dan worden er 100.000 oekrainse soldaten afgeslachtquote:
Met alle respect maar wie ligt er wakker van Abchazie?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja en dan een moord partij zoals in Abchazië
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Zoveel persvrijheid is er niet in het Rusland van Putin.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:47 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Al Jazeera wordt zelfs betaald door de dictator van Qatar
Lees (on)afhankelijk, maar niet meer of minder dan een CNN, BBC of Al Jazeera.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:47 schreef DeJori het volgende:
[..]heb je het überhaupt weleens bekeken?
RT doet echt geen enkele moeite om het te verbergen.
Uiteraard, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:50 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Redenatie gaat toch mank. VS heeft er nogal een handje van om zich te bemoeien in overzeese conflictgebieden, terwijl de Turken in hun eigen achtertuin vechten.
Als die zo stom zijn om te gaan vechten, wel...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dan worden er 100.000 oekrainse soldaten afgeslacht
In Georgië deden ze dat wel. En ik denk niet dat Poetin verder dan de Krim gaatquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De NAVO kan dit niet over de kant laten gaan , als de sovjet tanks richting Kiev trekken
Het gaat niet om mij maar het internationaal recht staat dat niet toe.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid heeft op Russische partijen gestemd. Veder zijn er grote demonstraties geweest en journalisten geven het aan. Wie ben jij om te bepalen dat het een autonoom gebied zou kunnen worden, de bevolking wil bij Rusland.
Of zoals in Kosovoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja en dan een moord partij zoals in Abchazië
Om de soldaten maak ik mij geen zorgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Bij Kosovo anders wel, dus hierbij lijkt me dat ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:52 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij maar het internationaal recht staat dat niet toe.
En als we eerlijk zijn, wat boeit de NAVO dat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
twitter:MiddleEast_BRK twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 17:24:32First footage of clashes and casualties in #Simferopol via @russian_market Which channels is this??? http://t.co/9rNMjrYDsZ reageer retweet
Niks als ze slim zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:53 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
En als we eerlijk zijn, wat boeit de NAVO dat?
Waar de neuk richten ze op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:53 schreef Intellectueel het volgende:
https://twitter.com/MiddleEast_BRK/status/439798348279590912
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat zie ik precies?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:53 schreef Intellectueel het volgende:
https://twitter.com/MiddleEast_BRK/status/439798348279590912
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan toch, dan noemen we Turkije voortaan het ottomaanse rijk en griekeland het byzantijnse rijk en instanboel constantinopelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan kan Turkije gerust zijn gang gaan en de buurtjes innemen.
Wat moeten ze gaan doen dan? Rusland de oorlog verklaren?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De NAVO kan dit niet over de kant laten gaan , als de sovjet tanks richting Kiev trekken
Ik geef Putin nog 6 uur de tijd, daarna zal menig F5 knop van fokkers naar de klote zijn en sensatievol volgen onmogelijk zijn. Daar moet hij terdege rekening mee houden, vind ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:56 schreef Halcon het volgende:
Lijkt erop dat de meesten niet kunnen wachten tot het 'los' gaat.
Maar in theorie, wat kan er gebeuren?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:56 schreef Halcon het volgende:
Lijkt erop dat de meesten niet kunnen wachten tot het 'los' gaat.
De NAVO moet gewoon lekker niets doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:56 schreef aequus het volgende:
[..]
Wat moeten ze gaan doen dan? Rusland de oorlog verklaren?
dat is een hele andere situatie. Basically in internationaal recht als een etniciteit binnen een vreemd land onafhankelijkheid wil dan is dat alleen gelegitimeerd wanneer; het een kolonie is of wanneer ze gewelddadig onderdrukt worden. Hier is van beide geen sprake wat betreft de Krim. Dus ingrijpen van Rusland is gewoon onrechtmatig. Rusland schreeuwt wel heel hard dat hun 'burgers' in gevaar zijn maar dat is tussen burgers onderling vooral. Wie ben jij om het internationaal recht naast je neer te leggen zou ik je kunnen vragen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij Kosovo anders wel, dus hierbij lijkt me dat ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |