precies dit.. en wat is er dan makkelijker dan in een slachtofferrol kruipen... ugh.. daar heb ik zo'n hekel aan.. JE HEBT HET ZELF VEROORZAAKT MENS ...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef kaatje50 het volgende:
ik moet eerlijk zeggen dat het nu wel echt lijkt bij Dre.... Dit is een vrouw met verdriet,
Maar waarom verdriet. ik denk omdat haar bedrog uitgekomen is![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Een stukje Charlotte-logica: "Natuurlijk heb je leuke dingen gedaan Die zijn ook wel aan het licht gekomen, alleen die heb je niet gezien"
Hahaquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef R0T29 het volgende:
"Je moet echt geen gekke dingen doen Dre...."
Kunnen we deze tijdens de biomarkt niet in het bos neer leggen?
[ afbeelding ]
oh dat verklaard het waarom ze huilt..quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef Ygritte het volgende:
Billy jankt omdat dre tegen haar zegt dat ze er uit wilde stappen, daar schrok ze van (waarschijnlijk omdat ze gister geen idee had en niks door had)
Ja dat dan weer wel, die Lot die blijft gewoon poep praten...quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef Laysa het volgende:
Ach ik heb nu wel medelijden met Billy....die is dan wel van Lotje, maar dan wel op een simpele naïeve manier
Ze is ziélug! Snap dat dan! En ze is ziek in haar hoofd dus ze ken nergens wat aan doen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:20 schreef Day het volgende:
Waarom zitten ze alles van dat wijf goed te praten?
Pleur haar die schuur uit!
Het trieste is dat ik er niks van geloof. Ze gaat gewoon door met liegen, en voor haar eigen bestwil verdwijnt ze asap van de streams en buis.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef Ygritte het volgende:
Billy jankt omdat dre tegen haar zegt dat ze er uit wilde stappen, daar schrok ze van (waarschijnlijk omdat ze gister geen idee had en niks door had)
Het punt is, dat deze Andrea haar hele levensloop laat zien dat ze heel koel en berekenend is.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:15 schreef creno het volgende:
ik vind het wel pittig hoor, zelfs al jat ze kleding en gebruikt ze pillen, die vrouw krijgt wel een hoop voor haar kiezen zo.
Als jij denk dat je het goed doet (en niet bewust jat) en dan al dat nieuws over je heen krijgt...
Ben je familie van Paul, die zei dat ook tegen haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:21 schreef Sunshine1974 het volgende:
Wat een waus is dat wijf zeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |