Hehe, nee ze is er nog hoor.quote:
Nee, zuigen moet je!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:55 schreef Sinceria het volgende:
Hoewel ze geen idee heeft waar die intense woede vandaan komt zal ze het echter maar laten rusten.
[insert random ranzige sexjoke]quote:
Mwe, ik weet het. Had afgelopen zomer wel reële kansen naar Australië te verhuizen maar dat is er helaas niet van gekomen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Dan kun je beter niet in Nederland blijven.
In Australië probeert alles, maar dan ook ALLES wat leeft je dood te maken. Dus misschien maar goed ook dat je niet bent gegaanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwe, ik weet het. Had afgelopen zomer wel reële kansen naar Australië te verhuizen maar dat is er helaas niet van gekomen.
Ach, ik houd wel van een uitdaging.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Australië probeert alles, maar dan ook ALLES wat leeft je dood te maken. Dus misschien maar goed ook dat je niet bent gegaan![]()
[ afbeelding ]
Liever lui dan moe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
Australie, leuk land maar eens en nooit meerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In Australië probeert alles, maar dan ook ALLES wat leeft je dood te maken. Dus misschien maar goed ook dat je niet bent gegaan![]()
[ afbeelding ]
Oh ik vind het daar kei tof!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Australie, leuk land maar eens en nooit meer
Het is daar ook leuk alleen de reis erheen is verschrikkelijkquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh ik vind het daar kei tof!
Waarom vond je het niet leuk?
Ja dat is inderdaad wel echt debielquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is daar ook leuk alleen de reis erheen is verschrikkelijk
Ja he, maar ik word net al terug gevraagdquote:Maar ik dacht dat jij het druk had nu? Dat heb je vlot gedaan
Mocht ik ooit nog eens gaan dan ga ik de reis in stukje hakken, niet meer in 1 keer doorquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad wel echt debiel
[..]
Ja he, maar ik word net al terug gevraagd
Nee ik weet het nog niet hoor, misschien een beetje tequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mocht ik ooit nog eens gaan dan ga ik de reis in stukje hakken, niet meer in 1 keer door
Weer de deur uit, veel plezier!
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:10 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Liever lui dan moe.Liever te lui om überhaupt ergens aan te beginnen, dan moe van het daadwerkelijk doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, dat kan alleen jij beoordelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee ik weet het nog niet hoor, misschien een beetje te
Wij stopten in singapore voor een paar dagen
lekker shoppen
Ah dank je!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Liever te lui om überhaupt ergens aan te beginnen, dan moe van het daadwerkelijk doen.
Zuid-Afrika, waar een vriendin van me 3 maal gecarjacked werd in een maand. Yay.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
Als het dichter bij zou liggen zou ik daar echt continue zijn
Weet je wat een leuke middenweg is? Zuid Afrika, serieus! Veel gemeen met Australië maar veel minder ver vliegen
Het ligt er maar net aan waar je gaat en hoe en zoquote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zuid-Afrika, waar een vriendin van me 3 maal gecarjacked werd in een maand. Yay.
Ik heb een jaar of 2 terug bijna een baan aangenomen in kaapstad. Alleen mijn vader was erop tegen, hij wilde me graag in de buurt houden toen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:56 schreef rhubarbje het volgende:
Als het dichter bij zou liggen zou ik daar echt continue zijn
Weet je wat een leuke middenweg is? Zuid Afrika, serieus! Veel gemeen met Australië maar veel minder ver vliegen
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 18:04 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een jaar of 2 terug bijna een baan aangenomen in kaapstad. Alleen mijn vader was erop tegen, hij wilde me graag in de buurt houden toen.
Misschien ga ik er nog ooit eens heen. Ik ben al een paar in afrika geweest maar het trok me niet zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |