Wat zie ik precies?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:53 schreef Intellectueel het volgende:
https://twitter.com/MiddleEast_BRK/status/439798348279590912
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan toch, dan noemen we Turkije voortaan het ottomaanse rijk en griekeland het byzantijnse rijk en instanboel constantinopelquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan kan Turkije gerust zijn gang gaan en de buurtjes innemen.
Wat moeten ze gaan doen dan? Rusland de oorlog verklaren?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De NAVO kan dit niet over de kant laten gaan , als de sovjet tanks richting Kiev trekken
Ik geef Putin nog 6 uur de tijd, daarna zal menig F5 knop van fokkers naar de klote zijn en sensatievol volgen onmogelijk zijn. Daar moet hij terdege rekening mee houden, vind ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:56 schreef Halcon het volgende:
Lijkt erop dat de meesten niet kunnen wachten tot het 'los' gaat.
Maar in theorie, wat kan er gebeuren?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:56 schreef Halcon het volgende:
De NAVO moet gewoon lekker niets doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:56 schreef aequus het volgende:
[..]
Wat moeten ze gaan doen dan? Rusland de oorlog verklaren?
dat is een hele andere situatie. Basically in internationaal recht als een etniciteit binnen een vreemd land onafhankelijkheid wil dan is dat alleen gelegitimeerd wanneer; het een kolonie is of wanneer ze gewelddadig onderdrukt worden. Hier is van beide geen sprake wat betreft de Krim. Dus ingrijpen van Rusland is gewoon onrechtmatig. Rusland schreeuwt wel heel hard dat hun 'burgers' in gevaar zijn maar dat is tussen burgers onderling vooral. Wie ben jij om het internationaal recht naast je neer te leggen zou ik je kunnen vragen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:53 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Bij Kosovo anders wel, dus hierbij lijkt me dat ook.
Gevechten tussen wie?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:57 schreef Intellectueel het volgende:
Er lijken gevechten aan de hand te zijn. Dit lijken wel op militieleden:
[ afbeelding ]
Soviet tanks?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De NAVO kan dit niet over de kant laten gaan , als de sovjet tanks richting Kiev trekken
Al lijkt me dat aan de ene kant ''interessant'' tot hoever je dat kan vinden maar ben ik zelf zwaar de lul door de dienstplicht die als eerste de mensen rond de 20 pakt om afgeslacht te wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:56 schreef Halcon het volgende:
twitter:BreakingNews twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 17:45:34UN Security Council to hold meeting on crisis in Ukraine at 2 pm ET - @Reuters reageer retweet
In theorie kan er van alles gebeuren natuurlijk als ik het hier zo hoor. Dan staan de Russische tanks morgen bij Wim-Lex voor de deur en gooit de VS de hele boel plat in en rondom Moskou.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Maar in theorie, wat kan er gebeuren?
Bestaat de kans dat de Russen als mongolen door de Krim gaan rennen en elke vorm van verzet te lijf gaan?
Als de Krim momenteel al pro-Russisch is dan lijkt het mij een gesloten zaak.
Dat ben ik met je eens, maar aan jou vroeg ik het nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:57 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De NAVO moet gewoon lekker niets doen.
Sorry, meid.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:58 schreef aequus het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar aan jou vroeg ik het niet
Denken dat Nederland gaat vechtenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:58 schreef aequus het volgende:
[..]
Al lijkt me dat aan de ene kant ''interessant'' tot hoever je dat kan vinden maar ben ik zelf zwaar de lul door de dienstplicht die als eerste de mensen rond de 20 pakt om afgeslacht te worden
Naja, dat zijn wel echte foto,s neem ik aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:59 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Nog onduidelijk, voor zover de berichten kloppen natuurlijk.
Daar gaat niks zinnigs van komen gezien Rusland vetorecht heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:58 schreef sonnyspek het volgende:
twitter:BreakingNews twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 17:45:34UN Security Council to hold meeting on crisis in Ukraine at 2 pm ET - @Reuters reageer retweet
Laat ik het zo zeggen, als Amerika/UK iets doet doen wij mee omdat we zo diep in de reedt zittenquote:
Lijken mij geen soldaten, al hebben ze professionele uitrusting.quote:
Dat lijken me in ieder geval geen Russen.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:00 schreef aequus het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als Amerika/UK iets doet doen wij mee omdat we zo diep in de reedt zitten
We kunnen wel een legertje WAJONG-ers sturen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:59 schreef expans het volgende:
[..]
Denken dat Nederland gaat vechten
Al hadden we een leger met het formaat van de VS, onze politici zouden die toch wel temmen.
Het is maar goed dat Pavel in zijn spijkerbroek het opneemt tegen het Russische leger.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:00 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
'We worden aangevallen!' Rusland kan dit wel weer gaan gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |