SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
Dit is wel onverantwoordelijk. Andrea heeft een plek nodig waar geen camera's zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wedden van wel? Ze gaan haar kijkcijferkanon er niet uitgooienZe is al lang bij de psych geweest, die mag ook niet ingrijpen. Alles voor sensatie-tv.
Dit heeft hij gewoon goed gedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Jimmy hangt de wijze troostende vader uit, hij zwelgt er volgens mij in. "Hop, mij stemmen ze voorlopig niet meer weg" Gluiperd!
Isaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:38 schreef Gert het volgende:
Isa luistert naar het geklets verderop, en prevelt zacht: "Ga toch naar huis Dré.... please... kies voor de rust."
De Stervende Zwaanquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef CartWOman het volgende:
Morgen is alles weer ok en gaat ze zich ergeren aan een stalkende Jimmy.
Ze zit gewoon te genieten nu.
Dat was voor Paul ook beter geweest. Die zat er ook meer dan doorheen en werd ook niks aan gedaan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Dit is wel onverantwoordelijk. Andrea heeft een plek nodig waar geen camera's zijn.
Was voornamelijk Lot volgens mij toch?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy tegen Isa: Je hebt het hartstikke goed gedaan, je hebt precies gedaan wat je moest doen, IK kwam meteen naar je toe.
Echt hè, moest je die kut een uur geleden horen tegen Isa.
Hoop dat ze die twee stukjes dan vlak na elkaar in de uitzending zetten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat een vals mens die crackkop, om nu weer de kant van Isa te kiezen, net zat ze nog te slijmen bij die zweefkut.
Zo weet ze zeker dat ze op TV komt?
Wat een walgelijk wijf is dat zeg....![]()
![]()
Billy net zo hard.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Was voornamelijk Lot volgens mij toch?
Klopt maar Billy spelde de spuit 11 echoquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, ze moet er gewoon uit àls het allemaal echt is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Dit is wel onverantwoordelijk. Andrea heeft een plek nodig waar geen camera's zijn.
Van haar geloof ik nog wel écht dat er even wat spanning af moet. Ze heeft het heel goed gedaan vanavond, maar het was niet makkelijk!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Gaat isa nu weer de show starten
beiden, billy was alleen iets minder aanwezigquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik wil zo graag naar de bio-markt gaan zondag en dat kutwijf eens de waarheid zeggen, meer liefhebbers ?quote:
Denk dat Anton weer een fittie krijgt...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Alocanda het volgende:
De slachtofferrol als warme deken. Ik vind dit gedrag van Andrea nog walgelijker. Ze wordt behandeld als een teer ziek mensje.
ik HAAT jouquote:
En de reactie van de groep is exact de reden dat dit gedrag in stand blijft. Het werkt altijd, er is altijd wel iemand die gevoelig is voor emotionele manipulatie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Alocanda het volgende:
De slachtofferrol als warme deken. Ik vind dit gedrag van Andrea nog walgelijker. Ze wordt behandeld als een teer ziek mensje.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Toverheks het volgende:
ze krijgt nu geen post meer, ze heeft geen vrienden meer in de buitenwereld......dus mensen stuur eens een kaartje, steek de hand over je hart voor Andrea amefoortseweg
Dit is wat ze wil. Ze wil aandacht negatief of positief. Daar leeft ze op.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Alocanda het volgende:
Mag dat niet dan? Wat zij allemaal vandaag heeft meegemaakt zou voor iedereen een klap in het gezicht zijn. Gelukkig zien een aantal mensen het nog wel goed en steunen haar!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Alocanda het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:42 schreef asini het volgende:
[..]
ik HAAT jou
ik klikte verdomme nog ook![]()
Ook al is het niet echt. Het is duidelijk dat ze diep in de put zit. Iedereen in de buitenwereld kotst haar uit, maar in Utopia gaan zitten is geen oplossing. Sterker nog, het heeft haar situatie alleen maar verergerd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Vind ik dus ook, ze moet er gewoon uit àls het allemaal echt is.
Nee hoor, zij net zo hard!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:40 schreef blanket het volgende:
[..]
Schei uit, zoals ik al zei, hij zwelgt er in, kijk mij eens rustig en weloverwogen zijn. "Kom maar bij mij slapen Dré" (dan kan je niets gebeuren, want ik ben er) Als ie het goed had gedaan had ie moeten zeggen ga weg Drè, zoek professionele hulp i.p.v. blijf maar hier want hier heb je met 14 mensen te maken, buiten met duizenden, wann gelul!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dit heeft hij gewoon goed gedaan.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:42 schreef Parlay het volgende:
Dre: Is er een mailtje binnen van het schilderij?
And she's back
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
Heeft Anton al met Hakim gesproken ?
Ze had eerder door dan Lot dat hun leugens niet langer houdbaar waren, en maakte al vrij vroeg de ommezwaai. Al was dat ook omdat ze Ruud niet wilde afvallen, iets dat Lot schaamteloos deed terwijl ze wist wat Andrea aan pillen had uitgedeeld.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:41 schreef Punkman het volgende:
Billy probeert ook al weer zich veilig te spelen.
Eensquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei uit, zoals ik al zei, hij zwelgt er in, kijk mij eens rustig en weloverwogen zijn. "Kom maar bij mij slapen Dré" (dan kan je niets gebeuren, want ik ben er) Als ie het goed had gedaan had ie moeten zeggen ga weg Drè, zoek professionele hulp i.p.v. blijf maar hier want hier heb je met 14 mensen te maken, buiten met duizenden, wann gelul!
Huub heeft een lijntje met Christine le Duc, dus het kost nog geen drol ookquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Billy heeft condooms gehad liggen in de kist
Die zijn met elkaars batterij bezig in de zenderkamerquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar nogmaals... Rienk en Nicoline nog gesignaleerd, of hebben die een avondje verlof in het achterkamertje?
Yep, Hakim verteld deze midag bij SBS6 dat ie een kwartier met Anthon aan de lijn heeft gehangen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
Die zijn keihard aan het rampeneren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar nogmaals... Rienk en Nicoline nog gesignaleerd, of hebben die een avondje verlof in het achterkamertje?
Precies, eigen hachje redden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze had eerder door dan Lot dat hun leugens niet langer houdbaar waren, en maakte al vrij vroeg de ommezwaai. Al was dat ook omdat ze Ruud niet wilde afvallen, iets dat Lot schaamteloos deed terwijl ze wist wat Andrea aan pillen had uitgedeeld.
jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Noelle06 het volgende:
Is er een filmpje van dat je weet ?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:44 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Yep, Hakim verteld deze midag bij SBS6 dat ie een kwartier met Anthon aan de lijn heeft gehangen.
Klopt, alleen had Bily dus eerder in de smiezen dat het echt niet houdbaar was.quote:
Billy en Lot graag mee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Day het volgende:
Het wordt tijd dat die Laura en Gio vertrekken.
IK denk van Amanda, die had ze mee.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Chanel5 het volgende:
Billy heeft condooms gekregen omdat ze nog maar net aan de pil is.
Krijg je gratis van de huisarts als je er om vraagt...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub heeft een lijntje met Christine le Duc, dus het kost nog geen drol ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
Geen idee, maar zoek ff bij SBS6 show nieuws of zo, 't was in de uitzending van +/- 17:35quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is er een filmpje van dat je weet ?
ik geef je hierin gelijk alleen denk ik wel dat hij het goed bedoelt.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Schei uit, zoals ik al zei, hij zwelgt er in, kijk mij eens rustig en weloverwogen zijn. "Kom maar bij mij slapen Dré" (dan kan je niets gebeuren, want ik ben er) Als ie het goed had gedaan had ie moeten zeggen ga weg Drè, zoek professionele hulp i.p.v. blijf maar hier want hier heb je met 14 mensen te maken, buiten met duizenden, wann gelul!
Ik vind het wel opvallend dat ze echt al een tijd op geen enkele stream zijn gespot.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:44 schreef patat het volgende:
Die zijn met elkaars batterij bezig in de zenderkamer
niet van het gesprekquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Is er een filmpje van dat je weet ?
Ja, dat is waar. Maar dat punt bereikte ze ook pas toen Ruud zei dat hij ook medicijnen van Andrea had gehad.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, alleen had Bily dus eerder in de smiezen dat het echt niet houdbaar was.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanessa trapt hier toch niet echt in? Toch??????
Dat doet hij voor ons hoor. Wij kunnen haar heul niet missenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Vanessa trapt hier toch niet echt in? Toch??????
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]Al kijkt Vanes wel meer van... *zucht* alsof ze een kind knuffeld wat net iets heels doms gedaan heeft ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You only live once, but if you do it well, once will be enough
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het wel opvallend dat ze echt al een tijd op geen enkele stream zijn gespot.
Ze had wel tranenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:47 schreef chufi het volgende:
Vanes blijftt er nog redelijk nuchter onder ...
Dan is het goedquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doet hij voor ons hoor. Wij kunnen haar heul niet missen
Ben jij een trol of zo? Andrea heeft dit alles grotendeels aan zichzelf te danken door haar leugens, diefstal, manipulaties. Zij maakt psychisch misbruik van anderen, niet andersom!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Deckard het volgende:
[..]
Mag dat niet dan? Wat zij allemaal vandaag heeft meegemaakt zou voor iedereen een klap in het gezicht zijn. Gelukkig zien een aantal mensen het nog wel goed en steunen haar!
Ze is niet getrouwd, dus zijn kinderen erven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Andrea janken omdat ze een erffenis mist en billy eromheen hangen voor tv momentje geweldig hoor
Ze zegt het ook eerlijk. Daar hou ik van!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Laysa het volgende:
Vaness denkt gelukkig gewoon het hare van
Testament..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze is niet getrouwd, dus zijn kinderen erven.
same here, die valt daar niet voorquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
kan ik me niet voorstellen
Dat neemt niet weg dat Andrea er zelf ook onder lijdt en tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ben jij een trol of zo? Andrea heeft dit gtoch grotendeels aan zichzelf te danken door haar leugens, duefstal, manipulaties. Zij maakt psychisch misbruik van anderen, niet andersom!
nee Vanessa trapt er niet in, maar wat ze eigenlijk wil zeggen "ga naar huis" en die hele oppekast van die andrea vertrouw ik niet, in mijn gevoel speelt ze hier ook, want ze KAN niets anders!quote:
Ik denk niet dat het verstandig zou zijn om vanavond nog op te stappen. Eerst een nachtje slapen, en morgenochtend eens rustig kijken wie haar op kan halen, waar ze naartoe kan.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
[..]
dont feed de trollquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Ben jij een trol of zo? Andrea heeft dit alles grotendeels aan zichzelf te danken door haar leugens, diefstal, manipulaties. Zij maakt psychisch misbruik van anderen, niet andersom!
Ze moeten, als het tegenzit, nog een hele tijd samenleven. Dus dit is de beste oplossing.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:48 schreef Laysa het volgende:
Vaness denkt gelukkig gewoon het hare van
Ik hoorde Vanes zeggen "je raakt er mij ook mee", maar madame ging weer huilen en zielig doen.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Huh? Isa moet morgen de kazen doen zegt ze. Heeft Lot haar kont daar ook weer uitgedraaid?
Dat wordt nog een probleem.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig was om vanavond nog op te stappen. Eerst een nachtje slapen, en morgenochtend eens rustig kijken wie haar op kan halen, waar ze naartoe kan.
Helquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe zou ze zijn zonder medicijnen de aankomende dagen ?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Uitzending met Hakim deze middag:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Travestiet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:44 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom werd die crackkop eerder op de avond kwaad over een hoerenopmerking over haar.
Na die tijd zei ze dat ze weer van bil gaat met Ruud vandaag.
Ze heeft zich toch echt zelf opgemaakt als een verlepte hoer.
[ afbeelding ]
Ja dat is ook zo..Vanas is wel wijzer gelukkigquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Ik hoorde Vanes zeggen "je raakt er mij ook mee", maar madame ging weer huilen en zielig doen.
Vanes heeft zelf in een diep dal gezeten door een verbroken relatie, dus dit zal haar ook wel raken nu.
Ik zag eerder vanavond dat je stopt met de streams, daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:47 schreef BoonDockSaint het volgende:
Andrea janken omdat ze een erffenis mist en billy eromheen hangen voor tv momentje geweldig hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
als ze medicijnen voorgeschreven heeft gekregen, dan zit ze morgen echt niet zonder, ook al heb je ze misbruikt zoals in haar gevalquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:49 schreef Noelle06 het volgende:
Hoe zou ze zijn zonder medicijnen de aankomende dagen ?
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:49 schreef goldenoldie het volgende:
and the oscar goes to,..........Andrea
maar de Febo kan ze wel innemen, dat ze dan 3 keer per dag daar in moet komen nemenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef martend het volgende:
[..]
als ze medicijnen voorgeschreven heeft gekregen, dan zit ze morgen echt niet zonder, ook al heb je ze misbruikt zoals in haar geval
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze moeten, als het tegenzit, nog een hele tijd samenleven. Dus dit is de beste oplossing.
Beleefd blijven en laat Andrea het verder maar uitzoeken.
Jimmy heeft haar medicijnen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef martend het volgende:
[..]
als ze medicijnen voorgeschreven heeft gekregen, dan zit ze morgen echt niet zonder, ook al heb je ze misbruikt zoals in haar geval
Dokter Rodebroek schrijft nogal makkelijk receptjes uit heb ik de indruk..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef Injetta het volgende:
Hoe is het trouwens mogelijk dat ze daar zoveel medicijnen hebben?
Die Andrea heeft constant medicijnen. Ze loopt al weken medicijnen uit te delen. Krijgen ze dat gewoon van de redactie of zo?
Het lukt niet echt hé? Even een paar dagen blijven vol houdenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
"Jimmy past op me, goediegoedeigoedie." Jimmy is een held en zo voelt ie zich ook nu .. en de rest kijkt met bewondering naar hem..... Come on!
dat dusquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
"Jimmy past op me, goediegoedeigoedie." Jimmy is een held en zo voelt ie zich ook nu .. en de rest kijkt met bewondering naar hem..... Come on!
d'r zitten daar wel meer aan de medicijnen, die krijgen ze gewoon verstrekt buiten beeld als ze op zijn. dreetje heeft ze ook in eigen beheer, wat vrij normaal isquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef Injetta het volgende:
Die Andrea heeft constant medicijnen. Ze loopt al weken medicijnen uit te delen. Krijgen ze dat gewoon van de redactie of zo?
Dat vind ik een goed idee eigenlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar de Febo kan ze wel innemen, dat ze dan 3 keer per dag daar in moet komen nemen
Je hebt weer een nieuwe favoriet?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
Als de Febo op die manier naar de situatie kijkt, krijg je van mij gelijk, maar ik denk dat ze haar gewoon laten zitten.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verstandig zou zijn om vanavond nog op te stappen. Eerst een nachtje slapen, en morgenochtend eens rustig kijken wie haar op kan halen, waar ze naartoe kan.
Klopt.. het is ziekelijk gedrag van haar, maar ze is zeker niet 'onschuldig'quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:49 schreef bdd8 het volgende:
[..]
Dat neemt niet weg dat Andrea er zelf ook onder lijdt en tegen zichzelf in bescherming genomen moet worden.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
mag toch aannemen dat ze dat nu wel doen jaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar de Febo kan ze wel innemen, dat ze dan 3 keer per dag daar in moet komen nemen
Ja dat is ook onbegrijpelijk van de febo....quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Als de Febo op die manier naar de situatie kijkt, krijg je van mij gelijk, maar ik denk dat ze haar gewoon laten zitten.
en de kijkcijfers stijgen dan weer top voor Johnquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Als de Febo op die manier naar de situatie kijkt, krijg je van mij gelijk, maar ik denk dat ze haar gewoon laten zitten.
Wat vol houden?quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het lukt niet echt hé? Even een paar dagen blijven vol houden
Als ze maar een rol in de soap heeft..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:53 schreef Parlay het volgende:
De participatiesamenleving in het klein, Dre als hulpbehoevende "moeder" die verzorgd wordt door haar "kinderen".
Heb eerder gelezen dat ook de AB kuur van Hakim boven water kwam bij haar. Heeft ze die gejat of heeft hij ze gegeven.....hakim heeft dan niet netjes kuur afgemaakt overigensquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:50 schreef Injetta het volgende:
Showgirlquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze maar een rol in de soap heeft..
dat is een foutje van Jimmy, hij had haar medicijnen naar achteren moeten brengen, hij is geen apothekerquote:
volgens mij heeft hakim die gegevenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:54 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Heb eerder gelezen dat ook de AB kuur van Hakim boven water kwam bij haar. Heeft ze die gejat of heeft hij ze gegeven.....hakim heeft dan niet netjes kuur afgemaakt overigens
Ja ik ga er wel vanuit dat er morgen naar een spoedig vertrek van Andrea wordt toegewerkt. Dit moet niet meer verder gaan zo. En anders vind ik het laakbaar van de redactie.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:53 schreef Jian het volgende:
[..]
ze heeft ook de medicijnen van hakim gekregen toe die wegging!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:52 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dokter Rodebroek schrijft nogal makkelijk receptjes uit heb ik de indruk..
Voor ¤2500,- een jaar lang 24/7 on air!quote:
Het zal mij niks verbazen als dit een soort levensles voor ons kijkertjes is. Alle maatschappelijke issues passeren de revue in rap tempo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als ze maar een rol in de soap heeft..
Precies, die weet ook goed gebruik te maken van "momentjes"quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:51 schreef Jian het volgende:
GEJAT!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:56 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ze heeft ook de medicijnen van hakim gekregen toe die wegging!
Koopje!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Voor ¤2500,- een jaar lang 24/7 on air!
Gekregen ..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:56 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
ze heeft ook de medicijnen van hakim gekregen toe die wegging!
Hakim vroeg, toen hij zijn kist aan het inpakken was, of iemand die wou hebben. Andrea trok die zak toen meteen uit zijn handen, voor als er nog eens iemand ziek zou worden...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij heeft hakim die gegeven
Wat bezielt iemand om 1) ab kuur niet af te maken en 2) restje weggeven......quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij heeft hakim die gegeven
De wereld is een vreemde plek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Het zal mij niks verbazen als dit een soort levensles voor ons kijkertjes is. Alle maatschappelijke issues passeren de revue in rap tempo.
eens!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja ik ga er wel vanuit dat er morgen naar een spoedig vertrek van Andrea wordt toegewerkt. Dit moet niet meer verder gaan zo. En anders vind ik het laakbaar van de redactie.
-edit- Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat JdM toestaat dat zij na het weekend nog in Utopia zit.
omdat Hakimquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Wat bezielt iemand om 1) ab kuur niet af te maken en 2) restje weggeven......
Ze heeft wel de hele avond kunnen observeren dus morgen wordt het knallen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:55 schreef zwellever het volgende:
Jammer,Lautje weer de kans ontnomen door Dree om vanaaf te knallen
Ow, op die manier ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Je post werd verkeerd gelezen, alsof Jimmy je nieuwe held is.
Gaan we doen, slaap lekker en bedankt voor het door COSen tijdens de black out.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef kaatje50 het volgende:
ik ga naar mijn bed... tikken jullie nog veel hier in de cos, kan ik in bed nog wat meelezen
ontopic. gio zit aan de laptop, Dre is naar bed
Precies. Rare actie van Hakim.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef dutchess69 het volgende:
[..]
Wat bezielt iemand om 1) ab kuur niet af te maken en 2) restje weggeven......
Ze speelt nu het seniele oude wijf?quote:
400 man max..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Capaja het volgende:
dre zondag bloot stellen aan mensen van buitenaf lijkt me niet de beste optie nee
lijkt mij ook van niet...400 man die het terrein opkomen? En alle 400 hun mond houden? Neuhhhhh dat gaat hem niet worden heh.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Capaja het volgende:
dre zondag bloot stellen aan mensen van buitenaf lijkt me niet de beste optie nee
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Gaan we doen, slaap lekker en bedankt voor het door COSen tijdens de black out.
Dat is een hele krachtige kaart. Mensen willen opeens allemaal dingen voor je doen en houden overal rekening met je.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze speelt nu het seniele oude wijf?
Daar ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De wereld is een vreemde plek.
Duidelijk verhaalquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Ik vermoed dat Jimmy instructies van achter heeft gekregen om Andrea in de gaten te houden.
met zijn hele doen en laten, vind ik het geen rare actie van hakim, past er precies bijquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Precies. Rare actie van Hakim.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Ik vermoed dat Jimmy instructies van achter heeft gekregen om Andrea in de gaten te houden.
ik stond ook perplex !quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Punkman het volgende:
Er is ook maar 1 die echt knalt daar.
Viel me 100% mee dat Paul daadwerkelijk woord hield door ook de aanval te kiezen.
Hakim scoorde hier goed in de oprot-pollquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:58 schreef Poolhond39 het volgende:
[..]
Precies. Rare actie van Hakim.
Zo komt het bij mij ook over.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Flow3r het volgende:
ik snap niet dat ze daar niet doorhebben dat Andrea helemaal niet weg wil, en alleen maar aandacht wil.
Elke keer zeggen dat je beter kan gaan is om aandacht vragen, anders ga je gewoon en dat is nu nét wat ze niet doet
Denk ik ook. De manier waarop hij tegen haar praat enzo.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Punkman het volgende:
Viel me 100% mee dat Paul daadwerkelijk woord hield door ook de aanval te kiezen.
Welkom bij WorldPoker. Les 1. Bluffen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Flow3r het volgende:
ik snap niet dat ze daar niet doorhebben dat Andrea helemaal niet weg wil, en alleen maar aandacht wil.
Elke keer zeggen dat je beter kan gaan is om aandacht vragen, anders ga je gewoon en dat is nu nét wat ze niet doet
denk ik ook, ik denk dat hij daarom naar de zenderkamer moest.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Aan de tafel bij de openhaard.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Poolhond39 het volgende:
Waar zijn die christengekkie en zijn dinnetje trouwens?
Vanes inderdaad vergeten erbij te melden. Die knalde er ook even goed in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Erg netjes dat ie Isa bijviel, en Vanes ook!
Nieuwe attractie zoals iemand al eerder opperde, 5 ballen gooien op Dre voor een euro. Of eieren. Moet jij eens zien wat dat opbrengt, kunnen ze iedere dag chinees eten laten bezorgen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Capaja het volgende:
Uiteraard! Jim is beveiliging + maatschappelijkwerker en krijgt gewoon een flink bedrag om in Utopia te zitten en het debiele zooitje in het gareel te houden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Vanessa knalde zo hard dat 75% geen streams meer had.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanes inderdaad vergeten erbij te melden. Die knalde er ook even goed in.
die liggen de onbevlekte ontvangenis te oefenen..quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Poolhond39 het volgende:
Jammer dat velen van oons dat gemist hebben, hopelijk heeft iemand dat nog kunnen opnemen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vanes inderdaad vergeten erbij te melden. Die knalde er ook even goed in.
Helden:quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef lwmeffix het volgende:
Volgens mij heb ik veel gemist. Wie zijn er door de mand gevallen en wie zijn de helden van de avond?
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Stroom het volgende:
[..]
die liggen de onbevlekte ontvangenis te oefenen..
Dat vond ik inderdaad minder aardig van Vanes.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanessa knalde zo hard dat 75% geen streams meer had.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uiteraard! Jim is beveiliging + maatschappelijkwerker en krijgt gewoon een flink bedrag om in Utopia te zitten en het debiele zooitje in het gareel te houden.
vond ik ook fijn om te zien, veel betere actie dan die van de afgelopen tijd met zijn maatje hakimquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:00 schreef Punkman het volgende:
inderdaad, zo hard hoefde nou ook weer nietquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Vanessa knalde zo hard dat 75% geen streams meer had.
Ik denk dat ze op dit moment prima op haar letten.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Klapskaats het volgende:
Ik snap de FEBO, of hoe ze daar achter ook genoemd mogen worden, ook niet hoor. Ze zien toch wel dat die Andrea tegen zichzelf beschermd moet worden? Dat mens mag gewoon niet los rond lopen, dwaas dat ze is.
Wordt met de dag gekker.
Nog even en ze neemt een over dosis valium.
Paul was goed, Isa gaf voor en Pault kopte knalhard in.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Helden:
Isa
Paul
Vanes
Loser
Andrea.
loser ook LOtquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Helden:
Isa
Paul
Vanes
Loser
Andrea.
Minder aardig? Helemaal niet aardig!!!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad minder aardig van Vanes.
Jimmy is er steeds, zodra er serieuze spanningen uitbreken. Dan zie je hem de hele tijd niet en inééns: hop! Jimmy. Hij is er duidelijk ingezet om (ook) die rol te vervullen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:59 schreef Day het volgende:
Zou ze ook geleerd hebben eerst te kijken of er wat in zit?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
Bil heeft geleerd om de vaatwasser aan te zetten
Die zijn al een paar uur geleden verdwenen. Ik vermoed dat Rienk een wormhole heeft gevonden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:01 schreef Poolhond39 het volgende:
wel want ik was werkenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
inderdaad, zo hard hoefde nou ook weer niet
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die zijn al een paar uur geleden verdwenen. Ik vermoed dat Rienk een wormhole heeft gevonden.
Jimmy is er en dat is blijkbaar genoeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Klapskaats het volgende:
Ik snap de FEBO, of hoe ze daar achter ook genoemd mogen worden, ook niet hoor. Ze zien toch wel dat die Andrea tegen zichzelf beschermd moet worden? Dat mens mag gewoon niet los rond lopen, dwaas dat ze is.
Wordt met de dag gekker.
Helemaal vergeten door alle stress van geen beelden.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
loser ook Giorgio, Rienk, Aikut en Huub
Stoere chickquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
Bil heeft geleerd om de vaatwasser aan te zetten
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Jammer dat velen van oons dat gemist hebben, hopelijk heeft iemand dat nog kunnen opnemen.
quote:
Je wordt goed op de hoogte gehouden door een heel leuk persoon dus ik snap je probleem niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wel want ik was werken
Whats new?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:03 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
En Laura. Weer niet geknald.
Misschien denken ze dat ze na een nacht goed slapen weer wat rustiger is (waakhond Jimmy erbij).quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:02 schreef Klapskaats het volgende:
Wordt met de dag gekker.
3 stemmen op de psychiater. Bloedhond!quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef Alocanda het volgende:
Wat dachten jullie van die kanjer van een psychiater die niet in de gaten heeft dat zijn patient onder de pillen voor hem zit. Haar een krachtige vrouw noemt ect. Mmmm ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat ze deze dorpsgek op waarde schatten.
Was?quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Helemaal vergeten door alle stress van geen beelden.
Die Gio, wat een eikel was dat zeg.
Dat zijn de woorden van Andrea...quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef Alocanda het volgende:
Wat dachten jullie van die kanjer van een psychiater die niet in de gaten heeft dat zijn patient onder de pillen voor hem zit. Haar een krachtige vrouw noemt ect. Mmmm ik heb er niet zoveel vertrouwen in dat ze deze dorpsgek op waarde schatten.
Eensquote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef liesje-hb het volgende:
[..]
Je wordt goed op de hoogte gehouden door een heel leuk persoon dus ik snap je probleem niet.
quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zou ze ook geleerd hebben eerst te kijken of er wat in zit?
Ja ze had hem zelf gevuld, maar moest Vanes vragen voor de rest .... 31 jaar ....quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:04 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zou ze ook geleerd hebben eerst te kijken of er wat in zit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele chantage, dat is wat ze doet.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:06 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien denken ze dat ze na een nacht goed slapen weer wat rustiger is (waakhond Jimmy erbij).
Daarbij kunnen ze haar moeilijk midden in de nacht eruit halen. Als ze haar er uit willen, zal er toch ook met psychologen en familie gepraat moeten worden.
En zelf, denk ik, dat Andrea helemaal niet naar huis wil! En al helemaal niet dood wil.
Dat bedoel ik dus. Ze moet echt fatsoenlijke hulp krijgen, en tot rust komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef Alocanda het volgende:
Fixed, ik neem er ook een paar,op recept.quote:Op vrijdag 28 februari 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
Zo lekker naar bed, maar durf nu haast geen pammetje meer te nemen naar alle commotie hiero![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |