Ik weiger te wonen in een land waar veiligheid alleen verkrijgbaar is door middel van gated communities met gewapende bewaking. Vakantie misschien. Call me fickle.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het ligt er maar net aan waar je gaat en hoe en zo
Ja dat is helaas wel een van de redenen dat ik er niet serieus zou gaan wonenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik weiger te wonen in een land waar veiligheid alleen verkrijgbaar is door middel van gated communities met gewapende bewaking. Vakantie misschien. Call me fickle.
Echt? Het schijnt niet zo veilig te zijn.quote:
Midden- of Zuid Amerika, ergens in the middle of nowhere aan zee daarentegenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is helaas wel een van de redenen dat ik er niet serieus zou gaan wonen
maar los van dat en de arbeidsmarkt...
Gewoon geen goed idee dus, maar goed
En gelijk heb jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:13 schreef Belsezar het volgende:
Ik hou het wel op mijn stukje paradijs
[ afbeelding ]
It doesnt get much betterquote:
Dolfijntjes doen niks, ze zijn lief en spelen graagquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap die dolfijnen liefde niet he
het is een vis....
met heeeel veeel tanden.....
Een vis die je kapot kan maken
Zwaar leven, broeder.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nice!![]()
[ afbeelding ]
Groetjes terug uit brazilie
Inderdaad amigo, malta, brazilie. Het is niet makkelijk voor onsquote:
quote:
* magnetronkoffie zet de verwarming maar weer een graadje hogerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad amigo, malta, brazilie. Het is niet makkelijk voor ons
Gewoon meedoen en naar een warm land emigreren.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
* magnetronkoffie zet de verwarming maar weer een graadje hoger
En die mensen in Nederland ons maar uitlachenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad amigo, malta, brazilie. Het is niet makkelijk voor ons
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die mensen in Nederland ons maar uitlachen![]()
Oh, wacht![]()
Ja, die rare hollanders, en maar lachenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En die mensen in Nederland ons maar uitlachen![]()
Oh, wacht![]()
Je bent van harte welkomquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, die rare hollanders, en maar lachen
Ik zal toch eens gaan kijken hoe duur een ticket naar Malta kost voor een weekje van de zomer
Jij ook hoor.quote:
Belsquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja, die rare hollanders, en maar lachen
Ik zal toch eens gaan kijken hoe duur een ticket naar Malta kost voor een weekje van de zomer
Hoi Murm, alles goed?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Bels
maar zit je nou in brazilie of niet?
oh serieus? cool!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi Murm, alles goed?
Ik ben net terug. Afgelopen vrijdag geland en als alles goed gaat over een paar maandjes weer weg, maar dan voorgoed
Super!quote:
Woning is geen probleem, die staat te wachten. Werk ben ik nu mee bezig, ik heb afgelopen maand gesolliciteerd en nu terug om wat te regelen mbt mijn diplomas door het braziliaanse consulaat te laten valideren. Daarna moet ik die opsturen naar 2 bedrijven die mij erg graag willen hebbenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh serieus? cool!
heb je al woonruimte/werk en dat soort dingen of ga je dat op dat moment fixen?
tof hoor
woeiiii! tof!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Super!Ik hou je op de hoogte!
[..]
Woning is geen probleem, die staat te wachten. Werk ben ik nu mee bezig, ik heb afgelopen maand gesolliciteerd en nu terug om wat te regelen mbt mijn diplomas door het braziliaanse consulaat te laten valideren. Daarna moet ik die opsturen naar 2 bedrijven die mij erg graag willen hebben
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Super!Ik hou je op de hoogte!
[..]
Woning is geen probleem, die staat te wachten. Werk ben ik nu mee bezig, ik heb afgelopen maand gesolliciteerd en nu terug om wat te regelen mbt mijn diplomas door het braziliaanse consulaat te laten valideren. Daarna moet ik die opsturen naar 2 bedrijven die mij erg graag willen hebben
Hey Tijn, alles ok?quote:
Ja zeker! Erg spannende tijden voor mijquote:
En zodra ik in Brazilie gesettled ben moet je maar eens de andere kant van de oceaan komen bekijkenquote:
Cuba is geniaal maar inmiddels wat afgezaagd, gaat iedereen heen. Puerto Rico is ook erg mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:45 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil heel graag nog eens naar midden en zuid Amerika ja
Snel Spaans gaan leren dan maarquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Cuba is geniaal maar inmiddels wat afgezaagd, gaat iedereen heen. Puerto Rico is ook erg mooi
Wat spreken ze op Malta naast Engels?quote:
Malteesquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat spreken ze op Malta naast Engels?
Dat lijkt op Spaansquote:Op dinsdag 4 maart 2014 19:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
MalteesEn vaak ook redelijk Italiaans.
W. T. F.quote:
Het begint haast zielig te wordenquote:
De eerste vraagt een minderjarige knul of er door een fotograaf fotos gemaakt kunnen worden tijdens zijn eerste keer sex met zijn meisje.quote:
Dat eerste is een beetje dubieusquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
De eerste vraagt een minderjarige knul of er door een fotograaf fotos gemaakt kunnen worden tijdens zijn eerste keer sex met zijn meisje.
Bij de tweede word Leonardo Dicaprio uitgelachen omdat hij weer geen oscar heeft gewonnen dit jaar.
Welkom terugquote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:47 schreef Sinceria het volgende:
Ik stootte opeens op alle oud Singles hier en besloot mijn account weer ff nieuw leven in te blazen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |