Zat niet, gewoon even niet in the mood voor bepaalde personen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I would, but you wouldn't like it.
Maar vertel, waarom was je het zat?
Ja, Blue Lagoon doet z'n naam wel eer aanquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan mij nog herinneren dat wij daar in zo'n teringblauwe zee hebben gelegen.
Dit zonder namen en rugnummers te vermelden?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zat niet, gewoon even niet in the mood voor bepaalde personen.
Ja dat ja!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, Blue Lagoon doet z'n naam wel eer aanMaar er zijn meerdere plekken met azuurblauwe zee hier
![]()
Blue Grotto![]()
[ afbeelding ]
Ja, tis wel weer mooi geweest zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit zonder namen en rugnummers te vermelden?
Wacht, en deze briljante kans op drama laten lopen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, tis wel weer mooi geweest zo.
Over op de orde van de dag.
Die kans is al verkeken inmiddels hoor.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wacht, en deze briljante kans op drama laten lopen?
Oh, ze is alweer weg? Jammerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die kans is al verkeken inmiddels hoor.
Sorry.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heerlijk he? Daar vul ik dus zoveel mogelijk mijn vrije dagen mee hier in de zomerquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja dat ja!
De eerste keer dat ik op vakantie onder het dagje-weg-bootje door zwom
Teh anticlimaxquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Graag gedaan om het even omhoog te schoppenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:51 schreef HeatWave het volgende:
jajaa, mea culpa, my apologies, het spijt me,het zal nooit meer gebeuren.
No prob, ik had niet anders van jullie verwachtquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Graag gedaan om het even omhoog te schoppen
Geen probleem.quote:
Wanneer?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
MissB, Bels, niks mis mee toch?
[ afbeelding ]
Nou, hopelijk vanaf april minimaal 1 keer per weekquote:
Als je dan ook nog die dame van mijn youtube link erbij doet ben ik elke dag van de partijquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, hopelijk vanaf april minimaal 1 keer per week
Mooie vrouwen zijn altijd welkomquote:Op dinsdag 4 maart 2014 16:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als je dan ook nog die dame van mijn youtube link erbij doet ben ik elke dag van de partij
Edit: Ze moet alleen niet praten
Uitstekend!quote:
Het gaat een mooie zomer worden!quote:
Oh, dat zekerquote:
Dat is waar. Zal ik toch maar eerst die bodyswitch met Leo de Loser doen dan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat durf ik niet aan, jij bent een meisje, meisjes zijn eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |