfelkornquote:Op maandag 3 maart 2014 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee ik ook niet
Meestal haal ik dat groene spul wat ik vervolgens meng met waar ik op dat moment toevallig zin in heb. Ook lekker door de milkshakes trouwens
Maar sowieso is er niet veel alcohol dat ik niet lust.
Oh ik dacht dat iedereen dat deed op dat tropische eiland van je?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op kantoor? Lekker, maar denk niet dat het gewaardeerd gaat worden
Ik ben niet zo dol op campari...snap niet dat mensen dat lekker kunnen vindenquote:Op maandag 3 maart 2014 16:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Cointreau, goldstrike, tequila, dropshot en apfelkorn
Was het maar zo'n feestquote:Op maandag 3 maart 2014 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat iedereen dat deed op dat tropische eiland van je?
Allemaal continue in bikini met een cocktail in hun hand!
Goor spul jaquote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op campari...snap niet dat mensen dat lekker kunnen vinden
wat doe je daar dan?!quote:
Vind ik ook niet lekker. Wat ik zei, behalve cointreau, heb ik gewoon te vaak gedronken en nu vind ik het smerig.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op campari...snap niet dat mensen dat lekker kunnen vinden
Nou.....dingen.....en zo.......quote:
Correct!quote:
Waarom drink je het dan?quote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
Echt, dit praten over drank maakt mij al weer misselijk
Zoiets ja.quote:
omdat mensen mij gisteren maar drank bleven geven!quote:
2 dagen lang ziek geweest van tequila shotjes. Het leek wel of mijn maag 1 enorme rauwe wond was, nooit meer.quote:Op maandag 3 maart 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Tequila, linke soepEn ik schijn van de Vodka-Martinis af te moeten blijven, maar dat spul is zo lekker
Ik niet hoor...quote:Op maandag 3 maart 2014 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wie voelt zich nou niet beter na het drinken van een paar halve liters el cheapo bier?
Ja, inderdaadquote:Op maandag 3 maart 2014 16:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 dagen lang ziek geweest van tequila shotjes. Het leek wel of mijn maag 1 enorme rauwe wond was, nooit meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |