Het is een feestje voor filmmakers van filmmakers, dus dat zal niet gebeurenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:01 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou je beter een handvol willekeurige bioscoopabonnementhouders in het panel kunnen zetten ja.
JIJ doet aan kernafval, JIJ moet maar leven met de gevolgenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:27 schreef rhubarbje het volgende:
pfoe ik ben zooo brak!
En ik had niet eens echt gedronken gister, gewoon echt te weinig slaap
Het vervelende aan kernafval is dat iedereen met de gevolgen moet leven.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JIJ doet aan kernafval, JIJ moet maar leven met de gevolgen
Ik heb echt zo'n piep in mijn orenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het vervelende aan kernafval is dat iedereen met de gevolgen moet leven.
Carnaval daarentegen, daar heb je vooral zelf last van, ik zit ook nog bij te komen van een weekeind lang hossen
Dat durf ik niet aan, jij bent een meisje, meisjes zijn eng.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 11:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zullen we samen salsa-en?![]()
Ik leer het je wel, en zal heel voorzichtig met je zijn.
Kernafval = Carnavalquote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het vervelende aan kernafval is dat iedereen met de gevolgen moet leven.
Carnaval daarentegen, daar heb je vooral zelf last van, ik zit ook nog bij te komen van een weekeind lang hossen
ben ik saai normaal?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kernafval = Carnaval
En ook als je er niet aan doet heb je er last van. Gelukkig worden vandaag of morgen alle saaie mensen weer saai. Dan zijn ze weer klaar met hun jaarlijkse even lekker gek doen.
Als je al carnaval nodig hebt om plezier te maken, moet je leven redelijk saai zijn dunkt mij.quote:
Tof! Hopelijk word het van de zomer dan een beetje lekker weer!quote:Op maandag 3 maart 2014 22:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zomer. Zin in!
Haha, mooi man. Kan ik een bedje huren? Dan kom ik misschien wel langs in het zuiden... Anders is het onbetaalbaar.
Ik moet mijn diplomas laten valideren bij het consulaat in rotterdam. Dat wilt zeggen ze willen mijn boekenlijsten hebben plus vertaalde diplomas om ze te vergelijken met braziliaanse diplomas en ze een bepaalde waarde toe te kennen. Hoe lang dit duurt weet ik niet maar Braziliaans papierwerk kennende zeker een maand, zo niet 2. Ze zijn dol op stempeltjes en documentenquote:
en dat is wanneer....quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:22 schreef Belsezar het volgende:
Ik hoop dan ook voor het WK terug te zijn in Brazilie
Ik ookquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ze zijn dol op stempeltjes en documenten
Voor juniquote:
Ff google gebruikt, je hebt er eentje voor 13 euroquote:
ja weet ik, ik vergeet gewoon steeds om er een te bestellenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Voor juni
[..]
Ff google gebruikt, je hebt er eentje voor 13 euro
he dat is niet leuk!quote:Op dinsdag 4 maart 2014 13:28 schreef stbabylon het volgende:
Op wat voor tijdstip is het WK eigenlijk? 's Nachts toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |