Tennis?quote:Op donderdag 27 februari 2014 10:36 schreef Seikcid het volgende:
Alsof 1-6 zo leuk is voor de returns.
Jij wel...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 07:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Mocht je 'bier drinken' er ook op zetten?
Waarom moeten ze dat weten? Je bent toch al aangenomen?quote:Op donderdag 27 februari 2014 15:24 schreef Cue_ het volgende:
Pff de hele dag bezig met het maken van CV voor het bedrijf. Maar men.. ik kom erachter dat ik best wel wat gedaan heb door de jaren heen.
Is niet voor het bedrijf is voor de bedrijven die ons miss aan willen nemen hequote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:15 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Waarom moeten ze dat weten? Je bent toch al aangenomen?
Carnaval en leuk in 1 zinquote:Op vrijdag 28 februari 2014 09:45 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn mooie carnavals outfit past niet meer leuk!
nu moet ik zo shoppen
Lekker hossûh!quote:
Opzich zou ik het leuk moeten vinden, maar goddomme het is zo "nederlands" waardeloze kutmuziek, geforceerde gezelligheid, domme pakjes.quote:
Mag hoor uiteraard. Ik vind het echt zo boers en platvloers, meehossers, nederlandstalige muziek etc etc...quote:
Ik ga voor het eerst sinds jaaaaaren hier carnaval vierenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich zou ik het leuk moeten vinden, maar goddomme het is zo "nederlands" waardeloze kutmuziek, geforceerde gezelligheid, domme pakjes.
Dan beginnen er mensen over, ja maar alle vrouwen zijn sletten etc etc, sja......
Vingeren?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:31 schreef rhubarbje het volgende:
Ik denk dat ik een vrije dag neem!
Lekker shoppen. Lunchen. Beetje lezen
bij dergelijke totaal globale uitspraken heb ik altijd de neiging om het meest lelijke (in dit geval) pakje dat iemand aan kan hebben te posten.. Maar nu geen zin om te zoekenquote:
Maak een selfie!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bij dergelijke totaal globale uitspraken heb ik altijd de neiging om het meest lelijke (in dit geval) pakje dat iemand aan kan hebben te posten.. Maar nu geen zin om te zoeken
Geen prinses?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 10:44 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil roodkapje worden maar ik denk niet dat ik zo kort dag nog wat moois gevonden krijg
Ik wilde het zelf maken maar had geen tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |