Godverdomme...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:46 schreef michaelmoore het volgende:
De NAVO zal toch steun moeten gaan bieden,
Al Jazeera wordt zelfs betaald door de dictator van Qatarquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
RT is gewoon net zo (on)afhankelijk als CNN, BBC en Al Jazeera dat zijn.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:46 schreef chroestjov het volgende:
[..]
RT is gewoon net zo (on)afhankelijk als CNN, BBC en Al Jazeera dat zijn.
Nederland boven Noord-Korea?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar wilde ik eigenlijk niet aan, maar je hebt gelijk. Op nummer 8.
http://www.globalfirepower.com/
Andersom evenmin. Turken is het al 30 jaar niet gelukt om een stel bergturken te elimineren.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je denkt dat Griekenland ook maar een kans maakt?
Shit nigga, get real.
Je wilt dat gewoon horen lijkt het wel?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:46 schreef michaelmoore het volgende:
De NAVO zal toch steun moeten gaan bieden,
Nee, Hans van Baalen. Overal waar hij komt breken staatsgrepen uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, wat moet je dan? Morgen even Moskou veranderen in een grote parkeerplaats?
Hans Timmermans naar Moskou sturen om Poetin even toe te spreken?
Ik ben niet moralistisch. Ik vraag me juist af hoe moralistisch de EU is en de VS in deze kwestie..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ook de EU doet allemaal maar dingen uit eigen belang. Kijk, ik vind het heel goed dat jij zo moralistisch bent, maar dat is niet hoe het werkt.
Wij zullen alleen Oekraïne echt actief helpen als Oekraïne een heel belangrijk land voor ons is. Let op: Oekraïne is niet "onbelangrijk", maar ze zijn niet belangrijk genoeg om bijvoorbeeld met Rusland het gevecht aan te gaan.
Onze eigen burgers, landen zijn altijd nog een stuk relevanter he.
Vast niet, maar ondanks de persvrijheid zijn CNN en Al Jazeera natuurlijk niet bepaald objectief te noemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Zoveel persvrijheid is er niet in het Rusland van Putin.
True, maar zoals ik al zei: deze redenatie kun je ook doen op het leger van de VS (die met verschillende missies met redelijk lege handen weer thuis zijn gekomen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Andersom evenmin. Turken is het al 30 jaar niet gelukt om een stel bergturken te elimineren.
Niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:48 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ik ben niet moralistisch. Ik vraag me juist af hoe moralistisch de EU is en de VS in deze kwestie..
De NAVO kan dit niet over de kant laten gaan , als de sovjet tanks richting Kiev trekkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:47 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je wilt dat gewoon horen lijkt het wel?
Al die afspraken zijn natuurlijk leuk en aardig, maar het wordt anders als de Russen aan de deur staan. Dan denken de meeste landen er vast iets genuanceerder over.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:47 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Je wilt dat gewoon horen lijkt het wel?
Dat kunnen ze wel degelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De NAVO kan dit niet over de kant laten gaan , als de sovjet tanks richting Kiev trekken
Dat hoeft ook niet maar ze moeten wel onafhankelijk van een overheid zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vast niet, maar ondanks de persvrijheid zijn CNN en Al Jazeera natuurlijk niet bepaald objectief te noemen.
En wat denk jij dat de NAVO doet? Dat ze ff opstijgen en Sint Petersburg en Moskou gaan bombarderen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De NAVO kan dit niet over de kant laten gaan , als de sovjet tanks richting Kiev trekken
De overgrote meerderheid heeft op Russische partijen gestemd. Veder zijn er grote demonstraties geweest en journalisten geven het aan. Wie ben jij om te bepalen dat het een autonoom gebied zou kunnen worden, de bevolking wil bij Rusland.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:47 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Dat is prima, dan kunnen ze dat toch in lokale verkiezingen ook laten merken. Het is in het internationaal recht gewoon niet de norm om landen binnen te vallen omdat toevallig mensen van jouw etniciteit(wat op zichzelf al redelijk normatief is) te 'redden'. Een autonoom gebied binnen Oekraïne had op zich ook wel volstaan. Maar dat wil Rusland blijkbaar niet..
ja en dan een moord partij zoals in Abchaziëquote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja en dan een moord partij zoals in Abchazië
Onder aan de streept zijn ze alle 3 niet objectief.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet maar ze moeten wel onafhankelijk van een overheid zijn.
Redenatie gaat toch mank. VS heeft er nogal een handje van om zich te bemoeien in overzeese conflictgebieden, terwijl de Turken in hun eigen achtertuin vechten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
True, maar zoals ik al zei: deze redenatie kun je ook doen op het leger van de VS (die met verschillende missies met redelijk lege handen weer thuis zijn gekomen.
Dit doet alleen niets af van het feit dat het leger van de VS altijd nog het beste is van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |