Ik ook niet. Elke diehard streamer weet dat wat in een RLS een connectie met Bonaire heeft niet deugt en niet spoort.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou er bij Andrea niet ingetrapt zijn hoor...
Ik zou het ook doen. Je weet maar nooit met al die mafkezen om je heen. Rienk vertrouw ik ook voor geen meter.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:33 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij riep in de eerste weken al gekscherend iets over een gevangenis bouwen.
Nee hoor, de groep heeft haar vergeven, maken zich weer zorgen om haar, ze zit volkomen veilig daarquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Andrea in Utopia mag blijven. Voor haar eigen veiligheid zal ze er toch wel uit gehaald gaan worden.
Ja uit zelfmedelijden.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Ygritte het volgende:
Volgens mij is dit wel de eerste keer dat ze echt huilt i.p.v dat huuuuuuhuuuuuhuuuuuhuuuuu
Tuurlijk...ze moeten haar eruit halen...dit is voor niemand gezond.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:33 schreef Injetta het volgende:
[..]
Tja. Ik moet toegeven dat ik ook moeilijk nog maar iets van haar kan geloven.
En het is natuurlijk pure zelfmedelijden.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook niet. Elke diehard streamer weet dat wat in een RLS een connectie met Bonaire heeft niet deugt en niet spoort.
Ze kan ook niet echt om het aanbod van Jim heen, maar ze baalt er wel van want hij trapt niet in haar bullshit. En ze wil eigenlijk nog langer kromme dingen recht lullen tegen de groep.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:32 schreef Day het volgende:
Dit zijn ook geen tranen van verdriet. Dit zijn tranen omdat ze baalt dat men haar doorheeft.
Dat is toch de enige conclusie. Vandaag was er niks aan de hand, was ze gewoon aan het schilderen en weet ik het allemaal, en nadat isabelle over die pillen begon is ze ineens zogenaamd suïcidaal.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:33 schreef Luna1956 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij dat goed gezien. Zoiets dacht ik ook. Allemaal drama en toneel.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zielig voor Anton, hij is al twee dagen onderweg![]()
[ afbeelding ]
Haha...ach, leedvermaakquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me af he... als Paul morgen een soort kooi in elkaar timmert, waar ze Andrea dan uit voorzorg in opsluiten, hoe lang zou het dan duren voor er ingegrepen wordt?
Beter bekend als een 'exit-strategy'. Ze weet heel goed wat ze doet. Daarom is ze zo gevaarlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:35 schreef asini het volgende:
[..]
Dat is toch de enige conclusie. Vandaag was er niks aan de hand, was ze gewoon aan het schilderen en weet ik het allemaal, en nu is ze ineens zogenaamd suïcidaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |