Heeft 'ie een bloedende anus na een wild weekend?quote:
Dat kan ook ja, maar hij gedraagt zich iig als een ongesteld wijf.quote:Op maandag 3 maart 2014 10:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Of misschien moet hij hem even vervangen?
Waarschijnlijk "onder te brengen"?quote:Op maandag 3 maart 2014 10:59 schreef Cue_ het volgende:
Als iemand zegt "om de afspraak te onderbrengen voor een uur "
Wat bedoelen ze dan precies?
Beter dan de rest?quote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik vond het een prachtrol en perfect gespeeld.
Niet overdrijven. The Wolf was een goede film, maar die hysterie en verafgoding snap ik niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik vond het een prachtrol en perfect gespeeld.
Nebraska heb ik nog niet gezien helaas, Dallas Buyers Club....prachtrol, maar wel weer zo'n rol die een oscarnominatie MOET krijgen alleen al vanwege het onderwerp.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Beter dan de rest?![]()
![]()
En prachtig vond ik hem ook niet. 7,5. Dikke voldoende dus maar een oscar mag wel wat meer brengen. Zoals Matthew of Bruce Dern.
Ik overdrijf zoveel ik wilquote:Op maandag 3 maart 2014 11:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet overdrijven. The Wolf was een goede film, maar die hysterie en verafgoding snap ik niet.
Zelfde kan je van Wolf zeggen vanwege Leo en de publiciteit. Daarbij heeft de film cq het onderwerp van Dallas de oscar niet gewonnen. De individuele prestatie van Matthew heeft hem gewonnen. En dat was zeker wat mij betreft 1 van de sterkere. Bruce Dern had ik misschien nog iets leuker gevonden.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nebraska heb ik nog niet gezien helaas, Dallas Buyers Club....prachtrol, maar wel weer zo'n rol die een oscarnominatie MOET krijgen alleen al vanwege het onderwerp.
Die Thijs Romer liep ook al zo hysterisch te doen over die film. Ik snap het niet. Ik heb me kapot gelachen, maar ik vond het geen briljante film.quote:
Bruce Dern had hem met terugwerkende kracht voor The 'burbs moeten krijgen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde kan je van Wolf zeggen vanwege Leo en de publiciteit. Daarbij heeft de film cq het onderwerp van Dallas de oscar niet gewonnen. De individuele prestatie van Matthew heeft hem gewonnen. En dat was zeker wat mij betreft 1 van de sterkere. Bruce Dern had ik misschien nog iets leuker gevonden.
Ik had ze bijna allemaal goed gegoktquote:Op maandag 3 maart 2014 11:47 schreef Barbusse het volgende:
Het was wel voorspelbaar, de uitkomst trouwens
Smaken verschillen nu eenmaal.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die Thijs Romer liep ook al zo hysterisch te doen over die film. Ik snap het niet. Ik heb me kapot gelachen, maar ik vond het geen briljante film.
Voor mij wel (gelukkig). Cate verdiende hem echt!quote:Op maandag 3 maart 2014 11:47 schreef Barbusse het volgende:
Het was wel voorspelbaar, de uitkomst trouwens
Nebraska is hier nog steeds niet uitquote:Op maandag 3 maart 2014 11:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zelfde kan je van Wolf zeggen vanwege Leo en de publiciteit. Daarbij heeft de film cq het onderwerp van Dallas de oscar niet gewonnen. De individuele prestatie van Matthew heeft hem gewonnen. En dat was zeker wat mij betreft 1 van de sterkere. Bruce Dern had ik misschien nog iets leuker gevonden.
Dat doe ik ook niet, dat maak jij ervan. Ik zeg alleen maar dat van de genomineerden die ik heb gezien, Leo de beste vond. Kun je lang over twisten natuurlijk, maar is niks hysterisch aan.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo hysterisch te doen
er is altijd reden om hysterisch te doenquote:Op maandag 3 maart 2014 11:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan hoef je niet zo hysterisch te doen
Die was verdiend ja. Prachtrol.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Voor mij wel (gelukkig). Cate verdiende hem echt!
Ik ben altijd hysterisch over Leo.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
er is altijd reden om hysterisch te doen
pfoe ik ook nog steeds!quote:Op maandag 3 maart 2014 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben altijd hysterisch over Leo.
Je moet ook geen kernafval vieren.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:56 schreef rhubarbje het volgende:
Godver, 1 avond zonder jas carnavallen en ik zit al de hele ochtend te hoesten
Ik snap met name American Hustle niet. Gelukkig ook niks gewonnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 11:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nebraska is hier nog steeds niet uitHer wel, die moet ook erg goed zijn.
Vond het een leuke film, maar ik denk dat de hype voornamelijk kwam vanwege het grote aantal oscarwinnaars die eraan verbonden zatenquote:Op maandag 3 maart 2014 12:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik snap met name American Hustle niet. Gelukkig ook niks gewonnen.
En allemaal ondermaats presteren.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vond het een leuke film, maar ik denk dat de hype voornamelijk kwam vanwege het grote aantal oscarwinnaars die eraan verbonden zaten
Ja! wat een dotjequote:Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Krijg ik klappen als ik zeg dat ik Amy Adams helemaal niet zo knap vind
Ze is leuk maar niet prachtig.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Ze heeft iets maar het is niet knap maar veel uitstraling en karakter.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Liever dat meisje van Awkwardquote:Op maandag 3 maart 2014 13:39 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben verliefd op Ellen Page en er is voortaan hoop
Ik zou het er best op kunnen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:33 schreef CherryLips het volgende:
Ashley Rickards, maar ik zie nu dat ze haar lippen heeft laten inspuiten, beetje jammerquote:
Soms kan het een verbetering zijn, in dit geval helaas niet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |