En ze heeft Ruud proberen te vermoorden!quote:
dat!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Day het volgende:
Andrea gaat helemaal geen zelfmoord plegen.
Ze manipuleert de boel.
Billy moet gewoon labiel door die loods stuiteren en verder niks !!!!!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Billy huilt omdat Andrea met zelfmoord gedachten rond loopt.
En daar gaat het om! Missie geslaagd.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef RVer het volgende:
Wat een drama, Isa heeft wel tv gemaakt
Nope je slaapt alleen langer en erna vet duf en sloomquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef patat het volgende:
Maar... van een stripje Diazepam word je nog niet eens bewusteloos, toch? Of is dat mijn onwetendheid
billy huilt omdat haar dealer gepakt is en de pillen niet meer bereikbaar zijn voor haarquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
hmmja en toen bleek dat er zoveel pillen wegwaren ( uitgedeelt aan BIlly en Lot) doet ze alsof ze zelfmoord wilde plegen...) ze is wel een goede actrice..
Ik zou er bij Andrea niet ingetrapt zijn hoor...dat mens is zo geslepen...maar ik snap wel dat mensen er van schrikkenquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Die is zich wezenloos geschrokken. Snap dat wel, zou zelf ook wellicht zo reageren.
Maar ik ben een softie.
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Day het volgende:
Ze manipuleert de boel.
En ook omdat ze nu niet meer diazepam kan bietsen bij Andrea.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat ze anders niet genoeg aandacht krijgt .....
Ja, zoiets! Enerzijds hangt ze de godsdienstige zwevert uit, anderzijds naait ze alles en iedereen!quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef Day het volgende:
Ze manipuleert de boel.
Haha nee maar werk wel vlak bij Noordwijkquote:Op donderdag 27 februari 2014 23:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben je familie van Paul, die zei dat ook tegen haar
En mensenkenner Lot en gevoelsmens Billy hebben dat niet eens door.quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:23 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Precies. Aandacht.
Iedereen let op haar nu. Precies wat ze wil
quote:Op donderdag 27 februari 2014 23:16 schreef Urb het volgende:
Vanes "Als ze naar huis gaat komt alles goed, psych inrichting, achter gesloten deuren, heh"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |