Waarom zou je het niet doen?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Enorme twijfel of ik eens zal kijken bij de salsa hier..
Ben je nu al helemaal over naar Amersfoort?quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Cue_ het volgende:
Enorme twijfel of ik eens zal kijken bij de salsa hier..
Ik wel, maar nog een klein gedeelte van mn spullen nog niet.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben je nu al helemaal over naar Amersfoort?
Bevalt het?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wel, maar nog een klein gedeelte van mn spullen nog niet.
Dan wacht je een weekjequote:Op maandag 3 maart 2014 20:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beetje moe en last van mn kuit. En volgende week is t er ook gewoon
Hey zonnekoning, ik was even weggejorist, zit jij nu in Brazil?quote:
Hey kerel, hoe is het?quote:Op maandag 3 maart 2014 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey zonnekoning, ik was even weggejorist, zit jij nu in Brazil?
Ah tof, hoe was het?? Je hebt het carnaval gemist wil je zeggen??!quote:Op maandag 3 maart 2014 20:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey kerel, hoe is het?
Ben net terug! Afgelopen vrijdag geland.
Nu wat dingen regelen zoals mijn diplomas laten valideren bij het consulaat aan de hand van gebruikte boekenlijsten.
En dan, afhankelijk van hoe lang dat duurt, weer terug om te werken en wonen.
Ja was super! Lekker genotenquote:Op maandag 3 maart 2014 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah tof, hoe was het?? Je hebt het carnaval gemist wil je zeggen??!
Tof man, waar wordt dat?
Hier alles goed, Colombia bevalt nog steeds heerlijk.
Tof, lijkt me mooie stad.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja was super! Lekker genoten
Ja carnaval net gemistNormaal valt het in februari dus ik had mijn ticket zo geboekt dat ik de hele maand februari in brazilie was, maar fout gegokt dit jaar.
In het zuiden, in de buurt van Porto Alegre.
Mooi man! Dus voorlopig zit je daar goed?
Wanneer ga je richting europa?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tof, lijkt me mooie stad.
Hmm, bummer. Ik doe ook geen carnaval dit jaar. Dacht aan Trinidad.
Maar die kant kom ik zeker op, na Europa. Es even wat zien van Brazilie. Zit je er met het WK??!!
Zomer. Zin in!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wanneer ga je richting europa?
Ik hoop voor het wk weer terug in Brazilie te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |