SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GO!!!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:16 schreef Urb het volgende:
Vanes "Als ze naar huis gaat komt alles goed, psych inrichting, achter gesloten deuren, heh"
![]()
Omdat ze anders niet genoeg aandacht krijgt .....quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:18 schreef asini het volgende:
Waarom is billy nu weer aan het janken?
Ja, vraag ik me ook af, was ik even weg en zit ze te jankenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:18 schreef asini het volgende:
Waarom is billy nu weer aan het janken?
Zou ik ook zeer waarderenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
Mogen Billy caps in spoilers aub
Ik weet nog niet zo zeker of ze er echt zoveel heeft geslikt. Wat ik vandaag van haar zag, zag er niet noemenswaardig afgevlakt uit.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel of je over wolkjes loopt!
Maar: het was ook weer niet echt een kíck. Daarvoor wordt het gevoel wat te veel afgevlakt.
Anyway, Andrea moet een enorme tolerantie hebben opgebouwd. Zo'n blauwe valium 10 is hetzelfde als twee van Andrea's pilletjes. En zij heeft er 6 inééns genomen.
Dat.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat het nu wel echt lijkt bij Dre.... Dit is een vrouw met verdriet,
Maar waarom verdriet. ik denk omdat haar bedrog uitgekomen is![]()
precies dit.. en wat is er dan makkelijker dan in een slachtofferrol kruipen... ugh.. daar heb ik zo'n hekel aan.. JE HEBT HET ZELF VEROORZAAKT MENS ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat het nu wel echt lijkt bij Dre.... Dit is een vrouw met verdriet,
Maar waarom verdriet. ik denk omdat haar bedrog uitgekomen is![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Een stukje Charlotte-logica: "Natuurlijk heb je leuke dingen gedaan Die zijn ook wel aan het licht gekomen, alleen die heb je niet gezien"
Hahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef R0T29 het volgende:
"Je moet echt geen gekke dingen doen Dre...."
Kunnen we deze tijdens de biomarkt niet in het bos neer leggen?
[ afbeelding ]
oh dat verklaard het waarom ze huilt..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef Ygritte het volgende:
Billy jankt omdat dre tegen haar zegt dat ze er uit wilde stappen, daar schrok ze van (waarschijnlijk omdat ze gister geen idee had en niks door had)
Ja dat dan weer wel, die Lot die blijft gewoon poep praten...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef Laysa het volgende:
Ach ik heb nu wel medelijden met Billy....die is dan wel van Lotje, maar dan wel op een simpele naïeve manier
Ze is ziélug! Snap dat dan! En ze is ziek in haar hoofd dus ze ken nergens wat aan doen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef Day het volgende:
Waarom zitten ze alles van dat wijf goed te praten?
Pleur haar die schuur uit!
Het trieste is dat ik er niks van geloof. Ze gaat gewoon door met liegen, en voor haar eigen bestwil verdwijnt ze asap van de streams en buis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef Ygritte het volgende:
Billy jankt omdat dre tegen haar zegt dat ze er uit wilde stappen, daar schrok ze van (waarschijnlijk omdat ze gister geen idee had en niks door had)
Het punt is, dat deze Andrea haar hele levensloop laat zien dat ze heel koel en berekenend is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:15 schreef creno het volgende:
ik vind het wel pittig hoor, zelfs al jat ze kleding en gebruikt ze pillen, die vrouw krijgt wel een hoop voor haar kiezen zo.
Als jij denk dat je het goed doet (en niet bewust jat) en dan al dat nieuws over je heen krijgt...
Ben je familie van Paul, die zei dat ook tegen haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef Sunshine1974 het volgende:
Wat een waus is dat wijf zeg....
Dat denk ik ook. Die is zich wezenloos geschrokken. Snap dat wel, zou zelf ook wellicht zo reageren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef Laysa het volgende:
Ach ik heb nu wel medelijden met Billy....die is dan wel van Lotje, maar dan wel op een simpele naïeve manier
hmmja en toen bleek dat er zoveel pillen wegwaren ( uitgedeelt aan BIlly en Lot) doet ze alsof ze zelfmoord wilde plegen...) ze is wel een goede actrice..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
precies dit.. en wat is er dan makkelijker dan in een slachtofferrol kruipen... ugh.. daar heb ik zo'n hekel aan.. JE HEBT HET ZELF VEROORZAAKT MENS ...
licht aan je tolerantie levelquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef patat het volgende:
Maar... van een stripje Diazepam word je nog niet eens bewusteloos, toch? Of is dat mijn onwetendheid
Precies. Aandacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Day het volgende:
Andrea gaat helemaal geen zelfmoord plegen.
Ze manipuleert de boel.
geen enkele reden voor en zo wordt zij nergens opgenomen, persoonlijkheidsstoornis bij het leven,quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:17 schreef asini het volgende:
Dat wijf moet gewoon gedwongen opgenomen worden..
Heb jij je held nog gezien vandaag? (Hij zag er een stuk beter uitquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
.... nou en die mensen gaan dan een nieuwe samenleving opbouwenDGK 3.0
Maak je niet drukquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Luna1956 het volgende:
Andrea is een aandacht trekster. Nu zij de bons gekregen heeft, omdat ze domweg gelogen heeft tegen haar man, die verdrietig is om het overlijden van zijn dochter, zet ze alle zeilen bij om zielig gevonden te worden.
Weer is de aandacht niet bij die dochter en bij Anton. Ik hoop, dat Anton dit nu zelf ook inziet.
Het gaat om haar en niet om het verdriet van die man. Stomme egoiste!!!
En ze heeft Ruud proberen te vermoorden!quote:
dat!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Day het volgende:
Ze manipuleert de boel.
Billy moet gewoon labiel door die loods stuiteren en verder niks !!!!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Billy huilt omdat Andrea met zelfmoord gedachten rond loopt.
En daar gaat het om! Missie geslaagd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef RVer het volgende:
Wat een drama, Isa heeft wel tv gemaakt
Nope je slaapt alleen langer en erna vet duf en sloomquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef patat het volgende:
Maar... van een stripje Diazepam word je nog niet eens bewusteloos, toch? Of is dat mijn onwetendheid
billy huilt omdat haar dealer gepakt is en de pillen niet meer bereikbaar zijn voor haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmmja en toen bleek dat er zoveel pillen wegwaren ( uitgedeelt aan BIlly en Lot) doet ze alsof ze zelfmoord wilde plegen...) ze is wel een goede actrice..
Ik zou er bij Andrea niet ingetrapt zijn hoor...dat mens is zo geslepen...maar ik snap wel dat mensen er van schrikkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Die is zich wezenloos geschrokken. Snap dat wel, zou zelf ook wellicht zo reageren.
Maar ik ben een softie.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Day het volgende:
Ze manipuleert de boel.
En ook omdat ze nu niet meer diazepam kan bietsen bij Andrea.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat ze anders niet genoeg aandacht krijgt .....
Ja, zoiets! Enerzijds hangt ze de godsdienstige zwevert uit, anderzijds naait ze alles en iedereen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Day het volgende:
Ze manipuleert de boel.
Haha nee maar werk wel vlak bij Noordwijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je familie van Paul, die zei dat ook tegen haar
En mensenkenner Lot en gevoelsmens Billy hebben dat niet eens door.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Precies. Aandacht.
Iedereen let op haar nu. Precies wat ze wil
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:16 schreef Urb het volgende:
Vanes "Als ze naar huis gaat komt alles goed, psych inrichting, achter gesloten deuren, heh"
![]()
bij billy heb ik het idee dat dit óók nep is, maar ja, is ze zelf debet aan door haar eerder vertoonde gedragquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Die is zich wezenloos geschrokken. Snap dat wel, zou zelf ook wellicht zo reageren.
Maar ik ben een softie.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef schizolientje het volgende:
[..]
billy huilt omdat haar dealer gepakt is en de pillen niet meer bereikbaar zijn voor haar
Die hebben plezier nuquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar Rienk en Nicoline... WAAR hangen die nu uit?
Waarvoor dank.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Even een mededeling van mijn kant. IK had geen last van een lange streamlock, dus wat ik in SV posten is gewoon gezien en gehoord op stream einde mededeling
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar Rienk en Nicoline... WAAR hangen die nu uit?
Nee, ik heb niet gekeken, ik las het hier. Die zit nu te schateren voor de stream moet je maar denken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef martend het volgende:
[..]
Heb jij je held nog gezien vandaag? (Hij zag er een stuk beter uit)
ja idd.. er is echt iets goed mis met dat mens.. en ik vind het walgelijk om naar te kijken.. vooral hoe ze verheerlijkt wordt.. ik begeleid verdorie mensen met meer verstand, gene en geweten dan zijquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmmja en toen bleek dat er zoveel pillen wegwaren ( uitgedeelt aan BIlly en Lot) doet ze alsof ze zelfmoord wilde plegen...) ze is wel een goede actrice..
Je bent een schatjequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Even een mededeling van mijn kant. IK had geen last van een lange streamlock, dus wat ik in SV posten is gewoon gezien en gehoord op stream einde mededeling
Bedoelde ik, bovendien moet je van een overdosis braken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Pillen van 5 mg. Moet je heel wat van slikken.
bedankt daar voor heks!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Minstensquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
Ik vind dat ze per persoon 6 stemmen op Andrea mogen dien, omdat ze minstens 2 persoonlijkheden heeft.
Ze liegt. Nog steeds.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef Flow3r het volgende:
Nu kon ze de pijn niet aan![]()
Ik zie haar nog dansen op het feest Hejahejahujahujahojahoja
toppertje ! Alleen Amsterdam had streams zekerquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Top! ik ben er heel blij meequote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Absoluutquote:
Tsja Amsterdam en Ajaxquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:26 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
toppertje ! Alleen Amsterdam had streams zeker
Aan het begin heeft hij het opgenomen voor Isa.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef R0T29 het volgende:
Waar was Joey trouwens tijdens deze "crisis"?
Het is een doortrapt loeder, zich volledig bewust van wat ze mankeert en ze zal zich daar altijd achter verschuilen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef Laysa het volgende:
Je hebt er daar een aantal tussen die onder de noemer "onbetrouwbaar" vallen. En ja daar hoort Billy ook bij. Met Andrea uiteraard, en Lot. Paul wat minder, nu hij niet meer zo opgesteukt wordt door Hakim.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef martend het volgende:
[..]
bij billy heb ik het idee dat dit óók nep is, maar ja, is ze zelf debet aan door haar eerder vertoonde gedrag
Het punt is dat ze zo ook haar medebewoners psychische schade toebrengt. Mocht ze blijven dan wordt dat alleen maar erger. Ik verwacht dat dit nog wel een staartje krijgt, dat wil zeggen: psychologen en psychiaters die John de Mol hierop zullen aanvallen. En terecht vind ik. Dat mens had daar al lang moeten worden weggehaald.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef STAP01 het volgende:
Ach ze staat morgen weer in de krant met een zelfmoordpoging (en poging tot moord op Ruud). Is ook zij weer blij.
Andrea spoort niet. Is heilig overtuigd van haar eigen gelijk op een heel zwart-witte manier. Of het geslepenheid is, durf ik niet te zeggen, denk eerder een mechanisme. Ik vind haar hoe dan ook heel sneu. Ze komt op mij over als iemand die nooit echt volwassen is geworden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Laysa het volgende:
Ik zou er bij Andrea niet ingetrapt zijn hoor...dat mens is zo geslepen...maar ik snap wel dat mensen er van schrikken
is ook helemaal niet gebeurdquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje weird wel dat de regie niet ingreep, toen ze die 7 pillen innam.
Achterbaks monster is het.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:26 schreef Parlay het volgende:
Billy zal zo wel "Girls just wanna have fun" gaan zingen, die heeft echt de timing van een platgetrapte druif.
Behalve die apotheker flits reclames dan he!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Toverheks het volgende:
Ruud vermoorden met 1 pil????????quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En ze heeft Ruud proberen te vermoorden!
Echt welquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:25 schreef Peunage het volgende:
Ik vind dat ze per persoon 6 stemmen op Andrea mogen dien, omdat ze minstens 2 persoonlijkheden heeft.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Toverheks het volgende:
en zich ook eerst even opgemaakt en omgekleed heeft voor deze tv momentenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ze heeft zich speciaal opgemaakt als een crackhoer die om een TV-momentje vraagt.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Myr1978 het volgende:
Ok kleptomane en mythomane toevoegen aan cv
Ze heeft 2 uien in dr broek.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wie geeft die vrouw even wat tranen?
Dat is wel haar oplossing voor alles: gewoon alleen maar aan jezelf denken, de rest kan de tyfus krijgen, allemaal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Flow3r het volgende:
Billy praat tegen zichzelf
" Bil focus je op jezelf nu , echt "
Ruud vertelde dat hij speciale medicatie slikt....en dat mengt niet lekker met die troep...Had best rot af kunnen lopenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ruud vermoorden met 1 pil????????
Ja, die jongen heeft psychoses gehad in het verleden, weet jij veel wat hij voor medicijnen slikt! De wisselwerking met pammetjes weet ik niet.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ruud vermoorden met 1 pil????????
Zo denk ik er ook over.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit Andrea verdorie gewoon weer toneel te spelen met haar droge snikken en zielige toontje. Die kan haar geluk niet op met zoveel aandacht.
Eens. Ze hadden op z'n minst nog een extra stripje door dat luik kunnen gooienquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Ghostbuster het volgende:
Beetje weird wel dat de [s]regie [/s redactie ]niet ingreep, toen ze die 7 pillen innam.
ach wat jammer nouquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Parlay het volgende:
Dre ziet alleen maar modder om haar heen, alleen maar modder.
klappen krijgt ???????????quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:28 schreef Deckard het volgende:
Wat zijn jullie negatief over Andrea. Ik vind dat ze het goed doet vandaag na al die harde klappen die ze te voorduren krijgt.
Helemaal mee eens. Er moet ook uitgezocht worden wat zij aan medicijnen heeft uitgedeeld. Dit is tenslotte strafbaar.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Andrea spoort niet. Is heilig overtuigd van haar eigen gelijk op een heel zwart-witte manier. Of het geslepenheid is, durf ik niet te zeggen, denk eerder een mechanisme. Ik vind haar hoe dan ook heel sneu. Ze komt op mij over als iemand die nooit echt volwassen is geworden.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eens. Ze hadden op z'n minst nog een extra stripje door dat luik kunnen gooien
Ik vraag me af of Jim dat ook al heel snel had, maar vanavond was ie wel weer goed bezig.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die Joey zie je denken: "Waar ben ik in godsnaam in beland?"![]()
Vraag me af wat voor lijp gedrag hij zal gaan vertonen.
Antonquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:28 schreef Deckard het volgende:
Wat zijn jullie negatief over Andrea. Ik vind dat ze het goed doet vandaag na al die harde klappen die ze te voorduren krijgt.
zij wordt echt nergens opgenomen als ze nu beoordeeld zou wordenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Uiltje90 het volgende:
als ze haar écht willen helpen, moeten ze haar naar huis schoppen en gesloten laten opnemen
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eens. Ze hadden op z'n minst nog een extra stripje door dat luik kunnen gooien
Precies ja!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef asini het volgende:
Ze dacht gisteren helemaal niet dat ze er een eind aan wilde maken![]()
NADAT Isabelle er zo'n heisa van heeft gemaakt met die pillen, toen pas dacht ze van 'goh, dat is even een mooie gelegenheid om nog meer aandacht te krijgen, laat ik maar zeggen dat ik dat deed omdat ik er een eind aan wilde maken'.
Zo zit dat wijf gewoon in elkaar.Bah.
+1quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef asini het volgende:
NADAT Isabelle er zo'n heisa van heeft gemaakt met die pillen, toen pas dacht ze van 'goh, dat is even een mooie gelegenheid om nog meer aandacht te krijgen, laat ik maar zeggen dat ik dat deed omdat ik er een eind aan wilde maken'.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Andrea spoort niet. Is heilig overtuigd van haar eigen gelijk op een heel zwart-witte manier. Of het geslepenheid is, durf ik niet te zeggen, denk eerder een mechanisme. Ik vind haar hoe dan ook heel sneu. Ze komt op mij over als iemand die nooit echt volwassen is geworden.
Het net sloot zich. Dus nu wentelt ze zich op een andere manier in de slachtofferrol.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt nu toch wel echt. Maar ik denk eerder dat ze gebroken is omdat ze haar niet meer geloofden en ze door de mand dreigde te vallen.
Ik geloof niets meer van dat wijf...ze zit nu zielig te doen en heeft weer alle aandachtquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt nu toch wel echt. Maar ik denk eerder dat ze gebroken is omdat ze haar niet meer geloofden en ze door de mand dreigde te vallen.
juisssst.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit Andrea verdorie gewoon weer toneel te spelen met haar droge snikken en zielige toontje. Die kan haar geluk niet op met zoveel aandacht.
Klappen? Haar vriend/man heeft 5 weken geleden zijn dochter begraven. Zij hoort hem te steunen en niet in de maling te nemen!!!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:28 schreef Deckard het volgende:
Precies.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef Uiltje90 het volgende:
als ze haar écht willen helpen, moeten ze haar naar huis schoppen en gesloten laten opnemen
Ik ben ook geneigd dit te denken, ook om die andere meiden te dekken.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef asini het volgende:
Hij riep in de eerste weken al gekscherend iets over een gevangenis bouwen.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me af he... als Paul morgen een soort kooi in elkaar timmert, waar ze Andrea dan uit voorzorg in opsluiten, hoe lang zou het dan duren voor er ingegrepen wordt?
Lijkt me meer een klusje voor Ruud: Kan hij Andrea ook niet een paar dagen ingravenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me af he... als Paul morgen een soort kooi in elkaar timmert, waar ze Andrea dan uit voorzorg in opsluiten, hoe lang zou het dan duren voor er ingegrepen wordt?
Tja. Ik moet toegeven dat ik ook moeilijk nog maar iets van haar kan geloven.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef blanket het volgende:
[..]
Ik geloof niets meer van dat wijf...ze zit nu zielig te doen en heeft weer alle aandacht
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:32 schreef Day het volgende:
Dit zijn ook geen tranen van verdriet. Dit zijn tranen omdat ze baalt dat men haar doorheeft.
Volgens mij heb jij dat goed gezien. Zoiets dacht ik ook. Allemaal drama en toneel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:29 schreef asini het volgende:
Krijg je dan nog wel iets mee of wahhquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pas echt leuk na een pammetje of 7...
what else is newquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Het gaat ff niet zo goed met me zegt ze
Ik ook niet. Elke diehard streamer weet dat wat in een RLS een connectie met Bonaire heeft niet deugt en niet spoort.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou er bij Andrea niet ingetrapt zijn hoor...
Ik zou het ook doen. Je weet maar nooit met al die mafkezen om je heen. Rienk vertrouw ik ook voor geen meter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij riep in de eerste weken al gekscherend iets over een gevangenis bouwen.
Nee hoor, de groep heeft haar vergeven, maken zich weer zorgen om haar, ze zit volkomen veilig daarquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Andrea in Utopia mag blijven. Voor haar eigen veiligheid zal ze er toch wel uit gehaald gaan worden.
Ja uit zelfmedelijden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Ygritte het volgende:
Volgens mij is dit wel de eerste keer dat ze echt huilt i.p.v dat huuuuuuhuuuuuhuuuuuhuuuuu
Tuurlijk...ze moeten haar eruit halen...dit is voor niemand gezond.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:33 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja. Ik moet toegeven dat ik ook moeilijk nog maar iets van haar kan geloven.
En het is natuurlijk pure zelfmedelijden.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Elke diehard streamer weet dat wat in een RLS een connectie met Bonaire heeft niet deugt en niet spoort.
Ze kan ook niet echt om het aanbod van Jim heen, maar ze baalt er wel van want hij trapt niet in haar bullshit. En ze wil eigenlijk nog langer kromme dingen recht lullen tegen de groep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:32 schreef Day het volgende:
Dit zijn ook geen tranen van verdriet. Dit zijn tranen omdat ze baalt dat men haar doorheeft.
Dat is toch de enige conclusie. Vandaag was er niks aan de hand, was ze gewoon aan het schilderen en weet ik het allemaal, en nadat isabelle over die pillen begon is ze ineens zogenaamd suïcidaal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:33 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat goed gezien. Zoiets dacht ik ook. Allemaal drama en toneel.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zielig voor Anton, hij is al twee dagen onderweg![]()
[ afbeelding ]
Haha...ach, leedvermaakquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Beter bekend als een 'exit-strategy'. Ze weet heel goed wat ze doet. Daarom is ze zo gevaarlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef asini het volgende:
[..]
Dat is toch de enige conclusie. Vandaag was er niks aan de hand, was ze gewoon aan het schilderen en weet ik het allemaal, en nu is ze ineens zogenaamd suïcidaal.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef martend het volgende:
Ik weet niet of dreetje opnemen in een kliniek zo'n goed idee is, je zou maar op een gesloten afdeling zitten, Utopia op TV kijken en dan komt opeens dreetje de afdeling op lopen.....
Daar zal de Febo in overleg met de psychiater en dr. Speltman het vast niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, de groep heeft haar vergeven, maken zich weer zorgen om haar, ze zit volkomen veilig daar
Ach, er is een spel uitgespeeld. Maar dit is volgens mij alweer het nieuwe spel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk omdat ze beseft dat ze het nu verprutst heeft...
Ik denk echt niet dat ze heel goed weet wat ze doet. Ze is gewoon volslagen in de war.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beter bekend als een 'exit-strategy'. Ze weet heel goed wat ze doet. Daarom is ze zo gevaarlijk.
Ik vind dat ze behoorlijk zich goed staande kan houden. Er zijn soms echt van die mensen hier die haar allerlei dingen toewensen. Echt te erg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klappen? Haar vriend/man heeft 5 weken geleden zijn dochter begraven. Zij hoort hem te steunen en niet in de maling te nemen!!!!
dat gaat pas werken en gebeuren als dre dat zelf wilquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar dre heeft wel een behandeling nodig
jeeeeeezes...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
Andrea zet haar meest breekbare stemmetje op: "Ik vind het wel fijn dat er even iemand op me past nu, snif."
Billy: "En ik vind het heel goed van jou dat je het toelaaat!"
Ze zal het wel menen, en "serieus" ook nogquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
Andrea zet haar meest breekbare stemmetje op: "Ik vind het wel fijn dat er even iemand op me past nu, snif."
Billy: "En ik vind het heel goed van jou dat je het toelaaat!"
leuke trollquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik vind dat ze behoorlijk zich goed staande kan houden. Er zijn soms echt van die mensen hier die haar allerlei dingen toewensen. Echt te erg.
Wedden van wel? Ze gaan haar kijkcijferkanon er niet uitgooienquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Daar zal de Febo in overleg met de psychiater en dr. Speltman het vast niet mee eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |