Dat denk ik ook. Die is zich wezenloos geschrokken. Snap dat wel, zou zelf ook wellicht zo reageren.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef Laysa het volgende:
Ach ik heb nu wel medelijden met Billy....die is dan wel van Lotje, maar dan wel op een simpele naïeve manier
hmmja en toen bleek dat er zoveel pillen wegwaren ( uitgedeelt aan BIlly en Lot) doet ze alsof ze zelfmoord wilde plegen...) ze is wel een goede actrice..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef Uiltje90 het volgende:
[..]
precies dit.. en wat is er dan makkelijker dan in een slachtofferrol kruipen... ugh.. daar heb ik zo'n hekel aan.. JE HEBT HET ZELF VEROORZAAKT MENS ...
licht aan je tolerantie levelquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef patat het volgende:
Maar... van een stripje Diazepam word je nog niet eens bewusteloos, toch? Of is dat mijn onwetendheid
Precies. Aandacht.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Day het volgende:
Andrea gaat helemaal geen zelfmoord plegen.
Ze manipuleert de boel.
geen enkele reden voor en zo wordt zij nergens opgenomen, persoonlijkheidsstoornis bij het leven,quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:17 schreef asini het volgende:
Dat wijf moet gewoon gedwongen opgenomen worden..
Heb jij je held nog gezien vandaag? (Hij zag er een stuk beter uitquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Jian het volgende:
.... nou en die mensen gaan dan een nieuwe samenleving opbouwenDGK 3.0
Maak je niet drukquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Luna1956 het volgende:
Andrea is een aandacht trekster. Nu zij de bons gekregen heeft, omdat ze domweg gelogen heeft tegen haar man, die verdrietig is om het overlijden van zijn dochter, zet ze alle zeilen bij om zielig gevonden te worden.
Weer is de aandacht niet bij die dochter en bij Anton. Ik hoop, dat Anton dit nu zelf ook inziet.
Het gaat om haar en niet om het verdriet van die man. Stomme egoiste!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |