Tja, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:12 schreef aequus het volgende:
[..]
Even hypocriet als ''weapons of mass destruction''
Ook Kosovo was geen kolonie of werden ze niet gewelddadig onderdrukt behalve dan de separatisten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:57 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
dat is een hele andere situatie. Basically in internationaal recht als een etniciteit binnen een vreemd land onafhankelijkheid wil dan is dat alleen gelegitimeerd wanneer; het een kolonie is of wanneer ze gewelddadig onderdrukt worden. Hier is van beide geen sprake wat betreft de Krim. Dus ingrijpen van Rusland is gewoon onrechtmatig. Rusland schreeuwt wel heel hard dat hun 'burgers' in gevaar zijn maar dat is tussen burgers onderling vooral. Wie ben jij om het internationaal recht naast je neer te leggen zou ik je kunnen vragen?
Lijkt me sterk als dit een wereldoorlog word, maar er is wel een gevaar aan niet optreden voor de EU als de lijn word overschreden [wat nog niet is gebeurd want ze hebben geen ultimatum of rode lijn gesteld]quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik moet het nog zien als het echt tot een wereldoorlog komt (al geloof ik niet dat het daar nu van gaat komen).
Ach we hebben het nog best lang volgehouden om niet in onze eigen buurt te gaan vechtenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:18 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Tja, maar dat is weer een ander verhaal.
Het gaat nu om de huidige situatie. Nu vind ik merendeel van de mensheid een hypocriet machtsgeil zooitje dat alleen maar geïnteresseerd is in eigen belangen zonder iemand anders vrijheden te gunnen. Wat dat betreft vallen we in de periode van duizenden jaren steeds terug in oorlogje voeren en landjepik doen.
Helaas is dit heden ten dage de realiteit en hoop ik voor de bevolking van Oekraïne dat er zo snel mogelijk een einde komt aan dit drama. Desalniettemin toont Rusland weer eens aan niet terug te deinzen voor militair optreden. Een conflict met andere landen uit deze categorie en de daaropvolgende kettingreactie is dan ook slechts een kwestie van tijd vrees ik.
Mij dus ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:18 schreef aequus het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als dit een wereldoorlog word, maar er is wel een gevaar aan niet optreden voor de EU als de lijn word overschreden [wat nog niet is gebeurd want ze hebben geen ultimatum of rode lijn gesteld]
Lijkt me sterk als dit een wereldoorlog wordwordt, maar er is wel een gevaar aan niet optreden voor de EU als de lijn wordwordt overschreden [wat nog niet is gebeurd want ze hebben geen ultimatum of rode lijn gesteld]quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:18 schreef aequus het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als dit een wereldoorlog word, maar er is wel een gevaar aan niet optreden voor de EU als de lijn word overschreden [wat nog niet is gebeurd want ze hebben geen ultimatum of rode lijn gesteld]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mij dus ook.
Ik denk dat niemand zin heeft om gezichtsverlies te lijden, zowel de EU niet als Poetin niet. Als er geen rode lijn wordt gesteld en Poetin beperkt zich tot Krim, lijdt niemand gezichtsverlies (behalve wat schreeuwerds in Kiev) en is iedereen blij.
Fijn om te weten dat er nog wel Grammar-nazi's zijn om ons te beschermenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:20 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als dit een wereldoorlog wordwordt, maar er is wel een gevaar aan niet optreden voor de EU als de lijn wordwordt overschreden [wat nog niet is gebeurd want ze hebben geen ultimatum of rode lijn gesteld]
Yep. Geloof niet dat de VS massaal gaat uitrukken indien een van de lidstaten zich in de nesten heeft gewerkt in een of ander onbenullig conflict.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:20 schreef Intellectueel het volgende:
De NAVO moet de EU in zo'n geval helemaal niet steunen. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt m.b.t. het ingrijpen van de NAVO. Komt er vooral op neer dat de NAVO enkel kan optreden wanneer één lidstaten is aangevallen door een buitenlandse mogendheid.
Als je zulke basale dingen niet kunt dan gaat men twijfelen aan de inhoud...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:21 schreef aequus het volgende:
[..]
[..]
Fijn om te weten dat er nog wel Grammar-nazi's zijn om ons te beschermen
De vraag is nu alleen of hij zich beperkt tot Krim.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mij dus ook.
Ik denk dat niemand zin heeft om gezichtsverlies te lijden, zowel de EU niet als Poetin niet. Als er geen rode lijn wordt gesteld en Poetin beperkt zich tot Krim, lijdt niemand gezichtsverlies (behalve wat schreeuwerds in Kiev) en is iedereen blij.
Helemaal met je eens hoor. Maar wat deden ze dan in Libiëquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:20 schreef Intellectueel het volgende:
De NAVO moet de EU in zo'n geval helemaal niet steunen. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt m.b.t. het ingrijpen van de NAVO. Komt er vooral op neer dat de NAVO enkel kan optreden wanneer één van de lidstaten wordt aangevallen door een buitenlandse mogendheid.
Het punt is dat de meeste NAVO landen gewoon erg zwak zijn voor conventionele oorlogsvoering. Duitsland heeft een erg kleine landmacht, Frankrijk is het sterkste Europese land maar heeft voor expeditionaire eenheden (lichte voertuigen) voor inzet overzees (Afrika). De UK is vergane glorie en de kleinere landen als Nederland, België en Scandinavische landen zijn lachwekkend (daar waar zij 20 jaar terug nog een stuk sterker waren dan het huidige Duitsland). Finland heeft een redelijk groot dienstplichtig leger, maar dit is mobilisabel en defensief. De Grieken en Turken hebben serieuze legers op papier, maar leunen op dienstplichtigen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Welnee, kijk, jij bekijkt elk land nogal individueel. En dan moet ik je gelijk geven.
Het punt is alleen: de NAVO werkt samen in grootschalige conflicten/oorlogen. En de NAVO heeft sowieso de steun van de VS.
Elke grootmacht is hypocriet. De VS net zo met Kosovoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Rusland valt gewoon een ander land binnen, net als toen bij Georgië. En dan als argument dat er autonome Russen wonen die beschermd moeten worden tegen het gevaar uit Kievwat een hypocriete lui zeg.
Ach, maar ik denk niet dat dit überhaupt allemaal nodig is joh.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:20 schreef Intellectueel het volgende:
De NAVO moet de EU in zo'n geval helemaal niet steunen. Er zijn duidelijke afspraken gemaakt m.b.t. het ingrijpen van de NAVO. Komt er vooral op neer dat de NAVO enkel kan optreden wanneer één van de lidstaten wordt aangevallen door een buitenlandse mogendheid.
Misschien heeft Hitler daarom verloren, verdomde dt's ook altijd!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:21 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Als je zulke basale dingen niet kunt dan gaat men twijfelen aan de inhoud...
Dat kan dan ook niet. Ten eerste mag de NAVO enkel ingrijpen op de noordelijke halfrond van de aarde, wat er op neerkomt dat voormalige kolonies niet tot het grondgebied van de lidstaten wordt gerekend, en bij initiatief van één van de lidstaten in een conflict men ook afzijdig blijft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Geloof niet dat de VS massaal gaat uitrukken indien een van de lidstaten zich in de nesten heeft gewerkt in een of ander onbenullig conflict.
Denk ik haast wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:22 schreef aequus het volgende:
[..]
De vraag is nu alleen of hij zich beperkt tot Krim.
Ik ben dan ook niet bang voor een escalatie door Krim maar eerder wat daarna komt.
Eigenlijk ben ik überhaupt niet bang ervoor, geen enkel land wil zoiets riskeren
Dat was ook stom.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:22 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Helemaal met je eens hoor. Maar wat deden ze dan in Libië. Fout was dat.
Klopt allemaal, maar ze zijn altijd nog beter dan de meeste legers buiten de NAVO.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het punt is dat de meeste NAVO landen gewoon erg zwak zijn voor conventionele oorlogsvoering. Duitsland heeft een erg kleine landmacht, Frankrijk is het sterkste Europese land maar heeft voor expeditionaire eenheden (lichte voertuigen) voor inzet overzees (Afrika). De UK is vergane glorie en de kleinere landen als Nederland, België en Scandinavische landen zijn lachwekkend (daar waar zij 20 jaar terug nog een stuk sterker waren dan het huidige Duitsland). Finland heeft een redelijk groot dienstplichtig leger, maar dit is mobilisabel en defensief. De Grieken en Turken hebben serieuze legers op papier, maar leunen op dienstplichtigen.
Polen en Roemenië zijn de andere landen met redelijk 'complete' legers (maar kleine luchtmachten) die misschien gemotiveerd zullen zijn om op te trekken tegen de Russen (Griekenland en Turkije natuurlijk niet).
Alleen Krim.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:23 schreef aequus het volgende:
[..]
Wat? Alleen Krim of dat hij doorgaat?
Was in het geval van Georgie toch net iets anders; die daagden de Russen openlijk uit, en startten de gevechten zelf in het begin van het conflict. Saakashvili rekende immers op de Amerikanen en Europeanen, maar kwam bedrogen uit, omdat niemand zijn handen wilt vuil maken aan een relatief irrelevante staat in de Kaukasus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Rusland valt gewoon een ander land binnen, net als toen bij Georgië. En dan als argument dat er autonome Russen wonen die beschermd moeten worden tegen het gevaar uit Kievwat een hypocriete lui zeg.
Nou en, Irak stond daar ooit als derde en werd in paar dagen weggevaagd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het Turkse leger staat op nummer 8 sterkste legers ter wereld.
Lijkt me nogal vaag, er wordt op je geschoten en je reageert niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:25 schreef Intellectueel het volgende:
Over die foto's van die 'gevechten':
"A group of twenty men armed like profesionals fired Saturday on the government building in Simferopol in Crimea. "They had professionals weapons," says BFMTV journalist. Russian soldiers who protect the site did not respond. The attackers withdrew in a bus a few minutes later."
Omdat de Russische belangen bedreigd worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:23 schreef Roarzcorp. het volgende:
Waarom zou Poetin eigenlijk net na de Olympische spelen wat toch een blijk is van internationale samenwerking nu ineens zo'n harde aanpak internationaal gezien hanteren.. Zo maakt hij toch alle goodwill stuk die andere landen misschien van de OS hebben overgehouden..
Wat zouden ze daarmee kunnen doen dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:27 schreef Roarzcorp. het volgende:
Op zich heeft Oekraïne nog best een sterk machtsmiddel, de gasleidingen naar Europa.
en onze geldleidingen naar Oekraïnequote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:27 schreef Roarzcorp. het volgende:
Op zich heeft Oekraïne nog best een sterk machtsmiddel, de gasleidingen naar Europa.
En wie staat er aan de andere kant van die gasleidingen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:27 schreef Roarzcorp. het volgende:
Misbruik maken van dat machtsmiddel zal ze enkel op irritatie van de Europeanen te komen staan, die afhankelijk zijn van die gastoevoer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:27 schreef Roarzcorp. het volgende:
Daar lijkt het inderdaad wel op = Russische militieleden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:28 schreef Romanus het volgende:
[..]
Lijkt me nogal vaag, er wordt op je geschoten en je reageert niet?
*Tenzij het natuurlijk andere Russen zijn
Ofquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat stroomt snel vol.
[ afbeelding ]
Of leeg...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat stroomt snel vol.
[ afbeelding ]
Dan krijgt het land geen geld te "leen" en gaat het bankroet..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:27 schreef Roarzcorp. het volgende:
Dan kun je die hele meuk beter direct laten annexeren door Poetin en met hem afspraken over dat gas.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:29 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Misbruik maken van dat machtsmiddel zal ze enkel op irritatie van de Europeanen te komen staan, die afhankelijk zijn van die gastoevoer.
Te hulp schieten met wat? Krim? Want daar gaan wij ons echt niet aan branden hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:30 schreef theunderdog het volgende:
We zijn allemaal afhankelijk van elkaar. Oekraine moet gewoon hopen dat de EU ze daadwerkelijk te hulp zullen schieten.
Spelletjes met het gas gaat ze daarbij niet helpen.
De EU is geen militaire unie en voordat de EU het ergens over eens is...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:30 schreef theunderdog het volgende:
We zijn allemaal afhankelijk van elkaar. Oekraine moet gewoon hopen dat de EU ze daadwerkelijk te hulp zullen schieten.
Spelletjes met het gas gaat ze daarbij niet helpen.
"Oekraïne moet gewoon hopen"...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:31 schreef aequus het volgende:
[..]
Te hulp schieten met wat? Krim? Want daar gaan wij ons echt niet aan branden hoor
"Oekraïne moet gewoon hopen"...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
De EU is geen militaire unie en voordat de EU het ergens over eens is...
En alsof de EU oorlog zou gaan voeren om Krim.
''hope for the best, plan for the worst''quote:
Ze kunnen niets anders.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hopen kan altijd, maar het zal weinig uithalen.
Klopt maar uiteindelijk zitten ze daar wel Rusland mee dwars die veel geld verdient aan Europa dankzij die leidingen. Als dwangmiddel om te onderhandelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat zouden ze daarmee kunnen doen dan?
Dichtdraaien? daar worden ze zelf ook niet beter van, integendeel.
Nogmaals, wat moeten ze dan doen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:32 schreef aequus het volgende:
[..]
''hope for the best, plan for the worst''
Ze kunnen hopen wat ze willen maar Europese help gaat er niet komen tenzij de russen door kiev marcheren, en dan nog...
Krim laten gaanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nogmaals, wat moeten ze dan doen?
Dat kan je van elke grootmacht zeggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Typisch Rusland, woon je in het buitenland als Rus dan is geen brug te ver voor de regering om je te 'beschermen'. Zodra je binnen de landsgrenzen woont kan je verekken.
Ja, de Russen lekker opnaaien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:32 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Klopt maar uiteindelijk zitten ze daar wel Rusland mee dwars die veel geld verdient aan Europa dankzij die leidingen. Als dwangmiddel om te onderhandelen.
Het alternatief is over je heen laten komen. That's a good plan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, de Russen lekker opnaaien.
Goed idee man.![]()
![]()
![]()
Dan geef je ze nog meer reden om je lullige landje in te pikkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ja, de Russen lekker opnaaien.
Goed idee man.![]()
![]()
![]()
Nogmaals dan gaat het land bankroet...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:32 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Klopt maar uiteindelijk zitten ze daar wel Rusland mee dwars die veel geld verdient aan Europa dankzij die leidingen. Als dwangmiddel om te onderhandelen.
Dan zijn ze omringd door landen die wel klaar zijn met Kiev... dan is de verdeling denk ik zo gemaakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:33 schreef aequus het volgende:
[..]
Dan geef je ze nog meer reden om je lullige landje in te pikken![]()
Je weet nog helemaal niet of de Russen daadwerkelijk harde actie gaan ondernemen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:33 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Het alternatief is over je heen laten komen. That's a good plan.
Dat zijn ze eigenlijk al.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:34 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Nogmaals dan gaat het land bankroet...
Laten we ons nog meer afhankelijk maken van onstabiele islamieten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:34 schreef Intellectueel het volgende:
Het beste wat Europa + de VS kan doen is om Iran toegang te bieden tot de gastmarkt van Europa, door middel van gaspijpleidingen door Turkije. Dat zou de Russen pas echt raken in de portemonnee.
Mja, even terug naar de realiteit... Er lopen wat Russen te patrouilleren en de "president" in Kiev doet daar moeilijk over. Veel spannender is het allemaal niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je weet nog helemaal niet of de Russen daadwerkelijk harde actie gaan ondernemen?
Misschien valt het allemaal reuze mee (wat ook erg waarschijnlijk is).
Dan help je dus axis of evil Iran, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:34 schreef Intellectueel het volgende:
Het beste wat Europa + de VS kan doen is om Iran toegang te bieden tot de gastmarkt van Europa, door middel van gaspijpleidingen door Turkije. Dat zou de Russen pas echt raken in de portemonnee.
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mja, even terug naar de realiteit... Er lopen wat Russen te patrouilleren en de "president" in Kiev doet daar moeilijk over. Veel spannender is het allemaal niet.
Iran is niet onstabiel. Nog belangrijker is dat Iran, in tegenstelling tot de Russen, geen territoriale claims in Europa heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:35 schreef sonnyspek het volgende:
Laten we ons nog meer afhankelijk maken van onstabiele islamieten.
Nee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Enige optie. En dat gaat ook gebeuren.
Aan Iran mankeert natuurlijk wel van alles en er lopen nog wat discussies met Iran volgens mij. Kortom: ik zie dat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:36 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iran is niet onstabiel. Nog belangrijker is dat Iran, in tegenstelling tot de Russen, geen territoriale claims in Europa heeft.
Iran is allang niet meer de Axis of Evil onder Obama, die zelfs onderhandelingen uitvoert met de voormalige schurkenstaat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dan help je dus axis of evil Iran, dus dat gaat niet gebeuren.
Zoals Halcon al zei: het is allemaal niet zo spannend. Jullie doen alsof Rusland al heftig bezig is om Kiev in te nemen.quote:
Naast sancties van de VN.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aan Iran mankeert natuurlijk wel van alles en er lopen nog wat discussies met Iran volgens mij. Kortom: ik zie dat niet gebeuren.
Het is ook echt vet moeilijk om een land in te vallen dat in de problemen zit en toevallig je buurland is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:38 schreef meth1745 het volgende:
tegenstelling tot de VS kan je wel zeggen dat de Russen landen binnenvallen wanneer de bevolking erom vraagt.
Iddquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zoals Halcon al zei: het is allemaal niet zo spannend. Jullie doen alsof Rusland al heftig bezig is om Kiev in te nemen.
Ik zie dat ook niet gebeuren, maar voor Rusland zou dat wel de worst case scenario zijn. De Russen hebben al een geruime tijd geprobeerd om Iran van de Europese gasmarkt te houden, gezien het feit dat Iran de grootste gasvoorraad ter wereld kent.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Aan Iran mankeert natuurlijk wel van alles en er lopen nog wat discussies met Iran volgens mij. Kortom: ik zie dat niet gebeuren.
Dan doen we niet. We zeggen dat Oekraine de Krim verliestquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zoals Halcon al zei: het is allemaal niet zo spannend. Jullie doen alsof Rusland al heftig bezig is om Kiev in te nemen.
2quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Idd
Als je sommigen hier bezig ziet... dan zou je denken dat ze al bij Dusseldorf staan
Die verliezen ze helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan doen we niet. We zeggen dat Oekraine de Krim verliest
Met je
Yep, gaat dus op zeker niet gebeuren.quote:
Natuurlijk is niet alleen Rusland de enige met dit soort fratsen. Maar in dit geval is Rusland erbij betrokken. Zou de VS dit bij, pak 'm beet, Canada doen zou het hetzelfde zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Elke grootmacht is hypocriet. De VS net zo met Kosovo
Kiev niet, maar Krim zouden ze wel degelijk kunnen innemen zonder consequenties.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook Krim neemt Rusland niet in.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:39 schreef aequus het volgende:
[..]
Kiev niet, maar Krim zouden ze wel degelijk kunnen innemen zonder consequenties.
En Poetin's partij onder andere gebaseerd op de oude soviet ''trots'' dus zo gek is het niet
Duh, Rusland valt nog wat te halen. Die doen dat uit economisch belang, niet omdat ze zich opeens onveilig voelen oid.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep, gaat dus op zeker niet gebeuren.
140.000 asielverzoeken in Rusland van mensen uit Oekraine, laatste 2 weken...
Ja, dankzij een cosmetische verandering de Iraanse presidentspost.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:37 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Iran is allang niet meer de Axis of Evil onder Obama, die zelfs onderhandelingen uitvoert met de voormalige schurkenstaat.
Ja jamme genoeg wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:32 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat kan je van elke grootmacht zeggen.
Nee, ze doen stoer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:41 schreef aequus het volgende:
[..]
Want Rusland is er oprecht op uit om die arme mensjes te helpen en daarna lief weg te gaan
nee hoor dat doet Poetin niet, dat is een zacht eitjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:41 schreef Halcon het volgende:
Oekraine heeft ook nog even 35 bn nodig om een bankroet te vermijden. Dus geloof er niks van dat ze die gasleidingen dicht gaan draaien.
Stoer? het is het vmbo nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ze doen stoer.
Niet meer niet minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |