quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef martend het volgende:
Ik weet niet of dreetje opnemen in een kliniek zo'n goed idee is, je zou maar op een gesloten afdeling zitten, Utopia op TV kijken en dan komt opeens dreetje de afdeling op lopen.....
Daar zal de Febo in overleg met de psychiater en dr. Speltman het vast niet mee eens zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee hoor, de groep heeft haar vergeven, maken zich weer zorgen om haar, ze zit volkomen veilig daar
Ach, er is een spel uitgespeeld. Maar dit is volgens mij alweer het nieuwe spel.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk omdat ze beseft dat ze het nu verprutst heeft...
Ik denk echt niet dat ze heel goed weet wat ze doet. Ze is gewoon volslagen in de war.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Beter bekend als een 'exit-strategy'. Ze weet heel goed wat ze doet. Daarom is ze zo gevaarlijk.
Ik vind dat ze behoorlijk zich goed staande kan houden. Er zijn soms echt van die mensen hier die haar allerlei dingen toewensen. Echt te erg.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:32 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Klappen? Haar vriend/man heeft 5 weken geleden zijn dochter begraven. Zij hoort hem te steunen en niet in de maling te nemen!!!!
dat gaat pas werken en gebeuren als dre dat zelf wilquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:36 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
maar dre heeft wel een behandeling nodig
jeeeeeezes...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
Andrea zet haar meest breekbare stemmetje op: "Ik vind het wel fijn dat er even iemand op me past nu, snif."
Billy: "En ik vind het heel goed van jou dat je het toelaaat!"
Ze zal het wel menen, en "serieus" ook nogquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
Andrea zet haar meest breekbare stemmetje op: "Ik vind het wel fijn dat er even iemand op me past nu, snif."
Billy: "En ik vind het heel goed van jou dat je het toelaaat!"
leuke trollquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ik vind dat ze behoorlijk zich goed staande kan houden. Er zijn soms echt van die mensen hier die haar allerlei dingen toewensen. Echt te erg.
Wedden van wel? Ze gaan haar kijkcijferkanon er niet uitgooienquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:37 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Daar zal de Febo in overleg met de psychiater en dr. Speltman het vast niet mee eens zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |